- Starfield
- Xbox Series X|S
- Alkoholista nevelde
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
- XGS24 - Befutott a Dragon Age: Veilguard új előzetese
- Diablo IV
- Call of Duty: Black Ops 6
- PlayStation 5
- XGS24 - Befutott a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #27562 üzenetére
Lehet egy picit gatyába kellene rázni az első hsz-t. És egy pár vissza térő kérdésre a választ betenni.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #27599 üzenetére
Hat nem a fogyasztasert az biztos.
Egyebkent miert egyertelmu az, hogy az 5 sebesseg attetele kisebb, mint a betett 6 ?
Beszeljenek a szamok. Attetel aranyt nezzuk meg, visszaterunk ra.Amit nem ertek, h allandoan azt hallom ennel a motornal h de elkellene ide a 6.
Attetel aranyokrol semmit nem tud, de nekiall hajtomuvet tervezni fejben, mert benne van a bugi a bal lababan...Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #27603 üzenetére
Tény,színte minden tulaj azt mondja/írja,hogy jó lenne még egy gang. Most majd megkapjàk.[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
KoVee84
senior tag
válasz Topiccsendőr #27597 üzenetére
Nem mellesleg az ex z750-em magyar szervizkönyvében 6000 km volt az olajcsere periódus, míg a neten talált amerikai változatban már 12.000-et írtak.
Szóval szerintem is túl van hypeolva ez az egész évenkénti olajcsere...[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz KoVee84 #27605 üzenetére
Az évenként nincs, a téli húde olajcsere viszont igen. Gyári dobozban bontatlanul és megfelelően tárolva is kb 2-3 évet lehet tárolni, Használatban lévő olajat évente illik cserélni, még akkor is ha nincs meg benne a kellő kilométer. Városi használat mellett meg erősen javasolt, szvsz.
-
Daywalker
addikt
Ezek a majmok már megint magukat járatják le: [link]
"A sebesség nem megfelelő megválasztása és az ezzel összefüggő sebességtúllépés hazánkban, és Európa más országaiban továbbra is az első helyen szerepel a közúti közlekedési balesetek okai között."
WTF? Ez a mondat...értelme nem sok. A relatív gyorshajtást mégis hogy akarják kiszűrni? Úgy van megfogalmazva, hogy faszán össze van keverve a kettő, adott esetben pedig kurvára nincs összefüggés közöttük. Inkább az ellopott biciklimet találnák meg. Ja, azért dolgozni kéne. Én kérek elnézést
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Gs500
Oil Change Intervals Suzuki Recommends = Every 6,000km or 12
months (what ever comes first)
Minimum = Every 10,000km or 12 months (what
ever comes first)
Better = Every 5,000km or 6 months (what ever
comes first) -
vlevi
nagyúr
"6000 km után cserélni lehet hogy túlzott óvatosság."
V-Stromra is 6 ezres csere van előírva, de szerintem is kicsit túlzó a dolog, mert tudtommal pl. a Yamahákra általában 10 ezres intervallum érvényes.
Autóknál volt egy időszak (asszem a renault, peugeot erőltette) a 30 ezer vagy 2 év intervallumot, de talán már az újabb típusoknál ők is leszoktak volna erről.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz Daywalker #27608 üzenetére
Sajnos a gumiszabálynak köszönhetően, szinte minden balesetet rá lehet fogni a sebességre. De hogy a kibaszott kurva kátyús és szar útminőség a vezető figyelmének jelentős %-át leköti, az bezzeg nem büntetendő, és természetesen nem minősül más ember testi épségének és életének a veszélyeztetése kategóriába. B@szák meg!! Ezen mindig feltolom magam agyilag. Mi lenne ha azt is figyelembe vennék, hogy milyen útszakaszon út minőségű utakon fordul elő több baleset? Ez miért nem tartozhat a biztonságos közlekedéshez ?
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Kolondrum #27610 üzenetére
Én 3000 ezrenként cserélem szűrőstől, egyéb adat hiányában (tehát eddig már kétszer a nyáron). Mondjuk nem vág földhöz a dolog, mert 1 liter kell bele. A két csere között meg nem fogyott észlelhető mennyiség...
Először Repsol 15W50 ásványi került bele (tévedésből ezt mondták a Honda márkaszervizben), másodjára már MOL 10W40 - MA2 félszintetikus. Az előírás amúgy 10W30 - API SG lenne (MA-ra nincs ajánlás), tavasszal valószínűleg megpróbálkozom vele (ilyen viszkozitással csak API SM-MA2 minősítésű versenyolajak vannak, de a magas fordulatszám indokolhatja a használatát). Egy lityi abból sem nagy összeg.Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
huszi.gyb
senior tag
válasz csongi #27612 üzenetére
Sajnos tényleg ez van. unokatesóm fának ment a múlt héten. Valszeg sokkot kapott, és nem fékezett, 70 körül csapódott, komoly baja nem lett, csontrepedéssel megúszta. Rendőr kitalálta, hogy nincs féknyom, mivel ABS-es a kocsi, biztos gyorsan hajtott...(70 a megengedett azon a pár100m szakaszon, egyébként 90) A véleményem meg van az összesről (tisztelet a kivételnek). De szerintem gerinces embernek már az is ciki, amit a többiek művelnek (nem egy rendőrtől hallottam már)...
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
Integra
titán
válasz Daywalker #27608 üzenetére
ma hallottam reggel a rádióban, blablabla, szokásos kassza stafírozás és bullshitelés. egész egyszerűen hazugság, hogy a gyorshajtás okozza a legtöbb balesetet. és erről papíruk is van. igaz, a fidesznek bizonyítottan mindig van papírja arról, hogy hazudik, nem mintha bármit is számítana...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
BoB
veterán
Mindenestere érdekes hogy egyik motor kétszer annyit mehet a gyártó szerint egy olajjal... Amúgy én is 6000-ként cserélek, biztos ami biztos
bogyo112: 1 liter? Állat Az 50-es és 30 as olaj között azért már elég nagy különbség van, hogy nézhették félre
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz KoVee84 #27605 üzenetére
Tul van hypolva valoban, bar nem ebben a tekintetben szerintem.
Valszeg teljesen mas tavolsagok, kozlekedesi kultura van a ket kontinensen, ebbol ertheto a dolog.
Ha 5 km ekre eloveszi valaki pl, a rengeteg inditastol tele lesz benzinnel az olaj, hamarabb higul. Ez lenne europa ezekszerint?
Ezert total kulonbozo az ajanlas valszeg. Ebbe nem lathatunk bele.
Megertem a gyartokat is, nagyon sok onjelolt fejleszto van az utakon, aki kitalalja, h pl a honda mernoknel o miert okosabb. Nemregi pelda ugye a mellekelt index forumos bekotes, ami pirosnal lekapcsolja szep folyamatosan a lampat !!! Ahelyett hogy normalis akkut venne. Ezert hatalmas rahagyasokkal kell dolgozni, mert kulonben megy a forumra a nyomorek, h de szar ez a marka, uzemoras versenyendurot meg varosba hasznalja km intervallumban szamolva az uzemorat es meg o erzi atverve magat, ha kolteni kell valamire. Szoval veszelyes dolog ez.De ha intervallumban vagy, telen semmi nem fog dolgozni az olajban jobban, mint barmikor. Mert menet kozben nem dolgozik? barmi legyen benne, 80 fokos kozeg reakciokepesebb egy szobahomersekletnel szoval esetunkben mikor korrodalna adalek nelkul jobban az a sav???
Essatobbi.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #27618 üzenetére
Tudom, hogy hülyének tartasz az automata világításkapcsolóm miatt, de te városban motorozva mit csinálnál egy ilyen karakterisztikájú generátorral? 2-3 óra után már alig akar indítani, mert sokkal több a fogyasztás, mint a megtermelt villamos energia. Városban 4. fokozatban 50 km/h = 5.000 RPM.
Az akksi szinte új, fél éves, hibátlan, és lakott területen kívül (90 km/h 5.-ben 8.000 RPM) nincsenek töltési gondjaim, még GPS-szel sem. Ja igen: szerencsére a gyújtás nem akksiról megy (saját külön tekercsei vannak), viszont berúgókar az nincs, tehát lehet tologatni. Nem komálom.
Lámpa 35/35W elöl, 5W a hátsó és 3x2W a műszerfalizzó. Féklámpa, index stb. A tompított gyárilag már a gyújtás ráadásakor is világít, álló motornál. Kapcsolója nincs.Az eredeti ötletet a Jawa 350-eshez dolgozták ki a srácok, mert annak is alulméretezett a dinamója, mert még akkor tervezték, amikor lakott területen nem kellett világítani, most meg folyton töltés gondokkal küzdenek, hibátlan gép esetén is! De ott legalább van világításkapcsoló. Meg berúgókar.
Erre mit lépsz? Városban 2-ben 10.000-rel pörgetve járjak, hogy legyen elég töltés?
Mióta megépítettem, soha nem kellett az akksit tölteni, mégis hidegen/melegen pöccre indul.
(#27620) huszi.gyb: ez a gyári adatlapról másolt részlet, gyári új korában ennyit tud.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #27597 üzenetére
Ezer meg egy helyen, s szerintem már itt is elég sokszor előkerült. Bár lehet, hogy itt jobban volt hangsúlyozva, hogy akik pályán is használják, annak függvényében annál gyakrabban kell, vagy legalábbis érdemes.
Mindegy. Mire olajat cserélek, addigra általában gumit is kell, s ahhoz képest ez már nem fáj annyira (bár mondjuk a vágott slicket egész jó áron kapom, s nálam eddig elég sokáig is bírja). Ártani nem árt, sőt: a váltó érezhetően puhábban jár, a motor is hallhatóan simább, valamint az üzemi hőmérsékletet is már jóval rövidebb bemelegítéssel eléri.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Bogyó bá' #27619 üzenetére
Kapcs. ford
Aztat írja, hogy a fényszóró tompított üzemmódjában is 2.5k fordulatnál 2.2A-t meghaladóan kell minimum pluszban töltenie.Amúgy tényleg elég kevés. Az enyémnél 5k ford.nál 22A és 14V...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
csongi
veterán
válasz Bogyó bá' #27619 üzenetére
És ezt tudja most is? Mert ezt nem korhoz mérik. Ha valamiért nem tölt eleget akkor az alkatrészt cserélni kell, már ha van rá lehetőség De nem tartom jó megoldásnak a lámpa lekacsolását, ha meg végképp szükséges akkor inkább előre is egy led lámpa ami kiváltja a tompított fényt. Vagy bármi, de a fény mennyiséget ne csökkentsd szerintem. Nekem van fent plusz két led csík elől, és azt sem veszik észre sokszor
Például ha ilyen gondom lenne a 3*2W égőt cserélném ledesre plusz a hátsó 5W-os égőt foglalttól függően.
Ez már 10W spórolás és az 5000rpm-en teljesített 3,4A fedezi a szükséges városi áram ellátást.
Csak köss be egy stab kockát és sosem kell ledet cserélni. -
Bogyó bá'
nagyúr
Ez biztos?! Tehát a 35W-os izzón felül ennyi? Mert akkor valami nagyon nem faßa!
Magyarul, ha minden rendben lenne, akkor a 35W-os izzó helyett használhatnék 65/60W-os H4-et is????(#27623) csongi: kizárólag ráadott gyújtásnál, járó motorral, de üresben lévő váltónál veszi el a villanyt, akkor is csak kb. 7-8 másodperc múlva. (helyzetjelzők természetesen ekkor is égnek). Tehát ha lámpánál hosszabban állok... ...eddig megoldotta a töltési gondjaimat
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
csongi
veterán
válasz Bogyó bá' #27624 üzenetére
Értettem! Csak azt nem értem akkor hogy oldotta meg a töltési gondod? Mert ezek szerint minden lámpánál ki kell tenni üresbe hogy legyen elég töltés a városban. Az meg a nagy számok törvénye szerint, ha csak egyszer lesz egy baleset, és hivatkozik valaki arra, hogy nem látott, mert nem volt világításod, és ezt még szemtanú is megerősíti.... Sajnos ma Magyarországon jogilag mindenki a kibúvókat keresi. De értem a problémád.
-
.mf
veterán
válasz Bogyó bá' #27624 üzenetére
Nekem úgy tűnik...
AC generátor teljesítmény / hatékonyság
Fényszóró BE, Tompított (ez az ángliusjapán, jajj heddorájtó ON LO bímü - headlight ON, LO(w) beam ) esetében / alkalmával / idejében
2500 rpm, 2.2A meghalad / afeletti.
Legalábbis ha nem így lenne, akkor minek írná bele a fényszórót. Mindenesetre részletesebb környezet kéne hozzá. Mennyi az ac generátor által leadott fesz. Mennyi jön ki a fesszab után. Gondolom ez a "service limit", magyarul kb. csere határértékek oldal?
Szóval szerintem ennyi. Generátort átnézted már? Esetleg fesszabot kimérni.
A nagyobb izzót nem javaslom, ha már a kisebb miatt is gondok vannakFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
fattyu
veterán
válasz Bogyó bá' #27624 üzenetére
kivilágítatlanul állni éjjel pirosnál...
vagy bárhol. Mi van ha műszaki gondod akad és nem kivilűgított városban állsz meg? és nem tudsz elkotródni az utból ahol nem 45el jönnek mögötted?
Kresz szerint a pirosnál várakozó jármű forgalmoban résztvevőnek minősül és mint ilyen a napszakra vonatkozó előírások vonatkoznak a világítására lakott területen belül.
rendőr meglátja megvág.
És ha én autósként vészfékezésre kényszerülök mert későn veszlek észre emiatt akkor kiszállok és tettlegesség lesz belőle.
Nem ez a jó megoldás. Olcsónak lehet, de ezzel több bajt csinálsz mint amit megoldasz.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz csongi #27625 üzenetére
Pont az a kevéske villany hiányzik. Bár már gondoltam rá, hogy egy kapcsolóval egyszerűen napközben leoltanám a műszerfal világítást, és akkor az egész bohóckodás feleslegessé válna... Ki fogom próbálni.
(#27627) fattyu: igazad van, bár műszaki hiba esetén ki tudom magam világítani: ha a gyújtás rajta van és áll a motor, akkor egyszerűen egyesbe lököm a váltót.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Integra
titán
mmm, 2014-es modellfrissített tehén, led fényszóró, 6 sebességes váltó, új kerekek, némi idom módosítás, na meg az elmaradhatatlan undorító kipuff..
superleggera 75%-át előre eladták már, lemaradok róla
új abs rendszer a contintental-tól. a végén már semmit sem engednek ezek, ha nem lehet kikapcsolni..
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #27619 üzenetére
Nem nezlek hulyenek, csak ez ganyolas. El nem tudom kepzelni h a honda kiadvegy olyan motort, amit nem lehet varosban hasznalni.
Egyreszt japan motoroknal mindig kiderul, h ilyen esetekben valami gebasz van vagy a generatorral, vagy a fesszabbal. Nincs egy olyan motor sem (japan) amelyik ne tudna pluszba tolteni az osszes fogyaszton felul.
Erdekes h ezt sose emlitetted. Esetleg a rarakott fogyasztotol meg kell valni.
A toltokort megvizsgaltad egyebkent, vagy csak ugy elfogadtuk h ez igy gyari?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Integra
titán
válasz TayRol #27630 üzenetére
igen-igen, fateromé ennél sokkal szebb de a gyári kipuff még ott zörög rajta...
viszont kíváncsi vagyok, hogy a led milyen, jobb e, mennyivel másabb, illetve, hogy a hatos váltó mennyire változtatja meg a motorozási karakterisztikáját, előnye, hátránya etc.múltkor kölcsön akartam kérni, de olyan fejet vágott, hogy nem volt szívem elvinni mintha a szívébe markoltam volna..
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #27631 üzenetére
S lám, megint oda lyukadunk ki, hogy a gyárban nem hülyék dolgoznak, hogy a jó magyar szaki aztán dolgozhasson vele.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-
canniball
nagyúr
válasz Integra #27632 üzenetére
Érdekes, én mikor említettem éccsapámnak hogy letettem a különbözetit és hogy alig gyakorol(hat)tam elötte mindjárt azt kérdezte miért nem szóltam, az övével karikázhattam volna. Csak hát abban mi lett volna a meglepetés, no meg chopperen...
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #27631 üzenetére
Pedig ezen szinte minden gyári, annyi a különbség, hogy az eredeti pici szögletes első fényszóróban lévő 35/35W-os Honda Dio robogóizzó helyére egy 638-as Jawa kerek fényszóróját szereltem, szintén 35/35W-os de HS1-es halogén izzóval. Plusz fogyasztó csak az első 5W-os helyzetjelző izzó, mert a gyári (nem E-jelzésű) fényszóróban még helye sem volt kiképezve ez utóbbinak. Az eredeti szögletes lámpával semmit sem lehetett látni már 40-50-nel haladva sem, ez meg tökéletesen használható éjjel, 80-90-nel haladva is. A "töltésgond" az eredeti lámpával is fennállt, a fényszóró cseréjekor annak házába építettem be az automata lámpakapcsolót.
A "generátor" az 50 köbcis robogókban használt egyfázisú tekercs, egy tirisztoros söntszabályzóval megtámogatva. Minden világítás az akksiról megy (ugye az önindító is), a gyújtás viszont teljesen független feszültségtekercsről + a jeladó tekercse. Soha nem volt szétszedve. Világításkapcsoló nincs, gyújtásra azonnal (tehát indítózáskor is) megy a tompított.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #27638 üzenetére
Na acsi!
Ha robogoknal hasznalt generator van, akkor a vilagitasodnak kulon tekercsrol kellene mennie valtakozo feszrol. Koze nincs az akkuhoz.
CDI nek megint kulon tekercse van, egyedul a feklampat, az indexet, az oninditot taplalja az akku. Akku toltese ugyancsak kulon tekercsrol megy.
Valami nem klappolNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #27639 üzenetére
Jó, akkor lehet rosszul fogalmaztam ("robogó"). Azt a műszaki megoldás "komolyságára" és "teljesítményére" értettem. Szóval ráadott gyújtásnál (álló motor) az akksiról megy a világítás (tompított). A gyújtást leszámítva minden az akksiról megy, ezt tölti egyetlen (egyfázisú) tekercs.
(#27641) persuader: ha odahúzom a gázt, akkor simán felmegy - akkusarun mérve - 14,4-re. Alapjáraton meg csak kb. 12,5-12,6. Ez világító tompított esetén. Tompított nélkül alapjáraton is eléri a 13 V-ot.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #27643 üzenetére
Előző hozzászólásba beszerkesztettem a pár hónappal ezelőtt mért feszültségértékeket!
Szerintem egyszerűen alul van méretezve a generátorom: 60W-os névleges teljesítményűnek írják, míg egy egy mai Honda 125-ös (CBF) 215W-os névleges teljesítményűvel van szerelve. Izzók mindkét motoron azonos wattszámúak. Szerintem - mivel csak japán belpiacra készült - akkoriban náluk egyszerűen nem volt kötelező a nappali "díszkivilágítás". Erre utal a gyári fényszóróban a helyzetjelző izzó hiánya is. Azóta meg eltelt 20 év....
Nincs itt semmi probléma, a dolog működik az én gányolásommal.
(#27642) DigitXT: csak arra céloztam, hogy a legkisebb (125-ös) mai motorkerékpáron is 3 fázisú a "töltőtekercs", csak az 50-es robikon van egyfázisú. Igaz, ott a világítás nem erről, hanem saját tekercsről megy...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Daywalker
addikt
válasz Bogyó bá' #27644 üzenetére
"Erre utal a gyári fényszóróban a helyzetjelző izzó hiánya is."
Rengeteg amerikai/kanadati stb motorban sincs helyzetjelző. Az enyémben sincs. Sőt, le se tudom kapcsolni a tompítottat, állandóan ég ha megy a motor.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Daywalker #27645 üzenetére
Enyém is ég (ett), akkor meg pláne nem értem.
A Yamaha YBR tanulómotoromon például az normálisan volt megcsinálva, hogy gyújtásra csak a helyzetjelzők világítottak, és csak járó motornál kapcsolt automatikusan a tompított. Tehát legalább önindítózáskor nem világított. Az enyém helyből tompítottal kezd, gyárilag nem lévén helyzetjelző. Na erről szoktattam le...[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #27644 üzenetére
Hat a 12,5 alapjaraton az karcsu. Az nem ok. Ki kene deriteni mi okozza.
Gyari ertekekre lenne szukseg.
Japan belpiac arrol hires, hogy azonnal felkapcsolja a lampat, nem ez lesz az oka. Nem gyozom hangsulyozni, h hasznalhatatlan motort nem adnak ki a kezuk kozul, jelenleg ez az.
Robogoknal szokott olyan lenni, plane ilyen idosen, h az allandomagnes elvesztette a gyari magnesesseget. Ha mindennel, ertsd fesszab, generator minden oke, akkor akar az allandomagnesed is odalehet.De ezt normalisan meg kellene vizsgalni, atol cettig.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #27647 üzenetére
Erre már én is gondoltam (állandómágnes gyengülése), de a feljebb linkelt gyári adatok szerint 2500-as fordulaton sem "kell" annyi áramot termelnie a generátornak új korában sem, mint amennyit a tompított izzó (nem beszélve a műszerfal világításról, hátsó helyzetjelzőről, stb) önmagában fogyaszt (kb. 3Amp)
Szóval szerintem ez ilyen. Hogy miért ilyen, arra meg nem tudom a választ...
(#27648) DigitXT: "menet közben" szerinted mikor van 8 mp-en túl üresben a váltóm? Valóban, ha a lámpánál hosszas ácsorgás is "menet közben"-nek számít, így szabálytalan. Meg fogom próbálni a műszerfalizzókat lekapcsolhatóvá tenni, esetleg LED-es első/hátsó helyzetjelzőt használni, hátha éppen elég lenne a megtakarítás, és akkor ki lehet kötni az áramkörömet belőle...
Nem sok villany hiányzik, de csak városban használva (nálam ez is nagyon ritka) érezhetően merül az akku. Országúton meg nem.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen