-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
polimorf
tag
Járt valaki Tapolcán? Mijen látnivaló van ott ill. a környékén?
Ugyanis a feleségemmel tervezünk szombatra egy kis motorozást Dunaszerdahely, Győr, Devecser, Sümeg és Tapolca célállomással.
[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
őstag
válasz polimorf #27552 üzenetére
Mijen látnivaló van ott ill. a környékén?
MILYEN...........Törzsgyökeres városlakója vagyok.
Malomtó Tavas-barlang Sétálóutcán érdemes menni. A határból látni az Y épületeket ami még sajátosság, igazából franc tudja mire vagytok kíváncsiak. A tavon van egy színpad és néha szerveznek fellépést vagy borkóstolót és ehhez hasonló pénzköltési lehetőséget.Ott van még a Pelion, 4 csillagos hotel, de az nem épp a kis emberek pénztárcájához van igazítva.
[ Szerkesztve ]
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
polimorf
tag
-
őstag
válasz polimorf #27554 üzenetére
Na arra pont jók mindhárom dolog amit írtam.
Mondjuk a barlang elég sötét de az asszonyok szeretni szokták....
Mármint, hogy van benne talajvíz ami kristály tiszta és lehet menni egy kört pici csónakkal.
Elismerem nem két forint, de meg van a jutalom este.“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
őstag
válasz polimorf #27557 üzenetére
itt a légifelvétel
9DB van belőle igazi szocis műremek.Tapolca--- Kapolcs--- Veszprém úton látszódnak. szóval Sümegről keresztül kell menni a városon.
[ Szerkesztve ]
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
válasz maszekember #27545 üzenetére
Ilyen van a velem vizsgázott csajnak csak ezüst és alig futott (megnézették). Több száz km-es körökre járt vele.
Más: Lehet köze az olajfogyasztásnak ahhoz, hogy olyan a kipufogóm mint egy ágyú? Annyira ki van herélve. Morog, meg durrog ha motorfékkel megyek, jellemzően amúgy így lassítok.
[ Szerkesztve ]
-
Még van pár napom eldönteni, hogy kinek hiszek (mivel nincs semmi tapasztalatom). Mikor cseréljek olajat? Tavasszal vagy ősszel (azaz most elrakás előtt szezon végén)?
A szezon végi mellett az szól, hogy a régi trutyis ne egye a blokkot-ne álljon benne. Így tavasszal a már friss olajjal gurulhatok ki a garázsból. Nekem fűtött helyen lesz a motor. -
Daywalker
addikt
válasz Kolondrum #27561 üzenetére
Ezzel kapcsolatban nem hiszem, hogy lesz valakinek is tapasztalata. Úgy csináld, ahogy neked jólesik. Cseréld most és akkor nyugodtság van. Én mindig tavasszal cserélem, a blokkot nem fogja megenni az olaj (úgyis kevés km van benne).
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
válasz Daywalker #27563 üzenetére
December 31.-én lecserélem azt teljesül ez is meg az is.
persuader! No és ha a motor halkan jár, nem folyik belőle semmi, nem füstöl (csak reggel még hideg). Még szerintem is rendben van, pedig belekötök mindenbe. Szelephézag és karbi tuti rendben van, pár hete lett megcsinálva márkaszervizben.
Ha igazak a jelek akkor 6dl olajat evett meg olyan 1800km alatt. Ebből valami a szelepfedél tömítésen távozott amit szintén rendbe lett rakva.
Sajnos ebben az évben már nem derül fény a dolgokra mert november 9.-ét jelöltem meg elrakásnak.[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
válasz Kolondrum #27566 üzenetére
Én örülök annak, hogy ennyiszer cserélhetek, akkor van nálam gond, ha ettől kevesebb, akkor már értelme se lenne számomra a motorozásnak, kihasználatlanság miatt.. Nekem ~10K/csere.
Idén májusban 2x-r cseréletem olajatCsak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
-Mosquito-
őstag
Megvettem én is a Lidl-s töltőt,elég jónak tűnik.
Lehúztak még egy bőrt.. Honda CB 1300S
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
vendingo
veterán
válasz Kolondrum #27570 üzenetére
Én baromira sajnálom benzinre a pénzt, ezért csak célirányosan veszem elő a motort.
Idén a szezonzáró gurulásommal (62m) együtt 11x-r voltam el motorozni, ezalatt összejött 10000+ km.Bezzeg tavaly ha muszáj volt, ha nem folyamatosan mentem mindenhova, rá is untam rendesen a motorozásra.
GS500-nál mi az olajcsere intervalluma?
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
TayRol
veterán
válasz -Mosquito- #27571 üzenetére
maradok a régi, ötgangos, kockalámpás fejidomosnál, arany küllőkkel.
-
maszekember
aktív tag
válasz csongi #27548 üzenetére
Én csk a youtube videók alapján tudok tájékozódni,ott annyira nem izzadt le. Meg azt is szokták írni róla,hogy a 140-et hozza,de mire fel létrázik odáig lemegy a nap,ellenben elvileg 120-130-ig egészen dinamikus (nyilván,nem kacarászik,miközben odagyorsul,de na,ha muszáj,hát muszáj ) .
Meg azért gondolom a 250-es Burgman és a 250-es CBF között,ilyen kis teljesítményű erőforrásnál erősen számít a légellenállás,meg a saját tömeg,és azért a burgmán olyan igazi battleship,míg a CBF...hát... mondjuk azt,hogy kecsesen vékony .
De mint azt mondottam volt,elsősorban az állapota miatt választottam (szombaton foglalózom le,így asszem már nem kell feltételes módban beszélnem róla) illetve hogy nekem nagyon tetszik. A robogók közül is sok begyere van,amikkel minden bizonnyal boldog lennék de ez itthon vásárolt,tutti kilométerrel,jó fej tulajtól (még nekem mondta,hogy majd hidegben óvatosan,mielőtt elindulok járassam pár percet,hogy ne szenvedjen a blokk) , egyedül láncot kell majd cserélnem ez majd még egy 10.000 ft körüli tétel lesz,minden más javítás,karbantartás stb. számlával igazolhatóan megtörtént a nyáron.
" The only time a lawyer can cry, is when it's all over..." -Prosecutor Godot
-
válasz maszekember #27575 üzenetére
Én már a GS500-at is lomhának tartom. Ez már az én hibám, az örök elégedetlen. Két személlyel kb 100-ig merek előzésbe belemenni. Amit eddig ha 1xx tettem meg és többet nem.
-
TayRol
veterán
válasz -Mosquito- #27577 üzenetére
Majd keresek kevés km-rel egyet. A fogyasztás meg nem érdekel.
-
-
Archer
őstag
válasz polimorf #27578 üzenetére
Menjetek úgy, hogy Győr-Zirc-Bakonybél-Pápa-Noszlop-Devecser. Nagyon szép ilyenkor ősszel a Bakony, érdemes megtenni ezt a kitérőt. A Tapolca-Sümeg is nagyon jó szakasz, kiváló aszfalttal, csak ne a 84-esen menjetek hanem van egy erdei út, nézd meg a térképen.
SymbianOS: miért, mennyit eszik a 600-as Hornet? Nekem az RR megáll 5,5-ből ha nyugisan megyek.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
.mf
veterán
Gondolom ismered az ajánálst, hogy közúton is javasolt csukló és vérmérséklet függvényében az előírthoz képest fél-, legfeljebb kétharmad intervallumonként cserélni az olajat. Még mindig olcsóbb olajat cserélni, mint minden mást, ami a régi, elkoszolódott olajtól tönkremehet. (Továbbá érzed is párezer km után, hogy az új olajhoz képest mennyivel keményebb lett megint a váltó, mennyivel nehezebben, lassabban melegszik be).
Holnap még megyek este egy karikát, majd szombaton már vinnem kell haza téli elrakásra... pedig mennék még, ha lenne olyan idő (meg ha lenne saját garázsom).
Kb. 13.5k km lesz benne szombatra az idei szezonból.
Nálam is 2 olajcsere volt már idén (szezonkezdő nagyszervizkor és a horvát túra előtt), a jövő év eleji nagyszervizzel is lesz egy. Nem egy nagy költség.
Inkább az, hogy idén már a 3. pár gumi van rajta
- a tavalyi BT003RS év elején kopott el, 8k ment bele, min. megengedettre kopott;
- április végén BT R10, 8.5k ment bele, a horvát út előtt 1.8-cal vettük le;
- aug. végefelé KR106+108, eddig 4k, mégis alig kopott, sőt, 1k autópálya ellenére sem kockásodott. Nyugatin nem akarták nekem elhinni CsuklóFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
teppik_amon
tag
válasz Kolondrum #27561 üzenetére
Én az idény végi cserére szavazok, több okból is.
- Használat közben az olajba belekerül minden xar, mocsok, ami a hosszú állás alatt szépen leülepszik az aljára. Savasodik az olaj ahogy öregszik, meg hígul, vizesedik. Pár hónapos állás alatt van ideje dolgozni.
- idény végén, késő ősszel, tél elején üresek a szervizek, nem kell időpntra vadászni hogy mikor viheted, nem kell otthagyni napokra.
Én idény közben próbálok annyit menni, hogy év végére fusson ki a csere periódus, ne menjen "kárba" az a drága olaj
Szóval tessék csak szépen friss olajjal eltenni a járművet, így tavasszal egy gondal kevesebb. -
Dexar007
veterán
Én sosem tettem még el motort télre - mint valami befőttet.
Olyan telek már szinte nem is léteznek,hogy végig esne/fújna/fagyna, így ha 0 fok fölött van a hőmérséklet,és mondjuk ragyogó napsütés,akkor miért ne lehetne gurulni egyet? (Azon kívül,hogy odafagysz..de hát fel kell öltözni)Give me your cum,bull!
-
válasz teppik_amon #27585 üzenetére
Én is ezt kérdeztem, hogy tavassal meg azzal indulhatok is útnak? Azt mondta igen persze. A régit ne hagyjam benne mert dolgozik. f tudj mi a jó.
-
Archer
őstag
-
fattyu
veterán
Ha már összegzünk:
Nekem 12700 volt a szezon, ami ugy hogy nem mentem ki az országból és nem közlekedési eszköz ( értendő munkába nem ezzel járok ) elég rendes hobbizás volt.
Elfogyasztottam valami használt szett gumit amivel kaptam a hetest, meg félig a pilot power3 hátsómat. Azon látszott már a kopás 6000 alatt de a fele még vissza volt. SZintén nem gyilkolt használat eredményeként tudott tartós lenni.
Volt két kis sebességű elcsúszásom egy jobbra egy balra, és egy álló helyben lukbaléptem eldőltünk asszonnyal idén Sérülés és minden komoly baleset nélkül, élő jó állapotú motorral sikerült zárni. 7es elment. Fireblade várja a tavaszt.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
.mf
veterán
válasz Dexar007 #27586 üzenetére
Megnézném, mit mondanál, ha nálad is az lenne a két választási lehetőség, hogy "szabad ég alatt" (max. ponyva), s bármikor elérhető; vagy garázs, ami buszozós, ahova macera levinni, betenni, kivenni, szóval nem veszed egykönnyen újra elő. Mondom, ha nekem is saját, jól használható garázsom lenne, akkor még később is elővenném. Igaz már csak óvatosan
mert vágottslickek vannak rajtaFattyú: nálam is hobbizásra volt csak használva, viszont nálam elég sok határon túl jött össze. Ausztria + Volt másfél hét 2.1k, Horvátország + Bosznia másfél hét 2.7k, plusz Szlovákiába is átmentem 3-4x.
[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #27577 üzenetére
Ezt az ot gang es nagy fogyasztas kozotti osszefuggest nem ertem.
Egy 6. Gang max overdrivenak lenne jo, de ezzel egyutt nem feltetlen lenne sokkal jobb a fogyasztas. A nyomatekot hatodszorra is elvaltanad, lenne egy jo kalap sz.r fokozatod, ha igy maradna. Az 5 gang attetele jol ki van szamolva. Nem itt lesz a kutya elasva.mf:
En nem hallottam errol az ajanlasrol, de ezt ki mondta, illetve milyen indokkal?Vizesedes savasodas... Mikor tud kart tenni olaj savasodas miatt a hajtomuben? Eletemben nem lattam rozsdas hajtomuvet, valtofogaskereket telen le nem cserelt olajtol. Erre ugyancsak van adalek az olajban. Pajtaban 10 evre lerakott motornal. Ott igen. Iszaposodas... Jah 30 000 km van az olajban, akkor tud olyat. De nem 5 e km nel. Detergens adalek erre valo. Ki lehet cserelni az olajat tel elott, de konkretan a lelek megnyugtatasara jo. Normal csereperiodusnal nem fog semmi baj lenni.
De ha valakinek emiatt beszart a motorja, vagy szetszedte es latta h baj van, az ossza meg a kozvetlen tapasztalatait
Termeszetesen a minel tobb olajcsere jo. De egyreszt nem annyival jobb, mint amennyit rakolt az ember, illetve ezek a nephiedelmek, hogy mitol tud beszarni a motor...[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
BoB
veterán
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #27597 üzenetére
Látod mégis beletették valamiért. Egyel több fokozattal kevesebbet forog/hat majd a motor,így kevesebbet is fog enni.. Szerintem igen. Ha itthon kapható lesz majd elvisszük egy karikára összehasonlításképpen az 5 gangossal.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
vlevi
nagyúr
válasz -Mosquito- #27599 üzenetére
Ha a valto attetelezes 5-ben ugyanyolyan hosszu a regiben, mint az ujban a 6., akkor ennek a fogyasztasra nincs hatasa. Marketingfogasrol inkabb lehet szo, vagy arrol, hogy egyszerubb egy masik tipus valtojabol tobbet gyartani, mint ket tipusbol kevesebbet. Egy ekkora blokkban van akkora nyomatek, hogy ne kelljen allandoan valtogatni. Hatvannal felrakod 5-be, es amikor a benzinszint jelzo tartalekot jelez, akkor kirakod uresbe :-)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- A nagy Szóda, Szódakészítés topic - legyen egy kis fröccs is! :-)
- Samsung Galaxy A52 - royal cuvée
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- bambano: Bambanő háza tája
- Politika
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Call of Duty: Black Ops 6
- További aktív témák...
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen