-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
F_Gergely
őstag
Nálam is 800-850 körül van az alapjárat, de hidegben (értsd 5 fok alatt) felmegy a fordulat akár ezerre is, ezt az adagoló szabályozza (elektronikus vezérlésű), és amikor az értékek megfelelőek visszaáll "rendes" alapjáratra. Ez függ egyébként az adagoló beállításától is, jellemzően ha az adagolót nyáron állítják be (adagolós szakműhely) télen nehezebben indulhat, hangosabb-csörgösebb a motor, míg ha ez télen, vagy ősszel történik, kényelmesebb, és szebben fog járni a motor.
Az emelt alapjárat függ az izzítástól is, hiszen ha nem annyira hideg a motor, akkor az izzítás önmagában elegendő, nem szükséges az emelt fordulat. Rengeteg tényezőtől függ, hogy áll fel az alapjárat, és mikor mennyi ideig van emelt fordulat.Generátorra visszatérve:
Az akkumulátor 12V-os nyugalmi állapotban ennek értéke 12,7-12,5V ez alatti értéknél merült akkumulátorról beszélünk. Járó motornál a töltés 14,4V terhelés esetén ez eshet 1-2 tizedet többet nem. Ha ennél nagyobb a veszteség akkor hibás generátorról és töltésről van szó.
Ha a generátor nem tölt, és "üresen forog" nem mérhetnél 14,4V-os töltést, le kéne essen 12,7-12,5 közé ami az akkumulátor feszültsége.
Az akkumulátor árama csak az akkun halad keresztül. A generátor viszont más: az nem csak az akkut tölti, hanem valamennyi fogyasztót ellátja árammal. Vagyis járó motornál pl. a lámpák nem akkuról mennek, hanem közvetlenül a generátor adja nekik az áramot. A két tompított fényszóró 10 A-es áramfelvétele tehát nem az akkut, hanem a generátort terheli. A generátor által leadott teljesítményt felveszik az éppen bekapcsolt fogyasztók, a maradék meg megy az akkuba.
A generátor teljesítménye viszont szabályozott: a feszültségszabályzó próbál rendet vágni a kóbor elektronok között. Ez az elektromos rendszer feszültségét igyekszik állandó értéken tartani, így szabályozva a generátor teljesítményét. Ha sok fogyasztó van bekapcsolva, az elektromos rendszer feszültsége csökken, mert nem bírja valamennyi fogyasztót ellátni a generátor. Ekkor a feszültségszabályzó növeli a forgórész gerjesztését, a generátor teljesítménye nő, egészen addig, amíg a leadott teljesítmény eléri a kellő szintet. Ha meg lekapcsolod a fogyasztókat, megnő a feszültség, ekkor csökken a gerjesztőáram és ez által a generátor leadott árama is. Így aztán az akkut sem tölti túl a generátor. A különböző érzékelők, jeladók, léptetőmotorok is felveszik a maguk wattjait, az elektronikusan működtetett műszerfal és a jeladók is kérik a magukét, folyamatosan dolgozik azt ABS, az ESP, az EBD (álló járműnél is mintavételez, feldolgozza a jeleket, csak mondjuk nem avatkozik be). Komoly teljesítményt emészt fel egy látszólag csak békésen álló autó is. Pedig ekkor még nem világítanak a fényszórók, nem üvölt a hifii, nem fújja a levegőt a szellőzőventillátor, nem melengeti a benn ülők ülepét a fűthető ülés, nem mozgatják villanymotorok a tükröket. A generátornak bőven van dolga.[ Szerkesztve ]
-
KERESZTAPA9
tag
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem,mert sehol nem találtam rá válasz.
Van egy Opel Corsa B 1.2 esem és gyertyát akarok benne cserélni,viszont nincs gyertyakulcsom,így vennem kell. Milyen kulcs kell hozzá szerintetek? 16mm , 19mm , 21mm
Előre is köszönöm a válaszokat.
Üdv.Mindenkinek jó Prohardverezést kívánok!
-
Declare
őstag
14,4 V körül tölt folyamatosan a generator....ezert fontos pl egy jo akku töltö, ami neha szulfatlanitja az akkut. Ezt nalam a BC lehet is latni, illetve a mikor az akkummal problemam volt, akkor ra is mertek a generatorra.
Majd azert valamivel tamaszd ala, amiket irsz a jövöben pls, mert a "pumktum" sem rossz....föleg ha utanna megis valtozik lassan az a hideg inditas
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Azzal mit lehet amugy kezdeni, ha a belsö levegö keringetö ventillatornak van egy nyikogo hangja? Talan csapagyas lehet? Föleg alacsony fordulaton hallani...nem veszes, de nem szeretem az ilyeneket lehet ilyenekt javitgatni, vagy komplett egysegeket kell cserelni?
-
F_Gergely
őstag
válasz Declare #53904 üzenetére
Robbantott ábrán meg kell nézni nálad hogy épül fel a rendszer, de ha jól emlékszem tiéd is digit klímás, az picit bonyolultabb mint a sima manuális. De pontosan mi zörög neked? amikor belső keringtetésre állítod akkor annak a ventijét hallod? Na azt kiszedni elég macera... Egyenlőre próbálj barátkozni a hanggal.
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #53905 üzenetére
Nem, siman a belsö venti "nyekeg" ilyen ciccegös, nyekegös hangot ad, 1,2 fokozatban gyorsabb fokozatnal nem hallani. Tuti valami ventillator csapagy szerintem Digit klimas.
Meg van meg egy jelenseg, de ez uj. Mintha a km ora alol jönne olyan hang neha, mint amikor egy megszakadt müanyag menetes valamit probalnal behajtani....ilyen egeszsegtelen müanyag pattogos hang....nehez leirni, meg a jelenseg is uj, neha jön csak elö, nem tudom mikor, vagy mitöl . Majd megprobalom kandikamerara kapni . Probaltam azt, hogy tenyerrel raütöttem parszor a km ora tetejen a cockpitre, hallani e valamit es igen, olyan mintha valami elszabadult müanyag ugrana egyet olyankor, ha raütök....de minden normalisan müködik, belsö levegö keringetöt probaltam, az szepen megy, minden gond nelkül, km ora is szepen dolgozik.....nem tudom mi lehet ez
Meg volt meg egy belterben zörgö/ciripelö karpit elem, de azt mar azonositottam szepen ki lesz ekelve...
Ezek ugye azok a dolgok, amik engem megörjitenek es egyre jobban belehergelem magam....mas mag egy 8 eves astranal pont lesz@rja ...
-
M_o_g_y_i
őstag
Lenne egy gyors kérdésem...
Vectra C a gépállat, nemrégiben vettem hozzá GID-t.
Beépítés után "plug&play", vagy jól tudom, hogy fel kell hozzá aktiválni?
És az utána következő procedúra, hogy valóban pontos értékeket mutasson, az köbö micsoda?
Tudom, hogy van szerviz-mód, de a teljes működését még nem vágom.
Kecskeméten (nem baj, ha a márkaszervizen kívül ) tudtok valakit, aki aktiválná szükség esetén?
Vagy Op-Com elég lenne hozzá?
Mert ez utóbbi "elvileg" érkezik nemsokára.[ Szerkesztve ]
4db szép állapotú 4x100 6.5x15 ET35 acélfelni eladó!!! - Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!
-
F_Gergely
őstag
válasz Declare #53906 üzenetére
erre én is allergiás vagyok, ez az egy ami kiidegel a vectrában, a sok zörgő szir-sz@r. Nekem pl a gyujtáskapcoslótól is jön néha zörgő hang, de igazából nem foglalkozom most vele, bejön a jó idő akkor lepihen pár hónapra az autó, totál ki lesz rámolva belülről, teljes szigetelés,hifi építés meg pár belső tuning, illetve akarok egy saját középkonzolt könyöklővel mert a gyári nagyon gagyi, hasonlót akarok mint a B omegáé. Szépen bebőrőzve
(#53907) M_o_g_y_i
Fel kell tanítani az autóhoz, ekkor fog működni is, és helyes értékeket is adni. Kb 4-5 ezerért szokták felprogramozni az autóhoz.Akkumulátorról én már nem írok többet, bár szakember nem vagyok (még) és a papírom sincs meg (még), de az elmúlt pár évben már aktívan dolgozom autóvillamosság és diagnosztika területen (főállásban még logisztikusként). Ha a generátor nem tölt folyamatosan, próbaképp húzd le a rendszerről, ugyse tölt folyamatosan akkor nem kell az oda. Világít a töltésjelző lámpa? Hoppá, vajon miért? Mit is ir a gyári kiskönvy? Asszondja hogy.... "Nincs töltés" Nafene, ha nem tölt mindig a generátor vajon miért fog jelezni a verda kis piros lámpával hogy "nincs töltés hülye, vidd szervizbe de gyorsan". Talán mert folyamatosan tölt, és ha nem tölt akkor gáz van?
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #53908 üzenetére
Ahh nem kicsit vagy hangyas....
...nyilvan ezek a "pumktumok", pont olyanok, mint amikor valaki az autos topicban nem is olyan regen esküdözött, hogy az ö autojanak a motorja a 98 as benzintöl ugyan azon a sebessegen kevesebbet forog, mint 95 ös benzinnel hiaba mndta mindenki, hogy enyhen szolva lehetetlen a dolog....ott is meg volt mondva, hogy marpedig neki kevesebbet pörög, "pumktum'" ...hat akkor hajra, csoda verdak igen is vannak..."punktum"
btw, ebbe a 2.0 dizel J gtc be azert atülnek meg lehet pirosban is
-
Tomoty
aktív tag
Totál OFF: De jó benézni ide. Nosztalgiáztam egyet
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
sasa58
tag
válasz Declare #53906 üzenetére
Ez a "pattogós műanyag hang" nem valami ketyegés szerű ütemben hallatszik? mert nekem ilyen van, de csak indítás után 4-6 másodpercig, de ugyanúgy a műszerfal mögül, enyhén még a kormányon is érezni. Már az agyamra megy, de senki nem tud semmit. Még a legjobb tipp a külső-belső levegő állító csappantyúban lévő szögletes tengely megforgása a műanyag házában.
Nekem is digit klímás H-m van. -
haddent
addikt
Folytatom budapesti csodasofőr blogomat: állok, indexelek, várok. Egyszem autó jön, nem túl gyorsan, de nem emberkedek soha ilyen helyzetben, szépen várom elmenjen. Kb 30 méterrel előttem elkezd indexelni, hogy bekanyarodik ide mellém, tehát mehetek. Szépen várok még, közelebb ér, lassít, indexel, na jó akkor elindulhatok. Elindulok, csikorgatja a gumit és dudál és mutogat magyaráz. Wtf???
nem kanyarodik le, magához tér, megy tovább, majd még visszanéztem a visszapillantóból, összevissza kapcsolgatja azt a kibekúrt index kart a másik irányba azt se tudja hol van.
A régebbi énem azt mondaná, hogy az ilyet miért nem vágták falhoz / dobták le a Taigetoszról stb.. de mostmár csak annyit mondok, hogy jogsit miért kapott. Biztosan jól tudott mást, csak nem vezetni, a kis szöszibaba. -
M_o_g_y_i
őstag
válasz Borokafa #53914 üzenetére
Na ez jó kérdés, mert nem tudom az előéletét.
Még egy darabig nem tudom a műveletet végrehajtani, de ha "véletlenül" csak ki lett szerelve, nem leválasztva (pl. bontott autóból), akkor is fölmegy, csak "szopósabb" a dolog?4db szép állapotú 4x100 6.5x15 ET35 acélfelni eladó!!! - Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!
-
diegho
nagyúr
válasz haddent #53915 üzenetére
Ez olyan lehet, mint a mérlegképes könyvelői végzettségű exkoléganőm, aki miután 2 hónapja dolgozott nálunk és mutattam neki a könyvelés, nem bírt elolvasni egy nyomtatott szöveget az egyik számlán, majd benyögte nevetve, hogy jajj hát hiszen ő diszlexiás és nem tud olvasni, szóval papírja van arról, hogy nem tud értelmezni egy számlát. Hogy a fenébe lehet neki akkor mérlegképes végzettsége?
-
Petyyyyy
addikt
válasz haddent #53915 üzenetére
Kell az a fekete kombi, gyönyörű.
Én is anyáztam magamban egykor. St Gellért téri villamosmegállót hagyom el, két sávra szélesedik az út. Húzódok a külsőbe, hadd menjen a nép. Belsőben bazi BA3 dobozos, mögötte taxi. Közeledünk a lámpához, zöld, úgyhogy uzsgyi másodikban. Erre az a Jeromos aki a dobozossal küzdött dob egy indexet jobbra, merhogy ő onnan áll be a jobb oldali parkolóba az út szélére. Én meg nyomjam a satut.
Meglepően jó az önuralmam. Semmi villogás, dudálás, mutogatás. De azért betakartam volna parázzsal.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
HoaryFox
Topikgazda
Mitől lehet, hogy néhanapján az autó induláskor (kuplung -> 1. -> gáz -> kuplung csúsztatás) úgy beremeg, hogy majd' szétesik? Kuplung esélyes vagy csak én vagyok béna?
Astra F C14NZ
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
zsoldi80
tag
Sziasztok! Valaki szerelt már át Vectra C GTS-ben cdr2005 fejegységet cd70 navira? Megvan mindenem hozzá ( FL utáni kormány, automata klímapanel, színes kijelző, CD 70 navi beépítőkerettel, szellőzőkeret, és egy zsák kábel). Át kell a régi csatlakozó kábeleit variálnom, csak nem találok leírást sehol a weben, hogy hogyan....
-
sulu1701
aktív tag
Sziasztok!
Tudnátok ajánlani egy bluetooth OBD-II eszközt ami nem drága( ebay ) egy Opel vectra B kombi-hoz? (1999)
A napokban elkezdett világítani a check the engine light és gondoltam most itt az ideje ,hogy beszerezzek egy ilyen eszközt. Egy androidos eszközön szeretném ellenőrizni a dolgokat.Egyáltalán ezek alkalmasak ilyen szintű diagnosztikára?
Köszi előre is a segítséget!
-
Mi5i
aktív tag
Sziasztok,
G Astra X20XEV-hez milyen márkájú gyújtótrafóra érdemes már pénzmagot elszórni? Úgy fest nem ússzuk meg. Mindig ez van mostanában ahogy böngészek (beindul megint a pénztemetés ), hogy nem tudom hogy lehetne ilyenkor utánakeresni, hogy melyik alkatrészből melyik ajánlott akár erősebben.
-
F_Gergely
őstag
válasz HoaryFox #53925 üzenetére
Neeeem 2ezres fordulatnal nem kene rangasson. Ott mas lesz a hiba. Ra kene merni az AC pumpara. Mas hibat nem tapasztaltal, pl kigyorsitasnal? Huz rendesen az auto, szepen jar a motor?
(#53923) sulu1701
Ha benzines az auto ELM olvaso jo lesz. Dizelnel mar problemasabb.[ Szerkesztve ]
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz F_Gergely #53926 üzenetére
Ha megy az autó nincs vele gond, gyorsul, lassul, kanyarodik, fékez, megy.
(#53927) Lauda: Az az érdekes, hogy nem mindig csinálja. Majd kitapaszalom, pontosan mikor van ez a jelenség. Amúgy ha ez a hiba, mekkora végösszegre számíthatok a szervizben?
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
F_Gergely
őstag
-
Kickass
őstag
válasz sulu1701 #53923 üzenetére
ELM327 bluetooth
Ha debreceni vagy tudok segíteni, ha nem akkor nem
Ebay, de ha kínából rendeled egy hónap, olyat keress ami angliában van kicsit drágább lesz de egy hét alatt itt van.
PL ezVagy élelmes magyarok szoktak árulni sokszoros áron, de ha gyorsan kell lehet megéri neked a felárat.
[ Szerkesztve ]
-
-
MODERÁTOR
Szerintetek a jobb oldali ablaktörlőm jó pozícióban áll? Nekem teljesen úgy tűnik, mintha el lenne görbülve. Az előző tulaj mondta, hogy volt hogy ellopták az ablaktörlőjét meg letörték a tükrét, lehet hogy ez is meg lett görbítve? Több féle, teljesen új ablaktörlővel is ugrál az ablakon a lapát, még akkor is ha teljesen vizes. Bejelöltem, hogy melyik irányban lenne a helyes pozíciója. Szerintetek is ferde? Képek: [link] [link]
-
F_Gergely
őstag
válasz pepe091 #53934 üzenetére
Szerintem sincs vele gond. Az hogy ugral az uvegen a lapat lehet a lapat minosege miatt is, de lehet a kar es rugo miatt (picit fujd be wd40-el).
Nekem mikor ugralt a lapa a szelvedon, es tobbedik lapatot raktam fel ugyan ugy ugralt, azetszedve derult ki hogy az ablaktorlo szerkezet szetkopott, nyeklett csuklott es mivel ezen van maga a lapat, ahogy a szerkezet egyenletlenul mozgott ez atment a lapatra is. Ezert rosszul is torolt. Beraktam egy masik szerkezetet, elotte jol atzsiroztam azota hibatlan. Ellenorizni ugy tudod, leveszed az ablaktorlo kart es kezzel megmozgatod a tengelyt amin a kar van. Ha mozog akkor szet van kopva es csere. -
w333
félisten
válasz pepe091 #53934 üzenetére
Szerintem 1-2 foggal kicsit rakd lejjebb a jobboldalit, az ugrálás pedig szerintem az ablaktörlő gumi hibája, próbálj ki valami hagyományon fémkeretes megoldást ... pl. olcsó Valeo teljesen megfelelő lehet (Auchan + Tesco) mindenhol lehet kapni !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
korobi
aktív tag
szia. bocsi a késői válaszért, el voltam havazva kicsit, illetve a verda azóta már 2x is volt szerelőnél...
közben meghalt a generátorom is, és a futómuvet is felújítottam.
alakul, alakul...nem, nem ilyen eredetileg, ez a kis gumicső a tankban van, ami ugye a benzinben áll szinte mindig, na már most nekem a kocsi garázsbanált évekig, a tankom kiszáradt, a cső meg össze. ezen nem folyt lefelé a benzin sem csak csordogált.
-
w333
félisten
válasz pepe091 #53939 üzenetére
Az érdekes ... akkor viszont 99% a rugó ami a szélvédőhöz szorítja a lapátokat be van kicsit állva (rozsdásodva), próbáld egy kis WD 40 -el vagy egyéb ilyen tisztítóval befújni és egy kicsit járasd meg a rugót, biztos vagyok benne hogy valami ilyesmiről van szó !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
gban
Közösségépítő
válasz Kickass #53932 üzenetére
Kínából rendeltem cuccokat teljesen vegyes körből, a leghosszabb beérkezés is megvolt 2 hét alatt.
Nemrég linkeltem hasonlókat, 1000 Ft alatt vannak, ingyen postával.Postázást nem vállalok.
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz HoaryFox #53928 üzenetére
No, ma el kellett szaladnom egy boltba (kb. 1 km oda-vissza), volt benne több 1-esben elindulás és egyáltalán nem remegett be az autó, pedig csak 1500-as fordulaton indultam. Lehet akkor tényleg a kuplung deformálódik? Tegnap ugye amikor itt mászkáltam a városban, akkor egy 65 km-es útról jöttem haza.
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
gban
Közösségépítő
Megvan hogy miért állt a benzin az autó alatt teletank után.
Van egy gumicső a tank és a lemenő műanyag betöltőcső között, 90 fokban hajtott, kb. 20-25 centi hosszú, 5 cm átmérőjű saccra.
Az elöregedett, megnyomva engedi a benzint, pedig nincs teli a tank, ott csakaz odalötyögöt lehetett.
Kell venni egyet és kicserélni. De ahogy a tankra rögzítve van, az kegyetlen, nem lehet hozzáférni a bilincs csavarjához a tank levétele nélkül - szerelőm azt mondta, nem gond, megoldja, a régi bilincset lebombázza, az újat meg máshogy fordítja.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
trassher
addikt
Suzuki swift betegség. Ott még azzal szokott tetőzni a dolog hogy a fém csőszakasz ami maga a tankoló nyílás is szépen elrohad. Utángyártott nincs csak gyári 30K-ért vagy bontó. Tavaly kellett egyik barátomnak cserélni, szerencsére találtunk szép bontottat 5K-ért. Bontós ismerős mondta is hogy nem tudnak annyi suzukit bontani ahány ilyen csőre lenne igény.
Redmi Note 7
-
félisten
Ugy latom itt az opel topikban sokan nagy becsben tartjak az autojukat, ezert erdekessegkeppen megosztok par kepet a multkori tankszuro tisztitasrol, igy mindenki maga eldontheti, hogy erdemes-e vele a kesobbiekben foglalkoznia, vagy sem. Az mar egy ideje vilagos volt, hogy a motorvezerlom rosszalkodik, azonban a motor mindig poccre indult, egyszer csak elkezdte, hogy megsem. Hol indult konnyen, hol nem, mikor eppen ment es meghuzattam, utana gyakran le is allt, alig tudtam beinditani, igy elkezdtem gondolkodni mi okozhatja ezt. Leszereltem a szurohaz tetejet es a hazban talalhato gazolaj eleg zavarosnak tunt. Azt onnan kipucoltam, majd elinditottam a motort es jarattam kicsit, ezutan megint beleneztem a hazba, ugyan az a kep fogadott, zavaros gazolaj, fura szag. Na mondom ranezunk a tankszurore, lesz ami lesz, meg sosem volt hozzanyulva.
Probaltam leszedni es nem nagyon sikerult, itt mar irtam a tematikarol, kiugrottam a helyi opel szervizbe es ott is azt az infot kaptam, hogy csak ilyen modon szedheto ki a szurohaz, azonban a venturi tartaly nem kiszedheto, igy nagyon kicsi helyem marad a gazolajat kiszedni es az elerheto helyeket kitakaritani. A fuleken kicsit kloffoltam felfele, majd az oramutato jarasaval ellentetesen, szakaszosan szepen levettem a tartogyurut, ez a kep fogadott: (a kepeken vilagositottam, hogy lathato legyen a lenyeg) :
A venturi tartaly felso pereme is vastagon volt retekkel, az oldalso fuleket kiakasztva kiszedheto a bele, amiben egy csovon log a szuro. Az a zold valami lenne, amin kicsi, negyzet alaku likakon szivna szerencsetlen adagolo a gazolajat. Na itt nalam vastagon volt alul-felul ezzel a retekkel, ahol lathato a zold lukacska, ott mar en pucoltam le a foto keszites elott a cuccot rola, mert kerestem, hogy vegulis most itt hol jut be a gazolaj. A szurot nem tudtam leszedni, ket napig aztattam felvaltva brigeciolban es benzinben ugy, hogy egy felbevagott ablakmosos flakont huztam ra, mint valami kotont es azt ontottem fel az oldoszerrel. Kipucoltam a venturit is belulrol, volt bent jocskan ebbol a gletymobol(a 3. kepen latni is mi volt ott). A tankbol is minden gazolajat kimertem kis poharkaval (szinten ablakmosos flakon alja), a veget szivaccsal itattam ki. Amugy maga a tank nem volt piszkos, vegulis ide a szurohoz szivja ossze a benti szutykot. Azert en kitakaritottam frankora, majd toltottem bele evo dizelt. Az elso aztatos napon leszedtem a gazolajszuro hazat is, azt is kimostam (mondjuk ezt maskor is meg szoktam ejteni), uj szurot kapott es ezt is feltoltottem evo-val. Miutan visszapakoltam mindent kettyre indult a gep es erdekes modon meg a rossz vezerlovel is megszuntek az inditasi problemak. Ezutan megint egybol indult hidegen melegen. Gondoltam megosztom ezt a tortenetet veletek, tanulsagos lehet szamotokra is. Dizeleseknek szerintem 10 ev es 100 ezer km felett erdemes ranezni, inkabb elozzuk meg a problemakat.
[ Szerkesztve ]
-
beg
veterán
Mindeközben az ócska, hidegben sokat fogyasztó, gyorsulást naptárban mérő kőbaltás 1.4 szívó G astrások egy csavarhúzóval és nettó 2 perc alvázas hozzáféréssel kicserélik a benzinszűrőt a hátsó keréknél
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
Új hozzászólás Aktív témák
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen