Új hozzászólás Aktív témák
-
hombre[EU]
veterán
válasz frankdelgado #116878 üzenetére
arról ne is beszéljünk mit csináltak vele pc-n felraktam magamnak egy 3060-as laposra ( reddead2-t ultran viszi 1080p60-nal, tehát kihajtja a jó grafot), a fhd fsrrel mediumon (ami messze van a jó graftól) olyan 50 és 25fps között ingázik...csakúgy ok nélkül, de még lowon sem éri el a 60-at legjobb esetben sem majd télen,ha addig összerakják
Life, Uh, Finds A Way
-
consono
nagyúr
válasz hombre[EU] #116903 üzenetére
Én is pont ezt vettem észre, csak 3050-en Ultrán 25-30 max, mediumon 30-40, de low-n sem sokkal több. Series S-en jobban fut, és sokkal halkabb is, inkább ott játszom...
Ja, és a CPU meg malmozik közben, mert max 20%-on megy."In God we trust. All others must bring data"
-
F_Peter
őstag
válasz Ctrl+Alt~Del #116886 üzenetére
Igazából ez a legnagyobb baj a játékkal szerintem, hogy az hogy " miért jó" csak hosszú játék után derül ki, viszont a gyengeségei szinte egyből.
Az elejèn felemás érzéseim voltak, de kb. 10 óra után rákaptam az ízére. -
.LnB
titán
válasz F_Peter #116905 üzenetére
Ez egy jó meglátás. De a jó játék ismérve azért nem ez. 10 óra alatt más, végigjátszik három Call of Duty single player epizódot.
hombre[EU]
Megmondta a főnök, hogy az optimalizáció jó, fejleszd a gépedet.#116876Zoltn
Azért szerintem a gunplay-be beletartozik az is, hogy az ellenfelek, hogyan viselkednek. És ilyen alapon, ha ez neked jó, akkor a világ legjobb gunplay-e a Moorhuhn-ban van. Mert az "Ai" itt is kb úgy viselkedik.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
urbi73
senior tag
Megéri ilyen kontit venni ? [link] ..
-
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Zoltn #116909 üzenetére
A Doom Eternal arénái mögött olyan spawn rendszer és combat AI van, amit a Bethesda soha nem fog tudni szimulálni. Alapból alacsonyan van a léc manapság AI szempontból, de amit ebben a játékban leművelnek a karakterek sokszor az túlzás nélkül előző évezredből való és őszintén szólva már többször az volt az érzésem, hogy még a Fallout 4-ben is jobb volt, pedig azért ott sem rakétatudósok népesítették be a wastelandet.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Redneck
veterán
válasz Bad Pritt #116911 üzenetére
Most nem azért a húsz fillérért, de egy Doom Eternal agyatlan lövölde, hogy jön a Starfield RPG-hez? Tök más stílus.
Totál almát-körtével effektus.
Szerk:
Division - GoW párhuzam hasonló. Mindkettőben kell lőni, és van fedezékharc is, de teljesen más a szisztémára épül a játékmechanika.[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Redneck
veterán
válasz Bad Pritt #116913 üzenetére
A Starfieldben a harc csak egy része a játéknak, de van mellette csomó más lehetőség és tartalom. A DE-ben meg ennyi az egész. Hozzáteszem utóbbit csak pár órát bírtam, mert egy unalmas nettó fos volt.
[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz urbi73 #116907 üzenetére
Ha elég a vezetékes, akkor egy próbát megérhet. Én switchhez készült PDP kontrollert fogtam a kezemben, nem mondom, hogy egy non plus ultra, de legalább nem vágja szét a kezed a műanyag.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz consono #116915 üzenetére
Ezt az érvelést nem tudom értelmezni. Benne van a játékban, egy elég nagy részét teszi ki, mert minden helyszínen és kb. háromból két küldetésben harcolni kell, összevethető más játékok hasonló megoldásaival, vagy akár a Bethesda korábbi játékaival és elvérzik, illetve nem fejlődött semmit kb. a Fallout 3 óta. Sőt, inkább visszafele lépkedtek: nincs VATS, nincs helyette más taktikai nézet, nincs rendes targeting system, nincs semmi, ami az agyatlan pumpáláson túl a harcrendszerben plusz lenne.
Abszolút nem egy 2023-as játék benyomását kelti ebből a szempontból (sem).[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Redneck
veterán
válasz Bad Pritt #116917 üzenetére
Elfogadom hogy így látod, de ettől még sokan szeretjük, és kellemes cím az unalmas posványban. Nekem eddig kimaradtak a Bethesda RPG-k, pedig többet is megvettem PC-re, csak vasam nem volt, mire időm lett rájuk. Bethesda szűzként, és sci-fi rajongóként bejön.
Dinomano:
Alakul majd ez, boxon is idővel. Aki türelmes, annak nagyobb élmény lehet.Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Norb79
őstag
válasz Bad Pritt #116917 üzenetére
Mafia2 vagy a GTA5 hogy viszonyul a Forza Motorsport7hez? Az előbbi két játék esetén is elmondható az autózásról, hogy “Benne van a játékban, egy elég nagy részét teszi ki” és hogy “kb. háromból két küldetésben” vezetni “kell”.
Illetve ugyancsak érdekelne a Doom eternal összehasonlítása a Mafia2vel és a GTA5el, mert a fenti idézetek ebben az összevetésben is megállnak és a második idézetnél maradhat a “harcolni” kifejezés, nem kell cserélni autózni kifejezésre.
Szóval röviden, ne viccelj már! -
AMD Power
titán
AOE IV játszik valaki? Lenne egy kérdésem...
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
ρσгτσ
őstag
válasz Redneck #116920 üzenetére
Nekem is bejön a hibáival együtt is. Konzolon sajnos nem sok ilyen stílusú/típusú játék van.
Egyébként van egy küldetés sor, aminek a legnagyobb része osonás, kémkedés. Az is nagyon tetszett. Tele van változatos feladatokkal, ha az ember többet játszik vele.
Én 40 óra környékén járok. Most készülök megvenni a Narwhal -t.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Norb79 #116922 üzenetére
Nem, nem viccelek, ha fps-ként játszod szerintem össze tudod vetni más fps-ekkel, hogy milyen megoldásokat alkalmaz és mennyire jó az, amit csinál. Ha nem megy, akkor ne tedd.
Nem mellesleg az egész abból indult ki, hogy milyen az AI, arról meg mindenki az első leszállópályás harcnál látja, hogy gyenge.Nem mellesleg azon ment a sírás az Eternal megjelenés után, hogy tele van platformerkedéssel harc helyett, szóval rohadtul nem csak agyatlan lövöldözésből áll.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Bad Pritt #116925 üzenetére
Nem akarom védeni a Starfieldet, mert én sem ezt vártam tőle a bejelentések alapján, de azért annyiban sántít a te összehasonlításod, hogy a Doom esetében az egész játék a lövöldözésről, a combatról szól, nincs más tartalom benne, így ha az szar lenne, akkor az elég nagy probléma lenne. Ettől függetlenül össze lehet őket hasonlítani, de az kb. olyan lesz, mintha a GTA V-öt az Assetto Corsa ellen tennéd és kijelentenéd, hogy hát azért a GTA V elég béna szimulátornak. Ez igaz is, csak nem annak készült.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz CactuS #116926 üzenetére
2004-ben kezdtek dolgozni a Fallout 3-on, tehát közel két évtizedük lett volna értelmes mesterséges intelligenciát és kihívást jelentő harcot pakolni az fps játékaikba, jelenleg pedig a Starfield az abszolút csúcsa annak, amire a Bethesda képes a témában. Ha szerintetek ez egy védhető produkció 2023-ban nem csak a Doommal szemben, hanem úgy önmagában, akkor nincs is több kérdés.
Nem mellesleg két komment után sikerült egész játékokat hasonlítani, mikor a kiindulási alap az AI volt, az meg azért jó, ha
vanlenne.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Bad Pritt #116928 üzenetére
Megint ferdítesz, nem erre volt két évtizedük, ezek a játékok jóval komplexebbek, de ezt a részét nem akarok elfogadni. A "probléma" nem azzal van, hogy összehasonlítod a két játék AIját, hanem ott, hogy nem érted miért nem jó példa az, hogy ezt pl. a Doommal teszed. Szóval a Doommal szemben nem is kell védeni, mert nem egy kategória.
Védeni meg védje a hóhér, már írtam korábban is, hogyha nem lenne GP-s cím, én biztos nem venném meg. Nálam az első felszállásnál és landolásnál eltűnt a rózsaszín köd, baromira nem ezt sejtették a készítők a megjelenés előtt.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz CactuS #116930 üzenetére
Arra volt két évtizedük, hogy szépen fejlődjön az fps gameplay és harcrendszer a kezük alatt, de ez nem igazán történt meg.
Összevetni meg simán össze tudod bármelyik másik fps-sel, szerves része a harc ennek a játéknak is.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Bad Pritt #116931 üzenetére
Bocs, de valahogy így érzem ebben a beszélgetésben magam:
Szóval hagyjuk ja, mert a Doomban legalább annyival jobb a lövöldözés a Starfieldhez képest, mint Starfieldben az RPG a Doomhoz képest.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
-
negyven2
veterán
válasz Bad Pritt #116937 üzenetére
Szerintem se jó benne az AI, de én nem látom ennyire rosszul a helyzetet. És nem azért mert Hardon játszom. A legtöbb halálom nem azért volt mert olyan jó az AI, hanem mert én vállaltam túl magam, vagy néha a mesteri aim-juk miatt (ami csak néha jön elő de akkor zavaró). Ezt úgy értem, hogy kilóg a kisujjad a fal mögűl már lőnek is rá, ami leviszi az életed 60%-át.
De ezt már megszoktam egy olyan játékban ami esetében azért nem szokták felhozni a rossza AI-t. Az RDR2-ben konkrétan szerintem sok esetben RDR2-ben rosszabb az combat AI mint Starfield-ben. Már csak abból kiindulva, hogy ott észrevesznek az ellenfelek, akkor az esetek 90%-ban nem tudod őket lerázni. Vagyis de. Vagy elmész olyan messze amíg despawnolnak, vagy megölsz mindenkit (ez mondjuk igaz a Starfield-re is).
Starfield-ben legalább ha hülyén is van megoldva, de egy idő után elvesztenek, és keresni kezdenek (vagy csak egy helyben áll). Illetve egy nyílt bázison ha meglátnak, akkor legalább megvan az az illúzió, hogy ha nem láttak meg akkor nem fogják pontosan tudni, hogy hol vagy. RDR2-ben mint írtam, elég egyvalaki, hogy meglásson, és akkor egyből tudja hol vagy. Még akkor is ha ő az emeleten van, te meg a pincében a szekrény mögött. illetve itt is azért a legtöbb esetben fedezékbe bújnak, meg dobálják rád a gránátot, sőt olyan is volt, hogy megkerülték a szobát és hátulról jött nekem baltával. A behavior AI viszont tényleg idióta. Csak belenéztem a Vanguard küldetésebe, de velem volt egy quest emberke is. Amikor bementem a szimulátorba, akkor ő is ott volt és elállta az utamat.
Úgyhogy abban igazad van, hogy az AI nem egy észlény, de én szerintem annyival nem rosszabb mint az átlag. Inkább az a gond, tényleg, hogy ebben nem igazán fejlődött.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz negyven2 #116939 üzenetére
Még ez az észlelés része annyira nem is gatya talán, bár a hallásuk érdekes, van egy egyértelmű buborék körülöttük és padlón-plafonon keresztül is meghallanak mindent. Az pl. kifejezetten tetszett, hogy az apex predator Terrormorphot nem lehetett becserkészni, mert még hátulról is észrevett, más jószágok viszont sokkal figyelmetlenebbek.
Viszont amint bekattan a combat AI értékelhetetlenné válik a viselkedése mindnek, akár ember akár szörny. Direkt tesztelgettem egy scriptelt eseménynél (beszélgetés után indul a harc, 7 ellenség, közepes aréna sok fedezékkel) és gyakorlatilag minden helyzetben ugyanazt művelték változás nélkül, véget ér a beszélgetés, mind fedezékbe húzódik és lefednek egy bizonyos területet (mindig ugyanazt), a közelharcosok rögtön odarohannak és elhullanak a legrövidebb úton (ez a legviccesebb amúgy bennük), majd a többiek egyesével nézelődnek valamiért, semmi bekerítés, lerohanás.
Ha több emeletes épületben zajlik a harc akkor nem igazán lépcsőznek, inkább várnak, két szobával arrébb már csak akkor követnek, ha odacsalod őket, inkább csak trash talkolnak és látszólag nincs semmilyen (jobb szó híján) VIP rendszer, tehát ha van egy akár küldetés által is jelzett fontosabb target akkor a minionok egyáltalán nem igyekeznek védeni, nem lesznek agresszívebbek, ha őt lövöd és nem kezdenek menekülni, ha mondjuk megölöd (2001, Halo Combat Evolved).
Az aim megint egy másik sztori, full rng az egész Fallout 3 óta, szóval ha szarul gurít a rendszer akkor a kilógó bajszodat is mindig el fogják lőni, máskor meg fél méterről melléd lő a shotgunnal. Ezzel mondjuk együtt tudok élni 1000+ óra F3-4-76 után, csak a VATS hiányzik nagyon.
Biztos vagyok benne, hogy van rosszabb, engem az zavar tényleg, hogy itt egy tök új IP, a Morrowind óta megkapják minden játékuknál, hogy seggbuták bennük az NPC-k és ugyanazt kapjuk most a Morrowind 7-ben is 8 év fejlesztés után.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
GalaHU
őstag
válasz ρσгτσ #116929 üzenetére
Minden józan ész szerint ott kellene lennie, de marhára nincs ott:
Rohadtul idegesítő, ahogy a narrátor angol kiejtéssel olvassa fel a magyar szöveget.Ha hinni lehet a Reddit bugyrainak, akkor régebben tényleg ebben a menüben volt, aztán egy frissítéssel "eltűnt"...
[ Szerkesztve ]
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
dunc
nagyúr
Sziasztok! Az Atomic Heart mennyire lett jó, leszedtem és elég kellemes eddig, általánosában mi a vélemény a játékról?
-
.LnB
titán
-
ρσгτσ
őstag
Starfield - Star Wars
Imperial Star DestroyerVannak azért komoly hajók témák.
Szerk.:
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Milyen légkondit a lakásba?
- Robotporszívók
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Mercedes topic
- Gaming notebook topik
- Bestbuy játékok
- Destiny 2 (Xbox One, PS4, PC)
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 5 825GB digital játékkonzol garanciával hibátlan működés
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX One S 1TB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- Beszámítás! Sony PlayStation 4 Pro 1TB fekete játékkonzol sok extrával garanciával hibátlan
- Asus ROG Ally - Extreme Z1
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 5 825GB digital játékkonzol garanciával hibátlan működés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs