-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
mohabá 007
aktív tag
válasz HoaryFox #106500 üzenetére
Pedig van
"...Hengerenkénti befecskendezésnél jellemzően 2,5-4 bar közötti a rendszernyomás. Manapság a visszafolyó cső nélküli, "egyvezetékes" rendszer teljesen elfogadott lett. A nyomásszabályzó közvetlenül a szivattyú után van elhelyezve, a fölös benzinmennyiség az üzemanyagtartályban marad.."
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz mohabá 007 #106501 üzenetére
Áh szóval külön nincs, hanem egyben van építve az üzemanyag szivattyúval. Köszönöm!
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
ncc1701
veterán
Annyira imádom, h egy adott évszámú, motrkódú autóhoz 3 féle hosszú hosszbordás szíj létezik... Most lehet tippelni, h vajon melyik is a nyerő. Megpróbálom leolvasni a benne levőről, hátha olvasható a szám.
[ Szerkesztve ]
-
TZ1
csendes tag
Sziasztok!
Milyen olaj való a Z12XE 2003-as Opelbe? Gyárilag azt írja a könyve, hogy a gyárban 5w30-al töltötték fel. Arrébb már 5w-30-at 5w-40-et emleget. GM-LL-A-O25 még a meghatározott teljesítményszint. Jelenleg Liqui Moly Special Tec DX1 5W-30 van benne. Kb. évi 13000Km-t megyek és 1l olajat eszik./250.000km van benne/. Köszönöm! -
#94522368
törölt tag
Nekem az 5w-40 olajok váltak be, kb. fele akkora az olaj fogyasztás mint az 5w-30-as készítményekkel. A melegoldali viszkozitás számít olajfogyasztás szempontjából, adatlapon megtalálható. A 100 C fokon mért értéket kell nézni, a magasabb érték a jobb. Dexos 2 jóváhagyás fontos, csak ACEA C3 minősítésű olajat használok, bár a gépkönyv megengedné az ACEA A3/B3-at is.
[ Szerkesztve ]
-
Honda567
junior tag
Sziasztok!
H Astra hidegen nehezen indul, mióta NGK Zfr5F gyertya van benne.
Gyanitom hogy hamisitvány a gyertya autószerelő vette és rakta bele.
Miről lehet a gyertyán észre venni ha hamisitvány? -
DavidX120707
csendes tag
Sziasztok
adott nekem egy g ászra coupe 2000es evjarata bher levegő rendszerrel és egy olyan hibát produkál a friss levegő beengedo motor hogy elzárva tartja, ugye ilyenkor folyamatosan belső keringetesen van a gombra nem reagál de világít amikor meg nyomom és egyszer elkezdett menni is a motor valamit próbáltam masik motorral ugyan ugy egyszer ment és annyi meg masik vezetőivel azzal semmi így most egy dróttal ki vezette hogy kézzel tudjam nyitni zárni mivel nem tudom mi lehet(ebben szivesen fogadom az esetleges megoldásokat) ami pedig a kerdes lenne hogy ezt leállítása utan be kell zárni vissza vagy maradhat nyitva? -
Tikakukac
titán
válasz DavidX120707 #106509 üzenetére
Tipik probléma: állító motor kuka, tengely meg törött.
Nem atomfizika, ha kiveszed, látod mi a gond. Próbalámpával pedig meg tudod nézni maga a vezérlés része megy-e. Ennyi, nem kell itt kivezetni semmit sehova.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz DavidX120707 #106511 üzenetére
Igen, ez a hiba elég gyakori. Úgyhogy próbalámpa elő és nézd meg mi a szitu.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Sanki
addikt
Z14XEP klíma: tegnap délután nem kapcsolt be (kint 27-28 fok), garázs előtt ránéztem nem kapcsolta a mágnestekercset.
Ma délelőtt lehúztam a csatit, 12v ott van az autó felől, mágnestekercs viszont nincs szakadva, 3-6 ohm-ot mértem így az is jó.
Na ezután összeraktam, beindítottam a kocsit és ment a klíma.Milyen hiba lehet még a fentieken kívül?
-
nagyúr
Valamit "elronthattam", mert péntek óta nincs kopogásérzékelő hibajel Kisöregnél.
Néha nekilátok, és próbálok varázsolni - leteker, visszateker, próbálkozik, hogy vajh' van-e (-é') változás. Néha jó, de inkább nem. Legalábbis ilyen sok napon keresztül eddig nem volt hibamentesség.
Kiváncsi vagyok, meddig tart.B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
dellfanboy
őstag
válasz Cray Tyler #102456 üzenetére
igy majdnem masfel ev tavlatabol mik a tapasztalatok? volt gond az 1.4t motorral?
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
ncc1701
veterán
válasz dellfanboy #106518 üzenetére
Állítólag simán ki lehet bírni nevetés nélkül a kettőstömegű+kuplungcsere árát.
-
Tikakukac
titán
válasz DavidX120707 #106520 üzenetére
Nem kell, alapból sem zár be mindig, ha kint amúgy az esőelvezető rendben van akkor nem jut be víz sehogy.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
MaddeNNNN
őstag
válasz dellfanboy #106518 üzenetére
én tavaly nyáron vettem, így kicsit több mint 1 éves tapasztalatot tudok mondani.
rögötn vásárlás után gyújtótrafó és turbó csere volt amit a kereskedés fizetett. utána 2 műanyag hűtőcsövet kellett kicserélni mert folyt belőle a fagyálló. aztán berohadt a kézifék bowdene, még a gyári volt benne.
ez volt tavaly szeptemberben úgy hogy júliusban vettem az autót. azóta egy 10.000km-es olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő és fékfolyadék csere volt. most viszont elkezdett újra rángatni 3000-res fordulat körül. decemberben úgyis lejár a műszakija, előtte elviszem megcsináltatni meg nézzék át. van rajta még pár apróság amit meg akarok csináltatni. szelepfedél alól szivárog az olaj, az cserés. mindkét hátsó belső helyzetjelző lámpa kontaktos. néha ég néha nem. egyelőre ennyi.viszont az 1.4t-nek tudnak szép bajai lenni.
ebben a kommentemben leírtam tételesenTo protect the sheep you gotta catch the wolf. And it takes a wolf to catch a wolf.
-
#94522368
törölt tag
válasz Integrale #106516 üzenetére
Ez igaz amit írtál, de nálam az olajfogyasztás mérséklése volt a cél. Nem mindegy, hogy 0,4 l/1000 km, vagy ennek a kétszerese 5W-30 olajjal. Igaz, a kérdező nem írta meg, hogy 1000 vagy 13000 km futás után fogyasztott a gépe 1 l olajat.
Ezeknél az öreg vasaknál a gépkönyvi előírás eléggé megengedő az olaj viszkozitásának tekintetében, a 10W-40 is használható, próbáltam azt is tapasztalatszerzési céllal, nem ajánlom senkinek.
Fontosabb szerintem a viszkozitásnál az előirt jóváhagyásokkal rendelkező olaj használata. Ha ezt valaki figyelembe veszi, a viszkozitással sem tud hibázni, a két dolog szinkronban van.
Annak az olajnak pl. amit a kérdező az autójába töltött, csak a viszkozitása megfelelő, egyéb tulajdonságai nem...
-
ncc1701
veterán
válasz OPiiPO #106529 üzenetére
Bármikor szarul esik.
Most értem el 2 év, és ~2 milla után az insigniámmal, h nem a meglevő hibákat kell javítgatni, hanem terv szerűen előre cserélek dolgokat, mielött elhasalna. Most majd generátor, jövőre önindító. Megvenném most is, de adott évjárathoz, adott motorkódhoz hoz 3 félét, kicsit elfáradtam bele. Majd tavasszal, mikor berendelem az új lámpatesteket előre.
-
ncc1701
veterán
válasz Black_Raven #106531 üzenetére
Szerintem ha egy motor a vékonyabb olajat eszi, akkor nem a vastagabb olaj a megoldás, hanem a motor felújítás.
-
-
addikt
válasz peet137 #106533 üzenetére
Mivel egyedül szerelgetem (és szinte csak hétvégén) még jó sok idő lesz az
Úton vannak az összeszereléshez a dolgok, fél futóművet is lecserélem, lefestem szépen a szépséghibás alkatrészeket (bölcső, lengőkarok, ....) - van még mit csinálni rajta#106535Black_Raven:
Így van. Egy bizonyos határig - lásd az esetem. Oválisra volt már kopva a henger csak túlméretés dugókkal lehetett orvosolni.[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
mephi666
nagyúr
válasz body007 #106536 üzenetére
...csak rugókat ne fújj pirosra, mert a kopasz folyamatosan azzal sz*pik műszakin (olyan kocsikkal is, amiket gyárilag piros rugókkal szereltek... elég durva becsípődés a piros rugó arrafelé)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Tothgera30
Ármester
válasz Black_Raven #106535 üzenetére
A Z18XE éppen elvan 10W40-el is, de 5W40 ideálisabb lenne.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tikakukac
titán
válasz Black_Raven #106535 üzenetére
Jó sok 10W után majd fogja azt is aztán jöhet a gépzsír
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
peet137
tag
Valaki segítsen nekem, ablak ügyben. Bal hátsó ablakról van szó, mióta megvettem a verdát, azóta nem működik. Ill működik, de megszorul és elfordul benne az üveg lehúzáskor és a CAN busz miatt a motor letilt. Felhúzáskor meg össze-vissza mászkál, mire sikerül felmennie. Szétszedtem, egyértelműen látszik, hogy a vezetősínben szorul meg. Eléggé el van benne öregedve a gumi, próbáltam kis szilikonnal is, meg zsírral is megkenni, de kb 1-2 lehúzással le is törli az üveg és a sztori ugyanaz. Néztem ilyen vezetősínt, de külön nem találtam. Matt fekete amúgy, nem színre fújt. Plusz szemre szegecselve van benne minden, vagyis szétszedni sem olyan egyszerű. Már arra is gondoltam, hogy ott, ahol megszorul, kicsit "kimetszem" a gumit, de ez csak végső megoldásnak szeretném... Valami hasznos ötlet?
-
Black_Raven
veterán
válasz Tothgera30 #106538 üzenetére
Ez jó ötlet, azért hagytam rá az autószerelőre mert ő jobban tudja mint én, ráadásul elég penge, amit mondott eddig mindig úgy volt(hiba és megoldása)
.Someone I never forget..Cs&E..nice trip my dears.
-
Tothgera30
Ármester
válasz Black_Raven #106541 üzenetére
Valószínűleg ha generálozni kellene, akkor is ő csinálná.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
ncc1701
veterán
válasz Black_Raven #106535 üzenetére
Meg a tököm. Elő kell kotorni a gyári előírást, ott le lesz írva sorban, h mi a jó bele, azaz kívánt ilyen-olyan minősítés, és a viszkozitás. Na, én ebből a sorból az elsőt nézném. Ha túl vastag az olaj, akkor nem fog beférni egyes helyekre, azaz nem lesz kenés, és ahol nincs kenés, ott kopás van.
Off swiftemhez van írva 0w16, 0w20, 5w30, utóbbit eszem ágába nem lenne beleönteni. -
Black_Raven
veterán
válasz Tothgera30 #106543 üzenetére
Igen biztosan ő, ha vállalná. Generál kizárva akkor megy a kukába.
.Someone I never forget..Cs&E..nice trip my dears.
-
-
-
Integrale
veterán
válasz Black_Raven #106531 üzenetére
És hidegen, az alatt az 5 perc alatt amíg bemelegszik, eszi az olajat?
Ha a válasz nem, akkor az elsô számnak, tehát a hideg oldalnak a változtatása nem befolyásolja. A 40 meg maradt 40.
"Bad reklám is reklám too"
-
Tikakukac
titán
válasz Black_Raven #106547 üzenetére
Egy ideig nincs. Nekünk sem volt. Na utána a lánc azt mondta, hogy taktaktaktaktaktak. Hidrotőkés motoroknál, de úgy általában véve is a hidegindítás a fő probléma. És az mindenképp rosszabb a 10-es hidegoldalinál, mintsem az 5-ösnél.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos autók - motorok
- Végre befutott Xbox-ra is az Octopath Traveler II
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Windows 10
- Politika
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Láncfűrész topik
- Gyúrósok ide!
- Milyen routert?
- További aktív témák...
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen