- Battlefield 2042
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- EAFC 24
- Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- Xbox Series X|S
- SGF24 - Megjelenési dátumot kapott a Dragon Ball: Sparking! Zero
- SGF24 - Érkezik a No More Room In Hell 2
- PlayStation 5
- Valorant
- The First Descendant (PC, PS4, PS5, XO, XSX)
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz Varlaisaran #20712 üzenetére
Megmondom melyik miért csak ennyit tud: mert elsősorban konzolokra készült mindkettő. Az Oblivion konkrétan az Xbox (asszem még a legelső) egyik húzóneve volt. A Skyrimnél meg valami 6:1 vagy 8:1 az arány konzol/PC eladás (de már régen néztem, lényeg hogy hatalmas a különbség). Úgyhogy ilyen egyszerű, a konzolosokban van a pénz, úgy csinálják a játékot hogy nekik jó legyen (egyszerűbb=bugmentesebb, ott ugye nincs USKP, ha gond van a Bethnek kell a patchet megcsinálnia) illetve a gép bírja (kisebb felbontású modellek és textúrák).
Egyes almotorokra vonatkozóan ugyanez a helyzet. Ha a konzol nem bírja, akkor bizony nem fogják telitömni scriptekkel, és felesleges a motorhoz is hozzányúlni. Havok meg egy nagyon jó univerzális szoftveres megoldás. Prevgenen még nem volt PhysX, pláne nem natívan VGA-ban (Nvidia). Egyébként biztos vagyok benne hogy Havok buggal konzolos nem is találkozott, ugyanis legjobb tudomásom szerint csak bizonyos fps-szám fölött bugzik (120?). Olyan meg konzolon nincs, prevgenen talán 30 a beállítás, korlátozva, fixálva, vsyncezve megamitakarsz.Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
Új hozzászólás Aktív témák
- MSI H81M-P33 LGA 1150 alaplap
- Lenovo Thinkcentre M710s 7. gen i5-7500 CPU, 16 GB DDR4 RAM
- Gigabyte GA-Q77M-D2H LGA 1155 alaplap, + ajándék i5-3470 CPU
- DELL OPTIPLEX 3040 MICRO PC, i5-6500T CPU,8 GB DDR3 RAM, 500 GB HDD
- AKCIÓZVA! Lenovo ThinkBook 13s Fémházas Profi Ultrabook -60% i5-10210U 8GB 256GB SSD FHD IPS WIN10
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen