- Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- PlayStation 5
- Alkoholista nevelde
- SGF24 - Megjelenési dátumot kapott a Dragon Ball: Sparking! Zero
- EAFC 24
- Dragon's Dogma 2
- Végre tudjuk, hogy mikor jön a Test Drive Unlimited Solar Crown
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- SGF24 - Mozgásban a Slitterhead
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jahno
őstag
válasz Grillo #136198 üzenetére
Többiek megnyugtattak, hogy a G9-IIes nem lett sokkal jobb és csak minimál marketing. Nem sejtettem volna, hogy a Pana folytatja az MFT vonalat, ezzel azért buktam egy sört. A7-re kaptam ajánlatot, szinte kerek 100ezer a zárcsere. Megy művészprojektnek vagy nem is tudom. Kár érte, de ennyit főleg nem ér, kaptyák be. Nézd a dolog jó oldalát: nem veszek bele 5ezresért új akkut :-D
-
npera
újonc
válasz ezittketto #136195 üzenetére
A valódi ok nem teljesen tiszta, mivel rekord eladások mellett rúgnak ki 1300 embert. De az indokok között olyanok vannak, mint:
- félvezető hiány
- acél hiány
- magnézium hiány
- üveg hiány
- gumi hiány
- logisztikai zavarok
- megnövekedett alapanyag költségek (SEK vs EUR árfolyam katasztrofális már egy ideje)
- háború okozta zavarok a piacokonGyakorlatilag előre készülnek egy húzós 2024-re, amikor alighanem erősen fog szorítani a kelepce.....
-
Jahno
őstag
válasz npera #136202 üzenetére
Én többek közt ezért sem ugrálok melókkal. Van egy haversrác, hozzám képest szemmel láthatóan jó körülmények közt keres kerek összeget. Előző főnöke megtalálta, hogy legyen 2x annyi a díjazása, ha visszamegy a gyárba. Mobil fejlesztés, új projekt, izé. Vele is most dumáltam, hogy a cégük idehaza nem nagyon változik, kb. 20 éve piacvezető, ahol ajánlatot kérnek a termékre ott be is vezetik, hosszú távon fejlesztik és támogatják, el vannak és már terjeszkednek Európában. Lehet jó pénz jönne a másikból, csak kérdés meddig, mikor adják el, vásárolják fel, alakul át, vagy fut ki a projekt. Most az a legnagyobb baja, hogy szereti a céges autót, kutya baja nincs, de már 8 éves lesz és a lízing miatt muszáj cserélni
-
-NoVa-
addikt
válasz Jahno #136199 üzenetére
Az semmi, de a Subaru már vagy 2 hete nincs itt. Még az sem teljesen kizárt, hogy megveszik. Addig is eladó, csak most nem itt áll. Ellenben egy párszáz főnyi autóbuzi szubkultúra egy pármilliós városban még mindig csak elenyésző zaj a statisztikában, bőven kompenzálja a másik végén a bkv-s nyugdíjas, jogsit le sem tevő fiatalság, stb.
-
Jahno
őstag
válasz Bujdy81 #136206 üzenetére
Nekem nem az a lényeg, de ha a forgalmat a regisztrált autók számával indokolják, akkor az megint nem mérvadó és nem tudjuk, de többnyire inkább olyan irányba torzít, hogy Pesten több vidékre regisztrált mászkál, mert úgy adta ki, ideköltöztek és amúgy is olcsóbb a biztosítás, meg fiatalság autóval mindennel együtt összevissza van bejelentve. Van egy szám, aztán nem is tudjuk mit jelent. Frogalom is nehezen mérhető, csak Samott írja mindig, hogy "sok és nagy", de mi a sok, vagy mekkorának kellene lenni, azt már nem tudjuk. Kerékpárosat ugyanígy nem tudják egzakt módon mérni, ezt is írtam sokszor. Aztán majd egy csomó lízingcég meg ide regisztrálja és 3 megyével odébb használják, mit tudunk meg belőle?
-
Samott
addikt
válasz Jahno #136208 üzenetére
Azert az latszik, merheto, ha ket het kulonbseggel ugyanaz a szakasz tiz perccel lassabban jarhato, nem? Pont ezert kerdeztem mit tapasztalsz, mert a kormanyparti sajto visitozik ket hete hogy mozdulni se lehet a varosban.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Jahno
őstag
válasz Samott #136211 üzenetére
Egy útra kb. 10% a különbség, ami nem mérvadó, mert 1 komolyabb lámpaváltás vagy sávszűkítés és ugyanott vagyunk. Este összeírok egy logot, megjártam mindenfélét. M7 kifelé volt forgalmasabb, ki tudja miért, erre nekem sincs napi statisztikám, havi 1-2 alkalommal megyek fix útvonalat Déli mellől Törökbálintra. A politikusok meg faszfejek, megy a prostis budi, gazos kampány után a telefondüléks, rinyálós pöcsfej mindenki, nem lehet vele mit kezdeni.
-
zetor2000
senior tag
válasz Samott #136211 üzenetére
2 hete kábé, hogy indult az iskolaszezon. Mégis, mit vártak?
Előtte kábé mindenki szabadságon volt, mert meleg és nyár volt, sütött a nap, lángosozni kellett, meg ilyesmi. Szóval az emberek elmentek oda, ahol lehetett lángost enni, és nem Budapest. Perszehogy egy része autóval ment. Vitte a családot is. Azaz nem volt sok autós a városban, és nem találták ki, hogy akkor az M0 az fizetős lesz.
De 2 hete elkezdtek a lángosevők gyerekei megint iskolába-óvodába járni, páran meg bölcsődébe is, azaz visszajöttek a nyaralásból melózni.
Megteltek a tömegközlekedési járművek is, meg a Pestre bevezető utak is.
Ja, pár lezárás meg megmaradt, csak még ki is lett karózva. És most nagyon nem is fogtak bele 4-6os villamos vágányfelújításba, se az 1esébe, se a 3aséba, túlzottan.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Grillo
senior tag
válasz Jahno #136201 üzenetére
Azért ezt a tesztet nézed 2:55-től, már megérte, hogy kiadták. Ja a tesztbe azért is érdemes belenézni, mert a srácon MAJDNEM annyi cucc van, mint mikor Jahno elindul egy könnyed városi két órás fotózásra.
Amúgy ez pont olyan, hogyha már új, akkor miért nem S5II, ha maradunk a Panánál, ahogy nézem, nagyon egyszerűsítve kb. a kis S5II-nek hívja a többség. Fókuszt dícsérik, meg ahhoz képest, hogy fotósoknak ajánlja a gyártó, kb. jobbnak mondják páran videóra, mint a GH6-ot. És akkor még majd gondolom jönnek a firmware-ek.Persze nem aggódok, hogy most előugrik 1900 dollár valahonnan, meg amúgy is inkább objektíveket kéne vennem akkor már ehhez, az biztosan látszana az eredményen (ez a legutóbbi veresi kör nekem igen fos lett).
[ Szerkesztve ]
-
Samott
addikt
válasz zetor2000 #136213 üzenetére
Mondjuk az az M0-as fizetos lesz dolog is csak egy hulye mubalhe, szinte minden oda vezeto ut fizetos, es az M0 egy resze is fizetos mar egy ideje. Aki eddig hasznalta az eddig is kenytelen volt megvenni legalabb a megyei matricat. Csinaljon a fovaros fovarosi matricat, aki hasznalni akarja az utjait, az fizessen.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
WiZARD
addikt
válasz Bujdy81 #135620 üzenetére
Na van infó?
(Kíváncsi vagyok hogy ténylegesen hányan mondtak fel, vagy csak egy gyenge blöff volt, ami nem jött be, pont ahogy a kormány előre sejtette, hogy úgyis bármit megtehet)
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
-NoVa-
addikt
válasz WiZARD #136218 üzenetére
Felénk kevesen mondtak fel, azt tudtuk is előre, de...
- Egyetlen felvett, leszerződött tanár sem kezde meg a próbaidejét. Inkább mentek versenyszférába. Ez nem felmondás, statisztikában láthatatlan.
- Egyetlen natív angol anyanyelvű tanár sem volt hajlandó az országba jönni a státusztörvény miatt. British Council kéttannyelvü, Angol kultúrát és nemzetközi szemléletet oktató iskola natív tanárok és nemzetközi szemlélet nélkúl. Ez sem felmondás.
- Hivatalosan nincs tanárhiány, de az iskolaigazgató is tart órákat. -
zetor2000
senior tag
válasz -NoVa- #136219 üzenetére
Tegnap találkoztam pár rokonnal... Ebből pár az unokatesóim voltak - vannak 6an.
2en közülük tanárok, és a feleségeik is azok. Sőt, nekik az anyjuk, meg egyikőjük feleségének az anyukája is tanár volt. A fiatalabb unokatesóm most készül lépni, hogy ha elvégez egy most futó tanfolyamot, akkor kocc. A másikak is fontolgatják, csak eléggé be lettek drótozódva a környezetükbe.
Ilyen kisebb vidéki suliba tanít az egyik pár, a másik meg vmi külső pesti kerületben asszem talán kisegítő/felzárkóztató tanár.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
zetor2000
senior tag
válasz -NoVa- #136215 üzenetére
Asszem a kölkök és az azokat autóval furikáztató szüleik nem lettek kevesebben.
A gyerekeket valahova beadja apuanyu, emiattszerintem nem csökken a forgalom. Ha máshova nem, akkor beviszi magával a "gyárba".Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
hobizoli
nagyúr
válasz Samott #136211 üzenetére
jaj, azt meg ne edd mar
beraknak egy kepet a szokasos reggeli csucsrol, ami kb 1 ora...
pont ahogy a bicajnácik is ilyen kepekkel csusztatnak, hogy dikk, egesz nap ez van a varosban a mindenhol IS
meg az is rohejes, amikor most akar latvanyosan megfulladni a 40-50 eves f4szkiraly, akinek fiatal koraban az euro sehanyas autoktol semmi baja nem volt, elt es virult, de most az euro4-5-6-ktol meg osszehalucinalja a vilag osszes leguti betegseget...meg hipochondernek is rossz
aztan egy mostani autonak huszad annyi kibocsatasa sincs semmibol, mint azoknak, amivel o fiatal koraban o talalkozhatott
meg a gyereket mar eppencsak meg pont nem egy urhajos szkafanderben jaratja, hogy 99,9999% tisztasagu oxigent lelegezhessen
több drón kell ;P
-
Phülöp
addikt
válasz ezittketto #136226 üzenetére
Főleg, hogy ez a csapat már vagy 20 éve ért mindenhez (is).
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
npera
újonc
válasz ezittketto #136227 üzenetére
Automotive nem. De minden más ipari szektor igen.
-
Jahno
őstag
válasz Samott #136211 üzenetére
Egyik nap
Csepel Szt Imre tér - Magyar Jakobinusok tere: 28 perc
Magyar Jakobinusok tere - Etele út 59: 18 perc
Etele út 59 - Pajzs u 18: 25 perc
Pajzs u 18 - Törökbálint Kastély u.: 32 perc
Törökbálint Kastély u - Csepel Szt Imre tér: 40 percM7 felé volt kis fennakadás, de nem látom ezt olyan nagy horrornak.
Előtte hónapban egyik nap pont volt ugyanaz/hasomló az út:
Magyar Jakobinusok tere - Pajzs u.: 10 perc
Pajzs u. - Kastély u.: 35 perc
Kastély u. - Csepel Szt Imre tér: 28 perc
Csepel Szt Imre tér - Király u: 18 perc
Király u. - Csepel Szt Imre tér: 18 percFőleg a visszaút miatt mentem kocsival, estébe nyúlt a dolog, itt a Törökbálint 28-40 percnél kilóg a dolog, aztán meglátjuk, héten is kellene mennem arrafelé meg még párszor. És félre is teszem ezt valamelyik átlagos tömegközös biciGlistának, tájékoztató jelleggel, csak nem fogja érdekelni. Mindjárt ránézek a váci vonalra, ma nem sokat foglalkoztam vele.
Meg is van falu csoportja már reggel riadóztatta a munkásosztályt:
40 percet pingvinezel az állomáson, aztán majd lesz valami. És csodálkoznak, ha még sokan autóznak, akkor is ha éppen alig lehet bírni. Bujdy meg majd forintosítja valamiben az ilyen napi pingvinezéseket, de tök vicces az is, mikor gyerekért kellene menni óvoda-iskolába aztán a MÁV bedob egy ilyen +40 perces jokert, vagy hasonlót. És ez nem egyedi, hanem rendszeres.
-
npera
újonc
válasz ezittketto #136231 üzenetére
Már hónapokkal ezelőtt bejelentették a sajtóban, aztán pár perccel később az intraneten (szokás szerint)...
-
Jahno
őstag
válasz Bujdy81 #136235 üzenetére
Nálunk 30 napos csúszások is voltak ilyesmikben, ami meg nettó fasság. Egy csomó ilyesmivel direkt titkolóznak, aminek sok értelme nincs, cserébe utána meglepődnek ha bizonytalanság lesz a gyárban, mindenki elméletet gyárt, pletykálnak és később senki nem hisz el semmit? Amit meg általában nagy nyilvánosság előtt komolyan kijelentenek, annak pont az ellenkezője lesz igaz.
-
Grillo
senior tag
válasz Jahno #136236 üzenetére
Nálunk hétfőn volt kis piknikes állománygyűlés. Persze mindenki hozzon kaját-piát, batyus bál, bár volt pár kondér kaja, amit a kollégák főztek, mert pár üveg bor. Mindenki számított rá, hogy akkor majd most jól be lesz jelentve, hogy min. 15% emelés, mert azért a közszférában elég sok terület kapott már tavaly, vagy év elején legkésőbb, mi meg nem. Főni azzal kezdte, hogy mivel többen jelezték neki, hogy ne a fél órás világgazdasági kitekintéssel kezdjen, így nem tud kitérni a fizetésemelésre sem, úgyhogy köszi, hogy eljöttetetk, jó étvágyat. Pont.
A morálnak jót tett rohadtul, pedig már nyitni akartam még egy számlát, hogy elférjen a pénz... -
npera
újonc
válasz Grillo #136238 üzenetére
Ez mekkora arc már
Főni azzal kezdte, hogy mivel többen jelezték neki, hogy ne a fél órás világgazdasági kitekintéssel kezdjen, így nem tud kitérni a fizetésemelésre sem, úgyhogy köszi, hogy eljöttetetk, jó étvágyat. Pont.
Ilyenkor ha páran csak simán elküldik a picsába és hazamennek rögtön, akkor mi van? Mert az egyfajta szimbolizmus is lehet akár....
-
Grillo
senior tag
válasz npera #136242 üzenetére
Á művészember+politikus, nem értené, vagy ha igen, akkor nem úgy reagálna....
Másrészt meg én is fasz vagyok, mert bár idegből kéne kurvaanyáznom ilyenkor, de ha helyében lennék, én sem hiszem, hogy egyszerűen meg tudnám oldani, hogy ne csak ígérgetés legyen. Mondjuk tény, hogy elmentem volna a vezetőkkel még egyeztetünk, kérünk pár hét türelmet irányba, de a végeredmény szempontjából kb. ugyanaz.
Bár valószínűleg utána nem a Pappastól kapott merci kupéval mennék haza....
[ Szerkesztve ]
-
npera
újonc
Egy vágóhídon a motorgyár gyártási processz mérnökök kaptak egy finom ultimátumot az október közepén esedékes pogrommal kapcsolatban (ez az 1300 fős leépítés). Bemondták nekik, hogy ha meg akarják tartani a melót, akkor költözzenek egy Skövde nevű kisvárosból Göteborgba. Kábé 160 km és 2,5 óra kocsival egy irányban.
A probléma az, hogy Göteborgban "picit" drágább az ingatlan, egy igen nagy családi ház kerül max felébe Skövdében. Egy hetük volt válaszolni. A válasz az lett, hogy az egész processz team felmondott. Szóval október közepétől ha leáll valami az elektromos gépek termelésében, akkor teljesen kezdő processz mérnökök fognak asszisztálni Göteborgból. Nem ismerik a sort, nem ismerik a gépeket, nem ismerik a processzt, nincs kapcsolatrendszerük a gyári dolgozókkal. Good luck with that.
Amikor az arrogancia és a tudatlanság irányít, akkor az eredmények csodálatosak tudnak lenni. Persze a HR kommunikáció az emberközpontú munkahelyet sugalmazza erősen, csak éppen a valóság nincsen sehol ehhez képest.
Gond egy szál se, majd megoldják. Azért vannak ott, hogy oldják meg
-
Grillo
senior tag
válasz npera #136245 üzenetére
Egykor kezdődött a "buli", kettő körül azért a harmada az embereknek már nem volt ott. Én még megkóstoltam kolléga szarvaperkeltjét, ami kiváló volt, meg még volt pár arc, akivel ritkán találkozunk, így most tudtunk kooperatíve kurvaanyázni egy jót. Meg én voltam a 9 személyes kisbusszal, amiatt sem tudtam dobbantani, bár fél 4 körül már csak 3 embert kellett visszahoznom.
De végülis az sem lett bejelentve, hogy leépítés, így mondhatni 0:0 az állás.
-
zetor2000
senior tag
válasz npera #136244 üzenetére
Ez, hogy ismeretlen nekik a termelési folyamat, még akár előnyös is lehet. Hátha tudnak valamit optimalizálni, hogy...
Bemenő adattal gondolom rendelkeznek, hogy eztmegazt ennyiannyiból kell gyártani, azaz megvan, hogy mi a kimenet, a processzt meg megtervezhetik maguk. Ebből akár jó is kisülhet.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Sipi-
tag
Magánegészségügy: térd ultrahang legközelebbi időpont: október 5.
De röntgen az már mára vagy hétfőre is lett volnahttps://www.ferfiakonyhaban.hu
-
npera
újonc
válasz zetor2000 #136247 üzenetére
Picit optimistán tekintesz a "lehetőségekre". Már meglévő line éles termelésben fut egy adott generációs elektromos gépen. Van benne komplexitás és ha leáll valami, akkor prontó kell megoldani, nem majd valamikor.
Egy sima "állomás" debuggolása is eltarthat hetekig, ha nem ismered csínját-bínját.
Meg van egy félig kész következő generációs line, amit most agilis módon át kell rakni egy teljesen más site-ra. Az sem 5 perces manőver.
Ebből nagyon nehezen tud bármi jó kisülni sajnos. Az új felelősök agya, az fog kisülni kábé 5 perc után
-
npera
újonc
válasz zetor2000 #136247 üzenetére
Valami ilyesmit képzelj el, csak még jön hozzá az inverter, meg a reduktor, aztán end-of-line testing, meg audit testing, meg Conformity of Production testing. És az egész előtt nyers öntvények és azok megmunkálása. Van benne kis komplexitás.
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- PlayStation 5
- Milyen notebookot vegyek?
- Politika
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Gaming notebook topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Revolut
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen