-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #3650 üzenetére
Domokossal sokat motoroztam, de hyoval nem lattam palyan 1x sem... persze ettol meg lehet ... Par gixxert kukara tort az biztos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #3651 üzenetére
Amikor belekezdett a gsxr klubos dologba. Illetve előtte nem sokkal. euroringre járt vele sokat, meg a Kutrikkal.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
shiNIN
tag
A többi Hyót nem ismerem, fórumon vannak, akik odavannak a sajátjukért és ha csak lehet, 200-zal repesztenek hátul az asszonnyal a GT650-en. Én a sajátomhoz is csak annyit értek, amennyit egy full laikus kezdő érthet, sose vezettem még más motort. Néha mondják, hogy nem finom a váltó, én meg nem tudom értelmezni. Váltó, vált, innentől nem érdekel. Biztos másutt vannak a prioritások
Kinézet: nyilván embere válogatja, mennyire fontos, nekem valamelyest az. Igazából az élmény számít, s akkor úgysem látom, hogy néz ki, így valahogy el tudom viselni, hogy rengeteg rajta a króm. Én a fekete dominanciát kedvelem a csillogó elemekkel szemben, a fekete Triumph blokkok speciel nagyon bejönnek. A következő motorom majd szebb lesz az én szememben (merthogy a Kissast tipikusan meg szokták nézni és tetszik az embereknek. nekem meg olyan elmegy szintű, nem ronda, hangulatosan cruiseres, dupla kipufogós, az jóóóó, de csillog, mint Salamon töke ). Anno nem volt sok választási lehetőségem, könnyű, alacsony, megbízható motor kellett, ami autópályán is elmegy, ha nagyon kell, s előfordul kis hazánkban kellő mennyiségben. Alvarónak hasonló szempontjai voltak, kivéve az alacsonyságot, nála csak a magas motorok estek ki, nem az összes nem cruiser S egy hirtelen találkozás egy F650CS-sel eldöntötte a dolgot. Egyeseket zavar a kinézete, Alvaro beleszeretett -
Daywalker
addikt
(Most tőled függetlenül...) Szeretem ezt a 200-zal repesztünk az asszonnyal a hátsó ülésen dolgot. Én nem szeretek ennyivel repeszteni, csak egyedül (hogy hol, azt most hagyjuk). Akkor kényelmesen elhelyezkedem és bebújok a plexi mögé...két személlyel 160 a max, ha nagyon túrni kell, pedig két személlyel is simán repeszt többet is. Nekem és az asszonynak felette már annyira nem kényelmes.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
TayRol
veterán
na, tekeregtem egy 50km-t, jolesett. nem sok motorossal talalkoztam de annal tobb rendorrel. nagyon keresik a penzt ahogy latom.
-
Topiccsendőr
addikt
-
TayRol
veterán
válasz Topiccsendőr #3656 üzenetére
nagyon buntet az mz. a hangja is zsir.
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #3656 üzenetére
Mindig is tudtam hogy orult a Domi
-
TayRol
veterán
válasz Topiccsendőr #3658 üzenetére
aa, safety cart (bike-ot) tilos megelozni.
-
Gaboman
nagyúr
válasz Integra #3645 üzenetére
Egy motoron én is meg tudom mondani hogy szar e a futómű vagy a fék, annyi tapasztalatom van már az évek során.
Nem kell hozzá versenyeznem hogy ezt meg tudjam különböztetni motorok között.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
zack
nagyúr
válasz Integra #3625 üzenetére
Na ja.
Amikor elkezdtem motorozni egy örökölt 1974-es MZ ES 150/1 motoron, pont nem érdekelt hogy a fiatalok kiröhögnek a motor formája és a hozzá való nyitott papír sisak és bögöly szemüvegben...Az idősebbeknek leesett az álluk, hogy ilyen állapotú Trophy még létezik, a fiatalok körében meg közröhely tárgyát képezte.
Mégis örültem, hogy tudok motorozni, és nem érdekelt milyen motorom van. De jó is volt...Igazából nehéz olyat választani, ami tetszik is, jó is, és érdemes is megvenni. Valahol kompromisszumot kell kötni, főleg adott lóvéból. Ha már kompromisszum, akkor inkább a külalakból engednék, mint bármi másból.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
zack
nagyúr
válasz Daywalker #3663 üzenetére
Jó dolog. Rá egy fasza slick és lehet csapatni.
A fenntartása meg bagatel. Az egyetlen gond, hogy eredeti német minőségi cuccokat már nem nagyon lehet hozzájuk kapni. A török cuccok meg fosok, más meg nincs nagyon.
Persze át kell alakítani, mert az alap fékrendszere az életveszélyes.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #3666 üzenetére
én azt tapasztaltam, hogy a török cuccok jók, ugyanis a törökök megvették a gyártósort és Kanuni néven gyártották tovább a motorokat 90es években. Szóval azok még istenesek. De van néhány magyar utángyártott dolog ami fos, sőt, taiwani is. Ez van. Szerencsére Németországban is elég sokan hajtják ezeket a szarokat, meg Angliában is, szóval van normális alkatrész, de annak van is ára.
Fékrendszer ügyben a gyári főfékhenger karmantyúi rosszak, vagy a dugattyú megmunkálása? fene tudja. Egy főfékhenger csere és máris jó minden. Akár jó állapotú gyárira is. Ki kell fogniAmi viszont elárul mindent a motorról, illetve hogy leszarható hogy milyen motoron ül az ember:
4 szezon után szedtem szét a blokkot, mert nagyon csörömpölt. Jött ugye mindenki, hogy húú ez főtengely, hajtókar, meg a nagy okosok megmondták hogy még mi.
namost szétszedés megelőzően sikerült elvágódnom vele, és akkorát lassult a főtengely, meg az egész motor, hogy a váz, villa elgörbült, illetve a primer fogaskerék a dacára a biztosító alátétnek, lelazult. (ami a kuplungtól viszi a hajtást a váltónak) Az csörömpölt, illetve a dugattyú ütötte a henger falát mert már túl volt az illesztés limiten, nem is kevéssel. Több mint 1 tized volt a henger dugó illesztés. gyári érték 4 század. (meg se éreztem, azt sem, hogy a gyűrűk is odavoltak, lefújt a dugó mellett a gáz. Mégsem ragadt meg.
kimértem a főtengelyt. hajtókar tökéletes állapotban. A főtengely ütött a megengedett 3 század helyett 4 századot.
Az esés miatt a primer kerék kuka, ami vitte magával a váltó hajtott tengelyét is
A kuplungot úg yodaégettem, hogy a fémlamellák berepedtek, de még működött az is.
Érdekes, hogy egy esés miatt még a blokkban is milyen károk keletkeztek.4 szezon, úgy hogy amikor ideges voltam, akkor jéghidegen üresben nyeleztem, mert kimaradt a gyújtás egy rossz megszakító miatt. csak nyélen volt használva FC besorolású 1500-2000 forintos OMV olajjal. (amit csak azért bánok, mert kokszos lett a dugó teteje, de egyébként semmi egyéb) Hajtműolajnak egy 10W40es Elf 4T olajat használtam.
Összesen egy megszakítót cseréltem a motorban, semmi többet.
csak jól volt összerakva, meg minden ki volt mérve. Rengeteget számít ez, a gondos összerakás szerintem.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #3667 üzenetére
No és a futómű? Mennyibe érdemes gondolkodni?
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
zack
nagyúr
válasz Topiccsendőr #3667 üzenetére
Szerintem a főfékhenger. Én volt hogy cseréltem törökre gyári híjján, mert nedvedzett...Kár volt, mert a töröktől meg zubogott a fékolaj rá az első tárcsákra. Szóval az első fékkel csak a szenvedés volt. Volt hogy a legváratlanabb pillanatban felpuhult, de ezekkel az életveszélyes tulajdonságokkal együtt szerettem az ETZ korszakot.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
zack
nagyúr
válasz yodamastah #3670 üzenetére
Pedig az egy fos. Gyári Heidenau? Lehet valami upgradelt verzió.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #3668 üzenetére
futómű az más tészta.
arra kellett volna feccölnöm lóvét, nem a blokkba.
Alap, hogy tökéletes legyen a felnid és aluból legyen. jó gumi.
Még ma is kísérletezem a futóművel, eddig nem nagyon értettem dolgokat, hogy miért vannak, de most úgy néz ki hogy hátsó rugóm be van puhulva, és ezért fikáltam állandóan.
Most ezt orvoslom egy vadonatúj rugóstaggal. Eleje ezeknek nincsen becsapágyazva, és szanaszét koptatja az alu csúszócsövet a krómszár. Kéne venni egy vadonat újat és becsapágyazni, de az hatalmas meló. Kikísérleteztem hogy milyen sűrűségű olaj kell bele, az most egész jó. A hátsó miatt várok egy kis időjavulást.
egy új eleje 55, hátulja 20, jó minőségű gumi 40 papír. Felninek darabja 10-15. fűzetés 5 küllő+küllőanya 10/kerék ha erre vagy kiváncsi.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #3672 üzenetére
Nem olcsó, de mi az? És érdemes valami fost venni és azt megcsinálni normálisan, vagy valami jó állapotúval érdemes csak kezdeni? Lehet, hogy jobban járok, ha megcsinálom a 250-es Buzukit és azt viszem ki pályára idom nélkül
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #3673 üzenetére
szerintem egy 250 et bele kell rakni egy 40 ezres mz be, akkor lesz használható pályán.
Ami azt jelenti, hogy nem esni-kelni fogsz vele, meg nem bambulsz az aszfalton, hogy ez most miért tötént.
érezhetően fog csúszni, meg kommunikál veled, mielőtt elfikálsz.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
nagyúr
válasz Integra #3676 üzenetére
Nekem volt szerencsém majd 7 évig ETZ-vel közlekedni, berjátam vele az ország világot, soha nem hagyott ott sehol. Igénytelen egy jószág volt, alig kellett rá költeni valamit, cserébe azért mindig volt valami apró cseprő baja ami szúrta az ember szemét, de ezekkel bőven együtt lehetett élni.
Így utólag amúgy nagyon bánom, hogy eladtam, szép kis jószág volt, így most tél idején, meg ökörködni jó lett volna a gixxer mellé. Ha megmaradt volna, azóta már a hiányzó vázfestés is kész lenne, és akkor tényleg pöpec lett volna.Új hardverek számlával, garanciával érd PM.
-
nagyúr
Sokat költöttem rá, pedig anno egy kosárban érkezett, magam raktam össze, és vezetékeltem át kompletten a 0-ról. Ezt a sok költést úgy kell értelmezni persze, hogy inkább csak a "csicsa". Szerkezetileg soha nem volt semmi váratlan meghibásodás vagy hiba.
Sajnos a vázra már nem volt idő, hogy kapjon egy új festést, akkor úgy gondoltam hogy többet már nem költök rá, majd az új tulaj. De mondom így utólag megbántam, hogy eladtam.
Ha tudta volna az ember, hogy milyen idők jönnek, akkor tuti meghagyom, évi 5-7K körül volt a fenntartása, annyit röhögve kibír fizetni az ember, még ha egy centit se megy vele.[ Szerkesztve ]
Új hardverek számlával, garanciával érd PM.
-
runner 125
nagyúr
Itt a megoldás! 20 lovas Simo-k!
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Djuree
félisten
én egy TS125-öst nyúztam vagy 10 évig, de szerettem bakker, nagyokat túráztunk, de 80-al mentünk csak, és előzgettek nagyon, nem volt jó emiatt sajnos, csak a gyér forgalmú utakon menni. még sokszor személyt is vittem, alig ment fel a felüljárón a gép nekem még megvan, unokatesóm motorozni akar, vett egy simót, én odaadtam volna neki ingyen az MZ-t, csak tegye rendbe, de nem kellett neki, inkább egy kis 50-es simó, a hülyegyerek
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Boxer001
veterán
válasz runner 125 #3681 üzenetére
Ez büntet.
-
TayRol
veterán
válasz runner 125 #3681 üzenetére
vagy egy 250-es jawa.
-
Gaboman
nagyúr
De ha 40 ezres motorra ráköltesz még 250et hogy használható legyen akkor nem egyszerűbb egy 125 speed gépet venni?
Például egy hasonlót.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Daywalker
addikt
válasz Gaboman #3685 üzenetére
Van a családban egy ehhez hasonló, csak nem dupla kerek lámpás, hanem újabb...majd biznisz kérdése a dolog...tökéletes lenne gyakorolni: [link]
Kicsit kell vele foglalkozni, mert most nem indul, de pl. friss kuplung van rajta meg a teló is meg lett csináltatva...mondjuk kicsit sokat eszik...illetve nincs benne a termosztát (pedig nem hengerfejes, szóval érdekes...).[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #3687 üzenetére
Miért?
Ez a téma érdekelne.
Miért jobb egy 40 ezres MZre költeni 250et, mint hogy veszel 300ezerből egy kimondottan pályára használt 125-250cm speed motort?Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #3688 üzenetére
amit linkeltél, az egy 2T vashengeres ... hogy is fogalmazzak... fos
15 lónál többet nem lehet kihozni belőle. Ha versenyre kell felkészíteni egy ilyet, 300ba kerül és még locsolni kell a lóvét. 15 lóerőért. A 125 kupában ez azért eléggé behatárolja a köridőket, meg a helyezéseket is.
Rs 125 az olasz verzió, nem a svájci, meg a mittomén melyik lefojtott verzió... az aluhengeres.(aluhengeres? ezeknek a fele Magyarországon már meg van hüvelyezve a csóróság miatt) meg is van a 30 ló. de ott hengert cserélni 1500 euró. Lehet megkapod 200 ért, de hogy rendbehozd - és most nehogy azt higgyük, hogy van olyan, amit nem kell rendbehozni - és szintentartsd rengeteget kell költeni rá. És a hirdetésekben amit írnak, hogy megkímélt meg satöbbi. az vicc. szétbontod a blokkot és mindig koppon van valami, vagy bele van húzva, vagy szét van ütve, vagy csavarhúzónyomos a csapágyfészek, meg a szimeringház. És ez nem csak a blokk. ezeknek a kisköbös motoroknak nem volt soha szétbontva a futóművük sem. egy zsírzást soha nem kapott a váltórudazat, vagy tengely, szóval ott aztán vannak dolgok. pénztemető. normális darabok vannak, de nem 300e, hanem jóval többe kerülnek.
nem én vagyok túl igényes, ha az ember versenyre akarja, vagy arra, hogy ne fikáljon, ahhoz sajnos rendbe kell hozni rendesen, és nem lehet félvállról venni a dolgokat. Közútra a hülyegyereknek bőven jók, bár ott is megáll ezeknek a fele egy meleg nyári nap.vagy menjünk tovább.
250es RS - RGV blokk. 400 ért kapsz, 75 lóerő, nagyon kicsi tömeg. minek fizetnél 300at egy NSR ért és 15 lóért, ha rádobsz egy 100ast és van egy GP motorod majdhogynem?
hát ott aztán a gatyádat elviszi az egész. A megvétel egy dolog. a sok gyökér ne tudd meg miket csinál az ilyen motorokkal, és most nem a nyélüzemről beszélek, mert az alap, hogy úgy legyen használva (nem is baj). De szerelőt ezek akkor látnak, ha megállnak. Aztán hüvelyezik az aluhengert, meg próbálnak csinálni valamit a főtengelyszimeringgel, amit nem lehet cserélni, csak komplett főtengellyel horror áron.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #3689 üzenetére
Értelek, köszönöm a kielégítő választ!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #3690 üzenetére
nincs mit.
sokszor elgondolkodtam én is, hogy RS kéne MZ helyett. remélem lesz is egy. Kérdezgettem versenyzőket, hogy mennyibe van. Volt olyan aki, azt mondta, hogy 250 ért vette és most kb 1M et borított rá eddig. Lehet sarkított -bár nem hinném. Ha elosszuk kettővel, még az is gázos.
Bár rajta vagyok az ügyön, mindenképp kell egy ilyen 25 ös 2T.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Gaboman
nagyúr
-
Djuree
félisten
válasz Topiccsendőr #3694 üzenetére
naigen, kinek hogy engedi a gatyaszíj. én mondjuk örültem hogy MZ-vel motorozhattam, nekem nagyon bejött, kényelmes volt, ment is azért, túrázni már lehetett vele. van egy haverom, ő épített magának 250-eset, az ETZ-t átépítette, na az ment mint az ágyúgolyó utána mindig egy 250-es ETZ volt a vágyam, de nem volt rá pénzem. most hogy lett pénz, meg már nagyobbra is volt, akkor meg már inkább 600-as
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
zack
nagyúr
Bármit viszel ki pályára, bődületes költség. 2012-ben már tényleg csak a nagyon tehetősek fogják tudni megengedni maguknak ezt a hobbit. MZ-vel se olcsó, csak hosszabb távon kifizetődőbb, mint egy olasz vagy japán nyolcadliteres, de azért nem túl nagy feeling pl. a Hring egyenesében illetve az egyenesebb szakaszokon "repeszteni" 120-130-al. Ahová egy MZ jó, az pl. a Kaloring gokart pálya. Voltam ott a GSXR-rel pár éve..Nem volt rossz, de nem 600ccm+ motoroknak való. Kifejezetten egy 125-250ccm motornak ideális pálya (nem tudom üzemel e még).
A legjobb és legköltséghatékonyabb megoldás még mindig az, hogy többen össze kell állni, és venni egy 600-as vagy egy 750-es gixxert. Ha 3-4 fő összeáll, 150-200k/fő áron jó kis pályagépet lehet venni. Ha rendszámos, ki lehet vinni lábon, ha meg nem, akkor utánfutó viszont még kevesebb a vételára. A pályára jutást kell megoldani, aztán venni 2-3db 4x20 perces bérletet, és az még 3-4 főnek is bőségesen elég (fejenként 3x20 perc). A benyát is lenegyedelni, ill. az összes költséget, ami járulékosnak mondható. Na. Így nem annyira vészes a pályázás.[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
zack
nagyúr
Ez még talán színvonalasabb is mint a Kaloring. Bár nincs közel. Ez is oda-vissza pestről 200km. Minimum 5k az benya költség + a pályázás. Nem kevés. Egész napos bérlet +5k, a benya meg legyen 4-5k.
A Hringhez képest tényleg nem sok, de egy 250-es gépnél nagyobb motorral egy 1km hosszú (vagy inkább rövid) pálya nem túl nagy feeling.[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
Djuree
félisten
kecsoring is inkább a kisebb gépeknek jó. nagyobb motornak az a pálya kicsi sztem. legalábbis ahogy én láttam kívülről. euring az viszont király lehet.
én benne lennék ebben a többen egy motort pályázásra dologba egyedül sok lenne, de így kibírnám.
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen