-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
-
Killing
addikt
válasz DigitXT #17849 üzenetére
Lehet hogy ha a mért mérföldet km/h-nak nézed akkor pontosabb.
Tapasztalataim alapján a 125 ccm+ gépeknél már azért jó az óra, elvégre ott nagyobb tétje van a dolognak.
[ Szerkesztve ]
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
-
Killing
addikt
válasz runner 125 #17854 üzenetére
Kis robogókat csomót mértem már be kézben tartott GPS-szel, egy Aprilia SR volt a legpontosabb, valós 105-öt mértem vele, többet nem mertem menni vele GPS-szel a kézben.
Utána GPS nélkül 120 km/h amit valósnak tekintek az eddig mértek alapján.Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
runner 125
nagyúr
válasz Killing #17855 üzenetére
Azért az durva. Mindez gyáriként??
Ha, igen már már elképzelhetetlen. Pláne a valós 105, mivel a 180-as Runner-em megy kicsivel valós 120 fölött.
S, nyilván nem egy kategória.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Killing
addikt
válasz runner 125 #17856 üzenetére
Dehogy, egyik ismerősömé, 70-es henger, szarrá van tuningolva. A 120-hoz már 2 km húzatás kellett.
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
barack1997
senior tag
válasz runner 125 #17856 üzenetére
Biztos 70-es, egyik ismerősöm levegős rövid blokkos Zip-je 116-ot ment alattam (50kg vagyok) (Polini Corsa henger 13 lóerő, behangolva 15-6 is lehet akár) Nekem is az lesz a Zipre, de én nem végre építem
Max 95-100 km/h A Runner-em is annyit megy, de lomhán gyorsul, szóval ez is vissza lesz véve
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Killing #17857 üzenetére
Jah, azért...
Hjah, ki lehet hozni hasonló teljesítményeket, csak szerintem tök értelmetlen. Többet eszik, negyed olyan tartós, drágák az alkatrészek, stb.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
barack1997
senior tag
válasz runner 125 #17860 üzenetére
70-es vashenger az tartós, nem kell széthajtani (mondjuk egyik motort se)
-
Area51
csendes tag
válasz runner 125 #17860 üzenetére
Komoly tuningal ki hozható az 50-ből a 120km/h
De itt nem hiszem hogy erről van szó!
Csak némi túlzás!
De el olvastuk, tetszett,én el is hiszem természetesen -
-
runner 125
nagyúr
válasz Area51 #17862 üzenetére
Hjah, de gyere le velem egy olyannal a Balcsira 100-as utazóval.
Nekem még senki nem tudta megmagyarázni, h ez miért jó. Tényleg egyetlen egy pozitív okot/érvet látok az egészben, ami a kihívás.
Ezen kívül ráfizetés az egész tuning téma.barack.
Persze, maga a 70-es vas henger kialakítása gyakorlatilag a gyárival megegyezik, csak nagyobb a furat. Így a henger tartóssága valóban megegyezik egy gyári hengerével, viszont sokan nem veszik figyelembe, h egy 50-es robogónál az apró teljesítménynövekedést hosszú távon már nem bírja a többi alkatrész. (Főtengő, hajtókar, csapágyak, plusz egy 17,5-es karbi mindenképpen kell hozzá, ha gyári karbi van rajta.) ..és még sorolhatnám a hajtás optimalizálást is, ha már 70-es vas kerül a gépre, - de így már el is indítottuk a lavinát.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
barack1997
senior tag
válasz runner 125 #17865 üzenetére
Naa egy Polini Corsa nagyon nem olyan, mint a gyári henger (pl. 8 felömlős, jobb a minőség,más a vezérlés, a holtpont, a 47-es dugó nem minden.Egy jó főtengely, rezgőszelep, ól behangolt vario és porlasztó + csapágy és ott a jó gépezet, amit ha nem hajtasz elmegy jó sokat. Haverom Zip-je 30000 km-es, vigyáz rá nagyon, jól megy, kutya baja )
UI.: Alapkövetelmény a kevlár szíj, nekem ezt mondták, mert hajlamos eltépni egy kicsit kopott szíjat, vagy, ha motor ereje miatt csúszik, akkor meg nagyon hamar elkoptatja az olcsó vackokat )
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz barack1997 #17866 üzenetére
A Corsa egy gyűrűs vashenger (már már alu racing teljesítménnyel), - sokkal magasabb fordulatszámtartományra optimalizálva, mint egy két gyűrűs DR pl.
Raktam annó össze egy ilyen hengeres Jog-ot, tudom mit nyújt."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
barack1997
senior tag
válasz runner 125 #17867 üzenetére
Normális főtengellyel, csapággyal, karbival és vario behangolással, van gond vele ? Meg nekem levegős a Zip-em, nem fog besülni/megragadni ? Persze normálisan be lesz járatva, meg kap levegőrásegítő burkolatot + nagyobb lapátkereket..
-
Topiccsendőr
addikt
válasz barack1997 #17866 üzenetére
Ez mind úgy ahogy megállja a helyét (azt nem tudom, ho gymit jelent hogy a holtpont máshol van ). de.
szerinted miért nem ilyenre csinálják a gyári membránt? miért kevlárból van a sport? Miért nem akkora a nyitása? Miért nem ennyi átömlőcstortna van a gyári hengerben?
Itt indulj el. Egy jó főtengelyt ha nagyobb fordulattal hajtasz, nagyobb sűrítés mellett, az jobban fog kopni. az öntvényben a csapágyak átmérője miatt meg van szabva mit rakhatsz bele. Nem tehetsz bele nagyobb csapágyat, csak gyárit. Varióra is ellocsolhatsz nem kevés pénzt. Kísérletezni kell, hogy nem ejti be a szíjat, a munkaórák számát ne is számoljuk.Elmegy sokat?
Egy sima 49 köbcentiből 12,5 es karbival kísérleteztem normálisan fúvókáztam, arra jöttem rá, hogy gyakorlatilag ha mindig ugyanolyan végsebességet akarok, akkor 5 fokonként újra kéne fúvókázni. vagy a subertűt kéne mozgatni állandóan. 88 km/h volt a vége óra alapján, és 4et evett. de etettem meg kis Joggal 4,5 öt is. Daytona kittes karbival meg 6ot is. (az mondjuk baszottjól ment) Ékszíjat pillanatok alatt kinyírtam a nagyobb kontrasztrugó miatt. Egy sima kuplungállítás miatt le kellett cserélni a szíjtól kezdve mindent, mert a kevlár bírja el az erősebb kontrasztrugót, ahogy megfigyeltem. Nem a csúszás miatt kellett.
A fékeket nem is említettem. Olyanokat fékeztem vele, hogy a betét a támasztónyomaték miatt féloldalasan kopott, ráadásul a dugattyúnak se tett jót, hogy mindig keresztbe akar fordulni, amint a ferde fékbetétre rányom. Azt is néhány száz km után cserélni kellene.
Van egy közép aranyút, de fajlagosan az sem éri meg.
nehogy azt képzeljük, hogy a 23 lóerős 70es hengerek arról szólnak, hoyg csak rárakjuk és kész, megy. Hihetetlen apróságokra oda kell ott figyelni, és mindig állítani a környezethez mindent. És nagyon pengeélen táncolás van ott. Valamire nem figyelsz és robban a blokkod.
úg ygondolom, hogy kb 7-10 lóerőt biztonságosan ki lehet hozni egy 70es hengerből úgy, hogy ne legyen hatalmas költség, de még így is az lesz.
Szóval megéri?
inkább veszek egy nagyobb motort.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Tothgera30
Ármester
válasz Topiccsendőr #17869 üzenetére
Ezzel én is így vagyok, így most csak egy ilyen kéne és 20 évig elég nekem...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
barack1997
senior tag
válasz Tothgera30 #17870 üzenetére
Ez komoly, teszik
-
Tothgera30
Ármester
válasz barack1997 #17871 üzenetére
Fater is örülne neki, NRG mellé beszúrná . Viszont a másik gond hogy műszaki, kötelező és egyéb járulékok, és ekkor még a szervizről nem is beszéltünk, szóval pénz-pénz-pénz....
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
vaksi8
senior tag
Sziasztok!
Tudtok olyan helyet ahol elfogadható áron lehet bukót venni,vagy ahol éppen nagy akciózások vannak?
Köszi! -
Topiccsendőr
addikt
válasz Tothgera30 #17870 üzenetére
Sok a szén rajta, nem vitás
meg az R1 fék se rosszNem menekülsz a csendőrség elől.
-
runner 125
nagyúr
..megjött ma a két led-es izzóm is, holnap nekiállok belevágni a sisaktartóba. Kíváncsi leszek az eredményre.
..mondjuk kicsit mocorognak az izzók, úgyhogy valószínű az egyik végét megforrasztom egy pöttyet, elvégre 50.000 órát bírnak, cserélve nem mostanában lesz.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz Topiccsendőr #17874 üzenetére
Városba cirkálni, laza túrákra elég lenne nekem .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
PLaci58
őstag
Valami ilyesmi projektbe kéne belefogni :[link].
Természetesen robis meghajtással[ Szerkesztve ]
"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
Killing
addikt
Sziasztok!
Egy 125 ccm-es (Forgalmiban 123 ccm) ETZ-n mennyibe kerül a rendszám csere?
Új típusú forgalmi engedélye van. Azért akarom lecserélni mert elég régi, kopott rajta a festék, a 'H' betű már nagyon kopott. Meg ugye EU-s rendszámmal jobban nézne ki ha majd tavaszra fel lesz újítva.Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
Killing
addikt
válasz Area51 #17879 üzenetére
De kompletten, mert gondolom lesz új forgalmi stb.
Annyit találtam hogy autóknál 8500.- egy pár, akkor ezek szerint motornál 1 db. 6200.-Amúgy milyen sorozatnál járnak motoroknál? Ez még UDT-xxx-es
[ Szerkesztve ]
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
cstomi15
tag
Sziasztok!
Van nekem egy Piaggio Typhoon 50-es robogóm, 1993-as évjáratú, minden tuningtól mentes. Sajnos nagyon sokat fogyaszt, kb. 6-7 litert 100-on. Ehhez hozzátartozik, hogy manuális szívatóval használom, benzincsap rendesen zár, a membránház is új, a légszűrő pedig Malossi Red Filter.
Pár hónapja esett át egy nagyobb felújításon, majdnem minden cserélve lett benne, új főtengelyt kapott, új csapágyakat és szimeringeket, új gyertyát, henger fúrva lett és kapott egy új dugattyút is.
Felújítás után kb. 150-200 km-t használtam, persze kíméletesen, mivel bejáratós a motor. Amikor felfigyeltem a magas fogyasztásra, átnéztem a motort, beleértve a membránházat, szimeringeket, tömítéseket, nincs-e valahol szivárgás vagy sérülés, de ilyennek semmi nyomát nem találtam.
Karburátort is kipucoltam rendesen, ott sem találtam semmi oda nem illő dolgot. Úszóházat megnéztem, nem lyukas, tűszelep is megfelelően zár.Maga a karbi egy DellOrto PHVA 17.5ED, 70-es főfúvókával, 34-es alapjárati fúvókával, 50-es hidegindító fúvókával és A7-es részterhelés tűvel a belsejében.
A karbi keverék állító csavarja 2,5 fordulattal van kitekerve.Talán attól fogyaszt ennyit, hogy bejáratós vagy a fúvókákkal, esetleg a részterhelés tűvel lehet valami probléma?
[ Szerkesztve ]
-
Killing
addikt
válasz vaksi8 #17882 üzenetére
Az ETZ-m mindent megér.
Amúgy ha külföldre megyek vele (pl.: Szerbia) ott hova kell rakni a motoron a 'H' felségjelzést? Vagy motoron nem kell?Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
KatonaT
aktív tag
Sziasztok!
Egy kis véleményt szeretnék kérni tőletek erről: 2007-es Suzuki Address V50
Találkozott már valaki ilyen négy ütemű csodával? -
cstomi15
tag
válasz Topiccsendőr #17887 üzenetére
Befújtam légszűrő spray-vel, de egyáltalán nem sokkal, nem tocsogott benne a cucc. A gyertyát is néztem már, egy hosszabb, 10 perces kör után. A színe inkább sötétbarna volt, mint őzbarna, de mindenképp barna árnyalatúnak mondanám.
-
Killing
addikt
150-es ETZ-be milyen gyertyát ajánlotok?
Főleg Tothgera30 véleményére lennék kíváncsi, úgy hallottam neki volt egy nagyon szép ETZ-je.[ Szerkesztve ]
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
runner 125
nagyúr
Hi,
Noh, bekerült a sisaktartóvilágítás.
..kínlódtunk vagy 5 órát mindennel együtt, de frankó lett. Megoldottuk az "automatizált" kapcsolást is. Amint felnyitom már világít is a 2 ledes izzó.
A kettő fényforrás kombi F Astra csomagtér világítása volt, benne kettő ledes izzóval. A kapcsoló meg egy szintúgy F Astra ajtókapcsolója.Pár kép:
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Tothgera30 #17892 üzenetére
NGK engem többször is cserbenhagyott ETZnél inkább Brisket ajánlanék.
Japán motorba mindenképp NGK t raknék, de ebbe nemNem menekülsz a csendőrség elől.
-
cstomi15
tag
válasz Topiccsendőr #17889 üzenetére
Felújítás után még nem húzattam ki teljesen a bejáratás miatt, úgyhogy ezt pontosan nem tudom megmondani. Felújítás előtt full gázon kb. 60 volt a vége az óra szerint, de akkor elég rossz állapotban volt a motor.
Felújítás után negyed gázon használtam eddig, nem gyorsult valami szépen az tény, de a végén az 55 km/h megvolt az óra szerint, érezhető volt, hogy többet is bírna, de nem akartam tovább húzni.
Persze több helyen is azt olvastam, hogy az óra elég sokat csal, viszont GPS-hez vagy autóhoz még sosem mértem a sebességet. -
Tothgera30
Ármester
válasz Topiccsendőr #17893 üzenetére
Ebben egyetértek, én is inkább (jobban) a Brisk gyertyát javaslom. Én nem csak japán gépbe rakok NGK-t, hanem az NRG-be is az van, de pontosan meg nem mondom melyik, talán NGK CPR8E.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Killing
addikt
válasz Tothgera30 #17892 üzenetére
Ez aztán a szép ETZ.
Köszönöm a segítséget mindkettőtöknek, akkor Brisk lesz bele.
Amúgy a simsonom ment NGK BR8HS-el.Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
Tothgera30
Ármester
válasz Killing #17896 üzenetére
Ugyan az jó bele mint a Simsonba (csak SR50-hez van tapasztalatom : S51 blokk-megszakítós gyújtás) meg a Trabant 601-be (2T)! Szép motor volt, és az új tulajdonosánál azóta is nagyon meg van becsülve, ha jól tudom azóta már 10 ezer km könyékén járna és tavasztól-őszig a zempléni hegyekben kirándul a kis Mz.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
busman
addikt
válasz runner 125 #17891 üzenetére
Fasza lett...biztos sokat kellett vele pöcsölni..
I'm not talented, I'm skilled.PS5
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #17892 üzenetére
Köszi.
busman
Hjah, a legtöbb kínlódás a kapcsoló elhelyezésével volt. - Megtalálni azt a helyet, ahol alul is elfér, és az ülés is le tudja nyomni, persze amellett h tökéletesen párhuzamban maradjon az ülés vége a sisaktartó keretével (nyilván, h ne feszüljön.) Fúrtunk, csiszoltunk, vágtunk, faragtunk és kész is lett.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
KatonaT
aktív tag
Sziasztok!
Egy kis véleményt szeretnék kérni tőletek erről: 2007-es Suzuki Address V50
Találkozott már valaki ilyen négy ütemű csodával?
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Gumi és felni topik
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
- Automata kávégépek
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Háztartási gépek
- Okos Otthon / Smart Home
- További aktív témák...
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest