- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
-
GAMEPOD.hu
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Habugi
addikt
válasz #85552128 #20447 üzenetére
Bakker én már fel nem fogom komolyan, nekem ehhez késő van..
Itt a tegnapi "sima" Crazy, minden azonos (1200/1700) de ez csak a Preset szerinti 4xAA-volt:
Azt a 2FPS-t ami a 8xAA "ára" nem nevezném egyébként beesésnek..
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
válasz Malibutomi #20451 üzenetére
Szerinted mennyire lesz értékálló, meddig tartja meg majd a kezdeti árát? Ez utáni generáció?
-
namaste
tag
A Perf/Watt arányból nem lehet az IPC-re következtetni, a Perf/freq arányból lehetne.
A Perf/Watt mutatót mihez hasonlítják? Az R9 285 vagy a Nano az etalon? Nem mindegy.(#20432) Ren Hoek
Grafikánál nincs szoros összefügés, a többi részegység (TEX, ROP) is számít. A számítási feladatok is architektúra és algoritmus függőek.Az AotS GPU bound nem a GPU kihasználtságot mutatja, hanem hogy mennyit vár CPU a GPU-ra. 50%-os érték jelentése: a CPU parancslistákat küld a GPU-nak, van amikor a CPU vár a GPU-ra, van amikor a GPU vár a CPU-ra, ugyanolyan arányban.
-
Ren Hoek
veterán
válasz Malibutomi #20451 üzenetére
Jah, ez is olyan, mint a 379 dolláros 1070, ami nyitón kb 165K lesz custom átlagárral, hamarosan.
Ha ebből indulok ki, lesz 85K is simán a custom 480. Hihetetlen sápisztán van itthon
~72K az a reális beállási ár nyár vége felé, ha júliusban startolnak a kártyák.(#20453) bobalazs: Úgy mondjuk, hogy gatyaletolós ár a 200 doll hair, ha tényleg megéri majd az árát (DX11-ben is!)... szerintem nem sok értéket fog veszteni. Gyártástech nem mostanában jön ki. Maximum jövőre egy valódi DX12 Volta megszopathatja eléggé NV oldalról... de ezek csak találgatások. Bukó mindegyiken lesz, csak tudni kell időben kiszállni - és nem megvárni amíg elektronikai hulladék lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Panzika
tag
Ahh a 6870 hűtés az igazi
Nekem is 6850-em volt custom coolerrel (egy fermit dobtam a kukába mert egy hulladék volt) de hallotam 1x a 6870 ref hűtését
Brutális(#20430): a tongát én csak azért veszem meg hogy hátha könnyebben tudom azzal elpasszolni a kőkorszaki 775-ös hulladékot, és jöhet az új konfig, min. 2db RX 480-al
[ Szerkesztve ]
Magyarországon az egy főre eső hülyék száma: kettö! (Hofi Géza)
-
#85552128
törölt tag
A személyeskedést pont te kezdted el ezzel a hszel...
A "Lehet el kéne olvasnod mi volt ma előtte..." szerintem elég illedelmes jelzés erre a te olyan kezdésed után, hogy olvasd el és megérted. Hogy miért gondolod, hogy fel kellene hívnod a figyelmem egy nekem címzett hszre 1 nappal később azt nem tudom, főleg így(#20452) Habugi A 1080 eredmények alapján gondoltam, mert az 1440p 4xMSAA-s tesztekben kevesebb különbség van a 1080 - 390X között mint itt a 1080 58 FPS-ével számolva pedig 1080p-n is egyértelmű GPU limit van.
Így viszont tényleg nem sok.Ha 1.83x a skálázás, akkor a 62 FPS-es átlagot nézve 1 GPU-ra levetítve az ~35 FPS lenne ami viszont a 390 eredménye lenne egy ilyen 8xMSAA tesztben.
[ Szerkesztve ]
-
#00137984
törölt tag
(20438 és 20443 hsz.-ra). Merő igaz, hogy a legégetőbb infók eddig elmaradtak az RX 480-al kapcsolatban. Meglesz-e a felső-középkategóriában a 64ROP, mert a 8GB videómemória és Polaris 10 biztosan kihasználná ezt a kiegyensúlyozott teljesitménynővekedésre. Meglehet ez csak az RX 480X és a 8GB GDDR5X variánsokon fogják csak alkalmazni. Akkor nem értem ezt a lelkesedést, mert a (közel)jővőben megjelenő nagy AAA játékcimekben inkább az utóbbira hagyatkoznék vagy a GTX 1070-re. Ja, hogy ezek drágábbak is lesznek (és talán az átlagos 30FPS-nél jóval többet is elvárhatunk)... Én már nagyon megutáltam az évenkénti videókártya cseréket a gépben és az ezzel járó bukó pénzeket.
-
Z10N
veterán
válasz bobalazs #20450 üzenetére
Ugyanezt mar beszeltuk korabban. Az 55k az a netto dollar ara. 50-55k-ra a 290 fog beallni. A mostani 290X 85k-rol es a 390X (a kollega elobbi merese alapjan) 95-105k-rol csunyan be fog zuhanni. A felenel is kevesebbet fogyaszto 70-80k-s kartya utan ezeket ki venne meg? Meg a 8gb-s is letorik, ha 90k lesz. Es akkor meg a a fury helyzeterol nem is beszeltunk.
Hogyne eshetne, de Te meg nallam is optimistabb vagy Pedig en tenyket szoktam hozni peldanak az arazasnal. Konkretan ket generacio ota be vannak szorulva az arak. Rohejes nezni az aprot neha. A kulfoldi forumokon meg apropenzert dobaljak a hasznalt kartyakat. Valaki €150-ert adott el egy 290X-t.
A polaris rebrandet masodjara meg el tudnam kepzelni, de ha anyagilag bejon nekik harmadjara es az elozmenyek miatt nem lenne erdemes megjatszani.
De, sokan varjak ezt. Foleg az uj zen apu + polaris-t. Nekem most csak 7870+7790 lenne. Viszont van olyan engine abu elmondasa szerint ami a multigpu-t mellozni fogja a dupla dvga-nal es csak apu+dvga lesz
Malubitomi: "70-72.000Ft alatt majd akkor fogod latni ha kijott az ez utani generacio"
Ez mondjuk eleg pesszimista becsles. Azaz se a hasznalt piacon, se a boltban nem csokkene az ara.[ Szerkesztve ]
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
Z10N
veterán
válasz namaste #20454 üzenetére
"A Perf/Watt arányból nem lehet az IPC-re következtetni, a Perf/freq arányból lehetne."
uarch + feat."A Perf/Watt mutatót mihez hasonlítják? Az R9 285 vagy a Nano az etalon? Nem mindegy."
Ne kerdezd, nem tudom, mi a ref pont. Tipikus marketinges huzas.# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
Panzika
tag
Szerintem a 390-nek fog meredeken lezuhanni az ára. A 390X-nek is fog csökkenni de szerintem nemannyira
#(20461) persze hogy hozok teszteket de csak azután ha sikerült összepakolni az új konfigot
Asszony megölne ha 2 számítógépet találna a házban[ Szerkesztve ]
Magyarországon az egy főre eső hülyék száma: kettö! (Hofi Géza)
-
Z10N
veterán
válasz #00137984 #20458 üzenetére
"Meglehet ez csak az RX 480X és a 8GB GDDR5X variánsokon fogják csak alkalmazni."
Ez mondjuk eleg alattomos huzas lenne. Eleve nem is tudom, hogy fuggnek a polarisnal a rop-ok.
A gddr5x pedig meg mindig kerdeses, lehet csak a p10xtx-n lesz $299-ert."Akkor nem értem ezt a lelkesedést"
Azok lelkesednek akik alulrol valtanak. Akik nyilvan dragan bedoltek a rebrandnek azok nem orulnek.Azt mondom 64 lesz, hiszen vr-hoz szukseges.
"Ja, hogy ezek drágábbak is lesznek"
Max $249 lesz."Én már nagyon megutáltam az évenkénti videókártya cseréket a gépben és az ezzel járó bukó pénzeket."
Akkor miert csinalod? Miert veszel rebrandet? A 4gb-t miatt?# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
Z10N
veterán
Szaby59 kolleganak megmondana valaki, hogy gyenge az ervelese.
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
Z10N
veterán
válasz Panzika #20462 üzenetére
Az meg nyilvan rantja magaval ami alatta van (285, 380, 380x, 290). A 290x/390x lehet kevesbe, de azt meg a "vakuum" huzza majd be. Epeszu ember mar nem fogja megvenni ezeket, csak nagyon nyomott aron.
Tedd be a nappaliba htpc-nek, eszre se fogja venni
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
Panzika
tag
Igy van. 480-ert lesz oda mindenki (persze én is)
Tflops-ban a 290X-el pariban van, annak jobban lenyomhatja az árát mint a 390X-nek. Kb 1 árban lesznek mert asszem most a 290X az drágább jelenleg
Javíts ha tévedekMagyarországon az egy főre eső hülyék száma: kettö! (Hofi Géza)
-
Habugi
addikt
válasz stratova #20468 üzenetére
No, itt 1440p-n történik valami.., meghalni nem hal meg a 480 de azért lemarad:
Az mondjuk döbbenet hogy még ezen a felbontáson is 100%-on megy mind a 4 mag.., mindezt 4.7-en
[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
Z10N
veterán
válasz Habugi #20473 üzenetére
Javitsatok ki, de azt latom, hogy a gtx1080 60%-t hozza. Ami kivalo tekintve, hogy $599x0,6=359. A $160 difibol majdnem kijonne egy rx470
Viszont a 390X-t igy nem fogja be. Volt oc? Korabban akkor hogyan csinaltad a tesztet? Mert igy overall 24% a difi. Ennyire szamit a verzioszam?
Ui. Pedig nyersen is 2304/2816=~0,82. Azaz 18%.
[ Szerkesztve ]
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
Ren Hoek
veterán
válasz Habugi #20473 üzenetére
Nevetséges amúgy ez a "teszt"... 2009-es grafika, kb döcög egy csúcs procin és csúcs VGA-kon... nem úgy volt, hogy egy i3-on is elmegy? igazából csilivili lézereken és egy rettentő műanyagnak ható terrainon kívül nem látok semmi újat.
Legalább valami Witch szerű demó lenne... vagy legalább minden fűszál mozogna... állítom ezalatt is renderelik az ócánt
ZIon Ha AOTS-ban hozza, akkor nyugodtan vegyél le belőle x%-ot DX11 alatt... ki lehet számolni a tesztek alapján. És ez is csak az AOTS/Hitmanre érvényes. Tomb Raider és az új Warhammer is erősorrend szerint megy a Pascalokon. Ebből is látszik, csak a DX12 fejlesztőkőn múlik mit eresztenek rá a vasakra. Pascaloknak az async nem fekszik annyira még mindig. Legalább lassulni nem lassul.
[ Szerkesztve ]
-
Z10N
veterán
Mea culpa: 31.5%, illetve 22,2%
Ren Hoek: Nekem is atlathatatlan. A sok presettel es verzioval. A vicces az, hogy ez ugye egy game lenne, de mindenki bench-re hasznalja. Egyaltalan ki jatszik ezzel?
Nade mennyi az X? Sajnos ehhez mar nem tudok mit hozzafuzni. Meg lehet csinalni, itt van ra a bizonyitek. Csak lustak vagy nem akarjak. Az async-t szsvsz direkt hanyagoljak.
[ Szerkesztve ]
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
Ren Hoek
veterán
Lemaradt az előbbiből... összegezve, teljesen semmi értelme bármilyen következtetést kiszámolni egy még mindig bugos AOTS-ból.
Teljes képet és hogy mit hogyan fog be, csak egy többjátékos DX11 teszt leak alapján majd... júni 29 előtt találn :/
Azért gondolom a gamerek 95% nem AOTs-al szeretne benchelgetni, hanem tolni a Witchert meg GTA-t stb. (Engem konkrétan a Doom, Hitman, Tomb, és az AOTS full hidegen hagy. Deus ex ami várós viszont DX12 alatt)
[ Szerkesztve ]
-
Habugi
addikt
Pillanatig sem vitatom a 480 erejét vagy eredményeit (azt az egyet amivel egyelőre rendelkezik), félreértés ne essék, szerintem ennyiért brutális lehet/lesz..
Nem volt OC most..
(#20475) Ren Hoek:
Ez nem Maxwell hogy API "turbulenciája" lenne, egyébként kár ezen az AotS grafikán lovagolni.
Ott kezdődik a téma hogy egy RTS-ben huszadrangú a grafika, ott folytatódik hogy ilyen large scale RTS-ekben pedig pont az a lényeg, hogy eddig ölték a CPU-kat.., AotS is "öli" csak az API & azt kihasználni képes GPU miatt nem kakukkol le az FPS.
Nézz meg egy SupremeCommander : ForgedAlliencet, bőven 1k fölött is lehet a unit cap, vannak 8 playeres mapok.., most érted, évek óta játszom azt a játékot de olyan egyszál erő igénye van amivel nem lehet mit kezdeni. Tán egy olyan proci ami c2c 2x erősebb a húzott Skylakenál már bírna vele..Na erről szólt pl az Oxide féle Star Swarn is, csak az Mantle szemléltető volt..
Kutyát nem érdekli a grafika egy hardcore RTS-ben, ilyen unitszámok mellett annak kell örülni hogy nem 5FPS-el fut mint az FA.
Gyakorlatilag egy játszható tech/API demo, ami egy átlagos "gamer" configot a végletekig terhel, szó szerint. Nyilván ettől még rá lehet fogni hogy nem mérvadó, nekem egy Witcher3 nem mérvadó, csak úgy mint bármelyik SzennyWörksös hulladék, ahol mindig más jelentéktelen dolog van rommá Tesselálva csak hogy Radeonokon rosszabbul fusson, a játék maga hiába baromi jó.
AotS-nél fordítva van, a játék felejthető de benchmarkra sokkal jobb.(#20477) Ren Hoek:
Mategnap ( ) délután/este egyébként simán lefutott nálam annyiszor a teszt, hogy bátran állíthatom minden egyes "körben" pontosan ugyan úgy nézett ki a "táj"/környezet. Ennyit arról hogy dinamikusan változik, ugye AMD bemutató féle kontraszt illetve annak esetleges magyarázatai..Abban egyébként tök igazad van, hogy várni kell még a "rendes" tesztekre de ez annyira nyilvánvaló hogy nem értem mi értelme van hangsúlyozni, még akit maga a kártya nem is érdekel (pl engem..) mert nem akar még rá váltani és/vagy nem lenne értelme.., azok is várják hogy többet, kézzel foghatóbbat lássanak arról mit is tud.
[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
Z10N
veterán
válasz Ren Hoek #20479 üzenetére
Nalam nincsenek ilyen igenyek. Csak 3x1080p-t kene meghajtania eyefinity-ben 7870-nel mar neha kompromisszumos (regebbi cimek es mivel nincs mar idom jatszani legtobbszor bfbc2 es bf3). Az RX480-nal mar a bf4 es bf1 se lenne akadaly.
[ Szerkesztve ]
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
AVarice
tag
Mikorra várható a RX 480 a hazai boltok polcaira? Most tervezek R9 380x-et venni, ha a közeljövőben kijönne akkor talán tudnék várni egy kicsit, de hónapokig semmiképpen nem akarok.
-
Mirman
őstag
Június végén lesz valószínűleg a hard launch. Mivel nem épül GDDR5X-re vagy egyéb ritkább kevésbé elérhető memoriatipusra és AMD kártyáról beszélünk így valószínűleg nem lesz készlet hiány . Szerintem július elején közepén nyugodtan besetalhat bárki egy boltba és vehet.
-
#45185024
törölt tag
Most van június azt nem kell belemondani
Amúgy: E3 Expo Losa Angeles JUNIUS 14-16
Lesznek ott szép bejelentések !
ÉLŐ WEBKAMERA RÁ[ Szerkesztve ]
-
Z10N
veterán
AMD_Robert Technical Marketing
Q: "Why weren't any single card benchmarks released?"
A: "Because that is what we sample GPUs to reviewers for. Independent third-party analysis is an important estate in the hardware industry, and we don't want to take away from their opportunity to perform their duty by scooping them."
Q: "Wait so you won't say single GPU performance because reviewers are going to do it but you will say dual GPU? I don't follow the logic."
A: "There are considerably fewer dual GPU users in the world than single GPU users, by an extremely wide margin. If my goal is to protect the sovereignty of the reviewer process, but also give people an early look at Polaris, mGPU is the best compromise."
Q: "So, as someone with no dual GPU experience, I have to ask a seemingly stupid question, what was holding the dual 480s back?"
A: "Tuning in the game. The developer fully controls how and how well multi-GPU functions in DX12 and Vulkan."
Q: "Ty, If I can ask another stupid question, what does this stuff mean?
Single Batch GPU Util: 51% | Med Batch GPU Util: 71.9 | Heavy Batch GPU Util: 92.3%
In the first post you mentioned 151% performance of a single gpu."A: "This is a measurement of how heavily the GPU is being loaded as the benchmark dials up the detail. Batches are requests from the game to the GPU to put something on-screen. More detail = more batches. These numbers indicate that GPU utilization is rising as the batch count increases from low, to medium to high. This is what you would expect."
Q: "Do you know of any plans of how some engines are going to implement that? Unreal 4 or unity for example? Is there a possibility that multi adapter is going to see widespread use through those engines? "
A: "I hope so. Some engines already support DX12 multi-adapter. The Nitrous engine from Oxide, the engine from the Warhammer team (forget name), and a few others. I personally in my own 100% personal-and-not-speaking-for-AMD opinion believe that the mGPU adoption rate in games will pick up over time as developers become more broadly familiar with the API. Gotta get yer sea legs before you can sail the world and stuff. "
Q: "Think about it this way. Each card represents 100% under full load. since they said that the cards are at 51% this would mean that it's running at roughly 1.5 cards load. 151% would be about 75.5% GPU load on each card. That is, IF I understand correctly."
A: "Pretty spot-on."
Q: "Are there any incentives for developers to make future games (or updates for existing ones) better utilize multiple GPUs? Even if, just like you stated, the number of users with more than one GPU is vastly smaller than single users?"
A: "Sure. The multi-GPU users are the early adopters, the influencers, the "first 10%ers." They produce a disproportionate amount of discussion relative to their population, which makes them very influential on the rest of the PC gaming community downstream. Developers like CDPR have proven the value of this approach, as has the team at Oxide Games for aggressively pursuing advanced DX12 functionality.
I'm sure both devs would have done just fine with less outsized investment in the bleeding edge, but it's been really valuable for them because gamers appreciate the respect. That's incentive enough, imo."Q: "I still don't follow. Reviews are going to say dual and single performance anyway."
A: "I don't know how to explain it another way. Posting sGPU numbers hurts their reviews and their traffic. mGPU sort of doesn't. That's it."
Q: "I saw it as X being a roman numeral, meaning it's like an R10. This would imply they could still have R7 and R9, and just no ***X cards."
A: "Ask me again after launch."
Q: "Ok I got some questions, if you're not using vsync or locked fps why is the GPU usage so low and not at 100% pushing maximum FPS? You're running a beast CPU so it shouldn't be bottlenecked.
Why only showcase multi-GPU and only Ashes benchmark? I know it's cherry-picking but it would be nice with other benchmarks as well as they will probably tell
Third. Please release Vega soon I want a card that can push 144FPS+ in 1440P."A: "DX12 uses Explicit Multi-Adapter. The scaling depends on how mGPU is implemented into the engine, and future patches could boost scaling more for any vendor or any GPU combination that works. Besides that, migrating to full production-grade drivers would help. But as you can image, the drivers are still beta. I'm not promising earth-shattering improvements, here, but there are many variables in play that wouldn't be present with GPUs that have been released for 12+ months."
Q: "Thanks alot for the great info on clafication of the whole AOTS issue.
I have one question that you may or may not be able to answer.
I play at triple 1440P (dell U2711 x3) with eyefinity. im currently running triple crossfire 5870 1GB and finding alot of games struggle so even on 1 screen i can play games like BF4.
Would the RX480 be a upgrade.. "A: "I can't really answer your question, but I can give you some food for thought that might be enlightening: the Radeon R7 360 is faster than the 5870."
Q: "Hi, only just noticed this thread and love that you took the time to clarify all this. But I was somewhat wondering if I can get an official comment (or nod) on me comparing the x2 480 vs 1080 comparison and it's introduction of explicit multi-adapter in DX12 to this- https://www.youtube.com/watch?v=6JARVfb-FBg
Now it may not be obvious for those who are not familiar with the show, but theres also some serious foreshadowing going on with this particular video and what I expect will happen much later on. "
A: "1) Garnet is best gem.
2) We're not really foreshadowing anything. We just wanted to point out that it's possible to get $700 worth of performance for <$500."Q: "Hey /u/AMD_Robert, thanks for clearing things up, but don't you think it's a bit early to say things like;
even with fudgy image quality on the GTX 1080 that could improve their performance a few percent
Maybe I'm just misreading you here, but I don't really think we can say for certain this was intentional yet. Shader errors are a thing, and it may end up being fixed in a driver patched for Pascal and just somehow slipped through the filters. After all, it was fairly hard to notice anyways."
A: "I never said it was intentional. I simply stated the fact that the image quality is a bit fudgy, and it could improve perf by a few percent. There was no implication of malice."
[ Szerkesztve ]
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
vader108
tag
Igen jól tudod. EA külön tart az E3 előtt egy rendezvényt EA Play néven.
Battlefield 1 és Titanfall 2 bemutató június 12-én mi időnk szerint 22.00-tól lesz a live stream!
BF1-et 64 fős multiplayer mapon mutatják be, 64 helyszíni játékossal (lesznek köztük profik, youtuberek stb...)
[ Szerkesztve ]
-
AVarice
tag
Van rá esély, hogy 29. előtt már lássunk néhány független tesztet a 480-ról?
-
rocket
nagyúr
Az elso valasz mekkora BS
Szimplan kivalasztottak a "best case scenariot", a szomoru ebben annyi, hogy jelenleg ez az egyetlen DX12-es MA-t tamogato szoftver (ami iszonyat gyenge eladast produkal, raadasul messze nem GOTY eselyes), tehat innen csak lefele lehet bukni a junius 29-en megjeleno tesztekben.
Szerintem tul magasra kerult ezzel a lec, es az a 199$-os ar nem fog vegul olyan fenyesen csillogni, mint jelenleg, ami akar ugyanolyan negativ hatast is kivalthat, mint most kivaltott pozitivat.
Annyi dicserendo, hogy vegre nem csondben turik a konkurencia lubickolasat, de van meg finomitani valo az ehez kapcsolodo strategian
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz rocket #20495 üzenetére
Ha "best case scenariot" akartak volna, akkor elkérik a Doom fejlesztőitől az intrinsics függvényekkel kibélelt Vulkan kódot. Erről megkérdeztem Daniel Bakert és ők ezeket például nem építik be az AotS-be, mert nem akarnak ennyire gyártóspecifikus optimalizációkkal foglalkozni. Azt is mondta, hogy másnak bőven megéri, mert csak átmásolják a konzolos kódot, de nekik olyan nincs.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
stratova
veterán
válasz Zeratul #20492 üzenetére
Igen... Ezt még akkor gondoltam, mielőtt kérésemre Prof. Hablaty elkészítette volna az azonos beállítású benckmarkot R9 390X-szel, melyért külön köszönet. Ha jó a culling, talán tud ennyit kompenzálni és azért nem drámaibb a visszaesés.
[2816:176:64 1055 MHz 512 bit GDDR5 6 GHz vs. 2304:144:32? 1200 MHz]
Proc. Power
5941,76 GFLOPS 100%
5529,60 GFLOPS 93%Texture Fillrate
185,68 GT/s 100%
172,8 GT/s 93%Pixel Fillrate
67,5 GP/s 100%
38,4 GP/s 56,9%?Memory Bandwidth
384 GB/s 100%
256 GB/s 66,7% + DCCFPS:
AVG
52,6 100%
40,0 76%Normal
63,0 100%
45,5 72%Medium
54,8 100%
41,8 76%Heavy
43,7 100%
34,3 78% -
rocket
nagyúr
Maradjunk annal ami jelenleg elerheto, es gyakorlatban hasznaltak.
Az AMD nem finanszirozta volna meg az AOTS projektet, mar lehuzhatta volna a rolot a studio,a Japan Yugi-Yugi Mu-Mu jegkasa keszito szimulator se kepes 100000 darabos eladassal a fejlesztesi/marketing koltsegeket se visszahozni.
Ez viszont into jel azoknak a fuggetlen studioknak akik esetleg a DVGA piac ~negyedere akarnak a jatekukat optimalizalni.Junius 29-en kezdodo Warhammer DX12 hype ennel csak sikeresebb lehet
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
#85552128
törölt tag
válasz rocket #20498 üzenetére
Nem az eladást kell nézni, mert fűnek fának szétküldték a benchmarkot a SteamSpy meg az alapján kalkulálja az eladást, hogy hány user indította el, a tényleges eladás ettől jóval kevesebb.
Az utolsó 2 hónapban max 300 játékos játszott naponta pedig még rendszeresen benchmarkolnak is vele, főleg az utóbbi időben...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Robotporszívók
- Autós topik
- Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
- Építő/felújító topik
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- PlayStation 5
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs