-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petyyyyy
addikt
Ez és a (#53750) is annyira igaz, hogy öröm nézni.
Mindig megy a vagánykodás, hogy 7200-n pörgeti és ott már szabályoz, azért eszi az olajat és nincs benne egy csepp sem, minden második reggel. Mondtam, hogy hiába van traktor hangja a dieselnek, ilyen egy normális hang és egy gramm nem hiányzik két csere közt. Plusz nem kell pörgetni, mert van nyomaték.Nem kell mennem ma sehova, de úgy mennék. Tetszik a tempomat.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
beg
veterán
Hátsó rugóból monroe vagy kayaba esetleg ruville? Nagyjából egy árban vannak. Kinek van melyikkel milyen tapasztalat?
Jobb hátsóm elreccsent a tövénél.[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
w333
félisten
válasz tboy93 #53757 üzenetére
Nekem télen nyáron legalább 10-12L na de nem is nagyon megy 4000-5000 rpm alá a fordulatszám mondjuk már a 2.5 V6 vagy 3.0 V6 -ra is gondoltam
De egy E36 325i sor 6 lenne a legf*szább
Az E34 -ben is ezt szerettem nagyon, megálltam a lámpánál majd jöttek is a szarrá tuningolt Hondák, lámpánál elindultunk és szép komótosan haladtam, míg mellettem a kis Hondának már a lelkét is kitaposták (de nem bírt utánam jönni) olyan hangja volt mint aminek ki akar esni a motorja
Ugyan ilyenem volt, még a színe is ...
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
beg
veterán
Bocsánat 7200 HUF
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
mohabá 007
aktív tag
Ám legyen itt,ha úgy akarod.
A kettőnk közötti beszélgetés azzal kezdődött,hogy a topiktárs azt mondta: nincs légtömeg mérője. (53588 - Sanyi19 )A többi mondandóm pedig arra,amit itt írtál,és és az okfejtésem is.
- ..”Nem igazan ertem amit itt osszehordtal.”
Ha szövegértelmezési gondod van,az nem az én hibám.- „ Azt irtad, egyik gepben sincs egyszerre legtomegmero es map szenzor”
Pontosan ezt írtam,igen!És hogy miért?Mert benzinüzemű motorokról beszéltünk,abban pedig csak egy van,nem több!Ha kell,megadom a címemet,eljössz, megmutatod a benzines b vekim szívótorkába beépített második MAP-ot,ami állításod szerint a benzines motor szívótorokba be van építve,
(53595/ Lauda:- A legtomegmero van a szivocsatornaban, altalaban a legszuro utan. A map szenzor pedig a szivotorokban van.)Bár lőttem fel képet a szívótorokról melyen látszik,hogy ott semmi nincs,de szerinted csak hablatyolok) ingyen neked adom a kifogástalan állapotba lévő b veki- met,sőt,az eredetvizsgát és az átírási költség anyagi terheit is vállalom!„(En megmutattam, hogy van. Ott van fizikailag, latom a szivocsoben es a szivotorokban az alkatreszt, megy ra a kabel” / motortér: Y17DT corsa c motor./
Benzines motor működésről beszélünk,erre turbós turbódízel motor működésére hivatkozni
Na itt van a nagy bukfenc,a csúsztatás,a benzinmotor működésének összemosása,a turbódizellel.
Saját magad írtad le,hivatalos papírod is van a mérési eredményekről
Papíron: …(„legtomegmero feszultseg 4V, ataramlo levego mennyiseg 287.9 kg/h „)..Ebből világosan látszik,hogy egy! db légtömegmérőd van neked is,(és a linkelt képen is) a szívócsatornába beépitve
..”A szívócsatorna abszolút nyomásának,nevük lehet(MAF- MAP- légmennyiség - légtömeg mérő) érzékelője méri a szívócsatornában fellépő nyomásváltozásokat, amelyeket a motor terhelésének és fordulatszámának változásai okoznak.A mért jeleket az ECU-nak továbbítja,és az megfelelően beállítja a levegő/tüzelőanyag-arányt.”…
A másik, MAP-al jelölt cuccosnak amire körömszakadtáig görcsösen mutogatsz,a fentebb leírt működéshez semmi köze!
Papíron: …(”toltonyomas mert ertek (ezt veszi le a map szenzorrol) 148 kpa „)…A szívótorokba beépített kedvenc MAP-od, az a „turbónyomás érzelő”(mindegy minek nevezzük) az a dízel turbótöltésű motorok esetén a turbó töltőnyomást ellenőrzi azért, hogy a maximálisan megengedett töltőnyomást a motor ne érje el.Ezzel a motort védik attól, hogy a túl nagy töltőnyomás miatt ne legyen túlterhelve.( ennek nem az a feladata,hogy mérést végezzen a légszűrőház,és a szívótorok között.)
Mikor fogod már végre megérteni: állításoddal ellentétben,ez a cuccos a benzinesek szívótorkába nincs beépítve,nincs rá szükség! Nincsen turbó amire vigyáznia kellene!!”En nem irtam sehol hogy minek van koze a masikhoz. Mint olvashattad is, van az emlitett autohoz a ket alkatresz, ennyit irtam, ezeket linkeltem.”
Egyetértek.Valóban van,és van más sok 100 alkatrésze is.
Részemről a téma lezárva.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
félisten
válasz mohabá 007 #53761 üzenetére
Jo hagyjuk, teljesen felesleges Veled errol beszelni tobbet. Akit erdekel a tema a hozzaszolasaim mindent elmondanak. Ne engem allits be legalabb ertetlennek, mikor Te nem olvastal figyelmesen. De tudod mit ez sem erdekel. Allits be annak, en tudom, hogy amit leirtam, az szakmailag helyes es mindig arra reagaltam, amit irtal, nem arra, hogy ki mit gondol.
[ Szerkesztve ]
-
becsitibi
senior tag
Sziasztok sráccok!
Megszabadulnék a direkt szűrőmtől ami valami K&N márkájú.Veszek bontott légszűrőházat,viszont ebbe nem nem a sima mezei légszűrőt vennék,hanem valami spéci szűrőt,ami belevaló.18-20 ezer között van,amit nem kell cserélni állítólag.Ez milyen gondoskodást igényel?Olyat mint ami a képen látható?Elég kimosni,és leolajozni direkt erre a célra kitalált cuccal mint az előzőt?
-
-
HoaryFox
Topikgazda
Tegnap hoztam haza az autót, volt egy fűtőmotor + előtét ellenállás csere (ellenállás fém részei cserélődtek vas-oxidosra, gondolom nem tett jót neki a 23 év, de legalább vannak fokozatok a ventilátornál ), valamit 2 alsó lengőkar szilent is cserélve, koppanás megszűnt. A hidegindítási probléma (~2 nap után nehezen indul) persze pont a szerelőnél nem jelentkezett (Pedig direkt azért vittem pénteken el, hogy hétfőn meg tudják nézni. Remélem nem fog előjönni.
Más: megyek az autóval, és tompítottal és 2-es ventilátor fokozaton halványan felsejlik a töltés visszajelző. Legutóbb, amikor rámértem az akkura alapjáraton, tompítottal és max. venti fokozattal, 13,6 V-ot mértem. Akksi jó. Kezdi megadni magát a generátor? Hidegen szűrődik be egy kis hang arról az oldalról, bemelegedés után megszűnik.
Szerk.: Upsz F Astra C14NZ
[ Szerkesztve ]
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
F_Gergely
őstag
-
-
HoaryFox
Topikgazda
-
F_Gergely
őstag
válasz HoaryFox #53776 üzenetére
benzinesnél 20 körül mozog dízel esetében egy tízessel több tehát 30 ezer.
De ha te magad kiveszed és elviszed a szerelőhöz akkor lehet olcsóbb, én ezt azért nem szeretem, mert elviszem egy hibával és oldja meg. Ha meg csak a generátort viszed és utána attól függetlenül van a hiba nem tudsz reklamálni. Vagy vehetsz felújított generátort 35-40 körül. Én is cserélném de annyira tele van pakolva a motorterem hogy még levenni sem tudom otthon a generátort. -
Petyyyyy
addikt
Reggelt!
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
őstag
Srácok!
Nincs túl jó hangja a hátsó fékemnek.
-Ha lassan, óvatosan fékezek, szaggatottan (fél másodpercenként) nyekergő hangot hallok. Első fékezésnél hangosabb, utána jobb lesz, de nem hallgat el.
-Ha intenzívebben fékezek,ugyanez a hang, de akkor a pedálon is érzem, kicsit olyan, mintha ABS-em lenne, kicsit visszaemelkedik néha a pedál, pedig nincs ABS-em Olyasmi érzés, mintha ütne a féktárcsa kicsit, csak ez egyértelműen hátulról jön.
-Próbáltam megvasalni, mentem pár km-t 70km/h körül úgy, hogy fokozatosan behúztam a kéziféket, akkor egy napra full elhallgatott, de másnap megint kezdte.
-Kb 2 hónapja volt műszakin az autó, ahol elsőkörben nem ment át, ment a hátsó fékmunkahengereket ki kellett cserélni. Ezt 20.000Ft-ért megtették egy OPEL márkakereskedésben.
Mi lehet ez? Esetleg a márkaszervízben rakhatták össze rosszul és csak most bukott ki vagy lehet valami más hullhatott szét? Rommá használva még ugye nincs az autó, a km óra állása valós 30.500km.
(C14NZ 1.4 F Astra 8v 60LE, 1994.) -
-
Kickass
őstag
válasz becsitibi #53767 üzenetére
Közelítsük meg a dolgot másik oldalról.
Mennyibe kerül egy sima papírszűrő az autódhoz és mennyi idő alatt hozná vissza az árát ez a tisztítható betétszűrő? Ha olajcserénként számolsz egy takarítással belátható időn belül visszahozza az árát vagy lenne inkább kb. 5 év mire ugyanott vagy mint a papírszűrővel?Mert teljesítményben nem fog sokat hozni, hiába van kipuffod, az nem csak úgy működik hogy kipuffot meg légyszűrőt cserélek és máris van 2-3 elveszett lovam, vagy jobb gázreakcióm. Az ecu-t hozzá kell írni mert az csak bizonyos mértékig tudja korrigálni az értékeket, például több üzemanyagot adjon a megváltozott levegőmennyiséghez.
-
Petyyyyy
addikt
válasz F_Gergely #53787 üzenetére
Van még min izgulni. Pl. még mindig fingom nincs hogy nyomkodjam a fűtés gombjait, hogy a középső és oldalsó rostélyokon is meleg jöjjön, ha egyszer meleget állítok.
Az a maradék 100K javítás már nem izgat, ami még vár rám. Az OPC felnik viszont annál inkább.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #53788 üzenetére
ha a fejre fujja a levegőt akkor ott kell jöjjön, ha a szélvédőre tolod akkor meg a két oldalsón is tol. Ha auto-n van a fújás akkor magától fúj, úgy ahogy szerinte az jó (én egyébként mindig ezt használom) és tartja a beállított hőfokot - ha kell fűt ha kell hűt ezt saját maga szabályozza.
hát nálam még bőven lenne mire költeni, bár ezek az autó biztonságát, működését nem befolyásolja inkáb bcsak ilyen "plusz" dolgok, mint az irmscher kormány, zender lökős, rozsdamentes motorcsövezés,újrakábelezés, szigetelés, hifi satöbbi
-
-
haddent
addikt
mi a f*** van a napokban az emberekkel? Tele van minden balesettel, és nem kis koccanások, lökös-lámpa stb, hanem frontális, szarrá tört, bedarált autók.. (az ilyen eseteket, mint az enyém volt, hogy meglökött, már nem is számolom)
Nagyon megért már ez a világ egy népfelezésre
Vigyázzatok, mert úgy látszik Mad Max van az utakon
-
Predator2
addikt
Helló
Autó vásárlás előtt állok. Szóba került mint lehetséges alany, a H-s Astra.
1-1,2 millió forintért, H-s Astrából, csak a kínálat legalját tudnám megcsípni szerintetek?
Milyen típushibái vannak? Melyik motorral érdemes venni? Melyiket kerüljem?Köszönöm a válaszokat előre is.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen