Új hozzászólás Aktív témák

  • genndy

    addikt

    válasz Varlaisaran #20712 üzenetére

    Megmondom melyik miért csak ennyit tud: mert elsősorban konzolokra készült mindkettő. Az Oblivion konkrétan az Xbox (asszem még a legelső) egyik húzóneve volt. A Skyrimnél meg valami 6:1 vagy 8:1 az arány konzol/PC eladás (de már régen néztem, lényeg hogy hatalmas a különbség). Úgyhogy ilyen egyszerű, a konzolosokban van a pénz, úgy csinálják a játékot hogy nekik jó legyen (egyszerűbb=bugmentesebb, ott ugye nincs USKP, ha gond van a Bethnek kell a patchet megcsinálnia) illetve a gép bírja (kisebb felbontású modellek és textúrák).
    Egyes almotorokra vonatkozóan ugyanez a helyzet. Ha a konzol nem bírja, akkor bizony nem fogják telitömni scriptekkel, és felesleges a motorhoz is hozzányúlni. Havok meg egy nagyon jó univerzális szoftveres megoldás. Prevgenen még nem volt PhysX, pláne nem natívan VGA-ban (Nvidia). Egyébként biztos vagyok benne hogy Havok buggal konzolos nem is találkozott, ugyanis legjobb tudomásom szerint csak bizonyos fps-szám fölött bugzik (120?). Olyan meg konzolon nincs, prevgenen talán 30 a beállítás, korlátozva, fixálva, vsyncezve megamitakarsz.

    Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.

Új hozzászólás Aktív témák