-
GAMEPOD.hu
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
kezo0
addikt
válasz cocka #129150 üzenetére
Jobb szélső oszlopban vannak a streaming-szolgáltatások, ott fentről a harmadik. Írtam már, hogy emiatt nem volt külön szoftverfrissítés, ez csak úgy megjelent (amihez nálam kellett egy forced áramtalanítás, máskülönben csak másnap jelent volna meg).
Ha pedig elnavigálunk jobbra a streaminges oszlopra, akkor ott lefelé lépkedve, a képernyő legalján ugyebár bejön az összes streaming-lehetőség. Balról kezdve YouTube, a SelfCare, YouTube Kids, RTL+, majd a többi.
(Ja, megjegyzés: továbbra sem lehet tudni, hogy a „MŰSORAIM” oszlopba minek alapján tesz be bármit is a box… Amikor odakapcsolok egy tetszőleges csatornára, ott megy egy bármilyen műsor, és ha egy percen belül nem kapcsolok tovább, akkor azt már úgy veszi, hogy az az én egyik műsorom, amit valamikor majd folytatni akarok? Ha így van, az baromság. Fogalmam sincs, mi az a „Mavi szerelme”. )
[ Szerkesztve ]
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
pkaresz
senior tag
Sziasztok!
VTV app telefonon elindítva, miként lehetne tv re tükrözni?
A Tv egy plazma s firestick 4K val okosítva.A szobában nem nagyon van koax, még kaon box lenne.
"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"
-
kezo0
addikt
-
Cranberries
aktív tag
Sziasztok!
Édesanyáméknál szükséges egy 3. box ezért a következőket kérdezném:
1. A Kaon Mediabox- nál a honlapon az szerepel, hogy 0 Ft. Ez a harmadik box esetében is így van vagy csak az elsőnél?
2. A Vodafone Mediabox WiFin keresztül csatlakozik a routerhez vagy vezetékesen? A havidíj itt is 0 Ft, ez is csak az első box-nál vagy a harmadiknál is?
A CI kártya lenne a legjobb, de a tévé sajnos nem CI+ -os.
előre is köszönöm a segítséget! -
pjen
félisten
válasz Cranberries #129158 üzenetére
Csak az első ingyenes és kábel kell hozzá.
-
tillatrilla
senior tag
Sziasztok! Kérdésem,hogy valaki tud-e arról,hogy Veszprém megye/Nemesvámos területen 2-3 hete random módon megszakad a net,napi szinten több alkalommal is.Legalább is nálam ez a jelenség van.Eddig szinte soha semmi problémám nem volt a net kapcsolattal,az idejét sem tudom,hogy mikor szakadozott utoljára,de mostanában a gyerekek is panaszkodnak,hogy se telefonon,sem asztali gépen nincs stabil kapcsolat.Engem az idegesít,hogy laptopon látom a kinti kamerák élőképét,és azok is csak homokóráznak... Volt a facén valami Vodás oldal,de most nem találom...vagy mit nézzek,melyik menüben a CB-n?
Üdv: Attila
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz tillatrilla #129163 üzenetére
Üdv!
Ha megírod a CB oldaláról haladó beállítások, majd hálózat állapota menüpontból a letöltési és feltöltési értékeket meg tudjuk írni, hogy rendben vannak-e az értékek. Amennyiben nem találod a modem oldalán a modem üzemmódot 1270-es számon érdemes kikapcsoltatni az ipv6-ot, mert úgy stabilabb az oldalak betöltése, ha nem segít akkor próbáld meg modem üzemmódban javul-e a helyzet. Nézd meg, hogy az osztóknál és a modemnél nem lazultak-e ki az F csatlakozók. Amennyiben modem üzemmódban jobb a helyzet érdemes venni gigabites routert. Modem (és router) üzemmódban a 192.168.100.1 címen éred el a CB oldalát.[ Szerkesztve ]
-
Toth_Jani
őstag
válasz Cranberries #129162 üzenetére
1.- 3 darab.
2.- 750 forint darabja 1 ingyenes.
3.- nem tom. -
tillatrilla
senior tag
válasz kabelmania27 #129164 üzenetére
Üdv!
Modem módban üzemel a cb, ipv6 kikapcsolva,f csatlakozókat megnéztem,nem lazák.
A menüt nem érem el jelenleg,olyan sz@r a netkapcsolatom....Amint rendbe jön,csinálok képeket az adatokról.
A port checker szerint a 80-as port zárva. Mondjuk,hogy ez mit jelent,foglamam sincs...
Speed test megy,bár a sebesség elmarad az eddigiektől,torrent oldalon azonos oldal torrentjei közül van ami seedben van,van ami stopped....ez is érdekes.[ Szerkesztve ]
Üdv: Attila
-
Adams84
tag
válasz Cranberries #129168 üzenetére
Ha a 3. vételi helyen is teljesen ki van építve a kábel, akkor egy jó lehetőség a saját beüzemelés, ellenkező esetben szerintem inkább válaszd a technikusi kiszállást.
-
markknight
veterán
Már megint okádék az internet a 13. kerületbe. Ugye kb két hete volt az eset, hogy napokig lassú volt az egész, most délután megint visszatért a probléma, bár hozzáteszem olyan igazán jó azóta nem is volt. És az a vicc, hogy nem minden olyan lassú ám, facebook messenger érthetetlen, de letölteni meg tudok elég gyorsan. Én már nem is tudom mit csináljak velük.
Teló wifin, ami felvillan mert jön értesítés rá, aztán egy jó félpercre érkezik meg a laptopra az üzenet. Rémálom. Ilyen indokokra hivatkozva tudok szerződést bontani velük?
[ Szerkesztve ]
-
bmakszim
senior tag
válasz markknight #129171 üzenetére
XIV. kerület, szóról szóra ugyanez. Nekem is k@rvára kezd elegem lenni, de nincs alternatívám, telekom évek óta ígérgeti a zuglói netet, de semmi. Pedig ezt a tetű lassú vodafone tv-t szívesen kivágnám a francba.
-
Adams84
tag
válasz markknight #129171 üzenetére
ipv6-ot próbáld meg kikapcsolni/kikapcsoltatni.
Ha az nem javít a helyzeten, akkor szerintem tegyél
hibabejelentést telefonon keresztül. (A webes felületen nem érdemes próbálkozni a hibabejelentéssel, mert általában egy sablonszöveggel -mindenfajta vizsgálat nélkül- lezárják a hibajegyet.)[ Szerkesztve ]
-
markknight
veterán
válasz Adams84 #129173 üzenetére
Köszi! Az ipv6-ot már régen kikapcsoltattam, igaz minden frissítéskor újra bekapcsolódik... Ezt onnan tudom, hogy ilyenkor a playstation állandóan vinnyog, hogy nem tud a nethez kapcsolódni, aztán egyszer csak a 2. újraindításra működik. Az is megérne egy misét, hogy miért megy minden létező eszköz normálisan a házba, egyedül a playstation nem, de erre most inkább nem térek ki.
Sokat beszéltem velük már telefonon, de nem hiányzik, hogy kiküldjenek valakit aki nem tudja megoldani, mert nyilvánvalóan nem nálam van a probléma hanem sajnos náluk :/ Csak az időmet rabolja szegény szerelő aki jóhiszemüleg jön, beengedem, majd távozik. A telefonálgatás is olyan dolog, hogy nekem kell miatta fáradnom, végigverekednem magamat egy ügyfélszolgálatosig, bediktálni 77x az irányítószámomat meg a címemet, várni amíg megtalálnak és a többi. Ez mind-mind idő, még ha kevés is. Nem akarok ezzel foglalkozni Én fizetem a számlát, ők tegyenek róla, hogy működjön
[ Szerkesztve ]
-
markknight
veterán
válasz markknight #129174 üzenetére
Mindez azért bánt, mert dolgozom. Kell a munkámhoz. Az internet nem egy új dolog és bár nem tudom milyen infrában dolgoznak ezek a hazai szolgáltatások, de ez elfogadhatatlan. A mai világban az AI már képeket rajzol, zenéket készít, mi meg le vagyunk ragadva annál, hogy miért 10 mbps a letöltési sebesség Abszurd
[ Szerkesztve ]
-
Adams84
tag
válasz markknight #129174 üzenetére
Pedig ha nem jelented be a problémát, akkor sajnos változás és javítás sem lesz.
“mert nyilvánvalóan nem nálam van a probléma hanem sajnos náluk :/“
Részletes szolgáltatói vizsgálat nélkül szerintem ezt nem lehet kategorikusan kijelenteni. Nagyon sok hibalehetőség fordulhat elő az előfizető oldalán is, amiket szintén ki kell zárni (pl. saját router/egyéb saját hálózati eszközök hibája, vírusirtók, tűzfalak stb.)
Tudomásom szerint a hibabejelentés során a Vodafone rá tud mérni távolról a modemre és több hétre visszamenőleg látják az értékeket, így azt is be tudják azonosítani, ha a saját hatáskörükbe tartozik a hiba (a modemig vállalja a szolgáltató a hibamentes működést és kizárólag kábeles kapcsolatra, wifi-re egyáltalán nem).
Persze lehetnek a modemnek is szoftveres hibái, gondolom, hogy ezeket is próbálják javítani.
Szerintem érdemes egy kört futni náluk, mérjenek rá a modemre. Elhiszem, hogy jobb itt leírni a gondokat és mérgelődni, de ettől sajnos semmi sem fog változni.
Néma gyereknek anyja se érti a szavát…[ Szerkesztve ]
-
Adams84
tag
válasz markknight #129179 üzenetére
Értem.
Van saját routered is vagy csak a Vodafone eszközét használod?[ Szerkesztve ]
-
-
Adams84
tag
válasz markknight #129181 üzenetére
Ha stabilabb internet kapcsolatot szeretnél, valószínűleg érdemes lenne egy megbízható saját routert beszerezni. Jobb ötletem sajnos nincs, de lehet, hogy a fórumtársaknak lesz egyéb felvetésük
[ Szerkesztve ]
-
Leavemealone
tag
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni hogy a fém karikán álldogáló docsis 3.1 es vodafoneos modem mögé be lehet-e kötni saját routert. Nem találtam bridge módot ebben a sz**ban. ASUS RT-AX1800U routert néztem ki panelba 70 negyzetmeterre. Bármi tanács, meglátás hogyan oldhatom meg az osszekotést? Kosziii
PC: ASUS ROG Strix-H Z790; Intel i7 14700k+Be Quiet Silent Loop2 360mm; 2x16 GB G.Skill Trident Z 6000 Mhz, Samsung 990 Pro, Be Quiet Straight Power 11 1000W, XFX Merc 310 Black Edition 7900XTX , Phanteks NV7, WD Red 4TB, Windows 11 Pro 23H2
-
cocka
veterán
válasz Adams84 #129178 üzenetére
Nagyon sok hibalehetőség fordulhat elő az előfizető oldalán is, amiket szintén ki kell zárni
Amikor évekig minden OK ugyanazokkal az eszközökkel és beállításokkal, aztán egyszer csak elkezd mindenféle, addig sosem tapasztalt anomália megjelenni, akkor az szerinted kinek a sara?
lehetnek a modemnek is szoftveres hibái, gondolom, hogy ezeket is próbálják javítani.
Elég sikertelenek ebben a témában. Végül is csak a topic 80%-a szól arról, hogy a problémákat a szar modem vagy a szar modembeállítások okozzák. És ennek a 80%-nak a nagyja is arról szól, hogy az illető panaszkodik, hogy nem jó a netje, weboldalak nem töltenek be azonnal stb.. megírja az illető a modemértékeket és kábelmánia pedig visszaírja, hogy azokkal minden rendben. Utána meg megy a sakkozás, hogy akkor mégis miért lehet ez. Na vajon miért.
Szerintem érdemes egy kört futni náluk, mérjenek rá a modemre.
Ha a modemig tart a hatáskörük, akkor ők csak a koaxon keresztül kommunikálnak a modemmel. Ha abban a kapcsolatban nincs hiba, akkor szerintük minden rendben, az előfizető meg biztos hülye, mert hiába mondja, hogy valami mégsem jó a netjével.
Néma gyereknek anyja se érti a szavát…
Ja hát persze, de hogy hulladék HGW-ket szórnak ki az előfizetőknek még hulladékabb firmware-ekkel az már igenis a szolgáltató sara. Meg amíg náluk a szolgáltatói oldalon sincs meg a teljes IPv6 support, addig minek erőltetni? Biztos se szeri, se száma azoknak a weboldalaknak és netes szolgáltatásoknak, amelyek csak IPv6-on érhetők el. Manapság ki a fene kockáztatná, hogy csak azért veszítsen vevőket, ügyfeleket stb., mert az oldala kizárólag IPv6-on érhető el?
-
pkaresz
senior tag
válasz markknight #129179 üzenetére
Szia! Sziasztok!
Nálunk pld az volt a megoldás, hogy....
De az elejétől, augusztusban volt egy nagy szoftver frissítés a vodánál, na innentől naponta ujraindulás hegyek, s lassu net, több szervizes, még több modem csere, nem tudtam elérni a modemet sem, csak ha ujraindítottam s egyéb gondok, mint nálad s a többieknél is.
A megoldás, szépen leszoktam a torrentről, s egy régi TPLink routert kiiktattam, s láss csodát, lekopogom azóta nincs gond, a torrent egy NAS ról ment.
Most is megy de sokkal kevesebb, a router lehetett a gond, valami a frissítés után nem lett jó, vagy akkor érte valami az eszközömet.
Érdemes otthon is körbejárni a lehetséges problémákat.
Csak infó! Ne vegye senki magára, én is meg volta győződve, hogy szolgáltatói hiba .
Üdv: Karesz"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"
-
gduck
addikt
válasz Leavemealone #129183 üzenetére
Tökéletesen működik modem módban, de sajnos nincs menüpont, telefonálnod kell az ügyfélszolgálatra!
-
mani8106
junior tag
válasz cocka #129184 üzenetére
A modemek mind hardveresen mind szoftveresen hulladékok. Az utolsó értékelhető a fehér compal (connectbox) de azóta ipari melléktermék a másik kettő. Ettől függetlenül idehaza mki IS rendszergazda Noc operátor meg technikus egy személyben neki senki ne mondja meg mit hogyan ő nem hibás semmiben bármi gond van az csak és kizárólag a szolgáltatók miatt lehet. Itt nemcsak a politikához meg a focihoz ért mindenki hanem mindenhez is és meg sem fordul a pici fejében h lehet h ő maga a mekk mester. (Szituációtól függetlenül)
Hol volt Gondor, mikor Nyugatvég elesett? - Ember akkor jöttünk ki a templomból
-
Leavemealone
tag
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz bmakszim #129172 üzenetére
Ha megírod, hogy milyenek a modemértékek meg tudjuk írni, hogy rendben vannak-e az értékek. Amennyiben leírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax kábel és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító ki tudjuk számolni, hogy milyen a bejövő jelerősség és lehet-e javítani az értékeken.
-
misi111
tag
Sziasztok. Az mitől lehet hogy nem működnek a tv2 höz tartozó csatornák a mobil tv appban de még csak visszanézési lehetőség sincse??
Privátra illik válaszolni!!!!
-
Adams84
tag
válasz misi111 #129194 üzenetére
Jogos kérdés, nekem is feltűnt. Eléggé új elemnek tűnik, hogy az élő adást sem lehet nézni bizonyos műsoroknál ….
(De lehet, hogy ez eddig is így volt, csak nem tűnt fel .)
Vagy technikai hibáról van szó vagy pedig a TV2 csoport egyre jobban a TV2 Play Prémium és a fizetős TV2 Play Zéró felé szeretné terelni a telekommunikációs szolgáltatók ügyfeleitÉrdemes lehet a Vodafone telefonos ügyfélszolgálatán és/vagy a TV2 csoportnál is érdeklődni.
[ Szerkesztve ]
-
Adams84
tag
válasz misi111 #129197 üzenetére
Megnéztem Telekom TV Go-n, ott működik az élő adás a TV2 csoport csatornáinál is, így azt valószínűsítem, hogy ez mégiscsak a Vodafone részéről lesz valami technikai vagy adat-szinkronizációs hiba
Múlt héten eléggé elrontották a Vodafone TV alkalmazást (hibakódok sorozata sokkolta az ügyfeleket), lehet, hogy a TV2 csoport felé nem állt helyre a kapcsolat[ Szerkesztve ]
-
Adams84
tag
válasz misi111 #129197 üzenetére
Én is beszéltem velük, nekem is azt mondták, hogy a Vodafone részéről nincs semmilyen hiba, a TV2 csoport engedélyezi/tiltja az élőben nézhető és visszatekerhető műsorokat is.
Elképzelhető, hogy a TV2 csoport tényleg elkezdte letiltani az élő adásokat is abból a megfontolásból, hogy kizárólag a fizetős TV2 Play Zérón tudjanak hozzáférni a tartalmakhoz az ügyfelek.
Kíváncsi leszek, hogy ez tényleg így marad-e ...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen