Új hozzászólás Aktív témák

  • setup

    tag

    válasz macilaci78 #91266 üzenetére

    Van fennt a neten egy cikk arról, hogy 2014-től vezethetnek a lengyelek "B"-vel 125ccm-ig motort. A legjobb baleseti statisztikájuk 2017-ben volt úgy, hogy 2014-ben még évi 9845 motort adtak el, 2015-ben már 23.870db-ot.
    Egyszerűen sokkal kevesebb motorost ér baleset attól, hogy az autósok megszokják, hogy nem kell rögtön előzni, ha 2 kerekűt látnak, mert a motoros is megy rendesen.
    Ennyi.
    Az álaggódást persze a kapzsi politikusok nyomják nálunk, mert alapot kell teremteni a lehúzásra. Mindegy miért fizetsz, azt is ellopják. Semmi értelme ezekre hallgatni.
    Egyszerűen nem találkozik a valósággal a süket dumájuk, hogy ha lehetne itthon B-vel 125-ig vezetni, akkor fú, mind meghalunk. Mese.
    Amikor téma volt elkezdtek a németekkel takarózni úgy, hogy a németeknél nincs is semmilyen vizsga. Aztán azzal jöttek, hogy hát igen, csak nálunk van vizsga, de csak jelképes az ára.
    Aha, az a jelképes ár az mára már vetekszik egy használt 125ccm robogó árával és a semmire húznak le.
    Bármilyen automata váltós 125-re semmi értelme. Amennyivel erősebb, majdnem annyival nehezebb is.
    Ha köteleznek, hogy menjek végig egy rutinpályán, mint a németeknél az ésszerű, de semmi értelme ccm-hez kötni, mert nem tudod megindokolni, hogy mitől nem veszélyes egy ötvenessel elindulni rutin nélkül, ugyanaz, sőt veszélyesebb, ha váltós és nincs kikötve, hogy váltós 50-essel csak úgy mehetsz B-vel, ha előtte leteszed a rutint.
    Csak a lopásról szól az egész, mint nálunk nagyjából minden.

Új hozzászólás Aktív témák