Új hozzászólás Aktív témák

  • Xantomas

    őstag

    válasz angyalpc2 #88004 üzenetére

    Nem normál használat mellett jön ki, hogy vállas-e a tárcsa, vagy csutkára van kopva, hanem extrém terhelésnél. Viszont azokat a helyzeteket is tudnia kell kezelni a kocsinak, pl autópályán vészfékezés, szerpentines részen, hosszú lejtmenetben rendszeres fékezés mellett hirtelen jött vészfékezés és ezt tudnia kell az autó végsebességéről 0-ra, bármilyen körülmények közt, bármikor, hibamentesen.

    Ezek kirívó esetek, de ha ott hal meg jobb esetben “csak” sofőr, mert rosszabb esetben más vétlen fél is, az nem jó senkinek se.

    A tárcsa nem repedhet el, nem szakadhat szét, nem folyhat meg.

    A tárcsa húsa nem csak azért kell, hogy legyen mit fékezni, hanem legyen mivel hűteni. Ideálisabb esetben a tárcsa jóval-jóval vastagabb kellene hogy legyen, de az sok anyag, meg súly.

    Az alu, pontosabban könnyű fém felniket sem csak azért találták ki, mert szép, hanem mert az része a hőleadónak.

    Amúgy a XVI-ban tudok egy szimpi vizsgahelyet. Minden apróságot átnéznek, adnak egy pontos hibalistát. Szólnak mi miatt lenne bukó a vizsgán és mi az, ami már a limit közelében van.

    "Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"

Új hozzászólás Aktív témák