-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
-
Gombinyó
őstag
válasz diablo1984 #56401 üzenetére
Jó, de ez helyben van
-
rob210
Topikgazda
válasz Pete55555 #56399 üzenetére
Na azt a corollát nagyon gyorsan felejtsd el.
Az egy rozsdabogja, ha már ilyen a küszöb.
Meg amúgy is. Egy öreg autó, a 2003-as INV az finom abba bele lehet ülni, van értelme foglalkozni vele.A cliot most megnéztem az a motortér minden csak nem bizalomgerjesztő.
Hiányzó burkolatok, pl, fedcomp kábelköteg takaró, etc. Ezt az autót vagy nagyon rendbe kellett tenni, vagy nagyon elhanyagolták és ami tört deformálódott, azt csak kivették és jól van az úgy is elven működött.Most már azt is látom, miért nincs bizodalmam felé, az a kiegyenlítő tartály nem sok jót tartogat a jövőre nézve.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
AMD Power
titán
válasz diablo1984 #56407 üzenetére
Mar le is vettek a hirdetest. Mondtam a tulajnak,hogy ezt ma elviszik.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
meroly
veterán
Srácok, nem tudja valaki véletlenül hogy a Clio2 1.4 16V 2003-on kb hol lehet az üzemanyagnyomásmérő kivezetés/szelep? Néztük az injektorhíd környékén, de semmi. Köszi
Impossible is nothing
-
rob210
Topikgazda
válasz Mágus2 #56412 üzenetére
Igen haver sírt, hogy baj van megnéztük töröltük, nem jött vissza valami régi beragadt kód lehetett.
De van egy csomó minden amit még nem értek rajta.
Pl. van benne egy fék légtelenítő menüpont ami mind a 4 keréken külön elvégezhető.
Indításra el is kezdett valami brümmögni, de leállítottam, mert nem tudtam hogy működik.
Tanulni kell még iszonyat sok mindent tud.Köszi a győzködést.
Havernak megjött problémamentesen így én is megmertem rendelni, mert horror sztorik keringenek a rendelésről.Renault power
-
pubos
tag
Ha már diagnosztika.milyen olcsó kütyüt érdemes venni ami olvassa jó esetben törli is a hibakódokat.Nem utolsó sorban van hozzá magyar nyelvű program is.[link]
esetleg ezek közül az alsó kategóriát próbálta már valaki? -
rob210
Topikgazda
-
Pete55555
addikt
válasz diablo1984 #56404 üzenetére
Nem kell ám feltétlen gúnyolódni. Nem akarok szart venni, ez van helyben, megnézem, meglátom. Nem fogom megvenni, ha nem jó. De sajnos nem tehetem meg azt, hogy felutazzak pestre, vagy x helyre, az Én autóm pl még nem kelt el, addig itt csak kereskedőnél nézelődök, ahol beszámolják. Nyilván jobb lenne, ha elmenne először, volt is 2 vevő, de egyik komolytalanabb, mint a másik...
Mind1, szerdán megnézem, aztán majd elmondom, hogy kicsit sz*r vagy nagyon sz*r. Vagy nem....Szeretem leracsniztatni...
-
rob210
Topikgazda
válasz Pete55555 #56419 üzenetére
Nem gúnyolódnak.
Az nem ilyen, csak próbálnak rávezetni arra az útra ami nem egy 100méteres árok aljára vezet.
Hidd el amikor én vettem a meganet én is számolatlan mennyiségű autót néztem meg, mire ezt megláttam felmértem a hibáit.
Megalkudtunk az árára és azóta is hűséges társam.De olyan autókat láttam amikről el se hittem, hogy van rajta műszaki vizsga, persze hibátlan megkímélt állapotúnak hirdetve.
Egy csomó ki volt fotoshoppolva.
Volt olyan amelyiknek a hossznyúlványa nem lett volna már sóder szitálásra sem, jó, de törésmentesnek hirdette.
Az pedig csak akkor rohad el, ha össze vissza volt a kocsi csukva.
Egyszóval csak féltünk attól a cliótól, azzal csúnyán fel fogsz ülni a szopórollerre, így látatlanul is azt mondom.
De ne legyen igazam, és végülis, ha csak a szomszéd utcába kell átugrani érte akkor uccu neki azt az 5 percet megéri ami alatt kiábrándulsz belőlle.Renault power
-
Pete55555
addikt
válasz rob210 #56420 üzenetére
Köszi, ezek szerint a kelleténél jobban magamra vettem
Természetesen igyekszem megfogadni a tanácsokat, rengeteget olvasok a témában, de ahogy te is írtad, rengeteg autót néztél meg, mire meglett a sajátod. Én még csak kapizsgálom a témát, most talán ez a 4-5. kocsi, amit meg fogok nézni, de ebből a típusból ez az első. Így tapasztalatszerzés céljából mindenképp érdemesnek tartom, aztán ki tudja, lehet jó lesz. (vagy nem)
Hosszmerevítőket pl. én is mindig megnézem, alánézek, telóval, vakuval lefotózom az alját, csomagtartó kárpit alatt megnézem, stb. Ha komoly a dolog, le is kérdezem netről az adatait a kocsinak.
Csak ugye most kicsit nehéz helyzetben vagyok, mert a mostani még nem ment el, és az a kis lóvé is jól jönne...
De nem fogom elsietni, ha kell rááldozok pár hónapot is, úgy döntöttem. Addig elkel az enyém is, és remélem találok egy olyan autót, ami tetszik, és tényleg jó állapotban van.
A favorit még mindig ez lenne (még csak kívülről néztem meg) de ide az enyémet nem vennék be szerintemMellesleg most kezd még bennem is kialakulni, mit is akarok. Sok változó van a dologban, jelenleg egyedül élek, de nyilván jó lenne majd vmi asszonyka, meg család...
Közben apámnak olyan ötletei vannak, hogy vegyünk most inkább anyámnak egy városi bevásárló kocsit, én meg megkapom az ő Cordobáját. Na, szóval nem egyszerűIgyekszem majd nem szétoffolni a topikot, és megmaradok a Renault/Megane vonalon - igazából ez az az autó ami legjobban tetszik most
...Szeretem leracsniztatni...
-
Szendwich
tag
Sziasztok!
Testverem 2 literes, benzines Scenic 2-jevel van a kovetkezo problemank: inditozasnal neha nem akar beindulni (veletlenszeruen csinalja, neha meleg motornak, neha hideg inditasnal). Ilyenkor az onindito teker, mintha el is kapna egy pillanatra, de lefullad. Ilyen esetnel ha a gazpedal egy pillanatra meg van mozditva (ertsd gazt adsz) akkor szepen be is indul, nem fullad le, mukodik ahogy kell. Jart tobb szerelonel (szakszerviz, magan szerviz, privat szerelo otthon garazsban). Hiba kodot nem ad, de csereltek FHP jeladot, takaritottak pillangoszelepet. Most azt mondjak, hogy akkumulatort kell cserelni, mert gyenge mar.
Valakinek volt mar hasonlo problemaja? -
rob210
Topikgazda
válasz Szendwich #56426 üzenetére
Érdekes ilyen hibáról még nem hallottam annál a motornál.
De hibakódot kéne dobnia, meg élőadatban látni kéne miért nem mi nem felel meg az indításnak.
Azaz villany nincs vagy nafta.Az hogy gázpedálra beindul eléggé a benzin probléma irányába viszi el a lehetőségeket.
Ami viszont lehet a folytószelep hibája.
Amikor kitakarították, vissza lett tanítva géppel az alap értékekre?Renault power
-
Szendwich
tag
válasz rob210 #56427 üzenetére
Takaritas -> szakszerviz csinalta neki, gondolom volt ujra tanitast.
Ellenben par honapja volt kormanymu csere neki (szinten szakszerviz), ott akksi ki-be volt, szoval ott minimum reset-elni kellett magat (meg se javult meg ez a hiba). Kormanymu cserenel a szereles utan elojott masik hiba ami dobott is hibakodott, gariba javitottak neki. De egy arva szot nem szoltak, hogy lenne tarolt hiba a nem indulashoz, ellenben csereltek FHP jeladot, hogy biztos az a baja.Ha otthon leszek akkor majd megprobaljuk levideozni a hiba jelenseget.
-
rob210
Topikgazda
válasz Steven #56425 üzenetére
Az egy letört cső.
Ott van benne a csonk mert a cső amúgy 8as ha jól látom.
Ami miatt nem okoz gondot az az, hogy ez valamilyen leválasztó visszavezető cső.
Meg kell nézni honnan van letörve.
Véleményem szerint a benzingőz leválasztó visszavezető csöve lesz ami a szívósor (ha szembe állsz a kocsival) jobb oldalán alul van a légszűrőház és a szívósor között lefelé néz, ilyen igencsak hülye döntött pozícióban. Sokan letörik amikor kiszedik a folytószelepet takarítani.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Yoshida
aktív tag
válasz Szendwich #56426 üzenetére
Hát, még nincs egy hete hogy nálam van a mégane II 1.6 benzin, de múlt héten egyik nap nekem is csinált ilyet reggel, meg délután melóból hazafelé...
kártya be, start gomb megnyom, beindul, de leáll. Kb 1-2 ütemet mehetett benzinnel. Másodszorra meg be se indult, csak tekert az önindító, akkor utána nem is tudom hogy mit csináltam, megint megnyomtam a stop gombot, talán a kártyát is kihúztam, úgy hagyta csak abba az önindítózást, és harmadikra kis gázt adtam amikor indítózott, és egyből beindult. 2010-es az akksi, egyelőre erre gyanakszom, hogy régi már, és 2 hónapot állt a kocsi vásárlás előtt.
Volt még egy gyanús eset, akkor mintha az lett volna, hogy megnyomtam a startot, be is indult, de 1100-es fordulatra felugrás után visszaesett 700 alá. Akkor mintha majdnem leállt volna, de összeszedte magát. Amikor stabil, akkor 1100-ról 800 alá nem esik a fordulat. De ez még csak pár indítási tapasztalat, egyelőre amíg a futómű nem lesz felújítva, addig nem nagyon megyünk vele.
Hétvégén viszont pöccre indult kétszer is, nem volt gond, de 4-5 fokkal melegebb is volt amikor indítóztam.
-
Shamat
aktív tag
Hétvégén a gépesben olajat kell cserélnem. Mit ajánlotok és mennyi megy bele? Szűrő márka? 2gen Laguna 3.0 V6
Válaszokat előre is köszönöm!DEAD LIKE ME
-
baluka6
aktív tag
válasz Yoshida #56431 üzenetére
Az akksi tud ezeknél érdekességeket produkálni.
Nekem 4 éves Electric Power (igazán minőségi) volt benne. Főleg hidegben nekem is csinálta, hogy beindult majd rögtön le is állt. Utána tekert pár másodpercet az önindító és nehezen indult. Aztán rámértem az akksira és indításkor leesett a feszültség 11,3 V-ra (remélem jól írtam a mértékegységet..).
Aztán a hab a tortán: kormányátvezető szalag csere után elfelejtette a kormányszöget, ami állítólag szintén az akksi miatt. Na erre dobott 7-8 hibakódot (immo, UHC, kormányzár stb..) és csak élő adatban lehetett olvasni.
Kapott új akksit és kitörölték a hibakódokat, azóta az egyik hiba sem áll fenn. -
polonic
félisten
Ha már szóba került az akksi én is kérdeznék.
A start-stop rendszerrel ellátott autókban lévő AGM akksik meddig bírják? Most júliusban lesz 5 éves az autó és a gyári akksi van még benne. Mikor kezdjek el gyűjteni egy újra? -
rob210
Topikgazda
-
rsf
senior tag
Banner vagy Zap
Én ilyen Zapot vettem a diesel Cliómba a Zsu Kft-nél 2012 januárjában de azóta is köszöni szépen jól van pedig 2 éve a szabadban áll a kocsi. Ez váltotta a 8 éves gyári akkut.
Érdemes Silver akkut venni mert az jobban bírja a hőingadozást és kisebb az önkisülése.
Ráadásul ez a Zap Ca-Ag-s!
Üdv.[ Szerkesztve ]
“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
AMD Power
titán
Sziasztok!
Az elmult par hetben probaltam kitalalni milyen autot kene vennem az Astra helyet. Beszeltem minden fele szerelovel. Ismersokkel ez fontos.
(Kene nekem egy klimas ,2 lufis , szervos Astra meretu benzines gep. Ami jobban megy es felszereltebb. Evi 8-9e km foleg 80% varosban. Ilyen 450-500e vetelarig.) Minden szerelo azt mondta,hogy ha egy mod van ra japan , vagy nemet vonal. De ilyen 10+ autoknal ne a markat nezzem hanem az a lenyeg,hogy bantak vele. Mind1 milyen marka stb... Tanacstalan vagyok teljes mertekben.
Most reggel is mar hasznaltauto.hu kezdek.
Kovezztek meg de nekem a Thaliak is tetszenek. Par éeve vezettem is egyet. Nem is volt rossz.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Bundle topik
- Gyúrósok ide!
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Ingatlanos topic!
- Építő/felújító topik
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- További aktív témák...
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen