- EA Sports WRC '23
- XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
- XGS24 - Jövő hónapban jön a Flintlock: The Siege of Dawn
- Alkoholista nevelde
- Xbox Series X|S
- XGS24 - Bitang jól néz ki a most bejelentett Clair Obscur: Expedition 33
- XGS24 - Befutott az Assassin's Creed Shadows legújabb előzetese
- PlayStation 5
- Diablo IV
- Tényleg jön a The Thing: Remastered
-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
spanglee001
addikt
válasz macilaci78 #75348 üzenetére
én 55nm re húzom a varió/kuplung/kuplungharang anyákat, és mindre teszek 1 pötty menetrögzítő ragasztót. peugeot jetforce tsdi 50/kymco agility 50
[ Szerkesztve ]
netezős pécék eladóak néha :D !!!!44!4!!négy
-
vadászcsiga
félisten
válasz spanglee001 #75351 üzenetére
Lidlis 100-nal kezdődik.
-
csudri
őstag
Sziasztok!
Hónapok óta keresgélek elektromos rollert Budapesten rohangálásra, de időközben költözés miatt inkább robogóra lesz szükség. Érdről járnék a MÜPA környékére dolgozni, húszonpár km x 2 / nap, ilyen távra egyáltalán érdemes robogót venni vagy nem igazán erre való? Ez már nem az az 5 perces rohangálós távolság.
Régi vágyam egy Vino, de csak a kinézete miatt, életemben nem ültem se robogón, se motoron, elolvastam az összefoglalót, mire kell figyelni vásárláskor, de azt hiszem keresek majd a haverjaim közül valakit, aki nem tök hülye az egészhez, mint én.
Olvastam, hogy a Vino elég picit, de ha Winkler anno elfért rajta, akkor nekem is el kellene (176cm magas vagyok és nettó 100 kg).
Úgy láttam a topikban rákeresve a Vinora, hogy motorikusan az ajánlott kategóriában van, csak a külsőségek drágitják a fenntartását. Ha esetleg tudtok valami hasonló stílust ajánlani - pl. Aprilia Habana, az is tetszik - , akkor megköszönném.
Egyelőre az 50-esekre lövök, de ha nagyon lehetetlent kérek, akkor elképzelhető egy 125-ös, csak ahhoz meg kellene csinálnom a B-s kiegészítő jogsit.
Előre is köszi a segítséget!
-
perge666
veterán
válasz macilaci78 #75346 üzenetére
Huppsz,tényleg Lidl,elírtam.
Nyíregyházán voltam most,nem Debrecenbe,és itt tényleg volt minden ami akciós volt,és nem 1-2 db hanem 40-50db minimum.
Volt szivargyújtós kompresszor is,nagyon minőséginek tűnt a piaciakhoz képest,de nemrég vettem egy lábpumpát,és egyelőre tökéletesen kielégíti az igényeimet,ezért most kihagytam a vételt. -
nyogo83
Topikgazda
válasz macilaci78 #75348 üzenetére
Nagyon keves az az utvecsavarozo, amivel tenyleg nyomatekra tudsz huzni biztosra. A lenyeges helyeken nyomatekkulccsal ellenorizni kell.
Az az arkategoria ami nagyjabol pontosan dolgozik, az nem hobbi penztarca baratNyilvan egy variator anyat nyugodtan meglehet 100Nm-re allitott utvecsavarozoval kuldeni, mert az nem 100 lesz, hanem kevesebb, de nem fogja megszaggatni a menetet es tartani is fog.
Inkabb szetszerelesekhez jon nagyon jol, foleg a fent emlitett variator leszedeshez ha nincs blokkolo keznel, vagy kuplung szereleshez.
Bar en legutobb kenyszerbol megoldottam a variator blokkolast. Vettem egy olcso olajszuro leszedot [link], ducktape-el jol korbetekertem a szorito lemezt, es siman meg lehet vele fogni a variator kulso reszet mind leszedesnel, mind felrakasnal.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz csudri #75353 üzenetére
Vinot csak akkor tudnek nyugodt szivvel ajanlani neked, ha megbaratkozol az 50km/h ora koruli vegsebesseggel, illetve a pici kerekeivel es viszonylag himbalozos elso futomuvevel. Plusz a nem tul acelos elso-hatso dobfekevel.
Motorikusan szinte megolhetetlen, fillerekert van hozza alkatresz.
A Habananak egy fokkal jobb az uttartasa es a futomuve, viszont dognehez ahhoz a motorhoz, raadasul a Morini blokkja nem egy tul jol sikerult darab. Gyengecske es viszonylag nehezebb hozza alkatreszt talalni(meg nem is annyira olcson).
Esetleg azt megtudod csinalni, hogy veszel egy Vinot igy szezon vege fele, kiprobalod mennyire jon be. Nagyon sokat nem fogsz bukni rajta ha akar 1 ev mulva eladod, mert mostanaban elegge keresik oket es jol tartjak az arukat.
Ha mindenkepp ez a retro Vespa kinezetu robogok jonnek be, en azt ajanlom hogy inkabb csinald meg a B125-ot es egy kicsit erosebb 125-os robogot nezz majd.
Raadasul szinte mindig orokervenyu a kovetkezo: aki eloszor kezd robogozni, motorozni, nagyon ritkan vesz olyan vasat, ami tenylegesen bejon neki. 1-2 ev hasznalt utan kezd nagyjabol korvonalazodni benne, hogy arra amire hasznalja, mi is lenne tokeletes (kiskerek, nagykerek, csomagtarto, labter mekkora is kenyelmes, ulespozicio, stb)
-
Topikgazda
válasz spanglee001 #75351 üzenetére
Szerintem az egy kicsit kevés. Legalább is én jobban megszoktam, 50-es robogókat is kb 150-el szoktam meghúzni, egyiknek sem lett még baja többszöri szétszedés és összerakás után sem. Viszont rengetegszer találkoztam már olyan robogókkal, amiket szétszedve gyakorlatilag alig volt meghúzva az anya ami igen veszélyes lehet.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz nyogo83 #75355 üzenetére
Nem akarok hülyeséget mondani, de mintha egyszer lemérték volna ezt a parkside csavarozót, és 400-on tudott 260 értéket produkálni.
szerk: De az biztos, hogy ezt az árat vastagon megéri. Az eredeti ára amennyibe tavasszal került is nagyon jó szerintem, ennyiért meg végképp (van nekem is régebbről).
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
macilaci78
nagyúr
válasz csudri #75353 üzenetére
Nem javaslom Budapest agglomerációból az ingázást 50 ccm-vel. Utazósebességben legyen meg akár a 80 km/h is szabályosan, országúton különben bedarál a forgalom.
A Budafokin 40-70 km sebességkorlátozás, a régi 6-oson fix 70 km/h, a Szerémin fix 60 km/h, de a Rákóczi híd már megint 70 km/h.Nyugodtan fuss neki egy B125 jogsinak.
Vagy elektromos roller, környéki MÁV bérlet és napszemüveg. Érden belül rollerrel a vonathoz, Kelenföldről a MüPa-hoz 1-es villamos, de mellette a járda, kerékpárút is kellemes, használható. Infoparknál tudsz felmenni a híd járdájára.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz sityupityu #75358 üzenetére
Nekem is viszket, de megvettem a tavasszal a légkulcsot, kompresszorom meg van régről. Igen, tudom, az út szélén nem lesz nálam légkulcs, de ahogy magamat ismerem, akkus ütve csavarozó sem.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
nyogo83
Topikgazda
válasz sityupityu #75358 üzenetére
Igen, kb majdnem a fele ertekeket tudta.
De meg igy is megeri, mert ami tenylegesen tudja azokat az ertekeket, az nem 22k"Legalább is én jobban megszoktam, 50-es robogókat is kb 150-el szoktam meghúzni,"
Szinten. 150Nm-es legkulccsal szoktam rahuzni, soha nem volt meg baj belole.
[ Szerkesztve ]
-
x50benelli
csendes tag
válasz csudri #75353 üzenetére
Erre a távra nem alkalmas az
50-es robi. Egy komolyabb sem tud folyamatos utazóban 60-65-nél
többet. Én Érd legvége Campona között járok, viszont itt csak kb. 2km szakaszon van 70-es tábla. Nagyrészt a többi helyen 50-es. Így én beérek 20-25 perc alatt, 50-55km/h val, 14-15 km a táv. -
#07746304
törölt tag
válasz energy4ever #75344 üzenetére
Köszi
-
csudri
őstag
válasz macilaci78 #75359 üzenetére
Ha megcsinálom a B125-ös jogsit, akkor milyen gépet tudnál ajánlani, ami küllemre ez a vonal, mint a Vespa-Vino-Habana és megbizható is? Jelenleg nem rendelkezem gyakorlattal robogó szerelésben, bár nem áll távol tőlem.
-
macilaci78
nagyúr
válasz csudri #75364 üzenetére
Én semmilyet, de volt már szó róla korábban, most is ajánlották a Vespát 125 ccm-vel.
Ha négyévszakos használatot tervezel, akkor a téli időszakra fel kell készülni. Kabát, kesztyű, sisak alá baklava. Alulra vagy nadrág és átöltözöl, ahol tudsz, vagy Tucano (melegen tartó szoknya). És emellett elengedhetetlen a téli gumi is. Ha nincs semmid sem, akkor ez önmagában lehet 150-200k is.
Még keretösszeget is jó lenne belőni.Vespa egyes típusairól külön is volt szó, vásárlási segédlet, hol érdemes megnézni, nem-e törött, volt korábban.
Ja, és nem ha, hanem amikor megcsinálod. Nem fogod biztonságban érezni magad napi szinten ingázva ezen az útvonalon egy 50 köbcentis jószágon annak korlátaival függetlenül attól, hogy valójában biztonságos-e így közlekedned.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
csudri
őstag
válasz macilaci78 #75365 üzenetére
Nem terveztem négy évszakos használatot, csak kiváltani a busz-villamost, ha jó idő van, mert fele annyi idő lenne az utazás.
Ránézek akkor erre a B125-re, vajon egy full newbee-nakhány plusz óra kell, hogy átmenjen?
[ Szerkesztve ]
-
-
suste
veterán
válasz sityupityu #75340 üzenetére
Na ez királyul néz ki!
Ilyenről csak álmodozom
Most télen szerintem befejezem a variátor project-et (maximális kifutás az új szíjhoz beállítva + polírozás), és meg lesz a 80-90 utazósebesség kb 7500-as fordulaton.
A végén az akkus fúrós tesztre nagyon kiváncsi leszek, bár szíjjal együtti teszt lenne igazán jó. De azt majd beépítve dekni nélkül.... -
spanglee001
addikt
válasz vadászcsiga #75352 üzenetére
de nem ütvecsavarozóval húzom, hanem nyomatékkulccsal.
innen vettem az 55nm.-t a kymcohoz. mivel a peugeot is ugyanaz a méret így azt is 55re húzom.
netezős pécék eladóak néha :D !!!!44!4!!négy
-
Grenczii
tag
"Koso" fordulatszám mérő aliexpress : [kép]
Nem túl gyors a kijelzés 3 karakter (x10) , kicsit lassú, gyertyakábelre tekert kábelről vesziaz értéket, de arra jó hogy lássam hogy 5500 körül nyit most a kuplung és 7500 körül dolgozik a kipufogó.
Hangoláshoz jó lesz, kicsit hülye helyen is van ezzel a konzollal de egy darabig itt fog maradni.
Cél a minél nagyobb utazósebesség elérése nem max fordulaton.
[link][ Szerkesztve ]
-
prannk
őstag
Hali. Régebben volt egy girela gsm 50 em. Elég lassucska volt. Most egy robogót szeretnék.
Hallottam meg olvasgattam,hogy a girela runnert 180 ast 50 esként használják.
Van még ilyesmi nagyobb robogó amit 50 esként használnak?[ Szerkesztve ]
Galaxy s7 akksit és hátlapot vennék
-
addikt
"Légkulcs" kérdés
Melyiket vegyük és miért:
1. Lidlis parkside aksis 22k 100-400 Nm
2. Güde Ütvecsavarozó ESS 350 Nm 19k - drótos, elektromos
3. Güde Légkulcskészlet 1/2" 16 részes 14k 310 Nm - levegősTermészetesen van kompresszor, de az ugye nagyon helyhez kötött
Elsősorban kerékcseréhez kellene, 3 autó / szezon. Nekem meg jól jönne a variátor / kuplung leszedéshez.Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
nyogo83
Topikgazda
válasz body007 #75375 üzenetére
Kerekcserehez alulrol felfele haladva jo a sorrend abbol a szempontbol, hogy tuti kicsavarja a csavart. Kerekcsavarnal hiaba huzod le nyomatekra, amikor meg kell engedni, akkor majdnem 1,5-2x akkora ero kell hozza.
Variator leszedeshez meg az eredeti sorrend a megfelelo
Neked kell eldonteni, hogy mennyire helyhezkotott a szereles, van-e konnektor a kozelben, stb. Pl amellett hogy van a muhelyben a lakastol tavol kompresszor+legkulcs en mindenkepp szerzek egy akksisat, mert kb 10-bol 8 esetben a muhelyen kivul van ra szukseg.
Egy gorgo/szij cserehez nem fogok kimenni a muhelybe, hanem megoldom a parkoloban. Vagy mikor megyek mashoz szerelni, akkor egyszerubb ezt vinni. Elsodlegesen a rendes vezetekes lenne a legjobb, mert az erosebb mint az akksis, a gyari ertekek ellenere. De mivel sokszor olyan helyen hasznalnam, ahol meg az aramot odavinni is problemas, igy marad az akksis.
-
addikt
válasz nyogo83 #75376 üzenetére
Kicsit kompromisszumos de szerintem akkor marad a középső
Áramot inkább oda tudom húzni ahova kell, a levegőt már nehezebb. Az aksistól meg kicsit tartok, h nem bírok majd leszedni vele 4 kereket
Köszi, megrendelemMindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
macilaci78
nagyúr
válasz prannk #75371 üzenetére
Az 50 ccm-nél nagyobb lökettérfogatú gépeket 50-esként használni törvényellenes. Használhatod, saját felelősségre és mélyen magadba szállva, viselve az esetleges következményeket. Használhatsz 650-es Burgmann-t is.
Elég sok büntetési tételben elővehetnek egy ilyen esetben, az elmúlt 2 hétben is volt róla szó.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Norbika88
senior tag
Vákuumos üzemanyagcsapot ki lehet hagyni folyamatos használatban?
Tűszelep megtudja tartani a folyamatos nyomást?[ Szerkesztve ]
-
SoulReaver
veterán
Esetleg azt tudja-e valaki, hogy 70-es alu hengerhez, melyik főtengely éket kell berakni a gyújtáshoz? 1,1mm vagy 0,8mm?
-
suste
veterán
válasz SoulReaver #75380 üzenetére
mi köze van a hengernek a főtengely ékhez
-
zerokuler
csendes tag
Sziasztok!
Van egy 2012 es Minareli blokkos Benellim.
Mikor megvettem nagyon rosszul ment erőtlen volt és lomha.
Kapott egy sportkipufogót és a új görgőket és egyből megtáltosodott. Viszont a kuplung túl hamar kapcsolt így induláskor alig akart menni. Vettem egy Polini rugókészletet és elkezdtem cserélni Őket egyre erősebbre. A javulás érezhető volt. De eljutottam a legerősebb rugóig és azzal éreztem, hogy a legjobban tud rajtolni és csak utána kezd váltani.
Viszont csak hidegen jó. Ha bemelegszik megint nehezen indul meg. Na nem annyira rossz mint régen sokkal motorozhatóbb, de nem az igazi. Erősebb rugót már nem tudok beletenni.
Leget kopott már a motor és hidegen erősebb- nem tudom, viszont menet közben meg jól megy és jól húz.
Előszór azt hittem kevés üzemanyagot kap és teszteltem nagyobb fúvókával, de nem jött be fulladozott tőle.
Vélemény? -
energy4ever
addikt
válasz macilaci78 #75378 üzenetére
50cc-set sem hasznalhatsz 50-eskent.
Viccen kivul, 50cc alatt kell lennie, tehat az 50-es mar nem megfelelo! -
Grenczii
tag
válasz Tamás9x #75382 üzenetére
Nekem volt előző robogóba ilyen gyertya, elméletileg stabilabb a szikra meg mindig van mert több a pólus.Ha jól működik maradjon. Szerintem nem kap sokat, inkább hagyd így.Ha nem fullad nem érzed hogy túl sok az anyag. Én örülnék ha végre ilyen lenne a gyertyám csak se időm se kedvem nincs megint szétbontani az egészet pedig most jöttek meg fúvókáim
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
Friss Lidl-s utvecsavarozo teszt Sipos úrtól (TC-s arc) [link]
-
macilaci78
nagyúr
válasz body007 #75388 üzenetére
Egy noname készülékkel hasonlították össze, amit már több rendezvényen is használtak és eddig minden kerékcsavart letekert.
Egy Octavia II hátsó kerekén tesztelték, a gumis izomból megtépte. Nyomatékkulccsal beállítottak 3 csavart 100 Nm, majd 126 Nm értékre és simán levette a Lidl-ös gép. A maradék két csavart sem a noname, sem a Parkside nem tudta levenni a gyári fejekkel, de a külön megvásárolható króm-molibdén, színkóddal jelölt fejekkel a Parkside boldogult ezzel is.
A Parkisde-on lévő nyomatékváltó az ürge szerint értelmezhetetlen, mert a forgatónyomaték több tényezős sztori, nyomatékkulcs mond biztosat. De a 126 Nm-re betekert csavart 300 Nm-es állásban tudta lelazítani a Parkside gépe.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
addikt
válasz macilaci78 #75389 üzenetére
Akkor összességében egy vállalható gép, köszi
Én tegnap berendeltem a "drótos" güde-ét, remélem az is fog tudni ennyitMindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
nyogo83
Topikgazda
válasz SoulReaver #75392 üzenetére
Olyan eket rakj oda, ami belevalo.
Ha arra gondolsz, hogy gyujtasi idon (elogyujtason) kellene valtoztatni, azt nem az ek hatarozza meg es nem is azzal allitod be.
Arra valo az gyujtasalaplap rogzitesenek kivagasa, ami miatt finoman el lehet forditani +/- iranyba igy eltolva a gyujtas.Ezen kivul nem tudom megis mi masra gondolsz, de leirhatod bovebben, hatha felreertettem valamit.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz SoulReaver #75394 üzenetére
Igen is meg nem is. De legalabbis nem ugy, ahogy te gondolod.
A gyari eknek passzolnia kell a vagatba, hogy a fotengelyen ne mozduljon el a lendkerek.
Az elogyujtast pedig a gyujtasjelado vagy az egesz gyujtas alaplap eltolasaval/elforgatasaval lehet beallitani.Ha olyan a tuning konfig, hogy nagyobb elogyujtast is elbir mint amit a gyari eken levo lendkerek enged, akkor lehet kapni kulonbozo fotengely es henger kombohoz eltolt eket. Ez mar eleve a gyari fotengely/lendkerek poziciohoz kepest ad egy nagyobb elogyujtas alapbol. Ha ezt berakjuk, akkor ehhez meg ugyanugy be kell allitani a jelado/alaplap poziciojaval az elogyujtast.
De amit te szeretnel, hogy beraksz egy fix szelessegu egyenes eket, nem erre valo.
Viszont ezt mindenkepp be kell allitani, mert eleg egy szarul beallitott kicsit nagyobb elogyujtas es egy szorult hengerrel vagy lyukas dugoval lesze gazdagabb.
A jelenlegi konfigon probaltal mar nagyobb elogyujtast adni, vagy barmit allitani hogy az keves lenne?
[ Szerkesztve ]
-
SoulReaver
veterán
válasz nyogo83 #75395 üzenetére
Nekem most az van, hogy aki összerakta a blokkot az új hengerrel, meg főtengelyel, az elforgatta nekem ezt az egész gyújtás alaplapot. Most, hogy belett lőve a karbi, vennem kellett egy új variátort, mert a régi ami benne volt, már nem volt jó állapotban. Most a karbit megint állítani kellett, mert gyertya kép szerint keveset kapott, de közben előjött ez a jelenség, hogy az indulásnál kihagy a gyújtást, szakaszos... utána megindul. Nem lehörög, mint amikor sokat kap. 8-as gyertyát használok. Azért gyanakszom erre az elforgatott alaplapra, mert nem tudom, hogy pontos-e. Egyébként [ilyet] rendeltem hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
válasz SoulReaver #75396 üzenetére
Na, igy mar kerek a tortenet
Az a baj, hogy igy talalomra nehez lesz beallitani pontosra, jo lenne hozza pluszba stroboszkop is, az konnyitene az eleteden(vagy lehet lendkerek atmerobol kerultet szamolgatni, hogy tudd 1mm mozditas hany fokot jelent).Jopar hengernel van hogy megadjak, hogy mennyinek kell lenni az optimalis elogyujtasnak(pl 13 fok 7000-es fordulaton, 22fok 1500-on) es igy van valami otlet, hogy mihez kepest kellene elindulni, finomitani.
De ehhez nem art, ha az ember mar csinalt ilyet, illetve mire kell figyelni es felismeri, hogy mikor kezd el "kopogni", hogy ha tul sok az elogyujtas. -
nyogo83
Topikgazda
válasz KTMHobby3 #75398 üzenetére
Koszi, nem is figyeltem oda
Igy van ahogy irod (bar inkabb gorbe ami jobban leirja, szoval alacsonyrol novekszik, majd a maximum elogyujtastol szepen esik, de ez mar mas teszta), csak random beirtam ket szamot, hogy szemleltessem hogy nem fix ertekrol van szo es van ahol megadjak a tobb fordulatszamhoz kotve, hogy mennyire kell beallitani az optimalis teljesitmenyhez. -
KTMHobby3
tag
válasz nyogo83 #75399 üzenetére
Semmi gond.
Az azonban gyújtás elektronika függő hogy fix előgyújtás van a motoron, vagy automatikus előgyújtás szabályzás. Ez azért nem mindegy, mert fix esetében mindegy hogy milyen fordulaton állítjuk be a gyújtást CDI-s gyújtásnál sztroboszkóppal, míg előgyújtás szabályzás esetén a gyár által megadott fordulatszámhoz tatozó értékre kell állítani. Ezért az én motoromhoz, ami szabályzós, nem csak sztroboszkóp, hanem fordulatszámmérő és indikátor óra is kell. Szerencsére van mindenem, ezért nem gond a pontos beállítás. Lefordítva, az 50-es motoromnál alapjáraton 0,8 mm, 5600-as fordulaton (gyári érték) 1,7 mm, max fordulaton, 9000 körül 2,2 mm az előgyújtás. 8000-től már csökkenni kellene, de ezt az én szabályzóm nem tudja, nem erre tervezték.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- EA Sports WRC '23
- Politika
- Micro Four Thirds
- Okos Otthon / Smart Home
- A nagy Szóda, Szódakészítés topic - legyen egy kis fröccs is! :-)
- Építő/felújító topik
- XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- További aktív témák...
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen