- Xbox Series X|S
- Alkoholista nevelde
- Starfield
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
- XGS24 - Befutott a Dragon Age: Veilguard új előzetese
- Diablo IV
- Call of Duty: Black Ops 6
- PlayStation 5
- XGS24 - Befutott a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
andree04
aktív tag
Yamaha Jog végsebességes tiltós elektronikával 55kb anélkül 70,állítólag a kipufogónál is van szabályzó az ez a csavar lehet az?
Az előző tulajdonosa mellette ki is lyukasztotta barbár módon,igaz most kicsit hangos,de azt ha behegesztem és ha kiszedem a csavart akkor gyorsabb lesz?És a hangja az milyen lesz? -
csongi
veterán
válasz andree04 #44097 üzenetére
Csapszeg, dugo csapagy.
Mi az kepen? Ki nem lehet nezni.
Tank takaritas. Ha a helyere teszed vissza csoveket elrontani nem nagyon lehet, legfeljebb elszakad a membran. Az szivas, sok szutyok tud ott is lerakodni.Kipufogo: minek is van benne az csavar? Az valami taknyolas, es
a cso is lyukasnak tunik. Egesd ki elso koron es a lyukakat szuntesd meg.ilyen pici kerekeken a 70 mar eletveszelyes. Eleg az 50 de azt dinamikusan erje el, es stabilan tartsa, szerintem nem sok ertelme van "tuningolni" azokkal a fekekkel meg is kellene allni. Inkabb a feket tedd rendbe.
-
andree04
aktív tag
válasz csongi #44103 üzenetére
A cső gyárinak tűnik egyedül az a lyuk a gányolásos. "Gyári kipufogó leömlő részénél egy ún. vakcsövet hegesztenek a kipufogóra, amely pusztán megváltoztatja a gázok szabad áramlását, így befolyásolja / visszafogja a motor teljesítményét. Ezt egyszerűen levághatjuk, arra mindenképpen figyeljünk, hogy ne tőből csípjük le, hanem hagyjunk ~ 2cm anyagrészt, amit visszahajtogatva sokkal könnyebb behegeszteni az így keletkezett lyukat." Itt olvastam
A sebesség olyan 50-55, 45fokos dombnál 30ra visszaesik,szerintem igy jó is.
Ami kép nem kivehető az a motor vázához van rögzitve van rajta pár vezeték és nem tudom mi lehet az,majd egyszer végig követem a vezetéket és megiróm,eddig még mükődik,de eléggé mintha szét lenne olvadva az egész nem is tudom micsoda. -
stubó
csendes tag
Sziasztok!
Ma megmértem a kompressziót a habannába(50ccm,2T),és jó indulattal 6 bar.
Nem tudom hogy ez elég,vagy kevés?
Ebben kérném a segítségeteket. -
runner 125
nagyúr
2T-n sajnos nehéz pontos végnyomást mérni. Sok mindentől függ. Pártartalomtól elkezdve, nyitott gázállás mellett csináltad-e, üzemmeleg volt-e a motort, stb.
Ha, könnyen indul és megfelelő a teljesítménye, akkor nincs probléma.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
stubó
csendes tag
válasz runner 125 #44106 üzenetére
runner 125!
Köszönöm a válaszod.
Hideg motornál csak sima önindítózással mértem.
Könnyen indul,viszonylag rövid idő alatt 70-75 km/h megy(80 kg vagyok).
Komolyabb emelkedőnél 5-10 km/h vissza esik.
De sokszor úgy érzem mintha nem pörögne elégé menet közben,ezért is mértem kompressziót.
Talán néha elfogy az erő???(bár ilyen szerintem nincs),vagy van erő,vagy nincs!
Vagy néha dugulás,vagy üzemanyag gond lehet?
Ha sokat kap akkor elvész az erő(ilyen lehetséges)?Bocs a sok kérdésért,de nem sokat értek ezekhez a motorokhoz.
-
huszi.gyb
senior tag
Szia.
Ha túl sokat kap elmehet az erő... De ez rengeteg dolog lehet. Akár kopottabb kuplung (megcsúszik), vagy épp a szíj van szakadás közelében, esetleg a görgőkre is érdemes lehet ránézni. Lehet karburátor gond (nem kap eleget), szívató (túl sokat kap)... Fórumon nehéz megmondani.
www.dongosofor.hu
-
stubó
csendes tag
válasz huszi.gyb #44108 üzenetére
Szia huszi.gyb!
A kuplungot néha úgy érzem hogy csúszik,bár az autón hamarább észre veszem,mint az automata váltónál.
Hétvégén tervezem a szíj és görgő megtekintését.
Már az alkatrész beszerzését is megnéztem.
A karburátort sajnos nem merem állítgatni,mert annak idején a simsonnál sem tudtam soha beállítani.
A szívatót ha kikötöm,az megoldás a túlszívatásra menet közben?
Igen ezt a fórumon nehéz meg mondani,hogy mi a baja,de hátha sikerül,de ha mégsem akkor keresek egy megbízható szerelőt.
A kuplungnál a rugó színből melyik a bevált?
Görgőből a könnyebb,vagy nehezebb a jobb? -
huszi.gyb
senior tag
Ha gondolod van egy jó szerelő ismerősöm, olcsón is dolgozik, ő meg tudja csinálni, amit te nem mersz, feltéve, ha Budapest közelében laksz.
A kérdésekre válaszolva:
Az általam ismert automata szívatók (Honda, Kymco, Keeway) mind úgy működnek, hogy ha hibás, nem zárja el a benzin útját (túl sokat ad melegen is, nem csak hidegen).Rugóból passz, nézd meg mi kell bele gyárilag.
Görgő szintén. Minél könnyebb, annál könnyebben pörög fel a motor úgy tudom. Érdemes a gyárit beletenni, és ha nagyon nem jó, megkeresni a hiba okát.www.dongosofor.hu
-
akos3
addikt
válasz Grillo #44115 üzenetére
Sziasztok!
Ősszel beszámoltam róla, hogy sajnos ellopták az utasbukómat. Így szezonkezdésre be kéne egyet szerezni. Barátnőm felnyithatósat szeretne, bár nem tom miért..(neki nincs szemüvegfelvételi problémája-mint nekem). Caberg duke nem lenne rossz, csak a 43 ezres ára kicsit húzós, úgy hogy azért nem használná nap,mint nap. Tudtok valami olcsóbbat ajánlani, de mindenképp megbízható kell! (szel előbb a biztonság,m utána az ár) NOX-ról mi a váleményetek? Nem ismerem. Ez pl milyen? -
kcsa
veterán
Az ár és a minőség sajnos általában egyenes arányban áll. A Caberg féle szériát használom lassan 10 éve, már a harmadikat fogom nyúzni idén ahogy jön a normális idő Nem recseg, nem zörög a plexi menet közben, kultúráltan fekszik fel a fejre...
...de ne szerény javaslatom szerint előre ne döntsétek el hogy melyik sisakot akarjátok. A Duke kicsit kerekebb fejre való, tehát ha más formájú feje van, simán lehet hogy lötyögni fog a feje búbján. Próbálni, és csak próba után megvásárolni.
moto.hu-t ajánlom ilyen esetre, többféle gyártót tartanak, reális áron.
-
kcsa
veterán
Ajánlani nem tudok, menjetek oda, segíteni fognak felpróbálgatni
NOX-ot nem ismerem, vagy itt, vagy a motoros topikban vett zártat, talán érdemes megkérdezni, de sok tapasztalata úgysincs még ennyi idő után A SHOX féle JET sisakokat viszont ismerem, az is kb. ennyibe kerül, de elég ergya.
Justissimo fejformám miatt nem jött rám. Pedig nekem is tetszett.
-
SirKero
őstag
Az amit te is néztél Nox n955. Itt vettem
Francia gyártmány fém mechanikával ( áll rész + szemüveg nyitás ) Van hozzá minden alkatrész ahogy írtan is. Ebből az anyagból van.
Még nem teszteltem valóban ha minden sikerül akkor holnap megyek egy Vecsés-Érd-Vecsés utat vele.Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
canniball
nagyúr
Ha elsődleges a biztonság akkor én itt kezdeném a keresgélést. Persze ha beklikkolod az említett feltételeket akkor azt dobja ki hogy a Duke a legolcsóbb... Én a helyedben meggyőzném az asszonyt hogy nem kell neki felnyitható sisak.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
huszi.gyb
senior tag
Ide is bedobom:
Azt a #&@+ß\|€... Ez nem semmi...www.dongosofor.hu
-
Telda
addikt
Hali!
Két kérdés:
Mérés nélkül hogy tudom megállapítani hogy jó-e még a főtengely? A hajtókart kézzel "mozgatva" (mert nem mozog) én nem veszem észre hogy lógna.Illetve mivel takarítsam le a blokkról a szutykot? Olaj+sár.
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #44127 üzenetére
Mintha az egyik motorkán egy LeoVince SBK lett volna. Amúgy a mondás,
hogy a közút nem versenypálya, még akkor is igaz, ha ilyen rendezvényeken
kinevezik annak. Minden évben vannak halálos balesetek itt. Mondjuk pont
az benne a lényeg, hogy hihetetlen emberi teljesítmény ez. Viszont az tuti,
hogy valami "gyorsabb" kamera kéne ennek korrekt lefilmezéséhez... Pl. ami
a szuperlassításokat csinálja (pár ezer fps), tök rendben van, de a motorokra
is minimum 120 fps-re képes kamera kéne, nem vmi "eksön" kamera, 60-nal,
ami képkockáinak a felét aztán el is dobják (kb.) a YouTube-os videóhoz...
(De talán nem kell sokat várni, lesznek ilyenek... Fejlődnek a szenzorok stb.)mivel takarítsam le a blokkról a szutykot? Olaj+sár.
Valami háztartási zsíroldós cuccal? Elvileg van direkt "motormosó" folyadék,
de az talán egy picit extrém, mármint nem tudom, hogy mitől különleges, na.[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #44129 üzenetére
Lehet, bár én nem azt néztem. Jobban lekötött az út, a tempó, és a falak közelsége
Tényleg nem verseny pálya, de még jobb, mintha nem lezárt úton csinálják ugyanezt. Így többnyire csak magukat veszélyeztetik (a hülye néző más kategória).Igazad van, de valószínűleg most drága lenne olyan kamerát venniük...
mivel takarítsam le a blokkról a szutykot? Olaj+sár.
Amit DigitXT javasolt zsíroldó, vagy benzin. Benzines ecsettel szépen le lehet takarítani.www.dongosofor.hu
-
SirKero
őstag
Olyan szépen süt a nap , hogy nem bírtam ki holnapig és mentem egy kis kört
Legalább kipróbáltam az új sisakot is. Hát remélem lesz jobb is mert most még nyom egy-két ponton de úgy tudom ez természetes és majd felveszi a fej formáját ( vagy nem ).
Az hogy ( ez is ) zajos nem is említem mert állítólag a 100k-s bukók is azok.
Egyébként jónak tűnik szép panorámás a kilátás belőle és a napszemüveggel is gyönyörűen látni belőle. Szemüveges vagyok de nem zavaró a napszemüveg használatánál. Egyenlőre ennyi majd holnap több időt lesz rajtam.Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #44130 üzenetére
most drága lenne olyan kamerát venniük...
Nem hiszem, hogy ilyen nagy rendezvényeknél egy "komolyabb" kamera tétel
lenne, inkább a technológia van lemaradásban... Nagy felbontásban, ilyen nagy
képkockaszám mellett nagyon nagy mennyiségű adat keletkezik. Ezt realtime
tömöríteni kell, és a megfelelő méretű és sebességű háttértárra lementeni. Más
kérdés, hogy simán lehet, hogy már most FullHD / 120fps kamerákkal veszik,
nem is eggyel motoronként, csak amit ebből a YouTube-ra "ingyen elérhetően"
felraknak, AZ ILYEN brutál elmosódott. Ha kell, vedd meg Blu-ray-en.---
ON: néztem ilyen utasüléstámlát a Majára. Ha hátra raknám a dobozt, konzolra,
lenne neki értelme? Vagy pont nem, mert a doboz is működhetne háttámlaként?
Kár, hogy erről az óbudai apróról lemaradtam. Mondjuk tavaly vittem először utast,
akkor kellett először levennem a doboztartó platnit az utasülésről, amit azóta sem
raktam vissza ugyanolyan korrekten, mint korábban: 3 évig volt "rezzenéstelen".[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #44134 üzenetére
Is. Ma pl. vettem két darab tömítőgyűrűt a hátsó féknyereghez (egy tartalék):
30 Ft-ba került a kettő. Ha ilyen összegből csinosíthatnám a Maját, miért ne?
(Szóval, ha valaki lát 30 Ft-ért háttámlát meg konzolt, ne habozzon szólni.)Szerk: egyébként komolyra fordítva a szót, nem akarom elhagyni a dobozt.
Igaz, hogy korábban ~3 évig nem volt semmi gond, DE ez eleve egy SOKKAL
nagyobb doboz, és tényleg nem raktam fel ugyanúgy alátétezve, meg minden.
Na meg, ha valaki utast akarna vinni, annak totál rossz megoldás, hogy félig a
hátsó ülésen támaszkodik a doboz. ..(Olyannyira, hogy háttámlával még néha
hátba is vágott ősszel. Azóta levettem a támlát, mert azért azt már mégse.)Szerk: és ha pl. a "nagy képet" megnézed, már eleve 1 egységgel hátrébb van,
mint korábban volt... (Ezt szerintem a kerék szállítása után követtem el.) Már a
nyomokból: az utasülésen látszik, ahol a platni megnyomta a bőrt. Ha már újra
lesz* bőrözve az ülés, akkor legyen már fent korrekten a doboz is, nem?*: igen az ezzel az egésszel a "bajom," hogy rákölthetek tavasszal 20-30-40K-t,
de attól még ugyanazt a vételárat fogom érte kapni, hiszen ezek természetesek.
(2 személy szállítására alkalmas motorkerékpáron 2 személy szállítható. Wow!)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #44137 üzenetére
Az a baj, hogy eladás előtt kölcsön is akarom adni. Aki meg kölcsön venné,
az meg vinne utast... Most nem mondhatom neki azt, hogy nesze, itt a gép,
csak utast ne vigyél. Vagy vegyél rá konzolt, stb. Amúgy jogos: ez dilemma.Szerk: a többit meg beleírtam az előzőbe, hogy a mostani doboz így felrakva
miért nem az igazi: mocorog a platni egy picit, na... Sokat kéne mókolni vele,
és ha egyszer megint le kell szedni az egész hóbelevancot, akkor megint.Szerk: vigyorgáson kívül szívesen látom az ötleteket, hogy háttámla kell-e?
Ezen a képen mondjuk másfajta konzol van, nincs fent az utaskapaszkodó,
viszont gyanús, hogy a doboz telibeveri a háttámlát, ha nyitod, az meg gáz![ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz huszi.gyb #44139 üzenetére
Ne vigyorogj!
(#44138) DigitXT: ne tegyél rá konzolt meg dobozt, rakd vissza a gyári támlát. Az ingyen van. A vidám kolléga meg majd megoldja a csomagszállítási problémáit valahogyan...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #44141 üzenetére
Maradjunk a témánál: háttámla. Kell, vagy nem? Ütközik a dobozzal, vagy nem?
Felejtős, vagy nem?Azt tudom, hogy nem a csúnya konzolt veszem, ha veszek,
hanem a szépet. Mivel ez szubjektív, ezért csúnya, ami bukócsőnek néz ki, LOL.utas szállításához nem kell háttámla
Ezt aláírom. Inkább az esztétika miatt kérdeztem. Jól áll-e a gépnek, vagy sem?ismerve a Givi platnik méreteit és anyagát, én annak nem támasztanám az utast
Ez is jogos mondjuk. Akkor viszont (ha már támaszkodik bármihez), inkább egy
direkt erre a célra kiképzett cucc legyen a doboz előtt, nem? Amúgy meg: ne
támaszkodjon, hanem kapaszkodjon a pilótába, úgy lehet biztonságosan menni.azt mondanám, hogy hagyd a csudába
Jól van, no, de konzolt azért akarok, a korábban részletezett okok miatt.[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #44138 üzenetére
Egy dolgot szögezzünk le: utas szállításához nem kell háttámla
Viszont ismerve a Givi platnik méreteit és anyagát, én annak nem támasztanám az utast, hiába van belőle háttámlás verzió.
Ha teljesen őszinte akarok lenni, azt mondanám, hogy hagyd a csudába (bocs husz.gyb ).
-
DigitXT
félisten
válasz SzlobiG #44147 üzenetére
Ezt teljesen jól látod. Ebben a szent pillanatban nem akarom eladni,
mert még a mai napig járok vele, amíg a Madison nincs kész. Utána
meg huszi.gybnél lesz egy darabig kölcsönbe, végül meglátjuk, hogy
hogy alakulnak a dolgok. Érdemes-e újra meghirdetnem (olcsóbban),
és vigye el egy vadidegen, bánom is én, vagy topikon belül marad?Amúgy persze, hogy foglalkozom vele, hiszen használom, a dobozt
meg, a leírtak szerint nem szeretném egy zökkenő után elhagyni.
Már csak az kérdés, hogy miért kérnek ezért a 2 fémdarabért 15K-t?Amúgy ma töltöttem bele olajat: pár decit beszippantott 1000 km-en.
Nem titok. Lassan 50.000 km. Viszont pöcc-röff, füstmentes és igen
jó erőben van (órát akasztja): innentől kezdve leszarom. Ez évek óta
ismert, nincs benne zsákbamacska - ami jó hír, hogy változás sincs,
szóval annyira nem kell félni attól a bűvös 50.000-től sem. Szerintem.[ Szerkesztve ]
-
akos3
addikt
válasz canniball #44126 üzenetére
Igen, én is azt kérdeztem tőle, h minek felnyithatós, mire jöt a válasz, h a zárt olyan"zárt". mondja ezt így, hogy soha nem vt még olyan fején De majd azért csak ráadok a boltba egyet, hogy megnézhese.
majd nézegetem én is ezt az oldalt, köszi, bár valóban a duke tűnik a legjobbnak e szerint.(#44125) SirKero
ok, majd ird meg, h mit tapasztaltál. Ezeknek az olcsóbb siskoknak ugye mindig a gyengéje a zaj és szél... Kiváncsi vagyok mit írsz. Meg állítólag elég nagy méret azt hallottam. lehet nem is lenne jó rá, persze ezt egy próba mondja meg majd
kösz a fotót majd elolvasom, ha ráérek
Új hozzászólás Aktív témák
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ, BOLTI ÁR FELÉÉRT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen