-
GAMEPOD.hu
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#00137984
törölt tag
válasz Malibutomi #18999 üzenetére
Az emberek vagy a játékok szeretik a magas órajeleket. Nem számit most még annyira sok esetben a CPU magok jelentős számbeli fölénye játékokban ( i5 (4 mag / 4 szál) vs. i7 (8 mag / akár 16 szál), mert jelenleg a magas órajelek dominálnak. Ez a játékfejlesztőknek mind elpazarolható erőforrás vagy kihasználatlanul hagyja ezek felét, de az akkor pöröghet (4-5) ezerrel... különben nem játszhatsz nyugodtságban. Videókártyán megint kezd a tuning elég felesleges móka lenni, mert alig néhány FPS-t kisajtolva főhet szénné a gépedben a videókártya. Inkább a több shader egység számit jelentősen, akkor is ha ezek alacsonyabb fordulaton vannak. Természetesen a VGA hardveres felépitése (ROP-ok mennyisége és a VRAM sávszélesség) is fontos, ha ezeket jó kihasználtsággal és ütemezéssel (ami a drivert is érinti) szeretnénk jó teljesitménnyel kihasználni. Itt meg a két gyártó jelenleg eltérő úton haladt, de most az Nvidia is közeledik a GCN architektura felépitéséhez. Ez órajelekben majd meglátjuk mennyire érzékelhető változás lesz, és 16nm-en hogyan viszonyul az AMD-hez.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs