- EAFC 24
- Path of Exile (ARPG)
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Újabb csapat dolgozik a Prince of Persia: The Sands of Time Remake-en
- Nem kap több frissítést a Wolcen: Lords of Mayhem
- Xbox Series X|S
- Diablo IV
- Bestbuy játékok
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Battlefield 2042
-
GAMEPOD.hu
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
DonThomasino
veterán
válasz Fire/SOUL/CD #87896 üzenetére
Nekem a fizetéssel nem volt gondom,
hanem hogy nem látom PDF ben,
amiről azt írják 1-2 nap és elérhető." I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
félisten
válasz DonThomasino #87902 üzenetére
Igen, értettem, csak azért írtam, amit, mert más fronton is meg van "csúszva" a Voda... (Nem csak a PDF generálás telik 1 hétbe náluk mostanság...)
Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja. (Albert Einstein)
-
Toth_Jani
őstag
válasz DonThomasino #87902 üzenetére
De ez mindig igy volt ezért kértem át a dijnetre, ott tudom hogy a számla dátumához képest, majd 7-8 napra lesz elérhető, és addig sehol nem tudom megnézni. (igaz nagyon nem is érdekel)
-
#75501312
törölt tag
válasz Fire/SOUL/CD #87903 üzenetére
Nekem a Díjnetre nem jött meg a számla előző hónapban, késett 7-8 napot. Mire deaktiváltam a szolgáltatót, megküldték, igaz a fizetési dátum is ki lett tolva egy héttel legalább. Üfszt is kérdeztem, nem mondtak semmit, várjak, majd érkezik.
Előzőleg alapesetben a számla kreálása után már 4 nappal bent volt a rendszerben, és meg is tudtam nézni. Nem bánom ha késik, ha fizetési határidő is ki van tolva.(#87905) anglergab
Fura volt, megnéztem minden eszközön nem-e a CEC aktiválódott, de nem, mert nem is használom azt a funkciót. De akkor így nem sok értelme van az energiatakarékos módnak.[ Szerkesztve ]
-
Jenne
senior tag
válasz #07746304 #87869 üzenetére
Szia!
Ilyen értesítést én is kaptam a napokban.
Csak az a fura, és hogy a Vodát idézzem "...a beolvadás során a hatékonyabb ügyfélkiszolgálás érdekében..." meghozott döntés, hogy a pécsi Árkád UPC irodája szűnt meg és maradt,- összevonva az ügyfeleket és a dolgozókat - a régi Voda iroda, ami már egyébként is kicsi volt és zsúfolt, és kábé csak harmad akkora beltérileg mint az UPC. Ha most majd az eddig UPC ügyfelek is odajárnak majd, akkor lesz igazán csak gond. Érthetetlen, hogy miért nem a jóval nagyobb ügyfélszolgálati irodát tartották meg.
Nem gondolnám, hogy a talán nagyobb bérleti díj gond lenne egy ekkora vállalatnak.
A másik számomra érthetetlen, hogy a szintén a belvárosban lévő, bár kicsit már a belvárosi rész szélén, de forgalmas és könnyen megközelíthető helyen lévő másik UPC irodát meg átadták a DIGI-nek. Ez lenne a fejlődés...?[ Szerkesztve ]
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
félisten
válasz #75501312 #87906 üzenetére
Nem akartam beírni, de dettó ez volt múlt hónapban nálam is a Díjnet-el...
Ügyfelest kérdeztem Én is, hogy nincs valami fennakadás a rendszerükben, mert nem csak 1, hanem több szolgáltatónak sem érkezett meg az értesítése tőlük... Persze a válasz az volt, hogy Díjnet-el nincs semmi gond, biztos a szolgáltatókkal van gond (ja, tényleg, a szolgáltatóknál regizett fiókokban meg már 10 napja ott voltak a számlák...)Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja. (Albert Einstein)
-
LouiS22
veterán
Pszichológia. Szinte mindent el lehet intézni online, rendeléstől az előfizetésen át a számlák befizetésééig. Így ösztönözve lesz mindenki, hogy szép lassan szokjon rá az online csatornák használatára.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
#75501312
törölt tag
válasz anglergab #87908 üzenetére
Fogalmam sincs, de mivel sokat használtam különböző távirányítókat, így első gondolatom az volt, hogy valamelyik eszközzel párosodott.
+ a box távirányítója is képes kezelni más eszközt, így az is eszembe jutott, hogy lehetett valami átfedés.
Amikor kipróbáltam a távirányítókat, a doboz meg sem mukkant, de nem sokkal utána bekapcsolt. Ezt naponta többször is eljátssza, főleg esténként. -
tomp
félisten
Az imént felhívott a voda robotnéni és közölte, hogy a bejelentett hiba a saját diagnosztikájuk alapján már nem észlelhető. Ha mégis észlelem még akkor nyomjak 2-es gombot és majd visszahívnak... Milyen kedvesek...
Na most vagy nekik már van DD hang vagy HD-ben nézik az HBO2-3-at. -
tomp
félisten
Na szép még letámadtok
Pedig már kezdtem örülni, hogy változás van valamelyiknél pozitív irányba...de nem...Amúgy remélem lesz majd a Voda TV-n is hangulat channel 4K HDR-ben Dolby Atmos hangsávval...
-
LouiS22
veterán
válasz Cickánykoma #87918 üzenetére
Bocs, csak miután leírták neked ketten is, hogy 6-ban vagy, de te továbbra is kötötted az ebet a karóhoz, miközben egyetlen telefonhívás (és tapasztalat alapján max 10 perc alatt élő emberhez jutsz) megoldaná...
Kettő: én azt írtam, hogy mindenki úgy rabolja a saját idejét, ahogy tudja (miközben a megoldás triviális és leírták neked hárman is rajtam kívül).
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
Cickánykoma
tag
válasz LouiS22 #87919 üzenetére
Már bocsánat, de nem kötöttem semmit, csak leírtam a fennálló problémámat, képekkel alátámasztva hogy valami tippet kapjak itt mi lehet a gond.
Egyébként megvolt a telefonhívás (próbáltam 1221-et és 1270-et) is de nem volt semmilyen fentebb hivatkozott " internethiba menüpont" egyiknél sem. Szóval ennyit arról, hogy egy telefonhívásba kerül csak megoldani ezt. Másrészt jelzem, hogy ebbe a topikba célzott segítségkéréssel fordultam, nem pedig zsigerből való leoltogatásért.
Ezúton köszönöm a topik lakóinak a "szívélyes segítségét", innentől akkor máshol keresek megoldást a problémámra.[ Szerkesztve ]
Madžari......Dober dan, passport kontrol !!! :D:D:D
-
#75501312
törölt tag
Lehalt a net kb. 5 percre. Most csak a fehér fény világít alul, de minden működik. Nem kellene jeleznie a wifit és kábeles forgalmat a zöld fénnyel? Csináljak rajta egy rebootot?
-
gduck
addikt
"vagy HD-ben nézik az HBO2-3-at"
Vicc, hogy még mind SD-ben nézzük
UI: én is elkezdem az ügyintézést, mert anno 2 hét alatt nem sikerült aktiválniuk a Filmbox csomagot a VTV boxon, csak ugye utána jött a kódolatlan időszak így nem foglalkoztam vele. Most akkor előveszem megint a témát.
Amúgy nekem a 9 napja írt panaszos megkeresésemre [(#87272) gduck] se írtak még semmit. Igaz 30 napjuk van rá.
[ Szerkesztve ]
-
LouiS22
veterán
válasz Cickánykoma #87920 üzenetére
Nem megsértődni kell, hanem elfogadni, amit többen is írtak neked. Próbáltak többen is segíteni, le is írták a megoldást de te továbbra is kötöd az ebet a karóhoz.
És mivel tényleg a szádba kell rágni ezt is: 1221, 2-es gomb, 1-es gomb.
Kizárt, hogy ezt magadtól ne találtad volna meg. Csak valóban meg is kellett volna próbálni - mint ahogy a kedvedért én most felemeltem a telefont és 1 perc alatt legépeltem a fenti útvonalat.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
tomp
félisten
-
#75501312
törölt tag
válasz LouiS22 #87924 üzenetére
Ezzel nekem csak annyi bajom van, hogy amikor felhívod őket, akkor vagy bejutsz vagy nem, nekem eddig annyiban szerencsém volt, hogy 15-25 perc után kapcsoltak vkit. Amikor feltettem egy kérdést, amire tudnia kellett volna a választ, akkor másik 3 emberhez kapcsoltak még, hallgattam a zenét vagy a csendet, és simán elment másfél óra azzal, hogy nem igazán jutottunk sehová. Szóval vagy hívhatom őket még egyszer és máshoz kerülök vagy órákat tölthetek a telefonnal a fülemen.
Amit viszont nem értek: emlékszem sok-sok éve upc üfsz ismerős 150-200 oldalas doksikkal jött haza, amit meg kellett tanulniuk amiben volt doboz leírás, kézikönyv, folyamatok, rendszerek, minden. És komoly tesztek voltak, fejből kellett vágni az anyag nagy részét, mert tudniuk kellett a kedves ügyfél kérdéseire válaszolni olyan alapszinten, ami a kézikönyben is benne van, csak a user vagy nem kapja meg vagy lusta elolvasni. És ha nem mentek át a vizsgán, akkor újra meg kellett próbálnia és addig nem dolgozhatott, amíg át nem ment.
Szóval nem igazán értem, mi lett ezzel a dologgal, amikor megkérdezek egy infót csatornáról vagy dobozról, akkor miért kapcsolnak másik 3 emberhez vagy várakoztatnak 15-20 percig. Amikor alapból tudnia kellene, illetve ha meg nem tudja, van kereső funkció a doksikban, legalább azt használná, nem bánom ha bullshitel 2 percig míg keres, de jelenlegi tapasztalat azt mutatja, hogy az ügyfélszolgálatosok, akikkel beszéltem azok szakmailag és emberileg is alkalmatlanok. 2020-ban. Gratulálok.
Szóval jah, írok levelet, várok, várok, őszülök...
-
R a y
senior tag
-
MadMancs
veterán
válasz #75501312 #87921 üzenetére
Fehér csík = router üzemmód, zöld csík = Modem üzemmód. Te tudod melyiket kell látnod. Más fény nincs, vagyis boot után pár percig igen, aztán eltűnik, csak hiba esetén jelez a többi piktogram.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
#75501312
törölt tag
Igen, a múltkor már elég jól belejöttem, amikor az ötödik ügyintézővel beszéltem már csak tőmondatokban meséltem el a sztorit.
És elvileg ez még mindig gyorsabb, mint a levelezés.(#87931) MadMancs
Fehér csík: mutasd csak az orrod.
Amikor újraindítottam és vártam, akkor láttam a többi ikont is, de utána már nem figyeltem. De most már tudom a tuti infót. Köszi neked is.
Most fehérnek kell lennie. -
#75501312
törölt tag
-
handrash
őstag
RTL most+ -hoz hogy lehet hozzáférni?
Biztonságot? ---> http://www.athsecurity.hu/
-
fjanni
tag
Ez az üzenet mit jelent az UPC CB-n:
Illegal - Dropped INPUT packet: SRC=52.157.234.37 MAC=00:01:5C:A0:28:45;CM-MAC=54:67:51:88:fe:5e;CMTS-MAC=00:01:5c:a0:28:60;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; -
szabeska
addikt
Sziasztok!
Ha 2 tv van itthon, kapok ingyen még egy mediacardot?
F1
-
kezo0
addikt
válasz #75501312 #87934 üzenetére
Itt olvastam korábban, hogy a 192.168.100.1 cím mindkét üzemmódban működik – igaz, sosem próbáltam ki, mert nálam évek óta változatlanul modemként megy a CB.
Az ügyfélszolgálat témát annyiban tetézném, hogy engem egyszer egy olyan faszihoz kapcsoltak, aki erdélyi magyar volt, és annyira ízesen beszélte a nyelvünket, hogy konkrétan nem értettem egy szavát sem. Miután minden egyes mondata után kétszer-háromszor is udvariasan megkértem, hogy ismételje meg, és így is volt, amit továbbra sem értettem, inkább elbúcsúztam tőle, és újra hívtam a 1221-et.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
Marcsello31
őstag
válasz fjanni #87935 üzenetére
Jó neked, nekem még így sincs modem módom, de van egy tippem, már írtam feléjük, hogy jó lenne az ipv4 publikus ipcímmel stb, Rezetelni nem merem a modemet, mert félek hogy az is elbaszódik ami még megy. :Đ. Nem értem a joda mestert, hogy miért nem tudnak több beállítást adni. Lassan úgy vgyok hogy rá kötöm a pöcsöm a modemre. De akkor nektem sem lesz internetetek :Đ
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- 4GB DDR3 PC3 PC3L 1600MHz 1333MHz RAM memória LAPTOP -ba eladó
- Dell Optiplex 7070 SFF: Az igazi kis erőgép: i7 8700, 32GB RAM, 512GB SSD, 2xDP+HDMI+USB-C, Win11Pro
- Dell Optiplex 7070 SFF:A tökéletes irodai/otthoni PC:i5 8500,16GB RAM,256GB SSD,2xDP+HDMI+USB-C,Win
- Kellemes árú vezetékes gamer egerek
- CLEVO P775DM3-G gaming laptop
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen