- EA Sports WRC '23
- Xbox Series X|S
- XGS24 - Jövőre érkezik az új Fable
- Diablo IV
- PlayStation 5
- Steam topic
- XGS24 - Október elején jön a Diablo IV - Vessel of Hatred
- XGS24 - Befutott az Assassin's Creed Shadows legújabb előzetese
- XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
- Xbox Games Showcase 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Savanya
addikt
válasz rob210 #29800 üzenetére
Szerencsére a kötelezőn kívül csak fékbetét-féktárcsa csere volt valamint helyzetjelző izzók cseréje / pont egyszerre égtek ki / . Itthon azért van gyári patent kiszedő, olajszűrő fogó , motor és váltó olajleeresztő kulcs . Eddig jó a Renault . Idegeimre eddig csak az R21 , Hyundai Accent mászott rá rendesen .
Mobilszámom: 70-516-8068
-
kisninja
őstag
Kapcsoló megnézve nem kell a kormányt leszedni és sajnos jó.
Na állítólag a relék a bizti tábláknál van de nem tudom hogyan kell kiszedni....
Fekete dobozt megnéztem mindenhol minden jó még van pár 30-60A bizti az akkunál is.. Sehol nem találom a hibátpowered by: ®MAJORMÜVEK®
-
rob210
Topikgazda
válasz kisninja #29802 üzenetére
A burkolat alól ki tudtad mérni?
Mert van egy alsó felső kormányoszlop borítás, de én azt leszedve nem fértem hozzá a kapcsolóhoz rendesen.Akkor bizony érdekes a hiba.
Azt próbáltad hogy teszt vezetékkel a világítást megtáplálod?
Azaz negatív pozitív szálat külön adsz neki?
Az is lehet, hogy a test vezeték el van oxidálódva és azért nem kapcsol.
De ha a műszerfali visszajelzőt se kapcsolja akkor valószínű hogy relé hiba lesz, mert vezeték szakadás esetén a műszerfalon akkor is vissza kéne jeleznie.A reléket kiméregetted és mindegyik jó biztosan?
Renault power
-
Sly189
senior tag
Most beszéltem egy ismerőssel, aki beszélt egy Megane 2 1.9 dCi taxissal, akinek
600 000 km
nél kellett a motorhoz nyúlni.
Hoppá az úgy korrekt.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Giigz a tescoban minden autós termékre 25% kedvezmény van a nyári ablakmosóra is
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Giigz a tescoban minden autós termékre 25% kedvezmény van a nyári ablakmosóra is
Renault power
-
giigz
veterán
válasz rob210 #29809 üzenetére
Na most ertem ra par percre azota miota irtam a villogo hibat, egesz heten villogo jellel jartam, viszont ami erdekes, hogy csak egy bizonyos temponal, 100 km/h korul villogott...
A muszerfalat szetszedtem, kabeleket megmozgattam, izzot ki-be, viszont a kabelek annyira pontosan pattannak be a helyukre, hogy ott gyakorlatilag hiba nem lehet, az izzo szinten tokeletesen illeszkedett, szoval itt valami mas gubanc lesz...
Ma meg lesz utam a kocsival, kivancsi vagyok...
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Ohh már keverem a szezont a fazonnal, valóban nem neked van az olajnyomással bajod neked a vízzel van.
Az meg hengerfej gyanús ami nem jó se így se úgy.
A hőfokjelző nem ugrál?
A mutató nem csinál olyanokat, hogy fel le mozog egy két vonást de mondjuk úgy mint a fordulatszámmérő?
Mert akkor egyértelműen beledolgozik a víztérbe a dugattyú.Ha csak ilyen fel mászkálós majd visszahűlős effekted van, az lehet akár elöregedett hibás termosztát is.
Nézd meg, hogy ha a fűtést tökig ráadva mész vele mondjuk 2 es ventillátor mellett, hogy úgy is felmegy-e a hőfok, ha nem akkor egyértelműen termosztát hiba.Ha ilyen jelenségek nincsenek, csak a lámpa bevibrál néha az viszont hőgomba lesz!
Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
válasz kisninja #29816 üzenetére
Ha leveszed a fedelet alatta lesz 2 torx csavar szerintem azokat kell a két szélénél kivenni és utána kiborítható magad felé.
De megpróbálok utána járni csak most épen dolgozom, este 6 kor végzek ha addig nem jutsz dűlőre megnézem a kocsiban addigra leszek gépközelbenRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz kisninja #29820 üzenetére
Akkor ez a kettesé lenne? Mert meganenak megane az biztos.
Este megnézem marad ez a verzió, már csak pár óra.Egyébként milyen aranyos hirdetést találtam.
Sérülésmentes mi[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Ezt meg azóta hirdetik, hogy én megvettem a sajátom, ezt vezettem is nem rossz gép majdnem ezt vettem meg, csak teli van esztétikai hibákkal. Meg koszos a pillangó szelepe és a váltó tartó bakot ki kell cserélni
Na meg ugye megtaláltam azt amiben most ülökRenault power
-
rob210
Topikgazda
Micsoda játszós autót találtam.
Jaj de nagyon finom az a 140 paci egy ilyen kis kasznihozNa mára befejezem a nyálcsorgatást azt hiszem.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
giigz
veterán
Csak hogy érdekesebb legyen a sztori
A kontakt hiba kiküszöbölésére a két hőgomba csatlakozóját befújtam kontakt spray-vel, utána mentem pár km-t, de a hiba továbbra is ugyanúgy megmaradt.
Viszont mennem kellett tankolni is, legutoljára OMV MaxxMotion 95 ment bele, azelőtt sima MOL-os nyál, és mivel a Telekom-osoknak most a kuponnal egyszeri tankolásra van -10 sima -20 Ft EVO kedvezmény, ezért most a MOL-t választottam, EVO NEO 100+-t tankoltam. Annyit hozzá kell tenni, hogy amíg mentem a benzinkútig, és egyébként is azalatt a pár km alatt továbbra is villogott a víz lámpája, és egy picit észrevettem, hogy a váltások után mintha "rántana" egyet az autó, de ez olyan kis mértékű, hogy ha valaki mellém ülne tuti nem venné észre, viszont én észreveszem, és remélem nem felejtettem el vezetni, tehát csak az autó hibája lehet...
Ja igen, elég kevés benzin lehetett az autóban, a jelzés óta 150 km-t mentem vele, tehát túl sok biztos nem volt benne
Szóval kijövök a kútról, beülök az autóba, és abban a pillanatban észrevettem, hogy amikor beindult az autó, finomabban jár a motor... Pár váltás után azt is észrevettem, hogy nincs az a rángatás, és láss csodát, pár km múlva azt vettem észre, hogy nem veszek észre semmit, tehát nem villog a víz lámpája... Nem volt most időm csak úgy autókázni, hogy teszteljem, de az tény, hogy a haza úton kb. 3-4 km-en egyszer sem villant fel a lámpa, a motor előtte is és közben is meleg volt, tényleg szebben jár, nincs a rántás, nincs a villogás...
Na erre mondjatok valamit!
További csavar: Amikor múlthéten csináltam a műszerfal izzó cseréjét, utána 2 nappal kezdődött ez a vízjelző villogás, és nem is gondoltam a benzinre, de most ahogy összeállnak a dolgok: Az izzócsere utáni napon tankoltam, akkor még volt benne az előző adag MOL-ból, lehet azonnal nem jelentkezett a hiba, viszont másnap reggel már ugye előjött a villogás. Amit észrevettem, hogy jobban fogyott most a benzin, igaz nyomtam is neki, de akkor is feltűnően gyorsan fogyott, és ugye volt a villogás is, akkor amit ma észrevettem a rángatás, a tank eléggé üres lehetetett, tankoltam a MOL-nál, és eltűnt minden hiba...
Na most csak arra tudok gondolni, hogy valami ganét kaptam MaxxMotion 95 néven...
Holnap lesz hosszabb utam, akkor kiderül az igazság, de most minden azzal cseng össze, hogy azzal a múltheti tankolással valami nem volt rendben...
Szerk.: Ja igen, a tank aljáról valúszínűleg nem szedett össze semmit, mert általában a jelzés után 100-150 km-rel szoktam tankolni menni...
[ Szerkesztve ]
-
kisninja
őstag
Meg volt a nyári gumi csere Dunlop StreetResponse 2. Kicsit hideg az idő neki, sokkal csendesebb de nem tudtam én sem autókázni mivel nincs vellany... . Jókor jött mert minden pénzem elment erre. Ja a téi gumikat is cserélnem kell egyet biztosan megrepedt és egy kisebb dudor is van rajta. Nem tudom mi van velem de rám jár a rúd rendesen.
Rob akkor megköszönném ha megtudnám hogyan szedem ki azt a táblát de sajnos azt sem tudom még hogy van e ott relé.
Jah ehhez hasonló a bizti táblám [link][ Szerkesztve ]
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
kisninja
őstag
Ezen pl nem látok relét [link]
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
-
giigz
veterán
Ezek után azt hiszem én is emellé állok
"Itt szédülni kezdtem, elvesztettem a fonalat, de bizton állíthatom, hogy a termékfejlesztés itt európai színvonalon folyik, amit semmi nem bizonyít jobban, mint az, hogy három évvel ezelőtt egy független német teszt szerint a MOL EVO Neo motorbenzin Európa harmadik legjobb prémium motorhajtó anyaga volt." Totalcar cikkből
-
gabx76
senior tag
+ Ne felejtsük el, hogy most június végéig biztosítás is jár MOL prémium benzin tankolása esetén! (amilyen idő ba most odakint, nem is jön rosszul!)
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz gabx76 #29838 üzenetére
Jaja, mikor EVO-t tankolok nem szoktam felni
Maradhatna ez a biztositos dolog, mindig EVO-t tankolnek, mondjuk egyebkent is
Eg es fold a kulonbseg el sem hiszem, mindenkinek ajanlom, h probalja ki... Mikor kiszalltam az autobol, azt hittem h nem is jar a motor, pedig direkt azert hagytam jarva, h megnezzem mennyire hangos, de ezt a 100+ benzint nagyon szereti a gep
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Gyerekek a pofám leszakadt, odáig fajult a dolog, hogy a delphivel kezdtem el levelezni a klíma kuplung miatt.
Kapaszkodjatok meg a felújított 1 év garos klímakompresszor 36.000.- az új kuplung szintén 1 év garral 42350.-
Na el is dőlt, hogy annyit csörög amennyit csak akar ennyit nem adok ki érte, majd ha megál kap egy felújított kompit aztán csókolom.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
giigz
veterán
Ma egy kb. 60 km-es út alatt 1x kb. 20 mp-ig villogott a piros lámpa, még viszonylag az út elején, azóta semmi.
Az indokok, hogy miért tankolok mostantól csak MOL EVO NEO-t: Finomabban jár a motor, alapjáraton is sokkal halkabb lett, a belső rezgések sokkal kisebbek, alapjáraton is, és ha visszateszem pl. 3-ba, pörög 3000 körül, az eddigi rezgésnél sokkal kevesebb van, alapból is sima haladás közben halkabb a motor, nagyon alacsony fordulatszámon is, tehát 1000-1500 között is kisimult a járása, az alacsony fordulaton 1500-2000 közötti pici "rezgés" eltűnt, halkabban, finomabban megy, de nem csak egy kicsit, elég komoly változás észlelhető. Nagyobb fordulatnál is kisimultabb a hangja természetesen, és ami a legfontosabb: Sokkal jobban megy, könnyebben gyorsít, sokkal finomabban pörög fel. Finomabban lehet elindulni, finomabban lehet váltani.
Csak jót tudok róla mondani, nagyon nagy változás ment végbe, szinte rá sem lehet ismerni a motorra, egész nap örömködtem az autóban
Ezek után nekem senki ne mondja, hogy az autó nem tudja hasznosítani a nagyobb oktánszámot, mert nagyon durva különbség van, vagy az előző OMV MaxxMotion 95 helyett valami pancsot kaptam, ami elég érdekes lenne, viszont ezek most olyan különbségek, amire nem gondoltam volna, hogy valaha üzemanyag miatt ilyen különbséget fogok érezni a motorban...
Na jó tényleg csak jókat tudok róla mondani, az biztos, hogy én a továbbiakban csak EVO-t fogok tankolni, igaz most pl. 410 helyett 450 Ft, de olyan különbség van, hogy engem nem érdekel... Csak nem véletlen volt ez Európa 3. legjobb nyála...
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz rob210 #29845 üzenetére
Nem akartalak elkeseriteni de kB 30-40k saccoltam én is max fater ha megnezte már akkor lehet tud olcsóbban
Giigz: tankolj sima 95 -ös osztrák vagy német nyalat aztán rajosz hogy a maxmossön plusz 600le-t adó hyper szuper csoda verseny nyál szart se ér.....ettol függetlenül tényleg jobb a motornak és itthon ez jó nyál de csak azért mert fele annyira higitjak és szórják tele minden szar adalékkal
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
Nem véletlen tankolunk mi is odakint, ha úgy van Szlovéniában ha úgy van Ausztriában. Az ár nem számít annyira, csak az hogy normális üzemanyag legyen az autóba és a munkaeszközökbe. Már felháborító volt hogy itthon tankolva mindig újra kell állítani az alapjárattól kezdve mindenfélét akár egy damilos fűkaszán, nem beszélve a motorfűrészről.
-
mycso
Topikgazda
válasz rob210 #29631 üzenetére
(fűtés)
Nos vizem van dögivel, megtaláltam a motortérben a légtelenítőt, szépen folyik rajta, nem levegős, fel is melegszik rendben a víz.Valószínű, hogy a lapát állítása nem az igazi....viszont ha max.-ra rakom a hőfokot (27), akkor atommeleget fúj. Tehát max állásban jól kinyit.
Ha már leveszem 26-ra, akkor már szinte semmi...Az a baj, hogy nemtudom pontosan mit is kellene szétszednem ahhoz, hogy lássam, mozog-e normálisan.
Az egész fűtésbox-nak nem állnék neki, már egyszer régebben (ventilátor hiba) szétszedtem és nem volt kellemes.“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen