- PlayStation 5
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Kingdom Come Deliverance 2 - Konzolokon be kell érnünk a 30 FPS-sel
- Augusztus végén érkezik az Enotria: The Last Song
- Rövid videón a Black Myth: Wukong
- Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- EAFC 24
- SGF24 - Július 2. napján érkezik a The First Descendant
- Battlefield 2042
- Xbox Series X|S
-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #9449 üzenetére
Tudom én, ezzel nincs baj... Csak egy adat alapján nem lehet választani. Ez kb olyan, mintha alkoholfok szerint választanád ki, melyik sör ízlik... Egy adat, fontos adat, de lehet akármilyen király, a gép, ha kényelmetlen.
Ízlésekről nem vitatkozunk, ezért írtam, ha az tetszik, vegye azt, de szerintem több szempont alapján kell válogatni.
Ha majd egyszer motor vásárlásig eljutok nálam ezek a szempontok lesznek: Erő, fenntarthatóság (ár), kényelem, kinézet, praktikum. Ezeket viszont ki kell próbálni, utána tudod meg...
Tetszik a H2R is, mégse vennék, ha lenne rá, akkor se...
www.dongosofor.hu
-
ludsimon
veterán
Oo, de szépen duruzsol a nyitott kipus 200-as!
Igazi szomszédfelbaszó hajnali fél7-kor ilyet bedurrantani.
Azé' ilyen nem kéne, ez már zavaró. Nem nekem, másoknak..[ Szerkesztve ]
undefined
-
huszi.gyb
senior tag
válasz ludsimon #9452 üzenetére
Én ezért szerettem bele.
A mai napig imádom, tompítóval viszont közel van a gyári hanghoz, csak kicsit jobb...
Élőben mást mutat ám, mint videón. Alsó szomszédot minden zavarja, nyilván a nyitott dob is. Nekem csak akkor tették szóvá, amikor este 11-kor indultam ház elől. Azóta kitolom tompító nélkül a sarokig (kb 50m), onnan már nem zavar senkit...
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz ludsimon #9452 üzenetére
Tényleg szép hangja van. De amikor először indítottam be a Madison-t
a 4Road dobbal. Mondjuk annak élesebb is a hangja - kicsit "bántóbb"!
(A lényeg, hogy utána reggel nemhogy szomszédot felbaszni... óvatosan
kitolni a gépet és csak a feljárón legurulás közben beindítani. HA nincs a
szomszédoddal semmi bajod, akkor Te fogsz elnézést kérni, ha hangos!)Ui: viszont amikor a dohányos albérlő baszott fel engem... Hát megtudta,
hogy milyen reggel a hidegen visszadurrogós-kövérgázas-garázsbejáróból
elindulás. Élveztem. Viszont este hazajönni a feljárón: megint én kérek
elnézést, mert laknak ott mások* is. Szóval ez nem egyszerű dolog.*: ja és azóta ez a dohányos *** már elköltözött, hála a jó égnek.
onnan már nem zavar senkit...
Ja, persze... Barátnőm 5 percet várt rám egyszer, mert hallotta, hogy jövök,
és még csak Gazdagrét alján voltam... Vagy az esti találkozón a Madison?
Amikor már a szentendrei útról bőven hallottátok, hogy jövök, és eltévedtem
a házak közt, na az kegyetlen lehetett... Utólag csak a felvételen hallottam,
hogy már egy ideje beszéltetek hozzám, amit nem hallottam a leállás alatt,
és utána addig, amíg le nem kapcsoltam a zenét, ami versenyzett a dobbal.
A történethez hozzátartozik, hogy HGabor89 felhívott, hogy mikor jövök már:
belehúztam: neki akartam megmutatni, hogy milyen a hangja tompító nélkül.[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
Hoppppppááá!
Piaggio blokkos! A '98-as Liberty-m szelleme tovább fog élni.undefined
-
DigitXT
félisten
válasz ludsimon #9457 üzenetére
Nagyon sok verziója létezik a motornak:
125/150/180: 1:1-ben Yamaha Majesty
200: Piaggio (ahogy meg is találtad)
250: megint Yamaha, de lehet Piaggio!
400: Franco Morini FM400 A hajtás* Burgman 400, a motor saját tervezés.*Szerk: mert szoktak rá hivatkozni, hogy "Suzuki motoros". Hát nem pont.
De a hajtása valóban megegyezik: varió/szíj/kuplung kompatibilis. A kerék
az persze megint nem, szóval amikor kellett volna felni: nehéz ügy volt.[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
-
ludsimon
veterán
válasz DigitXT #9458 üzenetére
Rossz szomszédunk van amúgy.. Mindenbe beleköt pedig az előző szomszéddal 15 évig jól kijöttünk.
Madison 200 + ez a kipu + J costa.
Nem csak hangja lenne, menne is.
Alapjáratot kicsit feldúsítani kevesebb levegőt adni, aztán mikor hirtelen visszaengeded a gázt bedurrog.undefined
-
Pete55555
addikt
Ha már nagyrobogót nézünk.
Én mostanában inkább a kisebb testű nagyrobogók közül szemezgetek, pl Honda SH, vagy Piaggio Beverly.
400-500-ast úgysem akarnék, egy 250-eshez, meg úgy egyáltalán a 170 centimhez és 70 kilómhoz nagy lenne egy burgmann, vagy maja.
...Szeretem leracsniztatni...
-
Something_
őstag
válasz DigitXT #9436 üzenetére
Termosztatrol makogott valamit, de emlitettem is neked topikban vagy privatban, hogy majd nezz ra, mert lehet cseres.
Amugy ha nem lenne benne, akkor 10 fokban lehulne, nyaron meg felmelegedne, nem?
Miutan rakoltottem a dellat (mar nem emlekszem mennyit, 40-60k?) utana kozepre beallt a mutato mindig, lampanal kicsit feljebb ment, de egy 100 meteres szakasz utan megint kozepen volt.Most az RR-nel ugye digitalis, eleg hamar 80 fok-nal van a viz, 1-2 km. Ehhez kepest a maja lenyegesen tovabb tartott mig kozepre beallt, kb 6-8 km.
Viszont az RR is melegszik ugye, lampanal siman felmegy 104-106 fokra, de aztan indulasnal visszahul.Ludsimon tema. Tuti, hogy amikor elkezdi majd a korlatlan rutint, akkor valtos motort akar venni, gs500, er6, stb. Csak ugye az penzmagban is tobb, mint egy 250-es robesz.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Pete55555 #9462 üzenetére
Huszi is hasonló paraméterekkel bír, aztán mégsem nagy neki...
Mondjuk "Maja" és "Maja" közt is van azért különbség rendesen.
De a Burgman az ismerten nagyon kényelmes, és hát... Nagy.
De nem gondolnád, hogy kasztniban milyen különbségek vannak
a 125/150/250/400 között, pedig mindegyiket Burgmannak hívják.HGabor89: na az fasza, most akkor bonthatom meg ezt is.
Amúgy igazad lehet: ha kipróbálja valaki a nagymotorokat és az
az életérzés fogja meg, lehet, hogy egy robogót már "csak" egy
robogónak tart, semmibe vesz. Miközben jó az: amire kitalálták!Szerk: 60K körül lehetett: ami nem hagy nyugodni, hogy ebben
a HSZ-ben következetesen kerékcsapágyat írtál, márpedig attól
pofára esni nem nagyon lehet, szerintem kormánycsapágy az...Szerk2: ha nem lenne benne, akkor nem melegedne fel rendesen.
Túlmelegedni csak akkor tud, ha van benne, és elzáródott.[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
-
DigitXT
félisten
válasz Pete55555 #9467 üzenetére
Viszont lehet valami műanyagból is nagyon nagy: nem feltétlenül nehezebb.
Ami sokat nyom, az a motorblokk, az sajna ccm-mel együtt jóval nehezebb.ludsimon: a csipogós index az teljesen saját. Van benne egy (meglepetés!)
kis csipogó, meg egy kondenzátor, és egy relé. Nem akartam, hogy egy
kukásautót megszégyenítő sípolással indexeljek, ezért csak egy pillanatra
kap tápot: a relé vált/a lecsengés hosszát a kondi kapacitása szabályozza.Szerk: gyárilag még az irányt se jelzi vissza... én meg már megszoktam a
Maján, hogy tökéletesen látom, hogy "merre" raktam ki az indexet. Szóval
fogtam, átkötöttem, hogy balra index esetén a világítás visszajelző villogjon.
Világítás visszajelző meg nem kell, mert úgyis mindig felkapcsolom, és ha
nem, akkor ott a visszajelzés, hogy az égbe szökik a töltőfeszültség, LOL.[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
A szerelmem se kövér, 150kg szárazon, de kompenzálom mert én meg 75kg vagyok.
A maja 180 meg 134kg plusz mondjuk egy 91kg riderrel akkor már is kb ugyanott vagyok az én jövőbeni Madison 200asommal, hízásra pedig nem igazán vagyok hajlamos ektomorf alkatomból adódóan.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Találtam pár nagyon fincsi képet. Uhhhh de megjáratnám azokat a hengereket............
Nem lenne hiány kenésből....
Ctrl + klikkel nyissátok meg, mert sok van.
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link][link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]Több
Nekem tetszik a csokornyakkendős Madison.bogyo112: Nem szarakodok korlátozottal.. A korlátlant egyből.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #9476 üzenetére
Mondjuk az is hátba lenne vágva egy szeneslapáttal, aki betolja a márványra.
Egyébként használati tárgy minden az ezres Gixxer is, mi más lenne. Volt
egy ismerős, aki olyannal járt: nagyon szép gép! De nem tolnám a nappaliba.Szerk: lehet, hogy nem vagyok eléggé gépbuzi?
ludsimon: az ilyesmivel jó vigyázni. Aki komolyan azt vallja, hogy a robogó
nem motor, az akármekkora robogót veszel, le fog nézni. És nem is kicsit...
(Volt egy hölgyemény a Safety-n, aki nagyban fikázta a robogókat, hogy az
mennyire gáz már: a férje meg ott ült mellettem... és összenevettünk, hogy
pont robogóval jöttem. De nem sértődtem meg: nem vagyunk egyformák.)[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz DigitXT #9478 üzenetére
Figyelj, én két outit tároltam a szobámban ami 8nm.
Motort én se tolnék lakásba, az büdös.undefined
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #9478 üzenetére
Egy szép motort (nem feltétlenül sportmotor) be lehet tolni a nappaliba, ha befér, illetve van pénz egy ilyen kihasználatlan motorra. A robogó viszont arra van, hogy eljuss A-ból B-be gyorsan és kényelmesen. A motor meg csak a motorozás élményéről (persze egy nagyrobogó is tud élvezetes lenni, de az SH300 120-nál illetve felette eléggé kényelmetlen, imbolygó és élvezhetetlen). Másrészről nekem egy robogó külseje nem mozgat meg, de nem baj, nem is szükséges.
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #9482 üzenetére
Érdekes a véleményed: rengetegen közlekednek (!) motorkerékpárokkal.
Viszont annál kevesebben tolják be a nappaliba... Használati tárgy az is.
Ráadásul baromi sokan megveszik a sportmotort, és mennek vele A-ból
B-be, és csak nagy ritkán jutnak ki vele versenypályára - ha egyáltalán.A nagyrobogó CVT-s motorkerékpár - felfüggesztésbeli hiányoságokkal.
Hogy kell-e motoros élményt nyújtania: nem. De nyújthat...! Mindenképp
többet, mint egy nappaliban babusgatott kiállítási tárgy. Egy bálvány, lol.A robogó nem motor mondás csak úgy igaz, ha SMKP-ra értjük.
Más kontextusban minimum komolytalan. De egy SH-tulajtól röhejes is.
Ha neked nem jön be a "budinülős" póz (nekem sem), miért vettél SH-t?
Egy kényelmes robogón a kinyújtott(abb) lábadon támaszkodva sokkal
kontrolláltabban tudsz vezetni, biztonságosabban fékezni meg minden.Runner 125 is nagy robogó-guru volt, aztán most felült a VFR-re, és már
szarul is érzi magát a Runnerén. (Én meg eleve nem vettem volna meg.)Meg kell nézni, mit vesz az ember. Az a lényeg, hogy számára jó legyen:
csak azért venni egy "nagy" kerekű robogót, mert sokan arra esküsznek,
aztán utólag rájönni, hogy se csomagtartó, se "kényelem": ugyan már.Amúgy meg aki közúton akar hatalmas motoros élményt szerezve lapon
fordulni, akár "csak" túramotorral (robogóval?) túlvállalva magát = donor. -
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #9484 üzenetére
Utóbbiban maximálisan egyetértünk. Előbbiben is lehet némi igazság, mert a
Safety azzal oktatta a robogósokat, de én köszöntem, de nem: 500-as váltós.
Amúgy az oktató pont az SH300-zal firkált egy hatalmasat. Már meséltem.Szerk: jó tudni, hogy konzisztens vagyok a 1,5 évvel ezelőtti önmagammal.
Szinte szóról-szóra ezt magyaráztam az érdeklődő palinak: ha GS500-at akar,
vegyen azt! Persze fél milla alatt nem ússza meg, fel kell öltözni, jogsi, szóval
sokára fog megtérülni benzinköltségből, hogy nem 8L-t fogyasztó autóval jár.
De a motor az motor. Gyors, kényelmes, és "nincs dugó"... Nekem BKV-val kb.
1 óra a céghez bejutni, ugyanennyi haza... Kocsival 30-40 perc lenne, parkolni
nem lehet, vagy csak rohadt drágán: motor. Ami a kényelem miatt=robogó.
Volt már nekem 150/180/400/250-es robogóm, és a következő is CVT lesz...[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #9485 üzenetére
Robogó csak CVT-vel van, nem? (Csak azért kérdezem, mert most már sokadjára írod, hogy CVT-s. )
Nekem tömegközlekedéssel bő egy és negyed óra a bejárás a dugó miatt, ha 8-ra megyek. Autóval is kb ennyi, viszont nem kell buszmegállóban álldogálni, aztán a buszon, villamoson álldogálni.
Az említett robogóval a bejutás szabályosan, 60-65-tel lakott területen, pirosnál előremenve, de 40-nel menő hosszú kocsisort már nem megelőzve átlag 25 perc és akkor ez már a maximum. Tömegközlekedéssel van, hogy 1,5 óra az út. Persze ha 10-re, 12-re megyek, akkor kocsival is elég gyors.
Az SH300 nem gyorsul, hanem ugrik 60-70-re, tényleg jó a CVT, már 25-30 körül van olyan kis nyomatékmódosítású "fokozat", aminek hála 9000-en tud pörögni a moci, végig maximális teljesítményt leadva.Sajna ez még az ABS előtti verzió (2012-es), a fehér aszfalton rendesen csúszik, illetve a tükrökben a vállaimat látom, mert olyan keskeny a kormány, ezen kívül ingázásra (25 km-re) tökéletes, de ezt gondolom nem itt kell magyarázni.
Az SH-val szépen lehet kanyarogni, egyedül akkor szar, amikor nagyon lassan szlalomozol, kicsit nehezebb csavarni a kormányt és van, hogy behúzza a kuplungot az elektronika, aztán csak erősebb gázra engedi ki, meg kell szokni, nem tudom, hogy más robesznál is így van-e.Köszi a linket, majd megolvasom, asszem lemaradtam róla.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
Mármint ilyen 800-as CVT-s robogók? Nálam a robogó nem szitokszó, úgy látom, hogy ti a robogó szót a segédmotoros kerékpárra értitek, de akkor lehet, hogy én kezelem rosszul a dolgot. Én anno egy fojtás nélküli 60-at kényelmesen tartó Jog-ot próbáltam, ennyi a SMKP-s életem.
-
ludsimon
veterán
undefined
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #9486 üzenetére
Nem csak CVT-s robogó van: van kéziváltós, lábváltós, S-ECVT, félautomata.
És még biztos van egy rakás típus, amit kihagytam a példákból... Viszont:
így fogalmazok, mert több rossz emlékem van arról, hogy bizonyos emberek
fejében a "robogó" tényleg csak a segédmotoros kerékpárt jelenti... Van ami
inkább vicces emlék, van ami kicsit bántó, van ami meg a kettő elegye.Az szokott viszont kiakasztani (ezen kaptunk össze ludsimonnal!), amikor a
segédmotoros kerékpár tuningolásával egy "öszvért" kapunk, ami valóban fel
tudja venni a lépést ebben-abban a nagy(obb) robogókkal - de attól még nem
lesz "ugyanaz", valamint ha néha le is gyorsulja, az nem valószínű, hogy ezt
a "legyorsult" gépjármű vezetője úgy éli meg, hogy most jól "le lett alázva"...Ahogy nem kezdek "versenyezni" pl. GSXR600-zal sem, mert nincs értelme:
ha éppen megelőzöm (szükség volt a forgalmi helyzet miatt rá), tudom, hogy
nem kap vérszemet, hogy megmutassa a "robogósnak", hogyan kell "alázni".- főnök: mopedre sportkipufogót??? (180 ccm, 15LE, 120 km/h: moped?!)
- haver: de hát ez olyan, mint egy nagy robogó! (150 ccm, s valóban: robogó)
- oktató: a robogó NEM motor! (Sor4 600-ast akart eladni nekem kezdésnek,
és durván gyilkos szemekkel nézett, hogy én majd "robogót" szeretnék... Ja,
hát nem 50-est, hanem mondjuk 500-ast. De robogót, mert az a praktikus...)Milyen elektronika van az SH kuplungjában?
Nekem ez teljesen új.Ui: megjegyzem ugyanaz a főnök kérdezte ma, hogy az SR50 viszi a 90-et?
Mondtam neki, hogy kizárt. Esetleg nagyon megtuningolva, vagy óra szerint.
(Örült a hírnek, mert nem szeretné, ha a 14 éves kisfia 90-nel száguldozna.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #9488 üzenetére
Az én SMKP életem egy gyerekkori DT50 (imádtam, persze "jogsi ohne", és
még sisakom sem volt: első fizetésemből vettem, addig fiatalság bolondság),
majd 8-10 évvel később egy 4T 50 bérlése, amivel jártam a "korlátlan jogsira".
Az kegyetlen gyenge volt, hidegen pláne, viszont 2L/100 km alatt fogyasztott.Természetesen fel sem merült bennem az SMKP végül mégis annak "látszót"
vettem, elvileg 125-ösnek gyakorlatilag meg 150-es volt: egy évig használtam.
Stresszes volt picit... még egyszer nem. De nem tudhattam, mit szeretnék...
Amíg nincs kipróbálva / megtapasztalva: "katalógusból" nem lehet választani!Beleugrottam a Majába, azt se kellett volna, de megszerettem. Beleugrottam
a Madisonba: ez is drága volt, de ezt is megszerettem... Majd a 250-es Maja
tartaléknak (milyen jól jött, most is azzal járok, pedig már terveztem hirdetni):
az is nagyon kényelmes, nagypapis motorka: már kb. tudom, mit "szeretnék"
és az biztos nem egy sportmotor, meg túramotor. Hanem egy korrekt robogó.
Lehetőleg ABS-szel és ne legyen túl nehéz, meg túl nagy: T-Max. (Talán 1x.)Addig meg Madison K400, mert szeretem, ahogy megy + kényelmes is.
Egyedül az ABS hiányzik róla. Uis nem estem volna el, ha lett volna rajta.
Persze akkor sem estem volna el, ha nem vagyok b.lf.sz, de ez más kérdés.Ui: a motorka kifejezést direkt használom, nem pejoratíve. A "Felvidéken" ez
teljesen normális kifejezés a motorkerékpárra, egyben vicces. Elsőre persze
megsértődtem rajta, de aki nem ismeri, azzal könnyű ironizálni. Belga szám.[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz DigitXT #9458 üzenetére
A faceliftes Madsion 3 250 (hagyományos tükrök) a Piaggio blokkos. A Bálna előtt befutó volt ez a típus nálam, a külföldi fórumokat olvasgatva ajánlottabb a Piaggio blokk, mint a Yamaha. Erősebb, megbízhatóbb. Befecskendezéses, ez valakinek előny, valakinek hátrány.
Van tippetek, hogy gyermekméretű bukót hol lehet reális áron venni?
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz Hauptmann #9493 üzenetére
Itt láttam múltkor. Hogy az ár reális-e...
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #9490 üzenetére
Bocs, nem nagyon ismerem a CVT váltót , de akkor a kialakítása miatt kuplungol be néha, amikor lassan gurulok és néha meg viszi alapjáraton a gépet, illetve ha lejtőn gáz nélkül felgyorsulok mondjuk 40-re álló helyzetből, majd kis gázt húzok, (ilyenkor a fordulatszám alapjárat és a kis gáz hatására visszaoldja a kuplungot és ránt egyet a motoron a fordulatszámkülönbség. Illetve alapjárat közelében, amikor nem "tudja" (oké, ezek szerint nincs benne elektronika), hogy most oldja-e a kuplungot, vagy sem, néha rendesen be tudja remegtetni az egész motort (főleg a dobozt, ha rajta van). Na mindegy, majd utánajárok a CVT váltónak.
Az, hogy nem akar versenyezni a kisebb vagy a nagyobb motoros/robogós nem igaz szerintem. Amikor a piros lámpa előtt találkozunk, szinte minden motoros átnéz és, ha úgy látja gyorsít. Általában szoktam hagyni, de az a durva, hogy a budapesti motorok nagy részével az alsó sebességtartományban tudja tartani rendesen a tempót.
Múltkor meg valami erősebb 600-as "sportmotor" ment a belső sávban, én meg autóval telepakolva (5 fő, 5 bicikli, csomagok). Elmentem mellette padlógázzal jobb oldalon, de csak azért, mert rendesen szenvedett az autó (2 literes tádé, 150 ló), ahhoz képest, amit tud. A motoros is gyorsított, de csak normálisan. Amikor elmentünk mellette 90-nel, visszaváltott kettőt és üveghangon gyorsítva elment mellettünk legalább 140-nel. Tetszett.
-
Hauptmann
addikt
Köszi, ez még el is fogadható.
-
Hauptmann
addikt
válasz ludsimon #9495 üzenetére
Ha pörgős gépet akarsz, akkor vegyél váltós motort, pl. egy Hornetet. Alul nyugis, de felül megy rendesen.
A T-Max-ot direkt nem mondom, mert drága, annyi pénzből rendes motort vennék. Plusz irreálisan drágák hozzá az alkatrészek.
Nekem is felmerült a gondolat, hogy ha kész a Bálna, lehet, hogy eladom, aztán ősszel nézek valami váltóst, meg mellé egy 125-200 cm3-s robogót melóra. Majd még meglátom
-
ludsimon
veterán
válasz Hauptmann #9498 üzenetére
De ingázásra pont ez a lényeg, megtalálni a kényelem és az élmény, költséghatékonysági tengelyt és az S200 pont az, beledobni egy J Costat megy mint állat.
Én félek /legalábbis jelenleg/ váltóssal autókat filterezni. Nem mernék. CVT-sel meg 100%-ig a forgalomra figyelek.
Autónál azért volt könnyű, mert 15 éves korom óta vezet(getek) ott kb úgy kezdtem, hogy már a forgalomra figyeltem mikor megkaptam a jogsit a kezembe.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
Hauptmann
addikt
válasz ludsimon #9499 üzenetére
Hidd el, simán meg lehet tanulni a váltót. Én is féltem tőle, de pillanatok alatt meg lehet szokni. Valami kezes 250-es váltósban is gondolkodnék a helyedben kezdésnek, de az említett Hornet is baromi jó, hiába látszik nagynak és nehéznek.
Ellenben városi napi 100-150 km-re a franc váltogatna. De ingázásra simán bevállalnám.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen