- Nintendo Switch
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Diablo IV
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- EAFC 24
- UbiForward24 - Érkezik a MONOPOLY
- Napokon belül indul a testkamerás Bodycam című FPS korai kiadása PC-n
- Xbox Series X|S
- Hearthstone: Heroes of Warcraft - free online CCG
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
Új hozzászólás Aktív témák
-
bteebi
veterán
Hátö... nem hangzik jól. De majd meglátjuk. Nyilván sokat számít a klíma (is). Az mindenképp előny itthon, hogy gyakorlatilag értelmetlen a sózás, mert fagy esetleg van, de hó nincs. Persze fagyban is lehet értelme sózni, ha épp olyan a helyzet.
Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.
-
ROBOTER
addikt
Tekintve a térség domborzatát, azért a villamos sem lenne a legegyszerűbb. Lehet, hogy adhéziós elven nem is lenne megbízható az őszi időszakban. Bő 230 méter szintkülönbség van az útban a Széll Kálmán tértől a Szépjuhásznéig 6 km távon, ami persze nem egyenletes, tehát nem állandó 3,9%, hanem néhol 0%, néhol pedig 10% környéke. De Budakeszi belterületén tartós 6%-os az emelkedő a templomtól a vadasparkig. És persze a nyomvonal kialakítása is ütközne némi ellenkezésbe, persze ha nagyon akarják, meg lehet csinálni. De most erre a szakaszra a hibrid buszok baromi jók lennének, mert amikor a megállóban elkezd induláskor visszacsúszni a busz, aztán hallom darálni a fogaskerekeket, akkor sajnálni kezdem az acélt.
-
bteebi
veterán
Nem is rossz ötlet.
#35: Nem akarok hazudni, de vagy 10%-ig talán majdnem minden körülmény között biztonságos(sá tehető - pl. érdesítéssel) a vasúti közlekedés. Amúgy meg legfeljebb majd maglevet építenek, szerintem NER részről tutira lenne rá igény. De amúgy simán lehetne a ráhordás elektromos buszokkal. Arra simán jók lennének.
Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.
-
ROBOTER
addikt
103 méter / 6,4 km (Hűvösvölgyig) vs. 232 méter / 6,0 km (Szépjuhásznéig)
1,6% vs. 3,9% (átlagos)A szintemelkedés 90%-a a Budakeszi út elágazásától indul, onnan 6% az átlag. Addig a meglévő villamospálya lényegében sík, nincs benne 20 méter.
Igen, minden megoldható, de azért a költségek és a megoldandó műszaki feladatok sokszorozódhatnak. Valószínűleg 300 évre kijönne az elektromos busz + az akkucsere a villamospálya és a járművek árából.
[ Szerkesztve ]
-
ROBOTER
addikt
Nem erőltetem, csak nem vagy tisztában a domborzattal.
"fák vannak körülötte."
Meg pitypang is...Mindent meg lehet oldani, egy szóval sem mondtam, hogy nem. Csak figyelembe kellene venni, hogy Magyaroszág csak építeni szeret max. 80%-os minőségben és karbantartani, üzemeltetni 10%-os minőségben. Egy ilyen vonalat nem lehet felelős és hozzáértő üzemeltetés nélkül fenntartani. Erre semmi esély nincs itthon. Itt pont az lenne a lényeg, hogy 5..10 település dolgozói nagy biztonsággal és pontosan bejussanak a fővárosba, mert ott a munkahelyük, abból élnek.
Egy kombinált, adhéziós + fogaskeres megoldás (lásd a svájci infrastruktúra nem elhanyagolható részét) kicsit stabilabb lenne.
De viccen kívül, a Zsámbéki medence és Buda viszonylag sík része között 4,5 km van légvonalban.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra 1TB + 12GB RAM Gyári független (Phantom Black) SM-S918 + 24 hó garancia
- Samsung Galaxy S23 Ultra 1TB + 12GB RAM Gyári független (Phantom Black) SM-S918 + 24 hó garancia
- LG 65" B3 OLED 4K HDR SMART 120HZ GAMING TV
- ThinkPad L380 fém fedlap - 13.3", I5-8350, 16 ddr4/ 512 NVMe, ujjl.olvasó, type-c +SZLA +GAR!
- Lenovo Thinkpad P70 , T470p
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen