Új hozzászólás Aktív témák
-
stellaz
addikt
60 - 70 éve magyarázzák, hogy mit fog okozni a fosszilis anyagok égetése, és hát leszarta mindenki
Az elmúlt 15 - 20 évben már teljesen tény a dolog, mégis van még pet palack, jobban szárnyal a légi közlekedés (hehe), mint valaha, stb, stb.Az igazság az, hogy a fogasztást kéne csökkenteni, de ehhez valahogy senkinek nem füllik a foga. Nézd meg Shadowbullt, egyfolytában nyomatja a nem lehet, nem tudjuk, nem racionális, de az kényelmesebb, de nem ezen múlik dumát, csak nehogy a megszokott kis élete minimális szinten is változzon. Pedig fog változni az élete és nem jó irányba.
[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
"egyfolytában nyomatja a nem lehet, nem tudjuk, nem racionális, de az kényelmesebb, de nem ezen múlik dumát, csak nehogy a megszokott kis élete minimális szinten is változzon"
Nincs ilyen összefüggés. Azért mondom amit mondok, mert azt gondolom. Az életemmel semmiféle összefüggésben nincs.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
stellaz
addikt
válasz Shadowbull #102 üzenetére
Ezt gondolod, de valójában ezek ilyen boomer kifogások. Még csak nem is valami extrém dolog lett felvázolva, hanem létező dolgok, vagy olyan fejlesztési irányok és szabályozások, amik teljesen életszerűek.
Az életeddel meg nem is lehetne nagyobb összefüggésben. Neked nem tűnt fel, hogy nyáron súlyos aszály van, és pár éve nincsen tél? Még az ukrán háborút is ez befolyásolja, gondolod, hogy te ebből majd jól kimaradsz?[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
"olyan fejlesztési irányok és szabályozások, amik teljesen életszerűek."
Ugyan. Mind a benzinkvóta, mind az egytonnás súlyhatár teljesen légből kapott és megalapozatlan ötletek.
"Neked nem tűnt fel, hogy nyáron súlyos aszály van, és pár éve nincsen tél?"
Sem az aszály, sem a tél hiánya nem befolyásolja különösebben az életem. Egyéb ötlet?
"Még az ukrán háborút is ez befolyásolja, gondolod, hogy te ebből majd jól kimaradsz?"
Nohát, ez aztán tényleg eredeti ötlet, hogy az ukrán háború is a globális felmelegedés miatt van.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
veterán
válasz Shadowbull #104 üzenetére
Sem az aszály, sem a tél hiánya nem befolyásolja különösebben az életem. Egyéb ötlet?
Jó, csak ennél azért kicsit holisztikusabban is érdemes gondolkodni. Például vannak helyek a világon, ahol a klímaváltozás éhinséget, ennek következtében polgárháborút okoz. Mondjuk Szíriában, Irakban, és Afrika egyes részein. Az meg már egészen biztosan hat a te életedre is, minimum áttételesen, ha több millió ember indul meg Európa felé emiatt.
[ Szerkesztve ]
-
vicze
félisten
Hát a ICE-k ára elérte az elektromosokat többnyire, ami azért elég elképesztő és el se tudom képzelni milyen hasznot kaszálnak esetileg 10+ éves(motorok szerkezet) kocsikon.
Mégis nagy arányban még minding ICE-t vesznek.
Személy szerint utálom az össze hybridet és minden a két technológia legrosszabbját adja, és mit vezetek PEHV-et... Mert akárhogy osztottam szoroztam csak ennek van értelme. Értelmetlennek tartom az SUV-kat és ki nem elhatom, mit vezetek? SUV-t... Borzasztóan kiábrándító és elkeserítő a jelenlegi helyzet.
-
stellaz
addikt
válasz Shadowbull #104 üzenetére
A súlyhatárban mi a légből kapott? Műszaki vagy tudományos értelemben látsz akadályt? Az nem valid érv, hogy dehét akkor a seggvakarót nem lehet berakni az x6-so béjemvébe, és akkor mindmeghalunk.
A benzin, jobban mondva energia kvóta megint nem légből kapott. X mennyiség felett büntető adó van. Hasonlót tavaly is csináltak, napi x liter volt támogatott, a többi teli áras volt.
Az ukrán háború nem a felmelegedés miatt van, de nem is írt ilyet senki. Viszont az elmaradó tél befolyásolta a lakosság tűrő képességét és a hadműveleteket.
A mezőgazdaságon és esetleg a klíma menekülteken keresztül fogsz ezekkel te is találkozni.
Attól, hogy sokszor elmodod, hogy ezt nem igaz, ezt így nem lehet, stb, hát azzal nem oldasz meg semmit és nem viszel előrébb semmit. Ne legyél begyöpösödött öregember"Azért nem a klímaváltozás legfőképpen a felelős, hanem a túlnépesedés." A túl jelző egy viszonyszám. Sok az ember vagy kevés a kaja, mind ugyanazt jelenti. Ha ma még elég, de 10 év múlva már kevés lesz az aszály miatt, akkor túl leszel népesedve akkor is, ha akár még csökkent is a lélekszám.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Shadowbull #107 üzenetére
Ezeken a helyeken az aszály miatt hatalmas területek válnak terméketlenné, az elsivatagosodás terjedéséről is tudományos konszenzus van. Ezek objektív tények, függetlenek a lakosságszámtól. És ahogy a kolléga is írta, ha egy terület eltartóképessége csökken, akkor konstans népesség esetén is túlnépesedés lesz.
-
cucka
addikt
válasz Shadowbull #100 üzenetére
De azt magyarázd már meg, hogy az hogy a VW terméke "sokkal komplexebb", az miért dicséret a VW részére?
Akárhogy nézem, nagyobb komplexitással és költséggel gyártják le lényegében ugyanazt a terméket, mint a Tesla. Ez most ilyen pozitív érv? A VW-nél arra adják a bónuszt, ha növeled a gyártási költséget? Segíts már, hogy kell értelmezni ezt a fasságot, amit írtál?
-
Shadowbull
addikt
"súlyhatárban mi a légből kapott"
Nem tudsz 1,2 tonnás, a mai követelményeknek és elvárásoknak megfelelő, normál méretű autót gyártani. Pont. Egy VW uP még nem normál méretű autó.
"nem oldasz meg semmit és nem viszel előrébb semmit."
Nem is érzem a feladatomnak globális méretű problémák megoldását.
"Ha ma még elég, de 10 év múlva már kevés lesz az aszály miatt,"
Nade szó sincs ilyesmiről. Az érintett területeken az elmúlt 60 évben a népesség megtöbbszöröződött. Például Egyiptom: 1960: 29 millió, ma: 100 millió. Nigéria: 45 millióról 210 millió, Jemen 5,3 millióról 33 millió. Etiópia 22 millióról 120 millióra...
És lehet sorolni.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
stellaz
addikt
válasz Shadowbull #111 üzenetére
"Nem tudsz 1,2 tonnás, a mai követelményeknek és elvárásoknak megfelelő, normál méretű autót gyártani. Pont. Egy VW uP még nem normál méretű autó. "
khm Suzuki Vitara pont 1,2 tonna, nem törpe autó, és ha a szabályozás nem azt eredményezné, hogy a nehezebb autó kevesebb büntetést fizet, akkor lehetne még könnyebbet is csinálni szerintem. Plusz a mai igények is mi? Legfeljebb majd lejjebb adjuk az igényeket és ennyi. Pont erről van szó.
A népesség egy dolog, az eltartó képesség meg egy másik. Ha a kettő nagyon elválik egymástól hirtelen, az nagy baj lesz.
-
veterán
válasz Shadowbull #112 üzenetére
Jaj dehogy ugyanazt. Egy jóval magasabb műszaki színvonalú járművet gyártanak.
Ez mit jelent? Miben magasabb a műszaki színvonala? -
Shadowbull
addikt
*Suzuki Vitara pont 1,2 tonna"
Az szintén egy kisautó, ráadásul eléggé fapados. Egy család már nem fér bele. Ráadásul az is a legkisebb motorral, fapadosan 1,2 tonna.
"a szabályozás nem azt eredményezné, hogy a nehezebb autó kevesebb büntetést fizet"
Ez butaság. Sőt, egy ostoba konteó.
"majd lejjebb adjuk az igényeket"
Engem nem zavar ha lejjebb adod az igényeidet.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
btprg
senior tag
válasz Shadowbull #93 üzenetére
"Tehát nincs 5 csillagos autó 1,2 tonn allatt?"
Ha van, akkor az valami kisautó lehet.Egy másik topic miatt pont nemrég néztem meg, Dacia Jogger, nem éppen a legkisebb autó, 1200-1250 kg. Pedig már biztos tele van tömve szeméttel ez is, nem egy veterán autó.
"Tepid! Tepid is no good for a star, but it'll do for stardust." (nmlorg/naim)
-
cucka
addikt
válasz Shadowbull #112 üzenetére
De ez a magas műszaki színvonal miben nyilvánul meg? Mondjuk ott a két népszerű modell, a Model Y és az ID4. Mi az a műszaki paraméter, amiben az ID4 odaver a Teslának? Úgy konkrétan.
Mert így tesztek alapján menetdinamikája nem jobb, nem fogyaszt kevesebbet, nem lehet gyorsabban tölteni, nincsenek különösen jó anyagok a belterében, nem jobb a hifije, nem jobb a passzív biztonsága, nem fut csendesebben, nincsenek különleges extrái.
Mert azt értem, hogy a bmw i7-nek magasabb a műszaki színvonala, mint a Tesláknak. És hát annyi pénzért legyen is. Na de egy ID4?
[ Szerkesztve ]
-
stellaz
addikt
válasz Shadowbull #115 üzenetére
Egy család nem fér el egy vitarában? Lehet, hogy akkor nem kell annyit zabálni, vagy nem tudom.
De most komolyan, képes vagy előállni ilyen érvekkel? majd akkor az autóipar meglépi, hogy könnyebb autókat gyártson egy vitaránál is nagyobb méretben, ha erre nem képes, meg nem akar a család ilyenben senyvedni, akkor a ott a villamos, meg a lábbusz
Az igényedből nem kell leadnod önszántadból, majd le fog adni a fiad/lányod kényszerből.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Shadowbull #116 üzenetére
Ezt most nem értem. Én konfiguráltam Teslát, mert nálam tényleg scope-ban volt a vásárlás, és egyetlen dolgot hiányoltam belőle, az ülésszellőztetést. Mármint ID4-hez képest, talán ott elérhető. Mert oké, Audiban magas felszereltséggel kapható légrugós futómű is, de hát az 2x ennyibe kerül.
Közben végigpörgettem, VW-nál sincs ülésszellőztetés, ráadásul (kamu)bőr ülés sem. Most tényleg nem vágom, hogy mit értesz magasabb műszaki színvonal alatt.
[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
"Mert így tesztek alapján menetdinamikája nem jobb, nem fogyaszt kevesebbet, nem lehet gyorsabban tölteni, nincsenek különösen jó anyagok a belterében, nem jobb a hifije, nem jobb a passzív biztonsága, nem fut csendesebben, nincsenek különleges extrái."
Természetesen vannak olyan extrái, amiről a Teslánál nem is hallottak, csendesebb és komfortosabb, nincs krónikusan alulméretezve mint a Tesla, jóval több variáns létezik és ezáltal nagyobb a kínálat, és így tovább.
Eleve az ID4 két karosszériával, 9 színnel, 7 felnivel, 3 féle belsővel készül, már ez önmagában 378 különféle kombináció, és akkor a többi extrát nem is néztem.
Egy TMY egyfajta karosszériával, 5 féle színben, 3 féle felnivel, 2 belsővel készül, 30 variáció, azaz csak ebben kevesebb mint a tizede mint a VWnél. Teljesen más logisztika kell a kettő mögé. És persze teljesen más gyártási színvonal, minőségbiztosítási rendszer,. gyártásirányítás és így tovább.
De lehetne boncolgatni tovább. Például azt hogy a VW ID4 az csak egy tagja a MEB SUV kínálatnak, van belőle, Skoda, Audi, Seat mind egyedi kivitellel és kínálattal, és a VW gyakran egy gyártósoron gyártja őket. Zwickauban például az ID3-at, ID4et, Audi Q4et, Cupra Bornt.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
"most komolyan, képes vagy előállni ilyen érvekkel?"
Miért, ki vagy te hogy meg tudd ítélni az én igenyeim jogosságát? Nem kicsit vagy eltévedve.
"majd le fog adni a fiad/lányod kényszerből."
Az az ő baja lesz. De szerintem nem fog leadni semmiből, sőt nálam is sokkal magasabb színvonalon fog élni és fogyasztani.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
stellaz
addikt
válasz Shadowbull #123 üzenetére
"Miért, ki vagy te hogy meg tudd ítélni az én igenyeim jogosságát? Nem kicsit vagy eltévedve." Hát az igényed és a lehetőségeid lehet, hogy nem fognak találkozni a jövőben.
"Az az ő baja lesz. De szerintem nem fog leadni semmiből, sőt nálam is sokkal magasabb színvonalon fog élni és fogyasztani."
Egy mondatban minden esszenciád
[ Szerkesztve ]
-
Kristof93
senior tag
válasz Shadowbull #122 üzenetére
Hát ha több színben és több felnivel lehet kapni attól biztosan jobb autó lesz...
A Tesla szinte minden létező igényt le tud fedni a jelenlegi és betervezett modellekkel. Az hogy a vw égeti a pénzét minden lényegtelen gimmickre az nem oszt, nem szoroz.
Az a fontos hogy tudják olcsón, nagy számban, megbízhatóan gyártani. Erre jelenleg csak a Tesla és a BYD képes. A vw nagyon messze áll ettől. Az MEB ilyen béta, kísérleti platform. Nehéz, komplex, drága, tele hibákkal, nagyrésze külső beszállítótól jön - nem a gyárthatóságra volt tervezve.
-
btprg
senior tag
válasz Shadowbull #119 üzenetére
Én ezt az oldalt néztem:
https://www.auto-data.net/en/dacia-jogger-1.0-tce-110hp-44452
De most néztem wiki-n a definícióját ennek a curb weight-nek, és azt írja hogy az EU-ban beleszámítódik egy standard ember és csomag tömege is, lehet hogy ezen az oldalon akkor az nincs benne."Tepid! Tepid is no good for a star, but it'll do for stardust." (nmlorg/naim)
-
cucka
addikt
válasz Kristof93 #125 üzenetére
Ez amúgy ilyen német autóipari betegség, hogy sokfajta opciót adnak az autóikhoz, pusztán azért, hogy sokfajta opció legyen.
Például ID4-nél a Qi telefontöltő feláras extra. Gondolom 2 euróba kerül nekik maga a hardver, belerakhatnák minden autóba és kalap, mindenki elégedett lenne. De nem, inkább kifizettetik extraként, és ők meg raktározhatnak kétfajta műanyag alkatrészt, és akkor jöhetnek itt az emberek, hogy micsoda gyártási komplexitással kell szembenézzen a VW.
A VW csoport nagy mestere ennek a szarrágásnak, már rég mindenki bluetooth-on hallgatta a zenét amikor ők még gyártottak kazettás magnót, de abban is biztos vagyok, hogy van még autójuk kurblis ablakkal.
Vagy a Mercedes, akiknél ugye két képernyő volt a "műszerfal". És mindegyikből tartottak kicsit és nagyot, és persze a műanyag keretből is minden variációt. És hát a 20 milliós kocsiba akár belerakhatták volna a nagy képernyőt alapból, de hát neem, inkább szopatják magukat a logisztikával, meg a vevőnek is üzenik, hogy ne örülj paraszt, jól lehúztunk, kifizettettünk veled 1500 eurót azért, hogy az 5 eurós képernyő helyett adjunk egy 8 eurós képernyőt a kocsiba.
Vagy a BMW, egy időben arra büszkélkedtek, hogy 15 féle (vagy mennyi) hajtáslánccal gyártják a 3-as sorozatot. Gyárthatták volna 3 félével, és a vevőik 98%-ának tökéletes lett volna. De neem, mi németek vagyunk, mi a nem létező igényeket is maximálisan ki akarjuk szolgálni.Szóval nekem ilyen szempontból felüdülés egy Tesla. Itt egy termék, benne van minden, amit bele akartunk rakni, és fullos. Nincs benne szar hifi, hogy megvetessük veled az extra hifit, hanem belerakjuk a jobbat, és kalap. Nincs benne kis képernyő, hanem egy van, a nagy, és kalap. Nem fizettetünk extra pénzt a műbőr kárpitért, nem húzunk le a 360-as kameráért.
[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
válasz Kristof93 #125 üzenetére
"ha több színben és több felnivel lehet kapni attól biztosan jobb autó lesz"
Attól is, igen. Tudod ezt hívják kínálatnak.
"Tesla szinte minden létező igényt le tud fedni a jelenlegi és betervezett modellekkel."
LOL. A Tesla egy igénytelen kommersz vacak. Ezeket az igényeket tudja lefedni.
"Az hogy a vw égeti a pénzét"
Aham, égeti. Hát te sem vagy képben.
"Az a fontos hogy tudják olcsón, nagy számban, megbízhatóan gyártani"
Kinek fontos ez? Nekem ugyan nem.
"Az MEB ilyen béta, kísérleti platform. Nehéz, komplex, drága, tele hibákkal, nagyrésze külső beszállítótól jön - nem a gyárthatóságra volt tervezve."
Jézusom. Figyi, láthatóan totál fogalmatlan vagy a témához, lövésed sincs sem az autóiparról, sem az autókról, akkor minek osztod az észt? Ráadásul pont nekem?
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
"pusztán azért, hogy sokfajta opció legyen"
Ugyan. A vevői igények kielégítéséről van szó.
"benne van minden, amit bele akartunk rakni, és fullos"
Muhaha. A Tesla fullos? Édes istenem.
"nem húzunk le a 360-as kameráért"
Persze hogy nem, mert olyan a Teslában nincs.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Kristof93
senior tag
válasz Shadowbull #129 üzenetére
Hát pont neked kell, mivel úgy hazudsz mint a vízfolyás és nyilvánvaló, hogy nem töltöttél időt egy elektromos autóval sem.
-
dabadab
titán
válasz Shadowbull #129 üzenetére
Egyébként nincs több színben, csak lehet kérni fekete tetővel is.
DRM is theft
-
stellaz
addikt
válasz Shadowbull #130 üzenetére
Mondjuk a szélesebb kínálat nem egyenlő a termék minőségével.
Egy jól eltalált alap felszereltség is lehet kellemes vásárlói élmény, egyszerű és nincs bizonytalanság, hogy megéri-e megvenni, stb.
-
cucka
addikt
válasz Shadowbull #130 üzenetére
Ugyan. A vevői igények kielégítéséről van szó.
Ez általában azok tévedése, akik sose láttak még termékfejlesztést. Valójában a jó termékek nem kielégítik a vevői igényeket, hanem kitalálják. A vevőknek igazából fingjuk nincs arról, hogy nekik milyen igényeik vannak. Azt hiszik, hogy tudják, valójában meg nem tudják.Egyszerű példa.
Megkérdezheted a vevőidet, hogy szeretnének-e az autóba 3 fajta minőségű-árú hifiből választani. Mindenki azt fogja mondani, hogy igen, tehát ez egy vevői igény.
Vagy belerakhatod az autódba alapból a felső polcos hifirendszert, és akkor minden vevőd elégedett lesz.
Szóval a paradox az egészben, hogy a második esetben úgy lettek elégedett vevőid, hogy nem elégítetted ki a vevői igényüket, mert a vevői igény meg sem fogalmazódott.
Mert valójában a vevőid nem választást akarnak a hifirendszerek között. Van vevőd, akit nem érdekel a hifi minősége, és nem akar érte pluszba fizetni. És van vevőd, aki meg szeretne jó minőségű hifit. Őket kell elégedetté tenni.Amúgy igazad van, a teslában 4 külön kamera van, nem 360-as. A VW mostanában tolatókamerát ad alapból a drágább autóiba, az id4-hez van egy nem túl jó 360-as kamera extra pénzért.
De mondjuk ha tavaly bementél venni egy 7-es bmw-t, ahhoz is csak tolatókamerát adtak. Az amúgy nagyon jó minőségű 360-as rendszer extra volt. Egy 7-es bmw-nél. Érted...Fullos meg bármi lehet. Ha megveszel minden extrát a Daciához, akkor az is fullos lesz. A "nincs belőle csak fullos" pontosan annyit jelent, hogy minden felszereltséget alapáron megkapsz, nincsenek extrák. Amit bele akart rakni a gyár az adott árszinthez, az bele van rakva.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
Ezt is csak a márkafanatizmusod mondatja veled. A Model 3-ban pl. baromi rövid az ülőlap. Elül is hátul is. Lehet akármilyen jó egy autó (mondjuk a 3 pont nem az) ha számomra kényelmetlen. Aztán beszélhetnénk a beltérben használt anyagokról és összeszerelési minőségről is de felesleges. Ilyen téren teljesen nyilvánvaló a lemaradásuk.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
veterán
De miért nyilvánvaló? Írtam már talán itt is, a Toyotámban okádékabb anyagok vannak, mint egy Teslában. Hát, illesztési hézagok szintjén sem áll túl jól. És most a világ legnagyobb autógyártójáról beszélünk, amit a megbízhatóság nimbusza lengi körül.
Csak arra próbálok kilyukadni, hogy ezek nem valid érvek egy komplett márkával kapcsolatban. Amit ti lemaradásnak tartotok, arra a vásárlóközönség nagy része nem rezonál, mert nem érdekli. Amúgy a Model Y már egy kifejezetten vállalható belterű verda még európai szemmel is.
-
pato120
csendes tag
A minőségről lehet vitatkozni.
Viszont az statisztikai tény, hogy a Tesla a legnyereségesebben árult elektromos autó és valóban több gyártó minimális haszonnal vagy veszteséggel tudja csak árulni az elektromos autóit.
https://www.reuters.com/business/autos-transportation/tesla-uses-its-profits-weapon-an-ev-price-war-2023-01-19/
-
Gyula84
veterán
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
stellaz
addikt
Modell 3 elől nekem teljesen jó volt, sőt, kifejezetten tetszett. Hátul már véleményesebb, főleg a pici is rossz helyzetben lévő ülés miatt.
Mondjuk nemrégen ültem vadi új xc40-es Volvoban és hát az belül tényleg kiábrándító volt. Tejfölös pohár műanyag mindenhol, gagyi kárpit, olyan kijelző, amit 10 éve sem fogadtam volna el egy olcsó tabletben, és a navigáci csak a főútvonalakat ismerte, ezért telefonról kellett navigálni.[ Szerkesztve ]
-
Kristof93
senior tag
Az sem semmi, hogy itt a műanyagról meg felni szín választékról van szó, mintha az többet számítana mint a valódi mérnöki munka - hatékonyság, hatótáv, ár, szoftver (és autópilóta), csomagtér, töltés, elérhetőség/várakozási idő, megbízhatóság.
-
Shadowbull
addikt
"általában azok tévedése, akik sose láttak még termékfejlesztést."
Ja, biztos nem láttam még olyat
". A vevőknek igazából fingjuk nincs arról, hogy nekik milyen igényeik vannak"
Ez ebben a formában hülyeség.
"belerakhatod az autódba alapból a felső polcos hifirendszert, és akkor minden vevőd elégedett lesz"
Kivéve az akit marhára nem érdekel az egész hifi dolog, a rádiót sem kapcsolja be soha az autóban, de vele is kifizettetik az árát.
Mert ne legyenek illúzióid, az árát mindig kifizettetik."Fullos meg bármi lehet. Ha megveszel minden extrát a Daciához, akkor az is fullos lesz"
Hja, de ha tucatnyi olyan extra van, amiről az adott gyártónál még csak nem is hallottak, akkor ez egy elég fellengzős kijelentés.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
stellaz
addikt
válasz Shadowbull #144 üzenetére
"Mert ne legyenek illúzióid, az árát mindig kifizettetik. "
A BMW az előfizetéses ülésfűtést hányszor fizetteti ki? Vagy aki nem fizet elő rá, az ingyen kapta a hardvert?
-
dabadab
titán
válasz Shadowbull #143 üzenetére
Ott igen, viszont userszempontból meg nem. Mondjuk a M3 teteje full üveg, szóval ott ez a probléma elő se jön
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
stellaz
addikt
Elvileg autóipari mérnök az ember, de azon kívül, hogy "nem lehet, lehetetlen, az nem megy, úgy meg pláne nem megy, nem megoldható, túl kicsi, túl nagy, túl hideg, túl meleg, túl alacsony, túl magas, túl izé, ezt sem lehet megoldani, stb" mást ritkán olvasok tőle, pedig neki kéne a kreatív embernek lenni, aki megoldásokat talál problémákra.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen