-
GAMEPOD.hu
AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Megnyitott a Retro beárazás topik!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz FoxiestFox #98997 üzenetére
Kizárva nincs. Pár éve Bacsis kiállítását mentette meg, hogy feltöltöttem neki a DOSos TBAV- ot. Csomó gépe megfertőződött, ez meg floppyról indítható. Felmásoltam a mostani DOS6.22 aberrációmhoz is, lefuttatom majd, hátha talál valamit.
-
arn
félisten
A multkori “mennyi fps keves” margojara, es hogy mennyire voltak lassuak a korai 3ds kartyak - hogy prezentaltak a mechwarrior2ot az akkori csucsgepen Ehhez nagyon hasonlo socket5 gepet epitettem.
[link]Nyilvan nagyobb felbontasban fut, mert dx4en is szebben ment vga felbontas mellett. De azert az erzodik, hogy nem az fps volt az elsodleges szempont, legalabbis nem a mai szempontjaink szerint. En ekkoriban csereltem le a dlct dx4re, ami brutal gyorsnak tunt, aztan nehany korabeli 3ds jatek hasonlo slideshow mint a fenti video, de ez nem igazan akadalyozott meg abban, hogy elvezzuk.
Csak derulni tudok rajta, amikor manapsag panaszkodnak, hogy 120 fps alatt nincs elet.
[ Szerkesztve ]
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
envagyok
veterán
Most, hogy ott az a 21 colos Hitachi monitor, és 1024*768-ban tud 140Hz-et, és pakolás közben kezembe került egy ASUS 3D szemüveg, eszembe jutott, hogy ki kellene azzal próbálni a 2000 környéki 3D-t.
Jól tudom, hogy ASUS-nál csak a Geforce vonalon volt 3D kb Riva TnT-től Geforce 4-ig? ATI nem, igaz?
Illetve mintha még pár cégnek, pl Elsa, lett volna olyan megoldása, ami minden kártyával megy, akár Nvidia Geforce 6xxx-el, és ATI X8xx sorozattal?
Azért megnézném pl a Doom3-at 3D-ben, de az ASUS Geforce 4 ahhoz elég hurka, úgy emlékszem 2004-ben azért is cseréltem Nvidia 6800-ra.Tud még valaki gyártót, megoldást 3d-re?
Szerk: Elsa kilőve, csak D3D
NVIDIA 3D Vision talán még [link][ Szerkesztve ]
-
félisten
-
Czo
őstag
válasz envagyok #99003 üzenetére
Az nVidianak volt generikus Sterescopic Drivere, anno ezt hasznaltam, mert az ASUS rettento lassan adta ki a frissiteseket. A 91.31-nel szuntettek meg (91.31_winxp2kmce_english_whql.exe es 91.31_forceware_3dstereo.exe ez a duo XP-hez valo, ha beirod a neveket a Googleba, le tudod szedni). Tehat, ez siman mukodik a v8440-es kartyaval (amim van, csak halott ). Ezzel biztos, hogy lenne az ELSA kartyaval OpenGL alatt is 3D. Ha nincs a kartyan nativ 3D shutterglasses kimenet, akkor relative keves alkatresszel lehetett a VGA kimenetre "cuccot heggeszteni", amivel mukodik a dolog. A 91.31 miatt, szerintem meg GeForce 6 es 7 is szobajohet erre (ide, ugye epiteni kell). De ha ragaszkodsz a GeForce 4-hez, akkor korban odaillo jatekokkal tudod kiprobalni. Azt, hogy Windows 98-hoz melyik volt az utolso, amihez volt ez az extension, arra mar nem emlekszem, es azt el se mentettem. A Gef4Ti-t viszonylag sokaig hasznaltam 3D-vel (kb 5-6 eve utoljara).
En kb, amit lehetett ugy jatszottam. Sok jatekban vannak cheatek, amik elvezhetetlenne teszik a szemuveg hasznalatot. Itt pl olyanra kell gondolni, hogy a HUD pl Unrealban nem egy egesz kepernyos atlatszo textura, emiatt csak az egyik szem latta a HUD-ot, vagy volt autos jatek (itt a nevre nem emlekszem), ami csak kozvetlen a te kozeledben hasznalt 3D autokat, a tavolban levo autok zoomolt 2D dolgok voltak, igy szemuveggel lattad, hogy egyre no a hatterben a jarmu, majd hirtelen beugrik eled a terbe. Interlaced modban alig kell, hogy a kartya erosebb legyen, mig page flipped modban szinte dupla-tripla terhelest kap a GPU.
-
Pikari
őstag
válasz FoxiestFox #99004 üzenetére
Ez bent van, az íróasztalom mellett.
A Dunning−Kruger-hatás az a pszichológiai jelenség, amikor korlátozott tudású, kompetenciájú vagy képességű emberek rendkívül hozzáértőnek tartják magukat valamiben, amiben nyilvánvalóan nem azok.
-
Pikari
őstag
Háát nem tudom, én is játszottam már akkoriban, a duke nukem 3d legalább 2x ekkora fps-en futott a 486osomon Kb így: [link]. A stunts, az alone in the dark, a terep2 az LHX, és a több száz többi 3D-s káték is legalább 20 fps körül ment 486osokon, csak hogy a korabeli játékokat említsem. Az igaz, hogy sok régi játék fel volt készítve arra, hogy alacsonyabb frame raten is reszponzív és élvezhető maradjon, de az az 5 fps körüli frame rate, amit mutattál, max commodore64en volt normálisnak tekinthető, nem 486on.
[ Szerkesztve ]
A Dunning−Kruger-hatás az a pszichológiai jelenség, amikor korlátozott tudású, kompetenciájú vagy képességű emberek rendkívül hozzáértőnek tartják magukat valamiben, amiben nyilvánvalóan nem azok.
-
félisten
-
arn
félisten
válasz Pikari #99007 üzenetére
A dukeot speciel lehet benchelni… a kezdokepen vgaban 15 fps korul van dx2on, dx4en 22. Egyaltalan nem lassu jatek, a full 3d jatekok, mint a fade to black, mw2, a screamer, hioctane, slipstream szvsz lassabb volt 95bol - csak akkoriban mar nem a vga szamitott menonek, hanem normalisabb gepeken svgaban jatszottak (mint a videon). Ugy mar csak 6 es 9 fps a dx2 es a dx4. A 96os jatekok meg mar vgaban is kevesek voltak dx4en (gp2, quake, stb).
[ Szerkesztve ]
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
nagyúr
No igen.
Havernál 2 VGA csere között egy R9 380 4 GB Radeon volt használatban (saját cuccom, újonnan véve 2015.08 hónapban, mindene eredeti és még nem kellet megbontani a kártyát) 1080p-ben stabil 25-30 fps-el vitte a Forza Horizon 5-öt (a játék auto-n besetelte magát), a látványra így sem volt panasz és nyomtam vele egy fél órás etapot, vajsima volt igazából, mert 1-2 FPS-t változott a 25-30 közötti tartományban. Igaz a GPU stabil 100%-on ment és a VRAM is folyamatosan ki volt maxolva. Na, mondom így kell egy játékot jól megcsinálni, gondolatban adtam az MS-nek egy piros pontot.RyZsa konfig: R5 5600X, Gigabyte X470 Aorus Gaming 7 Wifi, LF III 360 Dark AIO, 4*8 GB Patriot Viper Steel 4400 CL19 KIT, TT TGS 650W RGB, Netac 930E 250 GB, Sapphire Nitro RX 480 8 GB, DELL P2417H *2, Thermaltake Core X31 Riing
-
EE1- re DOS 6.22 feltelepítve.
AsRock 775i65G lap (2.03)
E6600 proci+Titan lég
nV 6800GT AGP video+Matrox G200 PCI video
2x512MB Kingmax DDR
Live SB0100 hang
Maxtor 80GB és Hitachi 250GB IDE HDD- k
LG SATA DVDRW, LG IDE DVDR
CoolerMaster K350 ház
CoolerMaster 500W táp
Win98SE+UOSP, WinXP SP3, DOS7.1 oprendszerek + most a 6.22Az alap gyorsan ment, beállítgatás, finomítgatás hosszabb.
Jemm- et nem bírja
Qemm vagy EMM hack ok, a Zen meg csak Jemm- et komálja
SBEmu és Live DOSdrivers is ok, utóbbival az MT32 is, de az FM is teljesen jó, PCM szintén
Brutál telepítés lett, elvileg minden gépen bebootol, hangkártyákból minden SB- t és az alaplapiakat is kezeliLementettem a configokat külön könyvtárakba, menüzni nincs kedvem, hosszúak. Majd az egészet a nagy gépre is tükröztem. Jópár játék, alkalmazás, kellékek, stb van benne, eddig 763MB, 2GB- os FAT16 partíción.
-
envagyok
veterán
"Ha nincs a kartyan nativ 3D shutterglasses kimenet, akkor relative keves alkatresszel lehetett a VGA kimenetre "cuccot heggeszteni", amivel mukodik a dolog."
Ez izgalmasan hangzik, mert akkor inkább egy 2004 körüli gépet dugok az asztal alá, az volt az egyik legjobb év játékok szempontjából.
Oda a Geforce 4 már kevés.
ASUS szemüveggel is működik ez a hegesztett cucc?
Mert akkor építek egyet egy 6800GT/Athlon64 4000+ mellé, és jól fog menni minden 2004-es játék, köztük a Doom is. -
envagyok
veterán
Ha végzek ezekkel a DOS gépekkel, én is összerakok egy Pentium PC-t 96-ra még, kizárólag a 3dfx előtti 3D gyorsítás miatt. [link]
Még hiányzik pár, és ebben a matrix és ATI kártyában sem vagyok biztos, hogy jó lesz.
-
Czo
őstag
válasz envagyok #99012 üzenetére
A http://www.stereo3d.com/homebrew.htm link lesz a kiindulas alapod, de ahogy nezem, kb az informaciot eloszedni nehez lesz, mert minden link halott. Az archive.org lesz a legnagyobb baratod. Igen, az ASUS szemuveggel is kompatibilis.
Egyebkent, modern gepen, F1 2010-2015 kiadasokat, az rFactor, illetve a Dirt3/4/Rally-t is jo 3D-ben jatszani. Kar, hogy ez is kihalt. Az egyik megoldas a TriDef volt, a masik pedig az Iz3D. Olyan cuccokkal, amelyekben van "cheat detektor" nem mukodik (mert cheatnek erzekelik). nekem kb 2014-ig egy 5770 volt a gepben, amivel 3D-ztem, majd ezutan jott egy Rx480. Mind a ketto szoftver tamogat sokfajta megjelenitot, igy ezeket a villogos szemuvegeket is (nekem dupla projektoros, passziv polarizalt, ezustvasznas setup volt otthon). Szoval, ha sikerul osszeszedni az infot a VGA-s cucc megepitesehez, akkor ha tudsz mukodo cracket szerezni a TriDefhez es/vagy az Iz3D-hez, akkor a CRT-t radugva egy modern gep VGA kimenetere, Windows 10-vel, siman kiprobalhatsz sokkal ujabb jatekokat is 3D-ben. En anno megvettem ezeket, a gepemen fenn van meg a telepitett, aktivalt peldany es mivel online aktivalos, egy reinstallal ezt el is vesztenem.
-
Czo
őstag
Wow. Az Iz3D source kodja felkerult 3 eve githubra (ez a 12 evvel ezelotti allapot), tehat buldelheto olyan regi-uj verzio, amit nem kell aktivalni.
-
Pikari
őstag
válasz envagyok #99013 üzenetére
Az nv1 és a rage2 azok 4 megásak? Ha esetleg D3Dzni is akarnál rajtuk, nem árt az extra vram.
A Dunning−Kruger-hatás az a pszichológiai jelenség, amikor korlátozott tudású, kompetenciájú vagy képességű emberek rendkívül hozzáértőnek tartják magukat valamiben, amiben nyilvánvalóan nem azok.
-
envagyok
veterán
Az lehetséges, hogy nagyon korai pci videókártyák nem mennek egy abit 440bx lapban?
Van pár korai s3 vision 8... 9... pci kártyám, és egyik se ad képet.
Vagy a modern monitor nem bírhat velük? -
Fücsök007
őstag
válasz envagyok #99018 üzenetére
Előfordulhat, attól függ milyen revíziós az alaplap, mivel a korai lapok a bugok mellett kevesebb Wattot képesek leadni AGP-n keresztül. Viszont utóbbi inkább Geforce 2/3 és voodoo 3/4 kaliberű kártyáknál jelentkezik, TNT2/S3 elvileg nem kér túl sokat.
[ Szerkesztve ]
-
Pikari
őstag
válasz envagyok #99018 üzenetére
Nem hallottam, hogy ott PCI inkompatibilitással kapcsolatos probléma lenne. Döglött a kártya, koszos a port, bios probléma, ilyesmi lehet.
A Dunning−Kruger-hatás az a pszichológiai jelenség, amikor korlátozott tudású, kompetenciájú vagy képességű emberek rendkívül hozzáértőnek tartják magukat valamiben, amiben nyilvánvalóan nem azok.
-
vrob
aktív tag
válasz envagyok #99012 üzenetére
Úgy rémlik abban az időben szinte minden kártyán volt 3d vesa csatlakozó. Vagy nem?
Az alábbi pl. egy 3D emitter, rádión csatlakozik hozzá a szemüveg.
Én sose próbáltam PC-n, ezért is kérdezem, hogy ez jó egyébként a feladatra? 144 Hz-esek az alábbi szemüvegek.
[ Szerkesztve ]
-
Czo
őstag
Semmi . A 2 1080p-s dlp projektorbol az egyiket napi szinten hasznalom TV helyett (nincs olyan megjelenito a piacon, amit megvennek), a masik be van dobozolva (majd ha kimegy az izzo, vagy valami kell, akkor megcserelem). A vaszon fel van tekerve es le van rakva (lehet, hogy azota megmakkant?).
-
vrob
aktív tag
Értem, vagyis az Avatar 1 óta várod a következő jó 3D filmet
Akkoriban én is rávetettem magam a 3D-re, csomó családi képet is csináltam 3D-re bal-jobb szem távolság eltolással. Némelyik szuper jól sikerült, a helyszín, a környezet sokat számított.
Aktív shutteres, projektoros technikával néztem ezeket, de pont az ezüstvászonig nem jutottam el. Ez is egy ilyen, majd egyszer megcsinálom projekt.
Valahogy alábbhagyott a lendület. Vannak fontosabb dolgok is.Egyébként szvsz a 3D marhajó lenne még mindig. Csak a TV-re erőltetés tönkretette.
Már a moziban is inkább 2D-t néznek. Nekem az döbbenet volt, hogy az Avatár 2 2D vetítés fullon ment, a 3D teremben meg alig voltunk. Pedig valljuk be ez a második rész már tényleg semmi más, csak a látvány miatt volt érdekes.
Én mindig azt mondom mindenkinek, ha otthoni 3D, akkor legalább 3 méter képátló, 4-5 méter néző távolság. Annál kisebben egyszerűen nincs meg a feeling.
A poén, hogy így még olcsóbb is volt egy DLP projektoron mint TV-n. Csak hát be kellett sötétíteni hozzá, na ez volt a luxus, ami nem fért bele senkinekJelenleg 1080p DLPn vagyok én is, TV nuku.
Sose felejtem el. Egy barátomnak segítettem projektort nézni egy erre specializálódott boltban.
Be is mutatták melyik milyen.
800ezer lézeres
600ezer 3lcd+minden extra kütyü
De mondom, nincs valami jó kis DLP vetítőjük?
De hát az nincs 200ezer sem, mondja az ember.
És? Hagy nézzük.
Na annak akkora képe volt, hogy leradírozta az összes csilli-villi luxus vetítőt a francba a falról
Persze nyilván megvannak a technológia hátrányai is.[ Szerkesztve ]
-
félisten
CRT projektorral lehet 3D-t csinálni?
[ Szerkesztve ]
-
vrob
aktív tag
válasz FoxiestFox #99026 üzenetére
Szerintem bármivel lehet, ha aktív szemüvegről beszélünk.
A feladat csak annyi, hogy legyen szinkronban a bal-jobb kép megjelenítés a megjelenítőn és a kitakarás a szemüvegeken.Vagy simán egy piros-kék szemüveggel is lehet CRT-n, és akkor még szinkron sem kell
[ Szerkesztve ]
-
envagyok
veterán
Nálam a tnt-vel vagy a geforce256-al kezdődött a 3d, már nem vagyok biztos abban, hogy melyik volt az.
Aztán a geforce4 deluxe szintén az volt.
Utána hosszú szünet, pár cián/kék szemüveges filmet kivéve.
A következő cucc egy HTC teló volt 2 lencsés kamerával, és 3d kijelzővel!!!
Most a hálószobában az oled tud még passzív szemüveges 3d-t, az jobb mint a mozi.
Sokat nem nézünk, mert új film már alig van, de néha 1-1 bejátszik -
félisten
-
RollandCG
csendes tag
válasz envagyok #98945 üzenetére
Dos-os játék idítására gondoltál windows alól?
Megoldható, de akkor már érdemes Timidity-t használni és nem lesz hangkártya memória limited.
Akár 1GB-os hangmintát is betölthetsz, de elárulom, hogy mindig az eredetin szól a legszebben.
Mondjuk a 128mb-os OPL3 az nagyon szép. kép
Rengeteg beállítási lehetőség van. kép
A méretek kép -
Pikari
őstag
válasz zotyesz66 #99031 üzenetére
Ezzel tisztában vagyok, szoktam én is javítgatni őket ezzel a módszerrel. Egy idő után általában nem ez a gond, hanem az, hogy elkopnak/deformálódnak a műanyagok bennük. Annyira nem használtam sokszor, úgyhogy talán a zsírozás megoldja majd.
[ Szerkesztve ]
A Dunning−Kruger-hatás az a pszichológiai jelenség, amikor korlátozott tudású, kompetenciájú vagy képességű emberek rendkívül hozzáértőnek tartják magukat valamiben, amiben nyilvánvalóan nem azok.
-
Pikari
őstag
-
RollandCG
csendes tag
válasz Pikari #99036 üzenetére
Igen létezik, de már nem használom.
Ha nincs kedvem bekapcsolni a Roland és a Yamaha hangmodulokat akkor, vsti-n keresztül nyomom a DOS-os játékokat.
Yamaha kép
Sound Canvas kép
OPL3 kép
MT-32/CM-32L képValamikor így kezdtem (lenti kép), mindenből van gyári virtuális hangmodul, az mt-32/cm-32l pedig rommal megoldható.
-
válasz Pikari #99036 üzenetére
Én sem. A CoolSoft_VirtualMIDISynth- et próbáltam ki, egész jó.
-
Pikari
őstag
Ma felfedeztem a glquaket.
Természetesen tudtam a létezéséről, és az elmúlt évtizedek során többször is futtattam, de inkább csak teljesítmény mérése céljából.
Most viszont elkezdtem játszani vele, és eléggé jó játék. Nem az az érzése van az embernek, hogy ez a százezer wasd fps repkedő játék egyike. Hanem olyan érzésem volt, mintha egy brutális katakomba crawler szerepjátékot tolnék, amiben a karakter valamiért varázstárgyak gyűjtögetése helyett vérengzésbe fogott inkább. A pályák kialakítása, a hangulat, az atmoszféra, a grafika, egyszerűen tökéletes.
Egyetlen hátrány, hogy valamiért nem engedi a 800x600at a rush opengl drivere (persze ez nem a játék hibája) de mondjuk felajánlhatták volna több felbontást is.
A Dunning−Kruger-hatás az a pszichológiai jelenség, amikor korlátozott tudású, kompetenciájú vagy képességű emberek rendkívül hozzáértőnek tartják magukat valamiben, amiben nyilvánvalóan nem azok.
-
-
Pikari
őstag
Czo, DarthSun: minden játék, vagy program, ami full screen openglt kér 800x600-ban a rushon, inicializálásnál megakad (nem jön létre az opengl kontextus).
Ez egy 1997-11-16-i dátumú minigl implementációval történik. Természetesen előfordulhat az, hogy újabb miniglt használva működne a 800x600, de még nem kezdtem el érdemben kísérletezgetni a miniglekkel.
A Dunning−Kruger-hatás az a pszichológiai jelenség, amikor korlátozott tudású, kompetenciájú vagy képességű emberek rendkívül hozzáértőnek tartják magukat valamiben, amiben nyilvánvalóan nem azok.
-
Czo
őstag
válasz Pikari #99044 üzenetére
Marmint, opengl32.dll-r atnevezett minigl.dll-t dobtal be a glquake folderebe, a glquake.exe melle?
Ha igen, akkor lehet, hogy az tul korai verzio, es csak 640x480 van benne. Probald ezt, az 1.49-es verzioszamu valtozatot, amirol biztosan tudom, hogy megy 640x480 felett. A file datumot passzolom, mert nem jart jol az ora, mikor "bekerult a rendszerbe", ezert nem mervado a datum (de az exe headerben ki van toltve 1.49-re a verzio).
-
Pikari
őstag
Igen. A rush utolsó rendesen működő driverében még nincs opengl icd, szóval marad a játszadozás a minigllel. Be van gyűjtve pár régebbi minigl nekem is, csak még egyszerűen nem jutottam el odáig, hogy elkezdjem őket próbálgatni. A minigl, amit linkeltél, 99 szeptember 4-ből való, én a 98 október 27.-i (minigl-140)-nél újabbal nem terveztem próbálkozni, mivel valami azt súgja, hogy azok már egyáltalán nincsenek rushra optimizálva.
A Dunning−Kruger-hatás az a pszichológiai jelenség, amikor korlátozott tudású, kompetenciájú vagy képességű emberek rendkívül hozzáértőnek tartják magukat valamiben, amiben nyilvánvalóan nem azok.
-
arn
félisten
A q2 az ugyanaz a motor meg mint a q1, max frissebb verzio.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
RollandCG
csendes tag
válasz envagyok #99040 üzenetére
Ezek mire jók? --> Arra amire az eredeti vas. :-)
Emulálnak midi boxot? --> Valójában a hardver szoftveres változata.
A legújabb Sound Canvas a Roland weboldalán --> Link
Mi vezérli őket, és hogy lesz a hang? --> Huh, most erről nem szeretnék annyit írni mint Czo fórumtárs a diszkformattálásról
De szívesen segítek :-) Csak tudnom kell, hogy mit tudsz?
Mivel én is csak mezei felhasználó vagyok ezen a területen, csak egy két dologgal kell tisztába lenni.
MIDI szoftver?
Szoftverszintetizátor?
VSTi plugin?
Virtuális midi kábel?
Ha az említett fogalmakról hallottál akkor tudod, hogy hogyan lesz hang, ha nem akkor írok róla.[ Szerkesztve ]
-
Pikari
őstag
Kipróbáltam kb 8 db minigl-t. Pont ez a verzió, amit linkeltél is (1.49) volt az egyetlen, amivel végre lett 800x600 full screen.
A glquake így 800x600ban 12-24 fps közötti fps-re képes, amit keveslek, továbbá 800x600-ban használva van, ahol a filtering egyszerűen lekapcsol (pl fontok szélei), úgyhogy marad a 640x480.
Valóban gyorsabb, mint a korábbi 1997-es változat, legalább 1-2 extra fps-t kapok. Le kell majd még tesztelnem, hogy rendesen működik -e vele az ablakos opengl is ezekben a játékokban.
A Dunning−Kruger-hatás az a pszichológiai jelenség, amikor korlátozott tudású, kompetenciájú vagy képességű emberek rendkívül hozzáértőnek tartják magukat valamiben, amiben nyilvánvalóan nem azok.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kupon kunyeráló
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Ghost of Tsushima - A PC-s kiadás több mint 170 régióban elérhetetlen lesz
- PC Game Pass
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Opel topik
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Óra topik
- Sorozatok
- További aktív témák...
- Beszámítás! Intel Core i9 9900K 8mag 16szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Beszámítás! Intel Core i3 8100 4mag 4szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Intel Core i7-7700 processzor (használt)
- Beszámítás! Intel Core i7 4790 4mag 8szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Intel I5 14600K 14mag/20szál - Új, Tesztelt - Eladó! 98.000.-
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen