-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Robi81
tag
-
rob210
Topikgazda
válasz Robi81 #64106 üzenetére
Ez valami sufnituning nem létezik csak így.
Tuti I es megane és át lett alakítva a csonk.
Mert a Kettes meganon műanyag a ház, de sokan panaszkodnak rá, mert elvetemedik. (ha nem nyomatékra van húzva) Ezért bontóból keresnek I es megane aluházat.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Steven
addikt
válasz rob210 #64072 üzenetére
Szerintem féket nem olyan nagy ördöngösség elmelegíteni, nekem a fazer 1000 motorommal 4 lámpás nyél gáz és satu féknél majdnem nem álltam meg a lámpánál , egy hayabusás sráccal hülyültünk...
fazeren 8 dugatyus dupla tárcsa fék van.
szerintem autopályán egy durvább satunál egy átlagos személy autó .2. megint csak durvább fékezés után nem biztos hogy megállna....
de megint más... aposom sport swiftjét egy kör alatt megölték a hungaroringen , szarrá égett a fék....
nyilván nem azt mondom , hogy ne cseréljetek két évente fék olajat mert én is cserélek .... csak szerintem nem ettől függ a szitu, hogy 2 vagy 5 évente cserélnek fék
amúgy szerelő haverom azt mondta hogy egy autópályás 130 as satu fékezésnél már meg lehet ölni a tárcsát... el tud vetemedni... nyilván megint átlag autórol beszélünk nnem egy m5-s bmw ről
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
rob210
Topikgazda
válasz Steven #64111 üzenetére
Az enyémet nevezhetjük átlagautónak.
Nyugodtan satuzd le pályán.
Ott nem a tárcsa fog vetemedni hanem a szemed kijönni.
A zimmermann tárcsa ha elvetemedik akkor fel is flexelem apró darabokra.
Itt azon van a hangsúly, hogy ha olcsó hulladék alkatrész van a kocsiban és még el is hanyagolja a tulaj akkor garantált a rögtönzött autós találkozó, egy komolyabb fékezésnél.Nekem már volt olyan amikor a porsches srác átszólt nyáron, hogy nem hittem volna, hogy így megáll az autód, majdnem belédálltam.
Nekem a fék az egyik legfontosabb dolog a kocsin, azzal nem szabad játszani.
De tudjuk, hogy én megszállott vagyokRenault power
-
Steven
addikt
válasz rob210 #64112 üzenetére
Nekem is zimmerman van kíváncsi vagyok meddig fogja bírni... Visszatérve a fékezése azért rengeteg függ a gumitól is... Suzuki szervizbe lattam olyat h ujabb swift aztán "slickel" jart telen, kajak nem volt minta a gumin....
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
sesomaru1989
aktív tag
Sziasztok!
Egy kis okításra lenne szükségem.
A cselekmény:
Leesetta nagyhó, a kocsin 10 centis hótakaró. Ablakot lepucolom amennyire tudom. Minden ok indulás.
Gondoltam törlök egy ablakot, amikor "automata ablaktörlés hiba" üzenet a computer szerint.
Na már most a kérdésem:Az automata ablaktörlés funkciót az ablak alján található 3 kis sensor szabályozza?
Képet csatoltam, feketével jelöltem.
Nyílván azért dobta a hibát mert egy rakat hó volt rajta, letakarítottam minden ok.
Másik kérdésem, hogy ezek a sensor-ok felelnek az esőérzékelésért is? Tudtommal egyetlen egy eső érzékelő van a visszapilantóba építve.
Azért is érdekelne ez, mert néha hektikus módon töröl az ablaktörlöm auto funkcióban, és a visszapillantónal szép tiszta az ablak, viszont ezeket a kis szutyok sensor-okat nem törli az ablaktörlő, ergo ha az mocskos akkor azért töröl az ablaktörlö eszeveszett tempoban auto üzemmódban?
Remélem érthető voltam.
Köszi a segítséget.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Steven #64111 üzenetére
Nem az a baj, ha fékezel egy nagyot. Úgy szoktak (pályán, értsük itt a 'ringeket) meggajdulni , hogy a delikvens nem hagyja hűlni. Minél rövidebb ideig, de annál erősebben illik fékezni ilyen körülmények között, minél kevesebbet van a betét a tárcsán, annál jobban tud egyenletesen átjárni a levegő, de ez még csak az elmelegedés. A vetemedés gyakran úgy alakul ki, hogy nem egyformán hűl a tárcsa. Ezt tulajdonképp egy módon lehet megoldani: álló helyben a féken kell tartani az embernek a lábát Tehát ha nagyot kellett lassítani, a minél előbb lassú kigurulásra kell törekedni, illetve állva kerülni a fékek használatát.
-
#89309696
törölt tag
válasz molnarpeter #64116 üzenetére
A pirostól pirosig móka pont tökéletes arra hogyan tegyük tönkre a fékünket, pláne ha az már amúgy is leharcolt. Jól felmelegszik, rövid ideig hűlhet, aztán megáll és nyomja a forró tárcsára várva a zöldet és repeat.
Handrásnak volt egy régebbi videója ahol meghajtotta az i3-at és a végén mutatta milyen szép foltos lett a tárcsa elől és be lett járatva szerinte...[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Nemo1001 #64118 üzenetére
Ne haragudj erre más fogja megadni a választ neked, mert ez tök szakszerűtlen, gyalázatos beavatkozás.
Én megmenteni szeretném a gyerekeinknek a jövőt nem telikormolniElítélem az ilyen és minden környezetvédelmi berendezés kiiktatását eredményező beavatkozást.
Renault power
-
nünüke1975
aktív tag
Ha már fék a téma, én is kérdeznék. Fékezéskor súrlódó hang. A tárcsa és a betétek nem kopottak.
-
Cyborg
őstag
Sziasztok,
Van egy Laguna 1 B56W , 1,9dci 107LE , F9Q718 motorkódú kocsim.
Világ életemben, értsd 14éve 10W40-es olajat raknak a kocsimba, még a renault szalonban is.
Most kikerestem csak úgy unalmamban, vajon pontosan mi kell bele, és nem találom sehol az én típusomat.
Valaki meg tudná mondani pontosan mi kell az enyémbe?
Csak 1,9 dti-t találtam, az is F9Q ugyan, de 5w30 c3, 5w40 c3-at írnak mindenütt.Köszi előre is!
-
Nemo1001
aktív tag
válasz rob210 #64119 üzenetére
kedves rob semmi gond nem tudtam hogy ez avval jár.nekem is van 2 gyerekem.
(olvastam a neten hogy ilyen is van 'kiiktatni" az egr-t,nem tudtam hogy ez mivel jár )
Esetleg linkelnél nekem oldalt ahol megtudom vásárolni vagy hogy milyen fajtát vegyek bele gondlom a unix vagy bárdinál nézelődjek?
innen jó valamelyik [link]
[ Szerkesztve ]
-
Nemo1001
aktív tag
válasz forceberg #64128 üzenetére
Hátha neked 'filléres' akkor vedd meg nyugodtan de ezen el lehetne vitázni.én azt a pénz akartam megspórolni amennyire csak lehet
de gondolom te gondolat olvasó vagy és tudsz dönteni helyettem? kis pajtás most fejezd be nem gyerekel beszélsz a tiszteletet meg kellene adni ha anyukád megtanitott volna rá.https://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatreszek/szemelygepjarmu/RENAULT/MEGANE/2004/1_9/D/motor-es-segedberendezesei/egr-szelep-es-alkatreszei/egr-szelep?sid=37176101
A vita le van zárva részemről,ha tudnálak azonnal tiltanálak a trollkodásod miatt
[ Szerkesztve ]
-
shifty!
senior tag
válasz Nemo1001 #64129 üzenetére
Forceberg kollega úgy értette, hogy röhejesen magas ára van ezeknek a szelepeknek.
Te meg egy kicsit moderáld a stílusodat. Nem kötelező olyan kérdést feltenni, amit már sokszor feltettek előtted, és ilyen alpári stílusban sem kötelező reagálni mindenre. "Lépj túl rajta"."Vasárnap ne lopj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő."
-
rob210
Topikgazda
Egymás moderálását meg hagyjátok meg nekem Ha valaki olyan megnyilvánulást fog tenni azt úgy is törlöm és bannoltatom.
Az egészséges vita belefér, itt egy segítőkész csapat van, ha tudod mit és hogy kérdezel.
Renault power
-
rayoliviero
veterán
Olajcsere után közvetlenül a nívópálca 3/4-éig volt az olajszint a Megane 3-ban. Csak fél percet járattatta velem a motort, hogy felvegye az olajszűrő, utána mutatott 3/4-es szintet. 4,5 litert beleöntöttek, szerintem még kevesebb is lehet a kannában a maradék olajból, mint fél liter. Mintha többet öntött volna bele 4,5-től. Egyszer az ellenőrzésnél a nívópálca maximumától sokkal feljebb volt, azt mondta az azért van, mivel még egy picit rátöltött, az nem csorgott le teljesen és rákenődik a pálcára. Utána kétszer leelenőrizte és 3/4-ed mutatott. Azt mondta, nem szokta maxig feltölteni.
Hogy lehet, hogy 3/4-ig van csak az olajszint a nívópálca szerint amikor 4,5 litert vagy többet beletöltött? Az autó fedélzeti computere maxot mutat. Én meg attól félek, hogy nehogy inkább több legyen benne a maximum szinttől. Mert az autó maxot mutatott már előtte is, amikor a szerelő még töltögetett rá. És ránézésre kevesebb az olaj az 5 literes kannában, mint fél liter. Lehet csak 3 dl, én nem néztem többnek.
[ Szerkesztve ]
-
mycso
Topikgazda
Sziasztok, mostanság, hogy hidegebb reggelente az idő, egy érdekes dologra lettem figyelmes.
Ma reggel is, meg pár napja reggel, szintén első beindításnál, az autó napi kilóméterszámlálója lenullázódott (megtett km, fogyasztott üa, átlagfogyi, stb. ...).
Ez miez, vagy hogyan, vagy mitől??? Akku?
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
válasz rayoliviero #64135 üzenetére
A nívópálca nem hazudik.
Ha magasabb szűrőt tett rá, az is többet vesz fel, nem sokkal de többet vesz fel.
Viszont érdemes lehet 1 hétig naponta ránézned a nívópálcára.
Ha max fölött van az nem jó.
Ha minimum felett és nem változik a szint akkor no problem.
Teljesen én se szoktam telitölteni. (okkal)Renault power
-
rob210
Topikgazda
Szia.
Meg kell nézni indításkor mennyire esik be az aksi.
Tipikus önindító hibára utal, amikor elkoszolódik esetleg elkopik, kiszárad benne a kenőanyag, olyankor szokta azt csinálni, hogy indításkor felvesz annyit , hogy az aksi beesik 10volt alá és már nullázza is az érzékenyebb dolgokat.
Illetve az aksit is érdemes egy kapacitás mérésre elvinni.
Renault power
-
rayoliviero
veterán
válasz rob210 #64137 üzenetére
A szűrő az alacsony.
Ez a nívópálca, olyan mintha el lenne görbülve "nem gyárilag". De elvileg ez gyárilag ilyen a Renaultban mondták, meg is nézték.Ellenőrizgetem még akkor. Remélem a nívópálcám nem el lett görbítve, mert nekem úgy tűnik akkor is, mintha az nem gyárilag lenne olyan.
-
rob210
Topikgazda
válasz rayoliviero #64139 üzenetére
Típus?
Mert van olyan amin gyárilag van csavarás illetve maga a nívópálca háza ferde illetve kanyar van benne.
(pl. M II 1.4 )Renault power
-
forceberg
veterán
válasz rayoliviero #64139 üzenetére
Én a min. és max. közötti hely 3/4-éig szoktam tölteni. A 4,5l-t én a a kannán nézem, hogy fél titer maradjon benne. Akkor kb. jó lesz a szint.
Ellenőrzéskor a vízszintben állásra figyelj, meg leállítás után legalább 5-6 óa teljen el.(#64140) rob210 : K9K 836 van neki, ha minden igaz, a beöntőben van a nívópálca is.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rob210
Topikgazda
válasz forceberg #64141 üzenetére
Ahha igen na az egy elb.szot konstrukció.
Abban utálok én is szintet nézni, mert amíg le nem folyik az olaj szinte ellenőrizhetetlen. Ahogy írod is ott a kannában maradó olaj a segítőtárs.Uram:
Fotózd le a pálcát abból rögtön megmondom, hogy olyannak kell-e lennie.Renault power
-
rayoliviero
veterán
Köszönöm a válaszokat.
Igen, K9836 és a beöntőben van a nívópálca.
Rendben, lefotózom a pálcát.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
-
#89309696
törölt tag
válasz rob210 #64138 üzenetére
Előfordulhat, hogy a nyökögő indulást nem is akku okozza nálam, hanem önindító? És ez is olyan helyekre van szerelve, hogy a fél autót bontani kell érte? (Megane)
Csak mert egész nyáron ezzel szórakoztam, hogy egy nap állással pörget rendesen, 4-5 nap állással meg alig akarja tekerni.
Nekem eddig egyértelműen akkuhibának tűnt és vártam vele télig, mert úgy is akkor szarik be az akku és a nyarat ki lehet vele húzni, de lehet mégsem az a baja?
Mikor töltőre raktam 24 órára utána két hétig frankón pörgette a gépet, aztán megint kezdődött a nyökögve indulás. De ha minden nap megyek vele akkor nem nyökög.A dízel az más, abban tényleg az akku a rossz. Viszont most a Megane megkérdőjelezett.
Nincs multiméterem, mert az olcsók csalnak, mint az állat (ami volt nekem az 1V-ot félremért kidobtam), drágára meg nem telik. Meg felesleges is lenne két mérés miatt.MÉRÉS
[ Szerkesztve ]
-
nünüke1975
aktív tag
Erre valaki?
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Politika
- Melyik tápegységet vegyem?
- Autós topik
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Ukrajnai háború
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen