-
GAMEPOD.hu
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
kezo0
addikt
válasz cocka #124350 üzenetére
Nálam gyakran frissít a box éjszakánkent – akkor is, ha éppen be van kapcsolva, és használom. Mindegy, hogy épp élő adást nézek vagy felhőbe rögzített műsort, megjelenik az üzenet, hogy várakozik egy frissítés, folytatom-e. Ha igen, azonnal nekiáll a frissítésnek, ha nemet nyomok, akkor kb. 20 perc múltán kezd el frissíteni – és ez utóbbi esetben már nem kérdez, hanem bummmm, egyszer csak frissít, hogy rohadjon meg a kedves előfizető.
De ezek nem firmware-frissítések, hanem csak letölti a legfrissebb EPG-t. (Ehhez képest simán elbíbelődik vele olyan 3-4 percig…)Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
zzola
félisten
Üzletben elérhető egy akció, ha új ügyfél vagy és kötnél net + TV előfizetést egyszerre, akkor az első 3 hónapban 0 forint a havidíj.
-
cocka
veterán
válasz kezo0 #124351 üzenetére
Hát nekem most volt ilyen először és valóban az EPG-vel lehet összefüggésben, mert annak ellenére, hogy ugyanúgy letölti az EPG-t, ahogy korábban is, az infóknál az EPG-nél "nem elérhető" helyett már dátum van.
Ez meg csak annyit csinált, hogy megjelent egy üzenet miszerint:
A Vodafone Mediaboxra időzítve van egy frissítés.
És ki a picsa időzítette, merthogy én nem, az biztos!
Opciók: Visszavonás vagy Folytatás.. majd semmire nem nyomtam rá, hanem kb. 1 perc után automatikusan a folytatást választotta.
Ezután pedig Kérem várjon... majd durván 2 perc "pulzáló" karikázás után újraindult az egész és hirtelen minden további üzenet nélkül visszadobott az élő adásba.Még mindig ott tart a sztori, hogy magát az élő adást nem képesek elválasztani a GUI/OSD-től. Szóval pl. ebben az esetben is, ha felugrik ez a szar, addig minek megy a háttérben a videó vagy az élő adás? Vagy ha belépek a menübe, akkor a menüre akarok figyelni, nem a műsor hangjára meg a homályos képére.
Meg jó, mit bánom én, menjen tovább a kép a háttérben, ha már ennyire nagyon akarják, de a hang kussoljon már el a háttérben! Hát van olyan, hogy a kép nem is látszik egyáltalán, de a hang még szól a háttérben. MINEK?! -
{Zodiac}
senior tag
Tudja valaki, hogy hová tűnt a Vodafone routerből a port forward funkció?
Öntörvényű Sünmalac
-
{Zodiac}
senior tag
válasz KnightDave #123016 üzenetére
Fél éve kűzdök ugyan ezzel a problémával, már a környék elosztóját, vagy mijét is kicseréltettem velük, 4x voltak ellenőrizni a belső hálózatomat, nem találatak hibát. Mondjuk az utcai vackuk cseréje óta jobb valamivel, most heti egy router újraindítás megoldja a problémát. De nagyon kellett smúzolni a szerelővel, hogy írja be tmk-ra az utcai cuccot
Öntörvényű Sünmalac
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz KnightDave #123016 üzenetére
Üdv!
Ha megírod, hogy milyenek a modemértékek meg tudjuk írni, hogy rendben vannak-e az értékek.
Amennyiben megírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító ki tudjuk számolni, hogy milyen a bejövő jelerősség. -
{Zodiac}
senior tag
válasz kabelmania27 #124358 üzenetére
Igen, közben rájöttem, hogy ez lehet a baj. Már jó is, köszi!
Öntörvényű Sünmalac
-
zoli62
addikt
Mióta az a policy, hogy otthoni előfizetésnél túlfizetés esetén nem küldenek számlát? Ez így törvényes? Hogyan lehet így ellenőrizni, hogy jól számláznak-e?
-
zoli62
addikt
válasz zzola #124361 üzenetére
Masszív túlfizetés van, és nem lett elküldte a kiállított számla, mert csak. Felhívtam a számlázást, ők megkérdezték a felsőbb támogatást( amúgy sima általános ügyfélszolgálatot) akiktől azt az infót kapták, hogy ilyen esetekben nem küldenek számlát. Persze ez így nyilván nem törvényes. Kértem, hogy küldjék ki, ezt elintézték, kértem emiatt az engem ért kellemetlenségek miatt kompenzációt. Erre azt válaszolták, hogy már kaptam, mire mondtam, hogy azt nem számlázási hiba miatt adták, hanem a VTV sorozatos hibái miatt. Az ügyfélszolgálatos srác aztán mindezeket továbbította a háttérosztálynak, gondolom jó egy hónap múlva lesz válasz. Ennyi
-
zzola
félisten
válasz zoli62 #124363 üzenetére
Hát nem. Épp ezen ment a vita minap, hogy akármi is a számla végösszege, attól még ki kell állítani, akkor is ha nullás.
Annál a példánál az volt a baj, hogy nullás számlát kapott, itt meg az a baj, hogy nem kapott nullás számlát.
Számlát minden hónapban kötelező adni.A kompenzáció meg csak adható...általában a vadászoknak nem szoktak adni (aki kéri)....
-
roger92
tag
Ez mióta van?
Csakis az üzletben érvényes? -
hfrici
aktív tag
Online my vodafone felületen nem boldogulok. Le akarom mondani a szolgáltatást, hogyan tehetem meg? Elegem van, hogy naponta többször újraindul a modem. Szerintük én vagyok a hibás, mert saját routerem zavarja meg a modemet....
-
zoli62
addikt
válasz zzola #124364 üzenetére
Na ugye. EHT is előírja a számla kötelező kiküldését, a számlázás jelen esetben papír alapú, tehát postai úton kell eljuttatni az előfizetőnk.. Nem ez az egyedüli példa, ahol a Vodafone nem tartja be a törvényt. Az átállásra hivatkoznak, ami természetesen nem igaz. Ráadásul a fiókban letölthető PDF formátumú számla szabálytalan, mert nincs bekönyvelve a kompenzáció, azaz látható módon nem szerepel benne, hogy mi a megnevezése, és miért adták. Ez így már több sebből is vérzik.
[ Szerkesztve ]
-
05Steve
tag
válasz feketedini #124362 üzenetére
ma annyiban javult a helyzet, hogy mobilról belépve a roouter beállításiban írta, hogy nem szereti, hogy külön van ssid a 2.4gh meg 5gh nak, egyesítve lett a kettő, azóta nem dobálja le az eszközöket, de már tegnap megrendeltem egy ASUS RT-AX55 AX1800, nem kínlódok vele tovább
-
Zoz
őstag
Csoda történt: bank szerint végre levonták 11.02 határidejű számlát. Mondjuk a Voda fiókban még nem látszik...
11.14-ére ígért következő számla még mindig sehol... -
kezo0
addikt
Igen, anyámnak is 11.02. volt a fizetési határidő, és csoportos beszedéssel végre a mai napon elment a pénz a bankból. Innen számítva még kb. 2 nap szokott lenni, mire a My Vodafone felületen is látszani fog, hogy ki van fizetve a számla…
És neki sem jött még meg az új számla, miközben 11.14.-i számlazárást mutat a rendszerük.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
blakey
titán
válasz kezo0 #124374 üzenetére
…és csoportos beszedéssel végre a mai napon elment a pénz a bankból - , közben nálam valaki úgy gondolta, hogy megszűnteti a csop. beszedésemet, nem én voltam. Most átállítottam díjlehívásra. Ki a f@szom szórakozik ennél a cégnél? Miért kell egy működő szolgáltatást b@sztatni?
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
kezo0
addikt
válasz blakey #124375 üzenetére
Plusz miért ellenségei a saját bevételüknek? Az informatikai átállás után kb. két hónappal már úgy tűnt, hogy legalább a csop. beszedés sínre került, elkezdett időben elmenni a pénz, erre most megint csúsztak majdnem három hetet. Felfoghatatlan az a katyvasz, ami ennél a cégnél van.
[ Szerkesztve ]
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
cocka
veterán
válasz zoli62 #124367 üzenetére
Nemcsak a törvényt nem tartja be, hanem hazudik is, mint a vízfolyás.
hfricivel közölt válasz is ezt bizonyítja. Biztos az ő routere a hibás... hát hogyne! Véletlenül sem az ő HGW-jük, amire számtalan bizonyíték van itt a fórumon. De legalábbis rengeteg a közvetett gyanús bizonyíték.
-
kezo0
addikt
válasz blakey #124375 üzenetére
Most alaposabban elolvasva, amit írtál, úgy érted, hogy egyszer csak eltűnt a beszedési megbízás a bankodból, anélkül, hogy te megszüntetted volna? Mert ha így van, azért erről érdemes lenne megkérdezni a bankodat. (És egyébként ez melyik bank, ha nem titok?)
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz cocka #124353 üzenetére
„Ez meg csak annyit csinált, hogy megjelent egy üzenet miszerint:
A Vodafone Mediaboxra időzítve van egy frissítés.
…
Opciók: Visszavonás vagy Folytatás.. majd semmire nem nyomtam rá, hanem kb. 1 perc után automatikusan a folytatást választotta.
Ezután pedig Kérem várjon... majd durván 2 perc "pulzáló" karikázás után újraindult az egész és hirtelen minden további üzenet nélkül visszadobott az élő adásba.”
Pontosan ezt és így teszi nálam is. Rendszeresen.
Ma meg megint csatornakereséssel nyitott – de ez feltehetően az RTL II / RTL KETTŐ névváltás miatt történt.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
blakey
titán
válasz kezo0 #124380 üzenetére
Most alaposabban elolvasva, amit írtál, úgy érted, hogy egyszer csak eltűnt a beszedési megbízás a bankodból, anélkül, hogy te megszüntetted volna? - nem a bankom szüntette meg, mert aktív (volt, mert ma megszüntettem és átálltam díjlehívásra), hanem a Vodánál, az októberi első fizetés sikeres volt, a következő már nem, az azutáni sem, itt már telefonáltam, nagy nehezen kimondták, hogy náluk van a hiba, ma megint telefonáltam, mert a számlám banki átutalás szerepel, azt mondták, hogy igen, nincs elfogadott csop. beszedés.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
cocka
veterán
válasz kezo0 #124381 üzenetére
Nálam csatornakeresés sosincs, mert szerintem egy fájlt letölt a bekapcsolás közben azt kész. Elvan magának. Mindenesetre furcsa.
Nem tudom, nekem már eleve automatikusan beállítódott a KETTŐ meg a HÁROM, csak most vettem észre ezt a kérem várjon marhaságot, mert eddig nem volt. Amit egyébként nem is bántam.
-
-
cocka
veterán
válasz kezo0 #124384 üzenetére
Nálam nem törölték ki egyik felhatalmazást se. A mobilszámlával általában nincs is semmi gond, ott max. 1-2 napos csúszás adódott eddig. A vezetékessel viszont feszt gondok vannak.
Jelenleg kettő van a myvodkafon rendszerében:
egy 11.02 határidővel (lejárt), egy másik meg 11.30-as határidővel.Bank rendszre ennyit mutat:
Ma 21-én lett levonva ez a bizonyos 11.02-es, ami ugye az októberi számla volt. Végül is "csak" 19 napot késtek. -
TillaT
junior tag
Szerintetek mire lehet elég még a 250-es internet, olyan helyzetekben, amikor egyidőben legalább két készüléken (asztali gép, laptop) vezetékesen csatlakozva a CB-hoz filmet néznek (online stream) és mindeközben folyamatosan 3-5 készülék (okostelefonok, laptopok) WiFin keresztül kapcsolódik a CB-hoz (e-mailek, közösségi oldalak, chat, eseti jelleggel böngészés)?
-
TillaT
junior tag
Van itt Valaki, aki a Flipről váltott a Vodafone-ra?
Miért váltott és milyen Vodafone-os csomagra?
Bejött a váltás, elégedett a Vodafone szolgáltatásával?
Ha nem túl indiszkrétek a kérdések, örülnék a válaszoknak. -
Apaxp
senior tag
Sziasztok.
Benézett valaki mostanában a saját vodafon fiókjába? Kikerekedett szemmel láttam, hogy az internet L előfizetésem feltöltési sebessége 200 Mbit/s, ebből 15 a garantált. Eddig úgy tudtam hogy fel 20 Mbit/s van. Koax kábelen lógok. A letöltési sebesség 500 Mbit/s, ebből 350 Mbit/s a garantált. Lefelé eddig 100 volt a minimum. 350 feletti csak akkor teljesül nálam ha vérpistikék iskolában ülnek. Most mehetek reklamálni esténként hogy nincs meg a garantált minimum?[ Szerkesztve ]
Samsung A52s 5g dual sim, Acer E5-573G win10+linux mint
-
Misua
senior tag
Sziasztok,
Ha gyorsabb és stabilabb netet szeretnék akkor van e értelme lecserélni az 1 GBs csomaghoz járó vodás Arrist egy saját routerre ? (TP-link AX55-re)
Kell e szenvedni a saját router beüzemeltetésénél? (évekkel ezelőtt emlékszem kellett hívogatni UPC/Vodát)Bővebben:
Egy 85 nm-s lakásban eddig használtam egy repeatert (TP-link RE 305), viszont utóbbi hónapokban (miután Voda megvette ) pocsékké kezd lenni a net a lakásban...főleg ahol a nejem szokott lenni
Tegnap lecseréltem a repeatert TP-link RE505X-re - a jel jelentősen jobb lett...viszont a sebesség is nőtt, de azért jobbra számítottam.
Most az van a fejemben hogy ha veszek TP-link AX55-t akkor erősebb jel/sebesség lesz a repeateren is. Mit gondoltok?
Válaszokat előre köszönöm! -
zzola
félisten
válasz Misua #124394 üzenetére
Nincs Arris modemem, de valoszinűleg az említett TP-Link router wi-fi szekciója stabilabb. Amúgy is csak a wi-fi 6-tal tudsz elérni sebesség javulást.
A felsorolt eszközökkel tudsz OneMesh hálózatot létregozni, nyilván gigabites wi-fi-d nem lesz.
A beállítés egyszerű, iPv6-ról átállíttatod a routert iPv4-re, belépsz a modembe kikapcsolod a wi-fi-t, majd csatlakoztatod a saját routeredet....
Konfigurálod. -
05Steve
tag
Rendben köszönöm, ma jött meg a wifi6 router, bár a szemét arris, mióta nincs külön a 2.4gh meg az 5gh azóta stabil, megvárta míg veszek egy wifi routert helyette :)
-
Carlos73
csendes tag
Hosszú-hosszú ideje van a Vodafonnál (UPC) TV+internet+vonalas telefon előfizetésem.
Két hónapja harcolok velük, mert gyalázatos minőségben szolgáltatják az internetet. Ennek az az eredménye, hogy szinte minden webhely elérhetetlen, vagy percek kérdése amíg betöltődnek az oldalak. Példaképp a my vodafone fiókomba is csak sokadik próbálkozásra tudok belépni, de még sorolhatnám. A Wifi a rácsatlakoztatott eszközeimet folyamatosan ledobálja. TV adás van, azonban a vodafon tv box plusz szolgáltatásai elérhetetlenek. A televízió képernyőjének jobb felső sarkában hibaüzenetek tömkelege jelenik meg naponta többször. A telefonbeszélgetéseim 5-10 percenként megszakadnak, már ha egyáltalán kapok vonalat.
Szerintem már nincs olyan technikus a városban, aki ne lett volna nálam jelszintet, meg isten tudja mit mérni. A műszereik szerint persze minden tökéletes, ellenben hadoválnak nekem csomagvesztésről, meg hálózati hibáról. Állandóan a sajnálatukat és a megértésüket fejezik ki, aztán meg lepattannak.
Az ügyfélszolgálat egy kalap kaki, ők gyakorlatilag csak közvető szerepet látnak el. Érdemben intézkedni nem tudnak, vagy nem akarnak. Egy hónappal ezelőtt már panasszal is éltem náluk, de azóta állandóan csak azt szajkózzák, hogy a panaszkezelési osztály foglalkozik az ügyemmel. Kértem, hogy adják meg az elérhetőségüket, erre a válasz az volt, hogy ők sem tudják. Próbáltak megnyugtatni, hogy a hiba javítása, illetve a kötbér számítása folyamatban van, de hogy mikor kapok végre elfogadható minőségű szolgáltatást, azt nem tudják megmondani. Nincs egyetlen ember sem ennél a retkes szolgáltatónál aki tökösen közölné velem, hogy mire számíthatok én paraszt!?
Időközben persze nekem is kijött az új számla, amit november 30-ig kellene befizetnem természetesen már az emelt összegben.
Úgy érzem a türelmem elfogyott és lehet, hogy itt az ideje váltani. Legnagyobb meglepetésemre az ügyfélszolgálatos kis asszonyka finoman meg is jegyezte, hogy ő már rég megtette volna ezt az én helyemben.
Nos itt tartunk, ezt tudja nyújtani a "nagy" Vodafone egy több, mint 20 éve hűséges előfizetőjének 2022-ben! Szánalmas!
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- IBM Lenovo ThinkPad 20V 4.5A 65 és 90W gyári töltő
- HP laptop töltő, eredeti, 65W
- 4GB DDR3 PC3 PC3L 1600MHz 1333MHz RAM memória LAPTOP -ba eladó
- Dell Optiplex 7070 SFF: Az igazi kis erőgép: i7 8700, 32GB RAM, 512GB SSD, 2xDP+HDMI+USB-C, Win11Pro
- Dell Optiplex 7070 SFF:A tökéletes irodai/otthoni PC:i5 8500,16GB RAM,256GB SSD,2xDP+HDMI+USB-C,Win
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs