Új hozzászólás Aktív témák

  • mekkGyver

    aktív tag

    válasz sityupityu #70040 üzenetére

    A meghajtótengely görbülést azért zártam ki, mert akkor a kis kerület miatt 15 centinként jönne elő a jelenség, de egyértelműen kb. egy kerékfordulat ütemben változik.
    De úgy gondolom sikerült megtalálni a hibát (nem kis felesleges munka és kiadás árán). Levettem a villát, átnéztem a perselyeket, tettem fel vadi új láncot, lánckerekeket és kerékcsapágyat is cseréltem, de a hiba maradt. Egy géplakatos kollégám segítségével sikerült kiszúrni, hogy nem gyári csavarokkal van a lánckerék felrakva, hanem lényegesen gyengébb 8.8 keménységű, és végig menetes, ami szerinte probléma. És valóban, a csavarok tövénél csúnyán el van lapulva a menet. Ez azt eredményezte, hogy a lánckeréknek van 1-2mm holtjátéka, így nem középpontos. Erre jön még, hogy váltásnál kap egy rántást, ami ütközésig feszíti, és így ez együtt okozta a lánc extrém feszességváltozását. Holnap veszek odaillő csavarokat, és remélem megoldódik a dolog. Most legalább a lánckopás miatt sem kell aggódnom egy darabig...

    [ Szerkesztve ]

    Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.

Új hozzászólás Aktív témák