Új hozzászólás Aktív témák

  • setup

    tag

    válasz Honda567 #91315 üzenetére

    Az NBR egy mozaikszó, magának az anyagnak a neve. Nitrile Butadiene Rubber magyarul ez lesz talán az akrilnitril-butadién gumi, ha jól tévedek, de a lényeg, hogy ez az a gumi típus, ami tartósan ellenáll többek között a benzinnek és nem lesz belőle valami trutyi, ami a karbiban köt ki. Lemezben adják méterre. Így kivágva valamivel drágább, csak mivel nekem semmi nem esik útba az itthoni forgalmazók közül, emiatt lett a vége e-bay.

    Egyébként a gumi tipikusan az az anyag, amit minden gépgyár beszállítótól vesz. Ez tuti, szóval kb. semmi értelme a motor gyártója által brandelt tömítést megvenni sokszoros áron, ők is csak veszik és továbbadják. Nekem a japán Yamahának a tanksapka gumija is ugyanúgy szétrepedezett a korral. Mondjuk egy szívócsonkból már érdemes gyárit venni nem mondom, mert ott azért már van értelme a QC-nek, de mezei tömítésből közel semmi pláne így, hogy eleve adnak 10-et egy bő ezresért. Tegyük fel vacakabb és nem 5 évet tud, hanem kettőt. Még ha kétévente cserélem se tart addig a motor, hogy a 10db-ot elhasználjam...

Új hozzászólás Aktív témák