-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
F_Gergely
őstag
válasz mohabá 007 #54301 üzenetére
én is erre tippelek csak nem gondoltam hogy ennyire kihatna az autó viselkedésére.
(#54303) haddent:
ha gyárilag X lóerős az autó ettől kevesebb nem lehet, tehát ha el is vesz a motor teljesítményéből akkor az max úgy lehet hogy a motor eredetileg mondjuk 130 LE és a gyártó kiadja az autót mint 110 LE de 110-nél kevesebb nem lehet hiába van ott az EGR.[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz F_Gergely #54253 üzenetére
Szerintem biztos, hogy csökken a teljesítmény. Nekem a szerelő azt mondta, hogy (benzines, azaz én mocim esetében) az EGR jórészt egy "biztonsági szelep", ha túlmelegedne a motor vagy túlpörögne akkor az elektronika telenyomja a kipuff-al, ezzel fojtja, csökkenti a teljesítményt, visszafogja, lefogja.
...és mellesleg kis százalékban azért nyilván környezetkímélő hatása is van. Tehát tuti, hogy kissebb tőle a teljesítmény. Az más kérdés, hogy megéri-e packázni vele, kiszedni, főleg, ha az ember szereti elrugni úgy, hogy kellő önvédelem nélkül kárt is okozhatnaDeclare multkor (megint ..) esőben, este mentünk vidékre barátnővel M3 -on. Hát bizony 160 körül már féltem mert nem láttam eléggé De a többiek lámpája se világított jobban be semmit, se xenon, se halogén se semmilyen. Semmi érzékelhető különbség.
Egyszercsak feltünt egy X6 mögöttünk, na az bevilágította az egész M3 -at gyönyörű hideg hófehér fényben, és nem is vakított! Az tényleg egy csoda volt, nem tudom mi lehetett, xenon vagy led (vagy lézer?), de az már valami. Ezt csak azért írom, mert nem feltétlen egyértelmű, hogy minden xenon jobb mint minden halogénszerk. F_Gergely persze! nyilván, ez világos, hogy ha 110 ló, akkor az minden szarral együtt annyi. De ettől még igaz az, hogy "pazarlás" és "visszafog"
[ Szerkesztve ]
-
M_o_g_y_i
őstag
válasz F_Gergely #54283 üzenetére
Azt nem mondta senki, hogy nem erősebb valamivel a Night Breaker, de 2X annyit nem ér, az biztos.
És mivel a teljes fénykibocsájtása (számmisztika, ezermillió + % oda) a szabvány 1500 lm közelében van, igazán nagy csodát nem kell tőle várni, kétszeres különbséget semmiképp nem.
Engem mondjuk nem "zavar" a 3200K körüli színhőmérséklet, ezért lett inkább a +600 lm...4db szép állapotú 4x100 6.5x15 ET35 acélfelni eladó!!! - Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!
-
F_Gergely
őstag
válasz HoaryFox #54304 üzenetére
hát azt nem tudom, (ugye neked tök máshol van az antenna) én tetőkárpit mögötti kábelalagútba húztam végig (direkt van jobb és baloldalt egy-egy alagút a kábeleknek) A oszlopnál le, és úgy be a rádióhoz. Amire figyelni kell hogy feszültség alatt lévő kábel mellett ne húzd mert az bezavarhatja a vétel minőségét. Ezért nem húzzuk egymás mellett az erősítő betápját RCA kábel mellett mert szintén bezavarhatja a jel minőségét.
-
Declare
őstag
válasz haddent #54303 üzenetére
Ne hogy mar megint olyanokon vitatkozzunk, kb hogy a 200 loerös auto megy e jobban vagy a 75 lovas
xenon vs halogen
de hogy konkretumokrol beszeljünk:
According to official stats, a xenon bulb produces 3000 lumens and 90 mcd/m2, while a halogen light generates 1400 lumens and 30 mcd/m2.
azaz több mint 2x olyan erös fenyt ad....pusztan ennyi a különbseg
Az hogy x6 ban van vagy opelben, nem különösebben jelentös...vetitesi kep, szinhömerseklet, fenyerö kis mertekben elterhet de nagy különbseg nincs.
Ha uj x6 volt az akkor siman lehetett led es....na az mas.
De ennel is meggyözöbb, ha beülsz es vezeted
[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
válasz Declare #54307 üzenetére
Azért xenon lámpa és xenon lámpa között nagy eltérés van, B vectrások közül sokan váltottak halogénről xenonra, és nem voltak elégedettek vele.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Declare
őstag
válasz _seth_ #54308 üzenetére
Hat hogy regen volt valami rossz konstrukcio az lehet....ugye alapbol arrol van szo, hogy a halogen lampanal van egy izzo, ami vilagit össze vissza es van mögötte egy foncsor, ami kb elöre veri a fenye egy reszet. Ez az a kb 1400 lumen, amit linkeltem is.
Ha be van rakva egy projektorba, akkor ugye lesz egy sokkal szebb vetitesi kepe, jobban koncentralja a fenyet. Mar ez is sokkal jobb, mint a sima halogen
Xenon eseteben, pedig alapbol az izzo termel sokkal nagyobb fenyt es azt vetiti a projektor elöre. Ha most ez a projektor rossz, akkor lehet rossz...nem tudom, ilyennel nem talalkoztam...hogy a B vectranal mi volt, azt passzolom. Viszont a xenon izzo az xenon izzo....van szinkepben elteres közöttük, de a fenyerö az kb adott a technologia miatt. Szoval egy x6 ban sem fog erösebb fenyt generalni, mint egy suzukiban
Innentöl kezdve azon vitazni, hogy a xenonnal jobban lehet e latni este az tenyleg olyan, hogy az 1.4 es auto gyorsul e jobban vagy a 3.0
-
Directors
senior tag
Üdv!
Érdeklődés képen manapság mennyire fáj egy komplett motor csere munkadíja ? B corsa. Mondjuk azt hogy azonos típusú motor kicserélése egy ugyan olyanra.
A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
Kickass
őstag
válasz haddent #54303 üzenetére
Több buktató is van abban amit írsz így én lehet a helyedben nem 'égetném' magam...
160-al esőben autópályán....maximálisan kielégíti a nem látási és útviszonyoknak megfelelő vezetést, pláne ha nem is láttál rendesen saját bevallásod szerint, persze semmi baj majd megmagyarázod úgyis valamivel, hogy az nem úgy volt...Másrészről ugye az is megvan, hogy te nem feltétlenül azt látod a saját kocsidból mint amit más lát a saját lámpájával, lehet neked nem tűnt fel a különbség de ha átültél volna valamelyikbe már nem ugyanazt látod, az ugyanis nem azért van hogy te jobban láss. Ha sajátoddal nem láttál rendesen illetve a sebesség és látási viszonyok se voltak a legjobbak akkor 5-10méter különbséget se fogsz észrevenni márpedig egy vészfékezésnél sokat számít.
Nem baj mindenki lehet néha hülye, csak nem feltétlenül kellene reklámozni.
-
Petyyyyy
addikt
válasz haddent #54303 üzenetére
Van az a játék xenon persze, ami csak a parkolóban demózáshoz elegendő és van ami normálisan be van állítva, megfelelő szögben és fényerővel világít. 4300K és 10E K xenon közt igen nagy a szórás. Nehéz lenne megmondani mi volt a bömcsin. Valószínű valami 6000K vagy pluszos. A többit Kickass leírta szerintem.
"Bátorsagra" vall esőben 160-nat menni, de ezt mindenki maga döntse el. Persze nem árt gondolni a másikra. Just sayin.[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
AMD Power
titán
350km. 220km autopalya es kb 130km autout. 6.4l fogyasztas. Ez mar szimpatikusabb.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
zolikaDB
veterán
válasz Petyyyyy #54313 üzenetére
Esőben, sötétben a fehér fény nem nyerő. Atomsárgával már esélyesebb.
Mostanában ugye elég sok csapadék esett, én beraktam vidáman a fehér izzóimat, és nem voltam boldog, amikor vidékről hazafelé vezettem esőben.
Sárgák vissza, minden OK. Legalábbis sokkal jobb.[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Declare #54307 üzenetére
Nem vitatkozom. A xenon egyértelműen jobb, éppen arra hoztam példát, hogy megesett mostmár velem is, hogy "elfogyott" a halogén. Annyival egészítettem még ki, hogy egy jó halogén (jó izzó, jó lámpatest) simán lehet olyan vagy akár jobb mint egy öregedőbb, gagyibb lámpatest, gagyibb izzó xenon. Ebben van is némi ráció, hiszen a projektort meg miegyebet drága és nehezebb gyártani, tehát valszeg a belépő kategória még nem ég és föld. Ja meg még azt mondtam, hogy általánosságban ha jobb is volt nem volt igazán számottevő. Ez a kép amit linkelgetsz egyértelműen xenon reklám
Az X6 nem tudom mi volt, de az tényleg egy csoda volt, mostmár nagyon érdekelne az új K Astra ledes lámpaKésőbbi hsz. -edre: nem, nem ugyanolyan fényt generál, mert xenon izzók közt is óriási különbségek vannak (és itt nem az, hogy 1000 vagy 3000Ft, hanem Deák bácsikról beszélünk ugye), projektorok közt is. Szóval a sutyi xenon nem x6 xenon na (de mondom, szvsz. az nem xenon volt hanem led mert nem ez a gázkisüléses vakítós hülyeség volt hanem olyan tiszta erős és nem vakító mint a ledek amit én láttam eddig )
Kickass mivan, megjött? nem veszem magamra mert nem emlékszem hogy sokszor történt volna már meg, de nem kell egyből ez a stílus Válaszolva: persze, hogy kielégíti. Éppen ezért nem mentem úgy amint észleltem gondolom, nem? Valamint nyilván nem ugyanazt látom volán mögül, meg mellette a másik sávban, de nem is élestesztet írtam meg nem tényeket. Csak amit tapasztaltam. Hogy nem váltotta meg a világot az sem, viszont ez a (szerintem, feltehetőleg) ledes cucc igen. Ennyi
Petyyyyy akkor mégegyszer: nyilván nem mentem úgy, mivel láttam, hogy nem látok Megfogtátok a dolog lényegét.. de akkor végül egy mondatban az egész amit írni szerettem volna:
Nem feltétlen minden kocsiban minden lámpatestben minden projektorral minden xenon izzóval jobb a xenon mint egy (jobbféle) halogén. szvsz.
[ Szerkesztve ]
-
Petyyyyy
addikt
válasz haddent #54323 üzenetére
Csak féltjük az életed nyuszifül.
Én is utálom a vakvezetést meg az esőt is. Az állítással meg egyetértünk. Egy jó peojektoros halogén is képes lenyomni egy projektoros xenont.A héten talán sikerül elkezdeni végre apám Astrájának rendberakását is. Addig is porszívózom a sajátom kicsit.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
HoaryFox
Topikgazda
-
M_o_g_y_i
őstag
Pedig kis guglizással kiderül, egy Osram H7 65W-os téma.
A +10W nem b@ssza oda sem a lámpát, sem a kábelezést, semmit.
Sajnos igen nehéz beszerezni.(#54330): ha még kapsz valahol, 70/65W-os is létezik
[ Szerkesztve ]
4db szép állapotú 4x100 6.5x15 ET35 acélfelni eladó!!! - Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!
-
zolikaDB
veterán
válasz trassher #54333 üzenetére
Annyi, h a halogenek 55W-al hivatalosan 1500 lumenben megallnak, addig a xenon 3000 lumennel mar erdekesebb, ezzel kb a szint ellensulyozando... Nem volt xenonos kocsim, de ultem mar ilyenben, nekem bokalefosas.
A 65W-os Osram 2100 lument tud, hidd el, jol jon sokszor.
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
Osram cool blue hyper az meg ratesz egy lapattal a nightbreakerre, viszont mivel nincs E jelzese nem legalis hasznalni forgalomban. En mondjuk pont lekaksizom igy nalam ez valtja a nightbreakert, kodlampaba is ez kerul mar megvan csak meg nem tettem be, ha vasarnap jo ido lesz beinstallalom
A sarga lehet jol jon esoben , en nightbreakerrel jol lattam, illetve en esoben felkapcsolom az elso kodlampakat, olyan szepen bevilagit mindent hogy nagy esoben es kodben ezerszer jobb latasi korulmenyt biztosit. -
trassher
addikt
válasz zolikaDB #54334 üzenetére
Egy jó xenontól én is lefosom a bokám de az mind gyári. Ilyen utólagos mókolásban nem hiszek ilyen téren. Ha van gyári lámpatest, szintező, mosó és be van állítva akkor az jó de az olyan mint ami kijött a gyárból.
Nekem hella blue light izzók vannak bent és teljesen jók. 2000/db áron és csak az egyik ment ki 3 hónap után, azóta semmi baja és ennek már 1 éve.Redmi Note 7
-
F_Gergely
őstag
-
trassher
addikt
válasz F_Gergely #54338 üzenetére
Én is akartam de amikor carstyling-ról beszéltem telefonon kuldersz-el akkor elmúlt a vágy. Mondta hogy utólagosan átalakított fényszóró nem legális, én meg nem akarok minden műszaki alkalmakor meg igazoltatáskor ezzel bajlódni. Pedig nagyon jó minőségben alakítja át a lámpát és a vetített képek is brutál jók.
Redmi Note 7
-
M_o_g_y_i
őstag
válasz zolikaDB #54332 üzenetére
Naugyi, már legalább ketten vagyunk.
Távolságiba is ilyet raktál?
Én igen, és pályán este fixált 150 (óra szerint) sebességgel is elég biztonságosnak éreztem.
Azért a ~8000lm "odab@sz" a vaksötétben rendesen![ Szerkesztve ]
4db szép állapotú 4x100 6.5x15 ET35 acélfelni eladó!!! - Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!
-
F_Gergely
őstag
válasz trassher #54339 üzenetére
Ez erdekes tema, mert vannak utolagosan berakhato tuninglampak, amik ha rendelkeznek E jelzessel total legalis es nem szolhat erte senki. Csak a xenonnal van kikotve hogy legyen fenyszoromoso es automata szintezo. Ha meg ilyen lampa berakhato akkor sztem at is alakithato. Cimbit megallitottak mar de nem szoltak neki a lampa miatt.
-
F_Gergely
őstag
ez nagyon ott van, ilyen kéne nekem is. Ennek kéne valahogy utána nézzek, hogy lehet ezt megcsinálni.
-
Predator2
addikt
Ez a H Asra is leharcoltnak számít ennyiért? [link]
Érdemes lehet megnézni?
Addig amúgy sem venném meg, még egy állapotfelmérésen meg nem felelt.Az elképzelésemről/elvárásomról pedig itt:[link]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
F_Gergely
őstag
-
Predator2
addikt
válasz diablo1984 #54344 üzenetére
Köszönöm az újbóli segítséged.
Főként országúton használnám. Nem gond ha nem egy rakéta, gazdaságos legyen és megbízható.
Túl sokat amúgy sem lenne használva.Ennek az 1.4-esnek mennyi lehet a tényleges (nem gyártó által saccolt) fogyasztása?
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
trassher
addikt
válasz F_Gergely #54341 üzenetére
Nekem ő ezt mondta akkor mikor beszéltünk. Lényegében utólagos projektort szerel a foncsor helyére. Ugye ez nem így jött a gyárból emiatt nem legális. Az utólagos tuninglámpa ugye úgy jön kompletten a gyárból E jelzéssel ez meg hella lámpa lenne egy valamilyen projektorral. Ilyen összeállítás jó eséllyel sosem volt gyártásban így engedélyeztetve sincs sehol, ergo baszogathatnak érte. Sajnos így működik a magyar jogrendszer.
Redmi Note 7
-
beg
veterán
válasz F_Gergely #54345 üzenetére
"Japán kocsik nagyon jók, nincs velük gond, csak kicsit drágábbak."
"franciákat kerülni érdemes, német és japán vonalon célszerűbb nézelődni"Minden csak a gazdán múlik. 7 éves japán és a 6 éves francia elkezdett kirügyezni pedig még tavasz sem volt. Motorikusan, műszakilag a japán kíváló, de kasztnit még mindig nem nagyon tudnak galvanizálni. Ha van lakatos képzettséged, remek elfoglaltság
A franciával és az olasszal volt a legkevesebb műszaki gond, pedig nekem is voltak előítéleteim. Így jöttek sorba:
német-orosz-japán-olasz-francia-német-francia-német úgyhogy van viszonyítási alapom.[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
F_Gergely
őstag
válasz trassher #54348 üzenetére
nyilván ha nagyon akar bármibe beleköthet még egy hibátlan autó esetén is. De nekem szerencsére még semmilen negatív esetem nem volt, sőt mindig rendesek voltak, mindig köszöntek, jó utat, jó pihenést kívántak. Pedig szólhatnának a kipuff miatt is, a ledes helyzetjelző miatt is, de sose szóltak pedig vettek már ki forgalomból. Nyilván nem jó a sorsot kisérteni, de ezt mindenki maga döntse el. Egyébként ha lenne olyan után gyártott projectoros lámpa ami tetszik még be is ruháznék rá, de egyik ocsmányabb mint a másik.
(#54349) beg:
Persze sok múlik a tulajdonoson is, tesom corollája 2003-as és egy folt rozsda nincsen rajta. Nem szeretem a japán verdákat mert nekem marha kicsik, de motorikusan totál igénytelenek, nincs velük gond. Sztem német autók sokkal inkább rohadnak, lásd opel, VW, satöbbi.
Én a francia kocsikat kifejezetten imádom, hidrós citroen mai napig nekem az álom kocsi, viszont annyira tele van tolva elektronikával hogy azzal viszont lehetnek gondok. Imádom és szeretem de másnak nem ajánlanám, mert tudom hogy van vele macera, mondom ezt úgy hogy volt BX, CX, XM és még most is nagy a kisértés hogy veszek egy XM-et csak nálunk le van lakva mind...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen