-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
válasz Armahun #72650 üzenetére
Két lehetőségre tudok tippelni. Első: Érintkezési probléma. Második: Gyenge indítóáramú akkumulátor. Az első lehetőség egy törtöt kábel, vagy oxidáció miatt gyakori, de akár az indítómotorban lévő csapágy is megszorulhatott, vagy kopott a szénkefe. Másodiknál lesd meg milyen akkut vettél (belevaló-e), és mérj rá.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Kickass
őstag
Mivel nincs sajnos ismerosom aki ertene a robogokhoz, tovabbra is varnek tippeket hol lehetne Budapesten vagy kornyeken korrekt helyet talalni ahol vasarlas elott atvizsgalnak. Koszonom!
-
Armahun
addikt
Szóval vagy a gyertya vagy valamiért nem teker elég gyorsan .
Totál le kell bontani a burkolatot mind a kettőhöz.
KöszönömHa szerinted egy tárgy lehet Ő, akkor te is az vagy. Jó étvágyat evés előtt illik kívánni. A már evő embert ezzel étkezévében megszakítani igen nagy illetlenség.
-
spanglee001
addikt
üdv
1kérdés hová kell kötni a digit fordulatszámmérőt, a gyujtótrafót olvastam legtöbb helyen, de hová ezen belül? [kép] a 2 szál valamelyikére vagy a gyertyapipánál a kábelre?
2kérdés: digit benzinmérőt hová kell kötni? gyári mérő 3szálas a műszerfalból gondoltam az egyik szálat hozzákötni a digit mérőhöz de melyiket? bal oldali 3 csavaros vezeték megy az órámba fekete kékfehér sárgafehér[kép] a digit mérőnek 1 szál kell, de melyik, vagy hátulról magáról a mérőről kell leválasztani egy szálat?
ő lenne az alany [link]
a tőbbi kábelt sikerült bekötnöm de ez a kettő fejtörést okoznetezős pécék eladóak néha :D !!!!44!4!!négy
-
zozyk
addikt
Üdv topik
Tervezem egy futkorászós robogó megvételét.
Yamaha Vox / Vino a kiszemelt, ezek nagyon tetszenek.110kg vagyok, elég lesz ez nekem a városban szaladgálni vajon?
-
nyogo83
Topikgazda
Mind a ketto eleg "ritka" robogo, marmint olyan ertelemben, hogy a kasztni es a tipus miatt dragabb mint ha ugyanazzal a blokkal vennel egy Jog-ot pl.
Pl Vino-t kb 160-170k alatt garantaltan hulladekot kapsz, legalabbis a Vino specifikus alkatreszei szarok lesznek.
Alapjaban veve a Vino egy Yamaha Jog, 3KJ blokkal (a 2t verzio), amihez van minden.
Ami nincs minden bokorban es vagy beszerezhetetlen, vagy iszonyat draga: idomok, foleg a vino hatso kozepso kemeny muanyag idomja, ami a hasznalt olcso peldanyoknal 99%-ban repedt es torott, pedig ehhez rogzulnek az oldalso idomok is, igy gaz.
Tanksapka/zarszett szinten sokszor sikerul elszarni, az se olcso es csak ehhez jo.
Elso futomu/lengescsillapito: ez sincs itthon es kulfoldrol is draga.Jol ugrik a kis sulyaval, viszont a speci elso lengovillas futomunek erdekes hintalo viselkedese van nagyobb suly alatt, valamint aprok a kerekei.
Vinobol csak ketutemut nezz ha mindenkepp ez tetszik, azzal siman lep 70Km/h jo blokkal.
A Vox-bol nem tudom volt-e 2t, de az alapvetoen egy Gear/BX50, csak regionkent mas nevet kapott. Ha jol remlok valami 4t befecskendezeses Minarelli blokk van benne,
A sulyodhoz merten en a negyutemu robogokat nem eroltetnem, mert iszonyat gyengek lesznek. A Vinot meg ki kell probalni, mert lehet a termetedhez nem lesz kenyelmes a kicsi meret.
Ami kimaradt: mostanaban iszonyatos mennyisegu japan belpiacos Jog, Vox, Suzuki Lets van a hasznaltpiacon, na ezeket kerulni kell mint a rettenet. Sokszor olyan aprosagokban ternek el, amit csak kokanyolas aran lehet olcson meguszni (akar egy sima izzo csere is).
[ Szerkesztve ]
-
energy4ever
addikt
Most hetvegen par haverral atgorulnek Budai oldalra. A citadella van fix tervben, de ha mar arra jarunk, mit erdemes megnezni? Vannak jo motoros utvonalak is? Kis 50ccm-es motorokkal mennenk 3-4-en.
Valamint milyen Budapesti motoros talalkozok, felvonulasok, csoportos gurulos dolgok szoktak lenni? Nagyon nem talaltam semmit se ami Budapesti, csak joval videkebbieket.
Van FB-n "Citadella Motoros Talalkozo Budapest" nevu csoport(?). Ha egy ilyenre kimennek az egyik Choi-val, akkor tudnam a 42km\h-s vegsebesseggel tartani a tempot? Vagy ilyenre nem is szabad menni smkp/robogo-val?
[ Szerkesztve ]
-
Vismajor01
addikt
válasz energy4ever #72659 üzenetére
Jövök én is, szervezni mindig lehet!
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Hallazeal
tag
Sziasztok!
Talán tud itt nekem valaki segítséget adni, vagy legalábbis "irányba tesz". A problémám már-már Stephen King regénybe illő.
Szóval van egy hobbi motorom amibe egy 152FMH blokk került, egy 6 tekercses állórésszel.
Nem tölti az akkut, de még a lámpák is nagyon furán égnek, szó szerint gyertyányi fényük sincs.
Azonnal a feszültségszabályzóra gyanakodtam, ezért azt kicseréltem, természetesen a probléma megmaradt.
Ezekután már elővettem a multimétert is, és méregettem...és sírtam. Már a feszültség szabályzó előtt, közvetlenül az állórésztől érkező kábel fázisai között mértem maximum 8.5 Volt Váltófeszültséget. Oké, ki kell cserélni az állórészt, gondoltam én, kicseréltem, rámértem és pontosan ezek az eredmények jöttek az új állórésszel is... tehát közvetlenül a generátorból jövő kábelen a két fázist kimérve 8.5 Volt váltófeszültség van 4500-as fordulaton, alapjáraton meg 4.5 Volt. Ezek ugye borzasztóan kicsi értékek.
A kérdésem az lenne, hogy lehetséges a mágneses forgórésznek ilyen jellegű hibája? Egyáltalán ilyen hibát mi okozhat? Külsérelmi nyom egyébként nincs sem a mágnesen,sem a tekercseken. A motor egyébként kiválóan működik, gyújtás is rendben van.
Aki találkozott már hasonló esettel annak megköszönném ha segítene. Sajnos nemtudom szerelőhöz vinni, mert most rengeteg munkája van, így ezt a problémát nekem kell majd megoldanom.
Köszönöm előre is.Ha egy kígyó (ami ritkaság) fölfalja önmagát, marad-e utána egy kígyónyi űr? És olyan erőhatalom van-e, mely egy emberrel ember voltát megetethetné? Van? Nincs? Van? Fogas kérdés!
-
macilaci78
nagyúr
válasz Hallazeal #72661 üzenetére
Ez a motor azóta viselkedik így, mióta nálad van, vagy korábban jól működött?
Mintha 6 V-os lenne a generátor, minden más meg 12 V-os... Csak a tekercselésen múlik, hogy hány V-ot állít elő. Ha az sérült, akkor szerintem okozhat ilyen hibát.Érteni nem értek hozzá, csak hangosan gondolkodok.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
KTMHobby3
tag
válasz Hallazeal #72661 üzenetére
Szia!
Ha lekapcsolt világítás mellett sem lesz nagyobb a feszültsége, akkor valószínű 6V-os a generátor. Ha viszont úgy mértél hogy rajt volt a világítás, akkor kisebb teljesítményű izzóval lehet hogy jó lesz a világításod, meg a töltésed. Nézd meg hogy hány W-os izzó van a reflektorodban. -
Hallazeal
tag
válasz macilaci78 #72662 üzenetére
és KTMHobby3 : Maga a motor az előző blokkal rendesen működött, rendesen töltött, és a világítás is rendben volt.Előzőleg egy 139Fmb volt benne, amiben szintén egy 6 tekercses állórész volt.
Ezt az új FMH blokkot Lengyelországból vettem újonnan, és egy szerelő barátom építette be nekem a régi helyére, már akkor mondta ő is hogy, nagyon kevés a feszültség valamiért. Szóval az első perctől ezt csinálja a blokk. Az a durva, hogy énis pont arra gondoltam amit írsz, még apámmal is beszéltük, hogy ez olyan mintha egy 6 Voltos állórész lenne, de 12 Volt van ráírva, és amire kicseréltem arra is szintén 12 Volt van ráírva.
Az egészben nekem csak az a furcsa, hogy mind a két állórész tizedes pontossággal ugyanazt az eredményt hozza.
Egyébként lekapcsolt lámpával mértem, minden fogyasztót lekapcsoltam, és így mértem a fentebbi értékeket.
Az alaplapból érkező két fázisra mértem rá közvetlenül, szóval az bizonyos hogy a probléma mégis csak ott kéne, hogy legyen.Ha egy kígyó (ami ritkaság) fölfalja önmagát, marad-e utána egy kígyónyi űr? És olyan erőhatalom van-e, mely egy emberrel ember voltát megetethetné? Van? Nincs? Van? Fogas kérdés!
-
macilaci78
nagyúr
válasz Hallazeal #72664 üzenetére
Próbáld ki 6 V-os izzóval is, vagy tegyél bele egy DC-DC konvertert, ami stabilizált 12 V-ot ad, így egyenletes lesz a világításod.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Tamás9x
őstag
Csúnya dolog, így csak elméletben kérdezem, ha 4T esetében kilököm az EGR szelepet, hogy ne legyen plusz hiba lehetőség, mennyire nő meg a káros anyag kibocsátásom, illetve mennyivel hozhat több teljesítményt? 49cccm és 107cccm ről van szó.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Hallazeal
tag
válasz KTMHobby3 #72667 üzenetére
A régi motorblokkot nem akartam bántani, mert az a gyári blokkja, így nem akartam abból donort csinálni.
Még a fesszabályzót lekötve a rendszerről is ezeket az értékeket kapom, sőt konkrétan ezek az értékek a generátor kivezetésein vannak, tehát a probléma még az összes fogyasztó előtt fennáll.
Viszont most látok egy hibát a régi blokkhoz képest.
A műszer szerint az állórész fázis kivezetése és az oldaldekni között van kapcsolat, míg a régi blokknál nincs kapcsolat a fázis, és az oldaldekni között. Azthiszem ez lesz a probléma.
A két blokk elektronikai rendszere egyébként azonos.
Egyébként nem melegszik a szabályzó, jég hideg.Ha egy kígyó (ami ritkaság) fölfalja önmagát, marad-e utána egy kígyónyi űr? És olyan erőhatalom van-e, mely egy emberrel ember voltát megetethetné? Van? Nincs? Van? Fogas kérdés!
-
őstag
Sziasztok!
Az Aprilia SR50 robogómon nagyon repedezett állapotban van az első gumi, így szeretnék rá újat venni a szezon előtt.
Hátul jelenleg egy Bridgestone B02 130/60 R13 van. Mit javasoltok előre? Mit lenne érdemes venni? Illetve honnan? pl. www.motortire.huKöszi!
-
KTMHobby3
tag
-
TFerenc07
tag
Sziasztok.
AZ érdekelne, hogy egy 2T Honda Dionak hogyan működik a benzin adagolása? Pontosan az hogy hogyan jut a benzin a tankból a karbiba, ha a tank a padlólemez alatt van?
-
nyogo83
Topikgazda
válasz TFerenc07 #72671 üzenetére
Egy vakuumos benzinpumpaval.
3 csatlakozasa van, egyik megy a tankba, a masik a karbira, a harmadik pedig altalaban a szivotorokra.
A motor jarasa soran gyakorlatilag a szivo utemben a vakuum egy mebrant mozgat meg a pumpaban nagyon gyorsan, igy az felszivja az uzemanyagot.
Ha nem okes valami a pumpanal, vagy oreg, akkor szokott az lenni, hogy nehezen birja csak felszivni a benzint, ilyenkor indul nehezen/sok inditozas utan. -
Hallazeal
tag
válasz KTMHobby3 #72670 üzenetére
Hát legyen igazad. Jó lenne már tényleg jó úton járni, vagy jó úton motorozni még jobb lenne.
Jogos a felvetésed, érdemes egy próbát nézni a másik blokk állórészével.
Eddig úgy néz ki a dolog, hogy ez az új tekercs is hibás, és ami benne volt gyárilag az is hibás. Egyedül a régi blokkban lévő tekercs ment át a műszeres teszteken.
Igazándiból nem lep meg annyira az, hogy egymás után két rossz tekercset fogtam ki. Mióta motorozok azóta kísért valami Kafkai morbid balszerencse ebben az "ágazatban".
Még jóval fiatalabb koromban a simsonnal, és a Verhovinával is rengeteget szívtam.
Köszönöm hogy segítesz. Mindenképpen megfogom írni, hogy mire jutok/ jutottam.Ha egy kígyó (ami ritkaság) fölfalja önmagát, marad-e utána egy kígyónyi űr? És olyan erőhatalom van-e, mely egy emberrel ember voltát megetethetné? Van? Nincs? Van? Fogas kérdés!
-
Vismajor01
addikt
válasz nyogo83 #72672 üzenetére
Nekem Neo s-el lehet ilyen bajom?
Ekte olyan érzésem van, ahogy rugdosom hogy egyre inkább kap benzin. Szinte mindig tudom, hogy melyik rugásra fog beröffenni.
De általában öninditóval elindul, csak van amikor nem... Szerelőnél járt, ő felujitotta az öninditót, 1 hétig hidegben-melegben pöccre indult mint a kisangyal, de elmúltak a boldog idők
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
zozyk
addikt
Linkelnétek nekem normális robogó adásvételi papírt?
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Vismajor01 #72674 üzenetére
A Neos az ejtôtankos, ott vakumos benzincsap van, ami hasonlo elven mukodik. En ilyen esetekben mindig azt csinalom, hogy atmenetileg kicserelem atlatszo csore a karbi es a csap kozotti csovet.
Igy latszodik, hogy mikor jut benzin a karbiba.Ejtotankos, benzincsapos megoldasnal inkabb az szokott elofordulni, hogy nem zar rendesen es tulfolyik a karbi. Ha nyitni nem akar, akkor a vakuumcso repedt valahol.
Vagy van a masik lehetoseg, ami szinten elofordul sokszor : nem tokeletesen zar a tuszelep a karbiban, igy befolyik a benzin a hengerbe allas soran.
Ilyenkor joparszor ra kell rugni/hosszabban inditozni, amig a "felesleg" kiszellozik a hengerbol es normalis kevereket kap a tul dus keverek helyett. -
TFerenc07
tag
válasz nyogo83 #72672 üzenetére
Köszönöm a szakszerű választ.
Azért szedtem szét, mert a karbiig nem jutott el a benzin. A motor előéletéről annyit hogy pár évig állt, nem volt beindítva.
Két kérdésem még lenne. Hogyan tudom teszteli hogy működik az olajzás?
Ugye most szétszedtem a mocit és kicserélem a vákuumos benzinpumpát, és a benzinszűrűt meg a csövet ami a karbiig megy. Attól félek ha összerakom nem kap mondjuk olajat és tönkremegy a motor. Még a tankot kell megnéznem hogy nem-e rozsdás, ha rozsdás akkor mit tudok vele csinálni? Mit érdemes még megnéznem hogy beinduljon a motor? -
nyogo83
Topikgazda
válasz TFerenc07 #72677 üzenetére
Az olajcsovet lehuzod a karbirol, kiszeded a gyertyat, es ugy inditozol vagy rugdalod egy jo darabig. Ha szepen cseppekben megjelenik az olaj a csovon, akkor nyert ugyed van.
En legutobb mikor total szet volt szedve a motor, akkor hiaba rugdaltam, az istennek nem akarta "felkapni" az olajat a szivattyu. Siman beinditottam lehuzott csovel, majd kb 30 masodperc/1 perc mulva mar szepen csepegett az olaj.
Annyi ideig nem lesz baja sima benzinnel se, de ha nagyon tutira akarsz menni, egy nagyon picit keversz be kb 1 liter benzinbe(0,2dl olajat), majd azzal beinditod a motor/teszteled az olajpumpat. Ha mukodik, akkor visszakotod a karbira es a benne levo keverek benzint felontod tiszta benzinnel, hogy ne kapjon tul olajos kevereket a motor.Ha rozsdas, akkor lehet siman neznek egy uj/bontott jo allapotu tankot. Vannak szerek meg kulonbozo eljarasok a rozsdat kipucolni, majd lekezelni a belsejet, de en nem szenvednek vele.
Nem irtad milyen Dio (AF27/AF28/AFA18) de kb 6000 egy uj tank [link][ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
Na, hétfőn kb 40-50 rúgás után elindult téli álmából a robogó. Yamaha BW's 50 ccm 2T. Tavalyról maradt benne 100-as MOL benzin, negyed tank.
Megszoktam már, hogy nehezen indul sok állás után. Nem mentem vele egy métert sem, csak beindítottam.
Kedden reggel önindítóval pöcc-röff, de megint nem mentem vele.
Csütörtökön reggel ugyanígy.
Ma reggel is szépen indult, ma már mentem is vele. Eddigi indításoknál sűrű kék füst a kipufogóból, magas alapjárat, ami vissza szokott csökkenni fél-egy percen belül, mire felveszem a sisakot, stb.
Na, most nem állt vissza az alapjárat az egész úton. Az összes állásnál magas volt, lámpa, kereszteződés, stb. Éppen nem tolt, de roppant pici gázra már lódult volna. Amúgy szépen ment.Variátort cserélek majd benne, karburátort, légszűrőt szeretném még kipucolni. Van új benzincsövem is, azt is kicserélem, ha már ennyire szétszedem. Karburátor és légszűrő tisztításához van egy jó leírás?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
addikt
-
nyogo83
Topikgazda
válasz macilaci78 #72679 üzenetére
"Karburátor és légszűrő tisztításához van egy jó leírás?"
Szetszed, elpucol, osszerak
Karbinal amig nem szeded szet, addig a kulsejet fektisztitoval/zsiroldoval+ecset lepucolhatod szep tisztara ha nagyon dzsuvas. Utana szetszeded, ha eddig meg nem szedted szet, akkor csinalj sok kepet, hogy tudjad mi hova megy (bar nem egy ordoglakat).
Csavarhuzobol vagy sok legyen keznel, vagy cserelheto bites, es mindig a megfelelo fejet hasznald, ami tokeletesen belefeszul a csavarba, mivel eleg puhak a csavarok a karbiban es nagyon konnyel elnyalodik.Keverek csavart betekered utkozesig es megszamolod a betekeres szamat (igy hogy 1,5 vagy 1 es 1/4), hogy tisztitas utan nagyjabol tudd mennyire kell beallitani.
Szetszeded darabokra, ugy, hogy a fuvokakat is kicsavarod. Ha ez megvan, akkor finom takaritas fogkefe+ fektisztito/karbitisztito spray, vagy ha van akar kismeretu ultrahangos tisztitoval.
Tomiteseket megnezed hogy jok-e es mehet vissza minden egybe. Ha nagyon oreg a tomites vagy meg gyari, en kiszoktam cserelni ilyen tizeneves karbinal.
Tessek, nem tul profi, de a lenyeg benne van, ha videos segitsegeket kedveled (Zuma karbi, de elvileg ugyanilyen a tied is):
[link]
[link][ Szerkesztve ]
-
suste
veterán
válasz BlackPriest #70256 üzenetére
Tud valaki ehhez a kínai 2 gombos fordulatszámmérőhöz használati uatsítást?
Vagy elég lenne annyi, hogy lehet full resetet csinálni tajta? -
powerpocok
újonc
Üdv mindenkinek!
Érdekelne a véleményetek, egy piaggio beverlyről van szó, 125 4t, 2005 ös évjárat.
A motor generálozva, új henger, dugattyú, főtengely szimering,variátor, karburátor kitisztítva, kipufogó nincs eltömődve, a motor pöccre gyullad, gázadásra még is fullad.
Hidegen és melegen is.Szerintetek mi lehet a baja?
-
nyogo83
Topikgazda
válasz powerpocok #72685 üzenetére
Ha ennyire szet volt szedve, akkor eleg sokminden lehet. Akar annyi is, hogy a karbi nincs normalisan beallitva, vagy durvabb esetben elrakott vezerles(rosszul pozicionalt vezermutengely/fotengely).
Vezermutengely/fotengely jeleket ellenorizzetek, ha az rendben, akkor pedig karbi kornyeken nezelodjetek, illetve uzemanyag ellatas.
-
powerpocok
újonc
válasz nyogo83 #72686 üzenetére
Felsoroltak közül minden ellenőrizve, ezekkel biztos nincs gond.
Egy másik ugyanilyen motorról ami jól működött átlett rakva a karburátor, de akkor is ugyanúgy fulladt.A gyújtásra/jeladóra/elektronikára gyanakodok, viszont az 300eu, igy látatlanban berendelni elég necces lenne, mert mivan ha mégse az.
Esetleg ha valakinek van gyújtásról gyári adata amit összetudnék hasonlítani az enyémmel mérés után az lehet jó lenne.. -
nyogo83
Topikgazda
válasz powerpocok #72687 üzenetére
Ez immobiliseres? Mert ezeknel van egy olyan, hogy ha "szuz" az immo vagy ha valami nem okes vele/nincs kulcs feltanitva, akkor be lehet inditani, de kb 2000-es fordulatszamig engedi csak felporogni a motort.
Ezen kivul uzemanyagpumpara tudok meg gondolni, ami ilyet okozhat.
Az eleg trukkosen mukodik. Gyujtast raadva mennie kell jopar masodpercig, majd leall.
2-300rpm alatt nem is kapcsol be. 200-1200rpm kozott folyamatosan megy, 1200-2000rpm kozott 0,2-0,5masodpercig bekapcsol egy pillanatra, majd 8-9 masodpercig leall. 2000 folott pedig folyamatosan mennie kell.Gyujtasnal trafot tudod kimerni, primer oldal 0.5 Ohm, szekunder 2.8-2.9 KOhm.
Pickup-on merhetsz feszultseget, de azt inkabb oszcilloszkoppal erdemes kimerni a jelalak es jelszint miatt.[ Szerkesztve ]
-
Armahun
addikt
válasz Tothgera30 #72652 üzenetére
Rá töltöttem az aksira, most így hidegen jónak tűnik. Sokkal gyorsabban teker. Indul is rögtön.
Kíváncsi leszek melegen mit csinál.Ha szerinted egy tárgy lehet Ő, akkor te is az vagy. Jó étvágyat evés előtt illik kívánni. A már evő embert ezzel étkezévében megszakítani igen nagy illetlenség.
-
suste
veterán
válasz nyogo83 #72683 üzenetére
KÖSZI!!!
a 20mp 1+2 az rémlett, de ugye hiába nyomogattam az alaphelyzetben
most szerintem bevésődött a jó módszer (1->05, 1+2 ->20mp), de azért lementettem a pdf-et is
tavaly 93 órát használtam amióta megvolt a kütyü
kiváncsi leszek egy teljes évadra...más:
kb 90%-os a variátor tuningom állapota (még políroznom kell a görgőpályát), de most a próbakörön sokkal jobban működik a rendszer (hosszan gyorsít ugyan azon a fordulaton, és 80-nál még dolgozott a variátor )[ Szerkesztve ]
-
suste
veterán
válasz energy4ever #72691 üzenetére
innen a 8. perctől mutatja a szíjtárcsa és a dob rövidítést: youtube
innentől pedig a görgőpálya módosítást: youtube
ha kapható a robogódhoz tuning variátor, akkor azon ezek a módosítások (is) végre vannak hajtva (sajnos az enyémhez nincsen, vagy csak találgatással lehetne rendelni -elég drága játék lenne )
de nagyon fontos, hogy az egész művelet előtt meg kell nézni, hogy az adott robogóhoz való új szíj meddig tud kifutni, és ha nem fut ki teljesen, akkor szabad csak belekezdeni
ha eléred, hogy teljesen kifusson (vagy eleve kifut), akkor elöl a lehető legnagyobb lesz a szíj átmérője, így hátul a legkisebb, vagyis elérheted a legnagyobb sebességet
utána már a görgők súlyával be tudod állítani a legjobb gyorsulást....[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz nyogo83 #72676 üzenetére
"Ilyenkor joparszor ra kell rugni/hosszabban inditozni, amig a "felesleg" kiszellozik a hengerbol es normalis kevereket kap a tul dus keverek helyett."
Kivéve amikor annyi ment bele, hogy a gyertyát szanaszét áztatta. Ilyenkor gyertya kiteker, csak így lehet rendesen kiszellőztetni. Amúgy ja.
(#72692) suste
Ne haragudj, nagyon elvagyok havazva mostanában és bevallom őszintén, hogy kiment a fejemből. Jövőhét elején (hétfő-kedd) meglesznek az adatok.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz energy4ever #72691 üzenetére
Is is, de leginkább a gyorsulást. Rengeteget tud dobni egy multivariátor...
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
spanglee001
addikt
válasz sityupityu #72695 üzenetére
én azt mondanám kb 10-15%ot dob a multivarió. érezhetően jobb dinamika és végsebesség multhéten rakattam mindkét gépembe de sajna tegnapelőtt lelazult a kuplung anya az a pözsón [kép]
netezős pécék eladóak néha :D !!!!44!4!!négy
-
perge666
veterán
válasz spanglee001 #72696 üzenetére
Úú
-
Topikgazda
válasz spanglee001 #72696 üzenetére
Nem szép látvány. Meg kell húzni azt az anyát rendesen...
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
macilaci78
nagyúr
Hát, megszívatott a BW's. A deklin lévő legelső csavarhoz sehogy sem lehet hozzáférni a lábtartótól. A lábtartót tartó csavarok pedig az alsó műanyag idom alatt vannak, amihez a lábtartó idomját kell levenni, amihez az akkut tartó idomot kell levenni, amihez levettem a térdnél lévőt, ami persze a vázhoz a lámpát tartó idom alatt van csavarozva... És a hab a tortán, hogy a lábtartót tartó egyik csavar imbusz fejét el is nyalta, szóval Dremel koronggal csiszoltam le a fejet...
Ez ugye azért lényeg, mert tavaly kértem a szervizt Eleven Motors, hogy vegye ki a fojtást belőle. Az a jelzés jött vissza, hogy nincs benne fojtás, mi több, a gyári alkatrészek (20 éves, 5,5 k km) hibátlanok.Viszont a kompresszor egy pici port sem hozott ki a dekniből, a gyári görgők hengeresek, a pályájuk jól kivehető a variátorban, a variátor kopásán látszik, hogy nem fut ki, a szíj nem foszlott, de merevebb az újnál.
Az új variátort összeraktam, a gyári ellendarabot féktisztítóval beáztattam, letöröltem, amennyire lejött. A kuplungot nem szedtem szét, így a kuplungrugó maradt a gyári.A karburátorral nem foglalkoztam, nem volt hozzá türelmem, viszont az alapjárat magas. Kb 6-8 km-t mentem vele most hazafelé, reggeli indításnál nézek egy gyertyaképet, nem felejtem el.
Tapasztalat: a gyári variátor helyett a Stage 6 Sport Pro előrelépés: egyenletes gyorsul nyélgázzal 60 km/h-ig, nem torpan meg sehol (, a gyári kb 30 km/h-nál picit megtorpant), 55 km/h helyett 65 km/h fölött van a vége (az én hab testemmel), 60 km/h utazósebesség megvan kb 85%-os gázzal.
Volt itt szó a minap, hogy az anya lejött a kuplungtengelyről. Lidl-s légkulcs leggyengébb állásában lettek meghúzva a dekliben az anyák, ez elég, vagy tépjem meg erősebben? 3 fokozatból a legerősebb 400 Nm.
Képek: [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
Új hozzászólás Aktív témák
- Vicces képek
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Ukrajnai háború
- Milyen okostelefont vegyek?
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Kerékpársportok
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- PlayStation 5
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- További aktív témák...
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Suzuki Swift 2005 1.3 GLX CD AC - AndroidAuto & CarPlay
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen