-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
xecutor
csendes tag
Sziasztok!
Nemrég vettünk egy Opel Astra J, 1.6 Benzin (A16XER)-t és az elejétől fogva hallatszik egy fémes köszörülés hang, 2-esből 3-asba váltás előtt, olyan 2300-as fordulaton.Tehát nem a váltáskor, hanem amikor kettesben eléri azt a bizonyos fordulatot. Magasabb fokozaton már nem jön. A kipufogó flexi cső le volt szakadva már vételkor, így azt hittem talán az okozza, de az meg lett csinálva, és még mindig jön. Hibakódot nem láttak átvizsgáláskor. Van valakinek tippje mi lehet ez?
-
addikt
Tesztelem a szelepek zárását:
Másik oldalról felöntve a két szélső szelep "ereszt". Gondolom az a két szimering szar volt...A hidrotőkéket, h kell tesztelni / ellenőrizni, h megfelelőek-e még?
A generátort is elvittem felújítani. Nem volt baja de hamár szét van borítva a motor legyen az is rendben
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
sesomaru1989
aktív tag
Sziasztok,
Adott egy 1.4-es F astra 2004. A központi injektorba megy 2-3 vákum cső ha nem tévedek. Ezek a vákumcsövek szarrá vannak repedve... Megtudnátok mondani honnét tudnék rendelni hozzá újat?
Bárdi,Unix,Kaufer csak benzincsövet tudna adni, de az nem igazán erre való.
Köszi előre is. -
addikt
válasz Markizmark #106355 üzenetére
Megy a hengerfej műhelybe. Azonkívül meg lesz gyűrűzve és hajtókarcsapágyak kicserélve. És lehet is összerakni
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
Ace Ventura
addikt
Sziasztok!
Ford Fusion 2007-es 250000 km 1.4 benzines 80 lovas autómat cserélném le.
A kiválasztott ez a kocsi lenne [link]
Kimondottan faék motort keresek. Az 1100 kg-hoz nekem nem volt gond a 80 ló, ez egy picit súlyosabb kocsi, de 101 lovas. Szóval nem gondolom, hogy rosszabb lenne.
Napi 20-20 km ingázás videkről belvárosba, és vissza. Totál vegyes használatra.
Minden pro, és kontrát meghallgatok, mert nem ismerem az Opeleket.
Jo választás? A hazai forgalombahelyezesű keves km-t futott fiatal autóhoz ragaszkodnék 4M keretig max.[ Szerkesztve ]
Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
Dr. Gonzο
senior tag
válasz Ace Ventura #106358 üzenetére
Ha Te tényleg faék autót akarsz, akkor ez az!
Teljesen alap felszereltség, bár én ezt nem nevezném felszereltségnek!
De ha ez kell...
Ebben az esetben a gyakori kuplung felső, illetve alsó munkahenger hibára, illetve a hátsó lámpákban előforduló kontakthibákra számíthatsz. -
válasz Ace Ventura #106358 üzenetére
Ha ilyen ingázásra kell újabb autó szögegyszerű motorral, akkor nem lenne célszerű inkább egy elektromos?
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
válasz Ace Ventura #106362 üzenetére
Ja hát a 4-5 milliós az áron sok km-t nem lehet vele menni. De a szögegyszerű motor kritériumot ez elég jól teljesíti.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Ace Ventura
addikt
-
Tikakukac
titán
válasz Ace Ventura #106358 üzenetére
Mondjuk a faéktől azért ezek az autók szerintem már cefet messze vannak
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Ace Ventura
addikt
válasz Tikakukac #106365 üzenetére
Motorjára értettem elsődlegesen. Abból olyat szeretnék ahol minimális a hibalehetőség.
4 hengeres alacsony fogyasztású szívót keresek.
Egyébként kocsiba nekem eleg a szervó, klíma, első elektromos ablak. Többi feleslegesÜres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
Tikakukac
titán
válasz Ace Ventura #106366 üzenetére
Ugye itt mindig az a kérdés, mihez képest. Egyfelől egy köbméter olyan dolgot kapsz meg így is, a lepel alatt, amitől agyad lemászik, pont mostanság volt itt Meriva meg H Astra is, amikben ömlött a pénz, azok pedig ehhez képest is fapadok.
A motor pedig, persze, nincs turbó meg egy rakat egyéb ma divatos kellék, ellenben van más. Nálunk most nem tudom éppen mi baja a tiedhez képest is 3 generációval előző motornak, de ebbe is olyan finoman fog beleesni 2 minimálbér megint, mint a sicc.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Ace Ventura
addikt
válasz Tikakukac #106367 üzenetére
A Fordos topicba is le akartak beszélni a cseréről, lehet tenyleg átgondolom 🤣
Eddig burokban éltem úgy látszik.
14 éve van saját autóm. Suzuki swift 99-es évjárat, és most a 2007-es Fusion.
Egyikkel se volt különösebb gond.
Egészen mostanáig. A Fusionba idén már 400K benne van. Igaz abból 130K a vezérlés cseréje volt.Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
válasz Ace Ventura #106366 üzenetére
Motoron kívül is lehet bőven hibalehetőség, ami fájhat. Ha veszel egy újabb autót, ott a kevés km se garancia, hiszen nem mindegy, hogy pályáztak vagy csak 5 km-eket mentek vele.
Mostani Fusionödben tényleg egy szögegyszerű motor van, nekem is az van, csak még a régebbi 75 lóerős. Ezekben semmi sincs, ellenben az általad nézett Astra-ban változó szelepvezérlés meg szívócsőhossz is van. De egy sima gyújtótrafó is 4x annyiba kerül, mert hengerenként van egy. Persze cserébe kevesebbet is fogyaszt meg nem kell pörgetni, mert 2500-3000 helyett már 1500-től van használható nyomaték.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Tikakukac
titán
válasz Ace Ventura #106368 üzenetére
Azért mondom, hogy amit tervezel szerintem nem feltétlen az amit keresel is egyben
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
gban
Közösségépítő
válasz Ace Ventura #106371 üzenetére
J Astra, legelső széria, A16XER, kategóriájában faék, nincs benne se turbó, se EGR, se kettőstömegű, 'hibamentes' is, ami annyit takar hogy trafósor csere, termosztátház csere azért beugrott, olyan 'apróságok' mellett mint a gyártónál típushiba hűtővíz tartály repedés, vékony hűtőcső repedés, klímahűtő kilyukadás.
Költségeket nem mondok, mert kedvezményes árakon szerzik be nekem, munkadíj meg nulla...
Kollégának meg ugyanez az évjárat és motor van itt (csoszogi mester), nála összehasonlíthatatlanul több hiba jött elő ugyanilyen faéknél.
Szóval ez a faék és a 60 lovas F Astra faék az nagyon nem ugyanaz a kategória, motoros levegőztető állítás mellett sok egyéb dolog van már ezeken ami megmakkanhat simán, mert minden bonyolultabb már ezen a 14 éves modellen is (2009 az első gyártás).[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
ncc1701
veterán
válasz Ace Ventura #106371 üzenetére
Modern autóból már nem találsz szög egyszerű, faék kategóriás autót. Nem gyártanak, euro 6, stb.
-
mephi666
nagyúr
válasz ncc1701 #106373 üzenetére
hahu-n 5milla alatt van már féltucat 1-2 éves elektronyos dacia... akkor már lehet nem sokat kénye gyűjteni a 4-re, hogy meglegyen egy olyan és az elektromos felépítése a belsőégésűhöz képest tényleg faék ...ja és 4milliós 5-10éves kocsira is gyorsan rá tud menni az az alig 1milliós különbség, ha nem hibamentes
ui: ja és ha mindenestől van kicentizve kb 4 a vásárlásra, akkor nem tudom milyen árkategóriában lenne érdemes nézelődni? 2-2.5milla, hogy maradjon extra költségekre is? (Zafira csoportban volt pár hete, hogy valaki a 15 éves B-re elvert még vagy 2milliót és horvátországi nyaraláson szétesett a párezer km-es, frissen cserélt kuplung... az a kocsi is majdnem 4millióban állt már meg és sz*ptak vele szépet)
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
ncc1701
veterán
válasz mephi666 #106374 üzenetére
Insigniám utóbbi 3 évben bekért kb 2 millát. És alapvetően jó állapotban van, csak összejöttek a dolgok, üzemanyag ellátó rendszer, automata váltó, ilyenek. Tudom, miről beszélsz, ha valakinek 4 millája van, akkor nagyon max 2.5 körül nézelődjön. A maradék pikkpakk rá fog borulni.
-
Pitterix
őstag
Búcsúznék a topiktól, ugyanis a Merivám eladósorba került, jelenleg is árulom.
Vettem helyette 1 C-Maxot.
Sziasztok."Persze hogy tudtam, csak nem sejtettem!"-----Angelo 'Snaps' Provolone
-
Na, a fantasztikus Astra H Z16XER megint.
Az hogy létezik, hogy komplett kuplungcsere után 60e km-nyi öreguras vezetéssel megint a nyakadban fog? Nem csúszik (egyelőre), de iszonyatosan fent fog, kb az utolsó mm-en. Lehet csak fellevegősödött a hidraulika, csak után kell állítani?
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
mephi666
nagyúr
válasz ncc1701 #106381 üzenetére
...meg amit írtam, hogy valakinek az új/sz*r 1-2ezer alatt horvátországban széthullott... lekopogom: miénk teljesen jó egyelőre, 20-25ezerrel ezelőtt vettük a kocsit... remélem még minimum ennyit bírni fog felújítás előtt (azt meg tippelni sem merem, mennyi lehet benne: ha frissen cserélt lett volna, biztos kiemelik a hirdetésben)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Kommy
veterán
Sziasztok!
Van egy Opel Astra G-nk aminek olyan hibája van jelenleg, hogy 3500-as fordulatnál nem megy feljebb. Ha leveszem a szívócsövet, gyújtást adok rá akkor a gázpedál teljes lenyomására éppen nyílik a pillangó szelep.
OPCOM-al ha kivezéreltetem akkor kinyílik teljesen.
Hibák amiket ha kitöröl és éppen nem jön vissza akkor nyílik rendesen a pillangószelep, de 99%-ban egyből visszajön.
Amiket megnéztem az ECU és a fojtószelep közötti kábeleket kimértem mindegyik ép.
Kiméregettem a fojtószelepet, ott sincs szakadás. Persze konkrét értékeket nem tudok ellenőrizni, de ha kézzel mozgatom a fojtószelepet akkor változik az ellenállás.
Valakinek valami ötlete? -
mephi666
nagyúr
válasz Kommy #106383 üzenetére
B Zafiránál P0340-el szívtunk vagy fél évig: ha bedobta a hibakódot, leszabályzott 3500nál... már cserélt jeladó volt a kocsiban, ami helyett raktam bele bontott gyárit és 9 hónap alatt nem jött vissza a hibakód (gondoltunk mi is már mindenre és első csere egy új utángyártott jeladó volt... amiket nem szeret... új motorvezérlőt is szereztünk, amit felprogramozva 1-2 hét és párszáz km erejéig nem jött hibakód, majd utána megint randomra)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
KisTücsök
addikt
C Vectrara mi a max gumi méret amit rakhatok? 205/55 a gyári. 225/60 mehet rá? 16-os felnin.
-
bul07
nagyúr
válasz KisTücsök #106387 üzenetére
Ha utcán megállítanak akár a rendőr is zargathat miatta. Ha meg valami műszaki ellenőrzés futsz bele rendszám is lejöhet, lehet menni műszakira megint gyári mérettel hogy legyen megint rendszám.
Minél jobban látszik hogy valami nagyon nem gyári méret annál nagyobb az esély, meg ugye kell hogy kicsit is értsen az autókhoz a rendőr.
Ha meg Osztrák v Német felé is szoktál menni még nagyobb rizikó.
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
válasz ArthurShelby #106380 üzenetére
Ez nem is városban volt használva, hanem hosszabb utakra, országúton. Lehet valami esetleg elállítódott benne? Illetve még azon agyalunk, hogy anno mégsem volt komplett kuplungcsere, a tárcsa újra lett hasznosítva, mert hogy még jó.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
mephi666
nagyúr
válasz bul07 #106389 üzenetére
...vagy legyen annyi sütnivalója, hogy a tanksapka alól kipuskázza a gyári méreteket és ránézzen a gumikra
...egyik nap sétáltunk itt a ház melletti parkolóban és nézegettem a kocsikon a gumikat: oké, hogy legalább 60%ban téli, mert a kevés futás mellé mi is abban járunk... ami meglepett: több kocsin is téli, koppra tökig kopott mintával, másik kocsin nyári, külső oldalon tükörre koptatva... rosszul beállított futómű eredménye... ilyeneket is meg lehetne állítani
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
bul07
nagyúr
válasz mephi666 #106391 üzenetére
Igen ki lehetne őket venni
Amúgy ha valaki a keleti határok felé akar autózni figyeljen oda látható dolgokra, mert bejárhatja az egész országot de keleti határokhoz közeledve biztos fog látni tapasztalni közúti ellenőrzéstÉn ugye itt vagyok a Román határ mellet, nap mint nap belefutok közúti ellenőrzésbe, lámpa nem fel kapcsolás büntetés repül is, szélvédőn nincs meg a matrica vagy nagyon tépet ugrik a rendszám(munkatárs így járt pár éve), gumikat is nézik
Múltkor Gyulára menet is volt ellenőrzés( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
mephi666
nagyúr
válasz bul07 #106392 üzenetére
...ja, de az a matrica csak 2004 után forgalomba helyezett autóknál kötelező keleten biztos akad sok 20-30éves gép
...11éve van jogsim... kb 10 éve állítottak meg egyszer itt a városban, még az akkor 20éves F-el... az ellenőrzés nem tartott tovább 1 percnél... kocsit nem is nézték, csak az iratokat
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
KisTücsök
addikt
válasz bul07 #106389 üzenetére
Kell új téligumikat vennem és úgy voltam vele a kicsit nagyobb, de főleg magasabb, hátha jobb lenne. Úthibák is nagyon tudnak zavarni, hátha kevésbé adná át.
215/60-at szerintem senki nem venne észre. 225 lehet tényleg már necces, de előbbire helyem is van bőven az biztos.
-
mephi666
nagyúr
válasz KisTücsök #106394 üzenetére
...szerintem ne térj el a gyárilag megadott méretektől, mert a menettulajdonságokat kedvezőtlen irányba módosíthatja
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
bul07
nagyúr
válasz KisTücsök #106394 üzenetére
Téli gumi esetén nem hogy nagyobbat hanem még kisebbet szoktak venni, gyári méret kell
Ezt a jó videót nézd meg
Nyolc tévhit a gumikrólEbből kiderül hogy váltó méret sincs mint olyan, miért kell a jobb gumit hátra rakni, tárolni a gumit felnin ilyen 1-1.5bar nyomáson kellene,
Téli gumi szélessége az adott videóba innen [link](#106393) mephi666
Elég kevés már a magyar zászlós rendszám amihez nem kell a szélvédőre
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
#24845312
törölt tag
válasz mephi666 #106393 üzenetére
Még azoknál sem feltétlenül. Valójában a rendszám a lényeg, ha az EU-s rendszám van az autón, akkor kell a szélvédőmatrica, ha nem az EU-s, hanem még a régi, magyar zászlós, akkor nem kell. Nekem is 2006-os forgalomba helyezésű az autóm, de még a régi, magyar zászlós rendszám van rajta, ehhez nem kell a szélvédőmatrica sem.
-
Tikakukac
titán
válasz bul07 #106389 üzenetére
Minimum az ország fele /65-ös gumival jár G-ken is, mert a 60-as irreálisan drága ehhez képest.
Mondok jobbat: a szalonból kihozott autón is /65 volt
Ez legyen a legnagyobb bajunk, nyilván jobb lenne ha mindenki tartaná magát a gyári mérethez.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
Új hozzászólás Aktív témák
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen