-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
biker
nagyúr
esőszenzorral is igaz, hogy hiába van beapcsolva, ha a motort leállítod, lezárod, majd nyitod, indítasz, nem indul el törölni, amíg újra ki és be nem kapcsolod a kart
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
SZATA
senior tag
Igen, erre tippeltem, hogy nem olcsó/egyszerű aztán szerelés után kérdéses mennyire lesz "tökéletes" a végeredmény. Jobb lenne venni egy másik klímásat, csak hát nem szívesen válok meg ettől, mert nem könnyen találok megint egy ennyire egyben lévő megkímélt modellt ilyen kevés – valósnak tűnő – futással. Rájönne még az illeték + papírozás is.
Megoldásként egyelőre marad a fóliázás. -
tresh
addikt
Fóliát én is teszek hátra de csak emberi mértékbe Visszatérve a klímás dologra ha gyári cuccokból van összetéve nagy gond nem lehet bár akkor is fenn áll az esély hogy valami nem lesz tökélestes..nekem az a bajom evvel hogy rengeteg idő ez a művelet,még úgy is hogy otthon meg van rá minden eszköz (klíma töltés stb) no meg a szakember édesapámnak hála.. bár én most nagyon agyalok egy diesel coupé M1 en találtam is elég jót de ahhoz mennie kéne a mostaninak ami még bejáratos szinte a maga 94k km-re , plusz már csak 2 dolog cseréje várat magára (alkatrészek meg vannak) és hibátlan minden..na most szerintem max 400k ha kapnék érte aki meg megveszi, kapna egy hibátlan masinát és ennyiért még ha tudom is hogy ez az ára nagyon nehezen válnék meg tőle
biker: hát ez mo... de legalább most jó kezekben lesz és majd meghálálja hogy van aki nem csak üzemanyagot tölt bele
[ Szerkesztve ]
-
biker
nagyúr
válasz AMD Power #13861 üzenetére
2 év alatt jött ki mind, az első turbó felét állta, akkor, mivel hiteles volt, nem tlhattam azonnal vissza, mert hónapokig várhattam volna a pénzemre.
utána meg mindent letagadna, úgyisha valakinek kell egy totál felújított szekér ne fogja magát vissza, én sajnos e mellé a 31.000Ft hitelt és a 11.000Ft cégautó adót már nem bírom, inkább veszek egy S1-et 300-ért és elvagyok vele.
mint látjátok új
- turbó (májusi)
- kuplung (1 éves) kinyomóval
- nyomás szabályzó szelep
- teljes motorgenerál, főtengely csere, hajtókar csapágy csere, hajtókar csere, hengerfej tömítés, olajpumpa, mindenElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
rob210
Topikgazda
Persze tudom utólag okos az ember, de emlékezz vissza mennyire mondtam neked, hogy tarsd meg az I-esed jobban jársz ha a vételárat ráköltöd arra.
Csak hát az újabb autó varázsa sok embert elcsábít.
Én is kacérkodtam a gondolattal, veszek egy utolsó évjáratos I-es megant, de aztán letettem róla, amíg ez a kocsi megy nem veszek másikat.Renault power
-
biker
nagyúr
válasz rob210 #13864 üzenetére
meg ha kiszámolom, az eltelt 50.000km alatt 9ft/km-el kevesebbet költöttem, mert 7,5 benya helyett 5,5l gázolajjal mentem...
az se hanyagolható, de nem érte meg, mert 1m-ba került a javítás eddig durvánElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
giigz
veterán
Helyzet a következő:
Amikor most beindítottam a kocsit (elvileg +1 fokban) és ezt már máskor is észrevettem egyszer, hogy ha nem nyúlok hozzá, akkor 20 mp. múlva lefullad....
Ez mit jelent?
Utána már semmi baja, de az első indítás után lefulladt...
-
just
aktív tag
MII-be szereltek kiégett izzó visszajelzőt? Konkrétan az első helyzetjelző érdekelne.
Two things what i hate. People that can't count...
-
tresh
addikt
Csak AMD kedvéért [link]
-
giigz
veterán
Köszi a válaszokat!
Akkor csak nem úszom meg azt a jeladót. Ezzel kapcsolatban az lenne a kérdésem, hogy muszáj-e így kicserélni? Mert ha nekem első beindításkor lefullad, de utána tökéletes minden, akkor nem nagyon érdekel a dolog...
Ma első indításnál vártam, hogy na majd lefullad, csináltam videót is, de nem fulladt le, teljesen tökéletesen járt vagy 2 percig, aztán én állítottam le...
[ Szerkesztve ]
-
FRENK1988
veterán
Jaj a szívem: [link]
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
AMD Power
titán
"Nyert" is a Clio!
Csak kellemes meglepetések fogják érni, mert ennél sokkal kellemesebb, nénik-bácsik számára is jól vezethető, kedves és (kisautónak) elég tágas gép a 208-as, de zsiványságban, hangulatban nem versenyezhet a Clióval.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
_NCT
őstag
válasz FRENK1988 #13877 üzenetére
2000-es benzines városban el megy 10 alatt? Nem hiszem. Gondolom a szervizárak is drágábbak, mint pl Megane-nál vagy Clio-nál.
Persze aki ilyet vesz az számol ezzel, pont leszarja az árakat.
Mod: ha már fogyasztás: tegnap belevertem az autóba 180km-t, átlagom a pesti dugózás miatt 6.1 lett. Mikor átvettem 8.7-et mutatott a computer Kb mióta nálam van 250km-t vertem bele, szóval ez még tudom hogy nem pontos eredmény, de szerintem menni fog a 6 literes átlag
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
Kb 90 km országút, 70 km budapesti eltévedés a gps faszsága miatt -->anyázás --> budapesti közlekedési morál felvétele, amíg országúton voltam, addig 5.4-5.9 között ingadozott a fogyasztás, aztán a 70 km városi vezetés miatt ment fel sztem 6.1-re.
Tempomat-ot viszont valamiért nem tudom bekapcsolni és kezd idegesíteni.... Nem tudom, hogy van-e megkötés, de azt hiszem 30km/h felett működik a tempomat. Bekapcsoltam bal lent a cruise control-t, megnyomtam 90km/h-nál a + gombot és nem működött.... Megálltam, úgy is bekapcsoltam a cruise control-t, felgyorsítottam 90-re és + --> eredmény--> nem működött... Pedig próbakör alatt kipróbáltuk, akkor jó volt. Nem tudom mit cseszek el....
[ Szerkesztve ]
-
dbius
veterán
"2000-es benzines városban el megy 10 alatt?"
Ha vontatják, akkor minden bizonnyal, egyébként inkább nem, mint igen, főként télen.
Mondom ezt úgy, hogy az enyém (1994-es Laguna PH1, 2,0 literes, 8 szelepes benzines) télen 10-11 között fogyaszt városban, rövid távokon, nyáron pedig olyan 9-10 között.
-
tresh
addikt
átlag 9-10 el kell számolni , de nem is értem ezen mi a baj általában aki ilyen autót vesz az nem a városban fogja róni az útat hanem kimegy a pályára és ahol lehet belövi mondjuk az utazó 160-170-es sebességet azt jóétcakát
Amúgy én is elfogadnám 10 liter ide vagy oda meganeom is eszik néha 8 akkor az a 2 liter a nagyobb kényelem millió extra mellett elfér ráadásul biztonságosabb és egy picit erősebb
-
_NCT
őstag
Hát az biztos, h az 1.6-os Megane-omat biztos odaveri, nem egy gyorsulógép, igaz én nagypapisan szeretek vezetni az úton, majd ha 1x lesz rá keret, akkor veszek valami játszósautót és zárt pályán, akár a ringen is repesztek vele 2ezernél általában elváltok, bár azért 90 felett van benne erő, szépen tudtam tegnap is előzni ahol lehetett Felénk tejköd volt, kb 50m-re nem láttam el hajnalban.
Szeretem a rönyót, sőt minden nap beleszeretek, de ennyiért már lehet hogy valami 2ezres accord-ot vennék
[ Szerkesztve ]
-
dbius
veterán
válasz rob210 #13887 üzenetére
Majdnem két hónapig állt az autó (szept. 3 - nov. 1.), de kész lett. Nem akarom negyed óráig sorolni, hogy miket csináltak, egyszer már nagy vonalakban leírtam, de az a lista bővült azért még jó pár dologgal, mert amikor meg lett bontva, akkor még előjött pár dolog, amivel azért ilyenkor valljuk be őszintén, lehet számolni, csak a konkrét problémát nem tudja megjósolni előre az ember (kerékcsapágy, kuplungszett, kézifékbovdenek, rugótányér, stb...)
Azóta egyszer visszavittem, mert pár dolgot találtam a "tartósteszt" során, amit helyre kellett még rakni (eleve úgy hoztam el, hogy használom, aztán ami előjön pár hét során, azt átbeszéljük és visszaviszem. Elfelejtették pl. a bal oldali visszapillantót lefújni, a hátsó lököst pedig tenyérnyi helyen megsértették, amikor felrakták, ill. elektromos probléma jött még elő). Ezeket rendberakták, természetesen ingyen, ill. egy plusz elem is le lett még fújva grátisz, az első lámpák közötti műanyag elem, mert az a motortér szerelése során karcos lett.
Képeket azért nem raktam fel, mert nem csináltam, most meg olyan, mint a varacskos disznó ebben az időben, majd egyszer talán lesznek képek is A karosszéria most gyakorlatilag 90%-ban újra lett fújva, egyedül talán a tető maradt ki, viszont így már nincs rajta egyetlen esztétikai sérülés sem. Letakarítva nagyon baba, bár én nem vagyok az a kocsibuzi fajta, aki hetente takarítja, meg waxolja, polírozza. Használom, aztán mikor már úgy érzem, hogy a kölykök eléggé összekoszolták belül, akkor kitakarítom kívül belül. Télen viszont nincs az az időjárás, hogy én nekiálljak saját magam takarítani, inkább elviszem valahová mikor már nem bírok ránézni
Pár dolog maradt még, amit meg kell nézetnem, ill. amin el kell gondolkoznom:
- ülésfűtés nem megy. tavaly még ment, a műszerfali visszajelző sem kapcsolódik fel. Elektromos szerelő nem tudott mit kezdeni vele, elvileg kap feszt, de vagy az ülésekben szakadt meg a szál, vagy ki tudja. Ezt lehet márkaszervizbe megnézetem, meg akkor már egy komplett diagnosztikát is csináltatok, hogy ott mit tudnak kiolvasni a computerből.
- két ünnep között állítunk a bordásszíj feszességén, mert néha csúszik, ill. a vezérműszíjat is ellenőrizzük, hogy nyúlt-e és kell-e utánállítani valamit.
- a jobb első felfüggesztés felől oda nem illő hangot hallok, amikor dolgozik a vadi új rugó és lengéscsillapító, ezt szintén két ünnep között nézzük meg.
- lehet le kellene cserélnem a kulcsokat bicskakulcsokra, ami kezeli a központi zárat is, ugyanis az én kocsimban sajnos még infrás a távirányító és az érzékelő, ami ilyenkor hidegben, ill. párás időben alkalmanként megmakacsolja magát és egyszerűen nem hajlandó nyitni távirányítóval a központi zárat. A kulccsal nyitható a zár, de azzal is nehezen, a zárbetétek már nem a legjobbak. Ezt majd az elektromos szerelővel megbeszélem, hogy neki erről mi a véleménye, megéri-e, jók-e ezek a vaterán is árult cuccok, megbízható-e, stb...Na, csak hogy legyen egy kép, kerestem egyet, találtam egyet 2005-ből
-
tresh
addikt
én a saját röncimhez hasonlítottam, m2 1.6 16v-nél én se vennék erősebbet se nagyobbat főleg mivel városba többet mászkálok szerintem az egy arany közép út.. most is az 1.6 16v az új kiszemeltem de hogy milyen lesz nem tudom csak annyit hogy francia
dbius: ez a forma világ mindig is az egyik kedvencem volt főleg sötét színekbe, nagyon pofás géped van
-
dbius
veterán
Köszi , amikor piacra került a Laguna, akkor egyből "szerelmes" lettem és úgy voltam vele, hogy nekem egyszer, ha autóm lesz, akkor ilyen Lagunám lesz.
Így is történt, amikor elhatároztuk, hogy autót veszünk, csak 1-es Lagunát néztem, és 9 éves korában megvettem, időközben pedig nagykorúvá is vált
A család is megszerette, kényelmes, tágas, elférünk benne bőven, pakolni is lehet bele, szóval nekünk megfelelő családi autó lett belőle.
Azt nem mondhatom, hogy keveset fogyaszt, de nem is panaszkodom, mert ha kell erőtartalék pl. egy előzéskor, akkor van mire számítani. Egyébként meg nincs "kihajtva", mert mindenütt betartom a sebességhatárokat.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Na azt hiszem baj van.
Jobbra alászedett kormánnyal nagy gázzal indulva, azaz ha valahova be kell férnem induláskor.
Ropog a gép hátulja.
Vagy a stab rúd szilentje (ez lenne a jobbik eset), vagy a torziós rudam van ki.
minden képen javítani kell valamit.
Van egyéb ötlet?Csak és kizárólag ha jobbra megyek és csak akkor ha indulok és csak akkor ha nagy gázzal kell indulni.
Pl. a múltkor itt a környékünkön hosszú sor, aztán egy kis szünet jött a troli be kellett elé férni, a parkolóból álltam ki dinamikus indulás, (nem csikorgó kerekek) és bal hátulról jött a ropogás.Nem féltengely mert hátulról jön, de a hang az olyan.
Illetve mindíg bal hátulról jön és jobbra kanyarodáskor.Renault power
-
_NCT
őstag
No a tempomattal kapcsolatban akkora epic fail-t nyomtam, hogy inkább le sem írom, a lényeg h működik
Váltásoknál az gáz, ha még mindig nem tudok úgy váltani, hogy az autó ne bólintson be egy kicsit? Kuplungolást már viszonylag érzem, kb 1-2 km/h-val centire pontosan be tudok állni a géppel, ráadásul kis emelkedő/huppanó is van a kerekeknél amin át kell mennem, közben megfogni, viszont ha 3-ból 4-be váltok, vagy akár 1-ből 2-be, akkor egyszerűen nem tudom úgy adagolni a gázt meg a kuplungot, hogy ne bólintson egy picit az autó.... Lehet user error, de vezetek már 7 éve, de eddig ilyen még nem volt, talán I-es Clio-nál volt ilyen.. Ha gyorsan váltok, akkor érzem, hogy az autó nem szereti, sír egyszerűen ha gyorsan engedem a kuplungot és nyomom a gázt.... Viszont ha váltásoknál megtartom a kuplungot a "fogási pontnál", és onnan iszonyat lassan és finoman engedem vissza + gázt is szépen adagolom, akkor szépen vált, szinte észre se lehet venni. 2-ből 3-ba viszont gyorsan is lehet váltani...
Ez a rönyó sajátossága, vagy érik a kuplungcsere? Fater Grandtour-jával szinte úgy tudok váltani, mintha autómata lenne, ott szinte lehet dobálni a sebességeket, de Megane-nál úgy vettem észre, nem szereti a kapkodást....
Bocsi a hosszú hsz-ért, csak tudni akarom, h én vagyok a balfasz, vagy tényleg ilyen a váltója?!
[ Szerkesztve ]
-
mycso
Topikgazda
Szerintem, csak hozzá kell szoknod. Egyébként benzines megane-ok (meg az 5gangos dci) váltói sz@rok, gyorsan váltani velük, háát elég nehézkes/problémás. De egyébként kis szokás után az is megoldható.
Tehát úgy gondolom, hogy pár hét alatt hozzászoksz majd.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen