-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gabady
aktív tag
válasz rob210 #64011 üzenetére
Áttanulmányoztam az autó kapcsolási rajzát, az ECU bekötését stb...
A főrelé 30-as kontaktusára megérkezik a 12V, ahogy az kell és NC kontaktban van a 87a lábbal, ami a motorvezérlő 4-es lábához csatlakozik, itt kell hogy kapjon 12V-ot, ez eddig jó.
Ha behúz a relé, átkapcsol 87-es kontaktusba, és ez van összekötve az ECU 19-es lábával, ahova kéri a kapcsolt 12V-ot(gyujtás után).
VISZONT és itt jön a csavar a dologban....
A relé 87-es kontaktusa át van hidalva (gyárilag) a 86-os kontaktushoz, ami a behúzótekercs pozitívja. 85-ös kontaktust kimértem, van rajta negatív.
Szóval úgy tűnik a dolog, hogy az ECU-nak kéne a 19-es lábon, ahol várja a kapcsolt 12V-ot, adnia egy impulzust, hogy behúzzon a relé....
A relé és ECU között a vezetékeket kimértem, nincs szakadás, jó.
Igazából ha hekkelni akarnám, akkor a reléhez be kellene kötnöm egy gyujtáskapcsoló utáni szálat és kész, működne a dolog, de nyilván valami oka van, hogy nem húz be a relé, a gyökérokokat szeretném megtalálni.Csatolok pár képet.
[ Szerkesztve ]
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
Új hozzászólás Aktív témák
- Magisk
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Vírusirtó topic
- Vodafone mobilszolgáltatások
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- XGS24 - Befutott az Assassin's Creed Shadows legújabb előzetese
- Milyen TV-t vegyek?
- Xbox Series X|S
- EA Sports WRC '23
- PLC programozás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen