-
GAMEPOD.hu
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
RR-13
őstag
válasz axioma #34005 üzenetére
Igen utalni lehet már, de nekem az sem ment 1,5 órája kb.
Amúgy addig nem fogok utalni, amíg nem látom a történetet, nekem ez elég logikus.Bár nekem most a számlatörténet kellett volna 2x is, de nem elég, hogy igazolást nem lehet leszedni appból, képernyőt menteni se, de már a történet sem látható, csak az egyenleg, kb, egész nap.
Lehet, hogy valakinek ez tök "jó", és elégséges, hogy "Csak a számlatörténet nem töltődik be" de ez már kezd kicsit sok lenni...
-
RR-13
őstag
válasz TrollBalint #34006 üzenetére
Egyelőre csak Nektek írtam, és ITT a Raiffnak is, ha olvassák (ezt is), de ha valaki akar belőle hivatkozni innen a Topikból, akkor nyugodtan tegye meg, akit ez érint és panaszt akar tenni ellenük.
Ha csak a Raiffnak "kell" majd írnom, akkor már nagy lesz a baj....[ Szerkesztve ]
-
janes1976
őstag
Náluk vagyok vagy 10 éve, de elegem lett belőlük. A régi netbankot kukázták, ami atomstabil volt 0 problémával. Létrehozták ezt a fosadékot (nagyon nem lehet máshogy nevezni), amivel csak a probléma van. Egyébként amit linkeltél, az rengetegszer van, csak ugye az ember nem mindig tapasztalja, de van. Kezdem ténylég azt hinni, hogy hülyék fejlesztik visszafelé, lásd képernyőmentés kivétele. Ráadásul push üzenet nincs és nem is lesz. Dilettáns idióták, hülyék dolgoznak ott.
Az a baj, hogy van pár misim és majd 20k-t levesz a bank utalásnál, ezért nem tudom őket otthagyni, pedig nagyon szeretném.
[ Szerkesztve ]
Xiaomi X6 Pro 512/12 GB (Grey)
-
RR-13
őstag
válasz peetie1 #34010 üzenetére
Igen jogos igény a 10 milla limitre emelés, és talán nemsokára eljön az is..., ha sokat buknak bele ebbe a jelenlegi csomag "összetételbe".
Bár akkor elveszti a Gold 2.0-hoz képest a fő különbségeit, de bárcsak így lenne.
Szvsz. belebuknak majd talán ebbe a két új prémium csomagba...
Érzik már most is, hogy rossz döntés volt a meglévő jó csomag helyett másik kettő kevésbé jó csomagot létrehozni. Ha nem érzik, akkor most itt olvashatják is. -
RR-13
őstag
válasz TrollBalint #34011 üzenetére
Igen valami olyasmit el tudnék képzelni, bár ha így is lenne, akkor inkább azt tudnám elképzelni a tapasztaltak alapján, hogy ugyanazok az "okosok"
fejlesztika két appot, mindkét banknál (persze hivatalosan ez nem lehet). -
RR-13
őstag
válasz janes1976 #34012 üzenetére
A "fosadék" a DirektNet Arra érted?
A korábbit nem ismertem, 2023. januártól van náluk számlám.Nem tudod elhívni a lóvét Fizetési Kérelemmel, akár több millás részletbe?
Az díjmentes lenne.Mikor láttam, hogy valami Kft. vagy leányvállalat vagy mi intézi a panaszok kivizsgálását, akkor nekem annyi elég volt a komolyságukat illetően.
[ Szerkesztve ]
-
janes1976
őstag
A mostani netbank, igen. Fosadék, de írhattam volna kalap szart is. Nem véletlenül fikázom, ez a netbank katasztrófa. Előre kellene menni innováció, push üzenet, képernyőmentés stb., de ezek csinálnak egy hátraarcot, egyszerűen hihetetlen.
A régi az atombiztos volt, 0 hiba, nem lehetett behalasztani, annyira egyszerű volt, hogy nagyszerű. Visszasírjuk sokan. Azt látni, hogy ezeknek teljesen mindegy, tojnak bele a felhasználók arcába, nemhogy figyelembe vennék azokat, többször jeleztem nekik, hogy mit kellene beletenni, süket fülekre talált/talál. Elhiheted nekem, 10 év alatt azért láttam dolgokat, nem 1 hete vagyok ott, ezért is releváns sztem a véleményem.Őszinte leszek veled, én a Grániton gondolkodom nagyon, de mivel debreceni vagyok, picit tartok tőle, úgye nem tudok bemenni élőben.
[ Szerkesztve ]
Xiaomi X6 Pro 512/12 GB (Grey)
-
RR-13
őstag
Pontosan, én is azért nem utaltam eddig semmit ma, mert a korábbi utalás duplikálása funkció csak a számlatörténetből működik (működne).
(csak eddig nem akartam már erre is hivatkozni, hogy lusta is vagyok a megjegyzéseket ismét bepötyögni, meg más dolgom is van helyette)Láthatóan a Raiff nem zavartatja magát, és még csak egy akármit sem küldenek, hogy meddig van ez a hiba.
[ Szerkesztve ]
-
bigdady
nagyúr
MBH hitelkártyát (15-e a forduló) egyszer az utolsó 15 napban fel kell tölteni teljesen vagy a hitelkeret összegének megfelelő jóváírást kell rá intézni és az is elég? Tegyük fel 1m a hitelkeret totàl kihasználva azt lehet kétezer 500ezerrel feltölteni úgy hogy első 500e után használ az ember a keretből?
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz bigdady #34028 üzenetére
Nem egészen érthető mit, hogyan szeretnél, de ha a feltöltés már a zárást követően, az új periódusban történik meg (500E), akkor lehet belőle már költeni, annak ellenére, hogy a másik 500E később lesz rá töltve, igen.
Melyik Hk. ez, aminek 15 a fordulónapjaNálunk az összes MBH Hk. új periódusa a hónap 1-én indul, és a lezárt hónap tartozásának 23-a a visszafizetési határideje.
[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
addikt
válasz bigdady #34028 üzenetére
A fordulókor fennálló tartozást kell visszafizetni a fizetési határidőig.
ha 1M volt fordulókor a kihasznált keret, akkor tettél rá 500k, költöttél 200k, tettél rá 500k és pl. holnap van a határidőÍgy most -200k vagy, de a visszafizetendő 1Met visszafizetted.
általában akárhány részletben visszafizetheted, a lényeg, hogy határidőre a teljes, fordulókor fennálló tartozás összegnek megfelelőt kiadják a darabok
-
bigdady
nagyúr
Kösz mindkettőtöknek
Valóban hó 23. napja. Akkor nem is max 45 hanem max 53 nap lehet
[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
Na megkuldte a Raiff a hangfelveteleket, nem huztak az idot.
-
axioma
veterán
válasz dptrsk #34033 üzenetére
Felteteles modban fogalmaztak... ha mar annyi mas problema volt a levelben, ezt epp meg is engedtek maguknak, hogy megse mondjanak fel.
Amugy en meg lennek lepodve, ha sokan bementek volna csomagot modositani. Azt elhiszem, h aki valami modositast akart es azert bement, akkor - kommunikacios fogasokkal - radumaltak, h ehhez elobb valtania _kell_. -
UHHH
senior tag
válasz TrollBalint #34037 üzenetére
Hogy mi a gond az unicredittel?!
UNICREDIT karbantartás napokig? Az online szolgáltatás jelenleg nem elérhető.
A leállás eddig az időpontig tart: 2024.05.06. 10:00.
Kérjük, ha teheti, egy másik időpontban vegye igénybe szolgáltatásunkat!Egyszer akartam használni... Most.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
ReSeTer
senior tag
Helló!
Van olyan budget management app androidra, amelyik valamelyik Magyarországon is elérhető banknak az API-ját használja?
Tehát nem kell megadni a jelszavad összekötés céljából. Tehát végülis csak számlatörténet információ kellene. Van erre valami szabvány már, de egyik app se használja.... -
RR-13
őstag
válasz TrollBalint #34037 üzenetére
Pl. az UniCredit mostani "leállás" szövege az egy vicc:
"Kérjük, ha teheti, egy másik időpontban vegye igénybe szolgáltatásunkat! "
És, ha nem tehetem, hogy hétfőn reggel 10-ig várok, akkor mit tehetek helyette
Próbálkozom, hogy éppen valamikor fog-e működni valami...
Így a mondatnak nem sok értelme volt, mert pl. hétvégén még bankfiókba sem mehet az ügyfél, ha nem tud várni hétfő reggel 10-ig.A kérdésedre a többi válasz, hogy pont az ami az előnyük volt 3 éve az mára nagyjából elveszett, egyre több szinkronhiba, téves díjterhelések, számlatörténetből eltűnt jóváírás, a netbank és a mobilapp között hiányos szinkron, és most már a számla elérhetetlenségek is, amit most jól tükröz a több napos leállás.
A visszafejlődést arra is értettem, hogy ígéretük ellenére nem tették be az appba az utalási igazolás letöltés lehetőségét, azóta sem, és a kp. befizetés (szvsz. még most) sincs szinkronban az egyenleggel, amit az utalási rendszerük figyel az utalás előtt, pl. ha este 8 után vagy hétvégén történik a kp. befizetés ATM-be, amit az összefoglalóban is írtam.
Ezen hibát többszöri jelzése sem javították ki évekig biztos (szerintem mostanra sem), így aki befizet ATM -be kp-ét azért mert nincs a számláján elég pénz az utaláshoz, annak szinte biztos, hogy kamatot fognak felszámolni, amíg szinkronba kerül az egyenleg, ami jellemzően a következő banki nyitvatartáskor történik csak meg. Nem sok a kamat, de ez nem is az összegről szólt.
Mivel nincs szinkron a befizetett összeg és az (összes rendszerükben lévő) egyenlegek között, ezért a pl. 0 Ft-os egyenlegből történik az utalás a befizetés ellenére, és így utalja át a befizetett összeget, amit enged a rendszer, de úgy tekinti, hogy nem volt ott a befizetett összeg, ezért kamatot számol, amit nem írnak jóvá automatikusan, hanem panaszt kell beadni.Persze akiket nem érintenek a fenti problémák, azok "elvannak" a számlával, de most talán már ők sem annyira mint 2 éve kb.
Amikor eltűnt egy lekönyvelt jóváírásom a számlatörténetből, az volt az első amit kérdeztek, hogy van-e róla képernyőfotó, mert az alapján tudnának vizsgálatot indítani, mert ők nem látják, hogy volt olyan jóváírásom.
A hülye kérdésük után mondtam is, hogy, ha tudtam volna, hogy elfog tűnni, akkor másik telefonnal készítek képet a részletekről is, mivel Androidon NEM engedélyezi az UniCredit sem a képernyőfotót. Az ügyintézői reakció: jaa....
Volt képem a jóváírásról az appos számlatörténetben, de annak ellenére is azt állították a panasz válaszokban, hogy nem volt ott az a jóváírás.
Lényegében hivatalosan két panasz után sem lett meg a korábban lekönyvelt jóváírás, szóval nekem ez elég volt, hogy megbízhatatlanná "minősítsem" őket.[ Szerkesztve ]
-
vnorbi
aktív tag
"pl. 0 Ft-os egyenlegből történik az utalás a befizetés ellenére, és így utalja át a befizetett összeget, amit enged a rendszer, de úgy tekinti, hogy nem volt ott a befizetett összeg, ezért kamatot számol, amit nem írnak jóvá automatikusan, hanem panaszt kell beadni."
Egy pont ilyen eset miatt van folyamatban egy panaszom az Ersténél. Ha hó közben van ilyen, akkor csak előjegyzik a kamatot a negatívnak vélt egyenlegre, amit törölnek a befizetés könyvelésekor, de ha hó végén történik a befizetés és továbbutalás, és a befizetés könyvelés átcsúszik a következő hónapra, akkor be is terhelik hitelkamatot a negatív egyenlegre, és nincs előjegyezve, hogy ezt vissza akarnák téríteni.
OTP-nél azt találták ki erre az esetre, hogy ugyanúgy beterhelik a negatívnak gondolt egyenlegre a kamatot a havi számlazáráskor, de a könyveléskor automatikusan előjegyzik ugyanabban az értékben a visszatérítést, amit majd egy hónap múlva, a következő számlazáráskor írnak jóvá.
-
addikt
válasz hargitomi #33977 üzenetére
Még jó, hogy benéztem ide, ezt akartam én is kérdezni. De én közben megnéztem a kondíciós listák között az Elektronikus szolgáltatások díjait és látom, hogy ez a díj most jött be. Gondolom nem figyeltek oda, hogy nem mindenkinek, de ha lejár a kedvezményes időszak, akkor ezzel is számolni kell :/
-
Kasya
nagyúr
Ha jol latom, pl. ha lemész minuszba, azt nem tudod jelenleg lekérni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- Noiseblocker NB-eLoop X B12-PS ARGB PWM 120mm fekete ventilátor (ITR-B12X-PS-BL)
- Noiseblocker NB-eLoop B12-PS PWM 120mm ventilátor (ITR-B12-PS)
- ÁR ALATThinkPad Thunderbolt 3 Dock (40AC) úttörő, 13 portos dokkoló megoldás akár ingyenes szállítás
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
- Eladó i5 7500 3.4GHz + ASUS GTX 1050 Ti 4GB + 2x8GB DDR4 2400MHz + Kingston 500GB SSD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen