Need for Speed World teszt

Szinglizés és karrierépítés

Most még meg tudtam előlük lógni...

Magányos farkasok órája

A fenti multi meccseket természetesen szólózva, gépi ellenfelekkel is lejátszhatjuk. Ilyenkor mindig a leghátsó helyről indulunk, viszont ez nem okoz gondot, lévén a gépi random ellenfelek intelligenciája kb. a Normal fokozatnak felel meg. Nem használják ki a kocsijuk adta lehetőségeket, nem lökdösődnek, a legtöbb shortcutot kihagyják, fölöslegesen zúznak szét minden padot, fát stb., valamint a powerupok közül is csak a mágnest használják, bár ezt ügyesen. Igaz, a célvonalon áthaladást követő jutalom összeg is elmarad a multi versenyekétől, ellenben a húzási lehetőség miatt sokat "grindolhatunk" majd vele. Egy jó tanács azért: újonnan megnyitott pálya esetén mindig érdemes egy szinglit menni a nehezebb részek (pl. hajtűkanyar) és a rövidítések begyakorlása végett!
Ezen felül ott van még az elmaradhatatlan üldözés. Előhívására elég hozzáérni a rend egyik őréhez, és az addig ártalmatlan száguldásunkat szemlélődő rendőrök égtelen haragra gerjedve ránk irányítják a fél város állományát. Az üldözés a Most Wantedben lefektetett alapok szerint zajlik (ha elkerültünk a szemük elől, akkor még várni kell egy kicsit a körözés lecsillapodására), viszont érzésem szerint a kopók most sokkal agresszívabbak és nehezebben lerázhatóak lettek. Természetesen itt is vannak speciális powerupok, valamint egyes tereptárgyakat (óriás fánk, benzinkút, építkezési állvány) is a nyakukba zúdíthatunk. Ezek egyébként a versenyek alatt is bevethetőek, csak a körversenynél vigyázzunk, hogy ha az első körben kiütjük, akkor a következőben már nem lesz ott!
A sikeres üldözésért a fenti jutalom üti a markunkat, de ha elkapnak, akkor nagyon kevés reputáció jár (ha jár), sőt, a pénzből még le is vonnak. Cserébe viszont az üldözöttségünk is visszaugrik egyes szintűre.

Lapot kell húzni, nem az időt!

Karrier mód

A versenyek és üldözések során összeszedett XP-ből szinteket lépünk, amikkel új versenyhelyszíneket, járműveket, teljesítmény fokozó csomagokat és matricákat (vinyl) kapunk. Ez utóbbi egyébként az egyedüli elem a járgányunk eredetivé tételére, mert magát a külsőt alkatrészekkel (sárvédő, motorháztető, spoiler) nem módosíthatjuk. Egyedül a különféle Performance Packek változtatják a kocsink karosszériájával együtt a menetteljesítményét is.
E mellett kapunk egy pontot is, amiket különféle passzív skillekre költhetünk. Három csoportra vannak osztva (Race, Pursuit, World Map), és vannak általános tulajdonságot növelők, mag mások egyes powerupok erejéhez adnak hozzá.
A játékban jelenleg 25 autó van, amik 3 csoportba (Tier) vannak osztva: míg az elsőben a mezei utcai autók (Mazda MazdaSpeed 3) mellett coupék (Mitsubishi Eclipse) és régimódi izomkocsik (Dodge Charger) vannak, addig a második szekció már egy fokkal sportosabb (Lexus IS-F, Subaru Impreza, Porsche Cayman S), míg a harmadikban vannak az igazi nagyágyúk (Lamborghini Gallardo, BMW M3, Chevrolet Corvette). Igaz, ezek többségét a Starter Pack nélkül nem lehet megvásárolni, tehát a beruházást mindenképpen érdemes megfontolni...

Ha egyszer kijutok innen, én is fölcsapok rendőrnek!

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt