-
GAMEPOD.hu
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
balazs1956
senior tag
Sziasztok!
Pillanatnyi állás: ( 17.-e délután negyed kettő)
1270-es telefonra azt mondja, hogy a szám jelenleg senkihez sincs rendelve
Telefonos tv appikáció hibátlanul fut
PC-s TV applikáció WA103-as hibával kidob a firefox, és a chrome böngészőből egyaránt.Van akinél jobb a helyzet?
-
pjen
félisten
válasz balazs1956 #121151 üzenetére
Nekem megy a Tv mindenen, megy a My voda pc n. Ment a voda app mobilon egy órát, de már nem. Majd csak kialakul.
-
AtHoS
nagyúr
"Összesen 4 eszközt párosíthatsz TV előfizetésedhez és egyszerre kettőn tudsz párhuzamosan tartalmakat nézni.
Jelenleg a webes eszközök a kijelentkezéssel automatikusan törlésre kerülnek, míg mobil eszközök esetén a törlés a Vodafone TV boxon a Selfcare alkalmazásban van lehetőség vagy az Ügyfélszolgálaton keresztül."Na szóval Ügyfélszolgálat megkerülhetetlen lesz mobil eszközök esetén, csodálkoztam is, hogy TV szolgáltatásnál nem lehet megnézni a VTV társított eszközöket
Ja igen, nincs csoda BOX-om és nem enged bejelentkezni mobilon, amin eddig működött
"Sikertelen hitelesítés. A fiók jelenleg zárolva van. (MA104)"[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
-
Turtlelboy
csendes tag
tv.vodafone.hu-ra belépve próbálom elindítani valamelyik csatornát és ezt írja:
"Videó lejátszási hiba. Kérjük, próbáld újra később (WT1807)"
(több számítógépről is próbáltam többféle böngészőben /chrome, firefox/ is.)
Már nem először fordul elő ez, de nem tudom rá a megoldást. Eddig előbb-utóbb megjavult valahogy, de jó lenne tudni, hogy ilyenkor mi van, mert most már egy hete ez van. Azt hittem, hogy a nagy átalakítások miatt, de már 17-e van.
Ötlet?Turtleboy
-
pjen
félisten
válasz Turtlelboy #121155 üzenetére
Szerintem szedd le es rakd fel megint. Nem változtattál semmit, kijelző, kábel stb.
[ Szerkesztve ]
-
tomp
félisten
Továbbra sem lehet belépni. Elfelejtett jelszóra pedig nem küldi az emailt. Zseniális munkát végeztek...
-
AtHoS
nagyúr
Én is tudnám, de nyomtam egy kijelentkezést a mobilon (közvetlenül előtte simán ment M4HD csatorna), hogy beállítsam az új jelszót, amit PC-n kellett megadnom böngészővel VODA fiókba belépéshez és írja is a gyakori kérdések oldalon, hogy azt kell használni.
"2022. július 11-től egységesítjük a vezetékes és mobil előfizetésekhez tartozó My Vodafone fiók adatokat, a Vodafone TV applikációba is a My Vodafone fiókodhoz használt email cím és jelszó párossal tudsz belépni."
Szóval az új jelszóval próbálkozva kaptam a fenti hibaüzenetet, de a kimásolt útmutató szerint Voda BOX spec menüjében lehet törölni eszközt, de nekem ilyen BOX-om nincs. Régi "hagyományos" BOX-om van (Kaon Mediabox), így Go Ügyfélszolgálat, de chates lehetőségre eddig nem akadtam
"A voda app az nem az adás, hanem a my voda mobilos megfelelője."
Ezt nem tudom miért írtad, eddig is tisztában voltam vele
[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
-
margithid
veterán
Ha ennyi hiba van, akkor valószínű hogy a sim aktiválás is központilag nem jó?
-
LouiS22
veterán
Teljesne véletlenül nincs másmilyen vodás (pl mobil) előfizetésed? Nálunk az lett a megoldás, hogy bekerült a tévé/net a párom mobil előfizetése mellé (valóban az ő nevén van a tévé is, én "csak" ügyintéztem és megbízott voltam). Egy próbát megér. Most fizettük ki mobilappból a számlát btw.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
mrlujoak
veterán
Meglepetten látom, hogy zökkenőmentesen sikerült belépnem a mobilos előfizetési fiókomba, és ott virít az otthoni vodás szolgáltatás is.
Számla is, ami ugye épp az átállás alatt készült el, júli végi fizetési határidővel.
Mindez webes felületen.
Mobilos app felületen dettó, att is stimmel minden. Belépve az appban is megvannak a fülek, látom a tv és net előfizetésem.
Na, ez remek.Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
-
Adams84
tag
Ha csak otthoni szolgáltatásod van
Megújul My Vodafone online ügyfélszolgálatunk és elérhetővé válik a hozzáférések funkció!Hogyan tudok belépni?
Lépj be megújult My Vodafone fiókodba korábban használt belépési azonosítódal és jelszavaddal.Ha több címen is van Vodafone otthoni szolgáltatásod, vagyis több My Vodafone Otthoni fiókot is regisztráltál, megújult fiókodba legfrissebb fiókodhoz tartozó e-mail címeddel és bármelyik fiókodhoz tartozó jelszóval be tudsz lépni. Az első belépés után meg kell változtatnod jelszavad!
Fontos! Belépés után be kell állítanod Személyes biztonsági kódodat! Ennek segítségével a jövőben jelentősen meggyorsíthatod a telefonos ügyfélszolgálaton történő ügyfélazonosítást. Az egyedi, legalább 4 és legfeljebb 6 karakter hosszú, csak számokat tartalmazó kódot a Beállítások/Biztonsági beállítások menüpont alatt könnyedén beállíthatod!
Bizonytalan vagy a belépési azonosítóddal kapcsolatban?
Ellenőrizd e-mail üzeneteid, hiszen My Vodafone belépési azonosítódat az informatikai átállás után kiküldjük kapcsolattartói e-mail címedre.[ Szerkesztve ]
-
Gubu0101
veterán
-
makos0078
tag
Régi fehér CB-n (4.01 / 2.2) jól sejtem, hogy nem lehet "fizikailag" letiltani a WPS gombot?
Tegnap a 2 éves fiam rájött, hogy azt meg lehet nyomni. Utána meg kb. 20 perc balf@szkodást követően én is, hogy azzal ki-be lehet kapcsolni a wifit...
Jó hülyén van kitalálva egyébként, azt rögtön észrevettem az admin felületen, hogy a 2,4 és 5 GHz ki van kapcsolva... visszatettem a "golyókat", ki is gyulladt a wifi ikon a CB-n... majd kb. fél perc után megint elaludt, és visszaugrottak a golyóbisok a kikapcsolt állapotra... ezt ismételgettem jó párszor. Többször újraindítottam, akkor meg bootolás alatt végig világított a wifi led, majd a végén aludt el.
Aztán rájöttem, hogy wps gomb kétszer megnyom, amire némi wifi led villogás után visszakapcsolja...
A kérdésre visszatérve, a wps gomb tiltható az admin felületen, de a wifi ki-bekapcsoló funkciót sajna így is tudja. -
-
pjen
félisten
válasz Turtlelboy #121176 üzenetére
Valaminek kellett változni, mert nálam gond nélkül megy.
-
ElektrikusDE
senior tag
válasz cocka #121180 üzenetére
Na nem!
Ne fogjunk már mindent Voldemort nagyúr-ra!
Egyértelműen a Vodefone hibája.
Ui:
Sajnos már Romániában is ugyanez a helyzet, kb. 10 napja...
Legalábbis Internet szempontjából, mivel szerencsére nekem nincs semmilyen TV vagy vezetékes telefon előfizetésem!
Nem tanulnak semmiből!
"Saját kárán tanul az ember – szól egy közmondásunk. Aztán ezt bővítették: más kárán tanul az okos, sajátján a buta, no meg azt is hallani: a bolond még a sajátján sem. "[ Szerkesztve ]
“Lex malla, lex nulla. A bad law is no law.” A rossz törvény, nem törvény! DW: The Moment is Coming || Doctor Who BBC www.youtube.com/watch?v=uZAO6E2x9xs
-
Faby
senior tag
Nos, az integráció nem lett tökéletes.
Weben belépve az otthoni fiókkal, először jelszót kell változtatni (engedi a régi jelszót beírni), majd kell a bizt.kód, megadtam neki xxyz formában, annak ellenére elfogadta, hogy elvileg nem megengdett az ismétlődő karakterek használata.Belépés után valamiért a soha nem használt vezetékes szolgáltatásra ugrik. (régi alap net + alap telefon csomag, backupnak maradt meg a pandémia alatt a Digi mellett, aztán úgy maradt)
Viszont nem látom a szintén a nevemen lévő feltöltőártyás SIM adatait.
A telefonon belépve a mobilalkalmazásba meg nem látom az otthoni előfizumat.
Pedig ugyanazon néven, címen van mindkettő, ráadásul korábban biztos, hogy volt kapcsolat, mert felajánlott extra szolgáltatásokat (dupla adatmennyiség) a mobilalkalmazás, arra hivatkozva, hogy van vezetékes szolgáltatásom is a Vodánál.
Vagy én értettm félre valamit, és a feltöltő kártyás SIM nem számít mobilszolgáltatásnak?
[ Szerkesztve ]
A barátok azok, akik jól ismernek és mégis szeretnek Téged!
-
Toth_Jani
őstag
Akkor véletlenszerűen csinálja, kinél hogy sikerült átállítani
Én csak a mobil előfizetéssel tudtam belépni, más lehetőséget nem is adott, alapból a mobilon lesz de a menüből tudok váltani.
Igaz a mobil előfizetésem meg már nem él, mivel feltöltőkártyás volt és nem engedték feltölteni. -
AtHoS
nagyúr
-
MadMancs
veterán
Egyébként nem arról volt szó mindenkinek elküldik mi merre hány méter?
Legalábbis én nem kaptam semmit.
Az biztos hogy régi vezetékes loginra azt mondja nem oké.
Mondjuk nincs gáz mert mobil accal beenged, és ott van vezetékes. Csak olvasni valami biztonsági kódról amit meg kellene adniKedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
kezo0
addikt
Kiváncsi vagyok, tényleg engedi-e 1000-es netnél kisebb csomaghoz igényelni. Nekem pl. Filmbox+ szolgáltatás aktiválását kínálja fel a rendszer, és a folyamat végén sikertelen is. Persze nem írja ki, hogy miért, de szerintem azért, mert az én tévés csomagomhoz az nem jár.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
cocka
veterán
válasz MadMancs #121185 üzenetére
Hát akkor a tények a saját szemszögemből:
1. Teendőkről semmiféle tájékoztatást nem kaptunk egyik e-mail címre sem.
2. Korábbi e-mail címmel és jelszóval nem enged be. Se a honlapon, se a tv.vodafone.hu-n. Idióta hibaüzenetet küld, ami érthetetlen: Ezzel az e-mail címmel nem tudsz belépni, add meg azt az e-mail címed, amivel legfrissebb My Vodafone fiókodba lépsz be És az melyik?
Ehhez megjegyzés: A vezetékes szolgáltatásoknál eddig egynél több kapcsolattartói e-mail címet is meg lehetett adni. Ezek közül kiválasztható volt egy elsődleges. A többiek csak másolatot kaptak. Tök mindegy, hogy mi volt beállítva, mert ha mobilos és vezetékes szolgáltatásod is van, akkor a mobiloshoz megadott e-mail címed lesz az elsődleges.3. Elfelejtett jelszóra nyomva, nem küld emailt. Utólag aztán rájöttem, hogy miért. (lásd feljebb!)
4. A másik elvileg teljesen független mobilos előfizetés email címére hajlandó elküldeni az elfelejtett jelszós emailt. Így már be tudok lépni az accountba. Biztonsági kódot nem kért.
Hiányosságok az accountban:
1. A fenti 2-es ponthoz: A beállításoknál a személyes adatokat csak egyszerre lehet módosítani. Ez azért probléma, mert nekünk egy vezetékes telefonszám van megadva és a szövegmező csak kétjegyű körzetszámot és hétjegyű telefonszámot fogad el. Következésképp ha vidéki hatjegyű számod van, akkor a hiányt kitölti az elején egy 6-ossal. Így alapból hibásan jelenik meg a számod.
2. Vezetékes számlákból nem lehet letölteni egyet se, csak az aktuálisat lehet befizetni és korábbi számlák sincsenek. (ha ezt a mobilos számláknál meg tudják oldani, hogy mindet letölthesd, akkor vezetékes számláknál miért is nem?!)
3. TV szolgáltatásoknál nincs is lista arról, hogy milyen eszközökre jelentkeztél be.
Megjegyzés: A tv.vodafone.hu-ra az új email címmel és jelszó párossal SEM enged be. Kiírja, hogy fiók zárolva. A médiabox meg működik.4. Az internet díjából úgy vonja le az epack kedvezményt, hogy nem jelenik meg sehol. Szóval senkit ne tévesszen meg, hogy vmelyik vezetékes szolgáltatása ezerrel kevesebb lett.
5. Vezetékes telefonnál extra perccsomagokat ír ki Nonstop L-nél is. Extra adat vásárlása gomb értelmezhetetlen.
-
cocka
veterán
válasz kezo0 #121194 üzenetére
Nem ez az érdekes, hanem hogy közben szedik-e érte a pénzt vagy ők fizetik-e önszántukból, mert ha nem, akkor végül is nekik ingyen van.
Ez kb. az a szint, amikor az élő embernek bizonyítani kell, hogy él, mert "adminisztratíve" halott. Viszont ha nagyon akadékoskodnak, hogy de emberünk márpedig halott a nyilvántartás szerint, akkor simán végrehajthat bármilyen bűncselekményt, hiszen egy halottat nem lehet felelősségre vonni.
-
kezo0
addikt
válasz cocka #121195 üzenetére
Na de ha az átállás „eredményeként” törlődött a rendszerből az előfizetésük, akkor ugye számlákat sem fognak kapni a későbbiekben. És akkor mire fizessenek?
Mindenesetre nem szívesen lennék a helyükben, mert hosszú távon ez biztosan nem működhet így, és előbb-utóbb még ők lesznek a hunyók, amiért „lopják” a szolgáltatást.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
gduck
addikt
Nálam sikerült majdnem minden gond nélkül megoldani, régi (vezetékes) számlák nem érdekelnek, az egyenleg ott lenne az újon, ha le lehetne tölteni. De azt se lehet
Nem csoda, hogy nem 100%-os az ilyen migráció. Jelezni kell az ügyfélszolgálaton.
#121194kezo0: Mivel számlát kaptak, tuti a migrációnál tűntek el a rendszerből. Ergo az a megállapítás, hogy a 4. ügyintéző már értett hozzá, TÉVES
Saját sztori, UPC-s idők: szolgáltatás módosítás, + TV csomag. Másnap megyek haza, se TV, se Internet, se telefon. Kinézek az oszlopra, kábel lóg. Telefon az ügyfélszolgálatra, ahol közlik, felmondtam a szolgáltatást Szerencsére másnap egyből visszakötöttek és a .chello végű (ezeket akkor már nem lehetett létrehozni, csak törölni) e-mail címeket is újra létrehozták.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- 4GB DDR3 PC3 PC3L 1600MHz 1333MHz RAM memória LAPTOP -ba eladó
- Dell Optiplex 7070 SFF: Az igazi kis erőgép: i7 8700, 32GB RAM, 512GB SSD, 2xDP+HDMI+USB-C, Win11Pro
- Dell Optiplex 7070 SFF:A tökéletes irodai/otthoni PC:i5 8500,16GB RAM,256GB SSD,2xDP+HDMI+USB-C,Win
- Kellemes árú vezetékes gamer egerek
- CLEVO P775DM3-G gaming laptop
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen