-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
-
TFSi
őstag
válasz AMD Power #82725 üzenetére
Az ECOTEC ECU-ja elvileg felismeri a 98-at. Nyilván egzakt módon kellene ahhoz tesztelni, hogy bármi is előnyként elkönyvelhető legyen a magasabb oktán mellett. Attól még mert régi, még lehet tankolni jó nyállal, legfeljebb jobban érzi magát az ember a tudattól.
Hogy' akarjam magának kifejezni, hogy... (Alexander Salachi)
-
Tikakukac
titán
Kérdezem a műhelytől: ha ez a normális akkor ha nincs ilyen hang az a nem normális?
Kész vagyok komolyan. Nekem ez a hang továbbra is az átvezető hangját hallatja. Mondanám, hogy adok egy másikat, cseréld ki és nézd meg, csak ugye még ha otthon is vagyok van köztünk vagy 60km.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Sanki
addikt
-
AMD Power
titán
válasz Luck Dragon #82747 üzenetére
Szep fogyasztast produkalt az teny. Mondjuk nem is mentem vele "gyorsan". Autopalyan 110; autouton 90-100 korul.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Tikakukac
titán
A kattanás az más. A középső kis nyelv ugrik vissza ilyenkor.
A recsegés pedig pont olyan, mint mikor feszül az átvezető szalag.
Ez az "Eddig nem vetted észre..." akkor ezentúl nekem is beépül. Eddig nem vetted észre, hogy hangos, meleg, villódzik, kékhalált dob satöbbi. Bár megengedhetném ezt magamnak. Sajnos nem, jellemzően az ügyfelek megölnének.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
_seth_
veterán
Gyakorlatilag is felismeri, konkrétan a kopogásérzékelő dolga.
-------------
Bekötöttem az ülésfűtést, igen, fáztam az autóban...
[kép] [kép] [kép]Pár napja a korábbi Kicx ICQ 6.2 165 mm-es hangszóró szett helyére Hertz ESK 165.5-ös szett került be, van hallható különbség a kettő között, így egész "kerek" lett az audio rendszer
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
-
Tikakukac
titán
Ha egy egyszerű mobilos felvételen én, akinek semmi köze az egészhez, mindösszesen egyszer tekertem fel egy ilyet a kormánycserekor meg tudom mondani, hogy minek a hangja van a felvételen ami nem oda való, adott a kérdés, hogy most nyissak műhelyt, mert már profi vagyok vagy várjak vele nyárig? Elképesztő.
_seth_: Lassan nekem is ez lesz. Külön móka, hogy ugye Astra kapott Vectra ülést és Omega kapcsolókat
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
_seth_
veterán
válasz Tikakukac #82760 üzenetére
Még valami corsa alkatrész mehetne bele, legalább egy vezetékdarab
Gyári kábelköteggel szerencsére nem volt nagy mutatvány, melegszik is mindkét ülés mindenhol, meglepődtem, hogy még az oldaltámaszok is, télen hasznos lett volna, ha kicsit meleg a bőr...Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Tikakukac
titán
válasz _seth_ #82762 üzenetére
Huzat lesz rajta ismét, ilyen gond nincs. A deréktámasz miatt és a kemény tömés az, amiért megvettem. A ClassicII alap ülései tényleg kínzások már 20km után is.
Így, hogy ez 1 fokozatos nagy matek nincs, bekábelezni egyszerű lesz. A kis konzolba faragni a kapcsolókat volt művészet, meg majd lesz szépen el is igazgatni és rögzíteni. . Amúgy igen, az oldalán is végig fűtőszálas, a balos huzatát kellett átvarratni, így volt alkalmam megtekinteni
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Feenyx
aktív tag
Sziasztok,
EGR szelepet hogy érdemes pucolni, mi a taktikája? Van valami hatásos módszer esetleg? Valami ecset + féktisztító, vagy esetleg beáztatni egy kis időre valamilyen oldószerbe? Bár mondjuk ezen rajta van az elektronika, ezért tartanék kicsit az áztatástól (Z16XE1 a motorkódom, de az EGR szelep csont ugyanaz mint a Z16XEP-é). Valami ötlet esetleg?
-
ArthurShelby
addikt
válasz Feenyx #82764 üzenetére
A szerelőm fékfolyadékkal szokott próbálkozni, de az nem sokat ér (a miénk már túlságosan megvan ragadva). Túl maróval sem érdemes próbálkozni, mert akkor meg kárt okozol.
Szóval én is kíváncsi vagyok, hogy van e valamilyen tuti megoldás.A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Feenyx
aktív tag
válasz ArthurShelby #82765 üzenetére
Az enyém 1 éves és kb. 10e km van benne, Pierburg márka. Másfél hete már tisztítottam, jobb is lett az autó. Ne jelentkeztek a tünetek mint ami pucolás előtt volt. Előtte volt hogy megtorpant gyorsításkor és utána nem volt már olyan dinamikus amíg nem váltottam sebességet. De ma megint visszajött a torpanás és elég durván sikerült neki meghőkölnie. De érdekes, hogy csak indítás után csinálja gyakrabban, bemelegedett állapotban kevésbé. Legalábbis ezt figyeltem meg.
Tavaly nyáron az EGR csatornák is tisztítva lettek a szelepcsere után mert ugye a csere nem oldódott meg a problémám.
Ennyi idő alatt tönkre mehetne egy EGR? Elég drága mulatság akkor Mondjuk Eneos olaj volt benne, abból 1000 km-ként 1,5 decit megevett.
-
Egyhapsi
csendes tag
Szia!
Nem vettem fel az oktató egyenruhát, de ezt írta, ill. erre reagáltam.
Idézem"Akkor is azt mondom hogy az 5W30 csak akkor jó ha nem kopott motor, mert különben enni fogja az olajat és sokkal csattogósabb lesz a motor mert túl vékony és már nem biztosít megfelelő kenést !
Nem az a baj hogy hidegen csattog, hanem az hogy melegen is ha vékony az olaj !"István
"Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása."
-
_seth_
veterán
válasz #81556480 #82767 üzenetére
Nem túl baráti az ára: [link]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Tothgera30
Ármester
válasz Egyhapsi #82768 üzenetére
Összességében: A motorolajok viszkozitása valójában nem más, mint a folyási képessége.
Ui.: Dexos 2-nek mennyire van jelentősége szívó benzinesnél, azt figyelembe véve hogy 10-15k km-enként ledobom belőle az olajat?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tikakukac
titán
válasz Tothgera30 #82770 üzenetére
Reménnyel teli válasz: a közös fejlesztések és a maximálisan a motorcsaládhoz igazított tulajdonságok miatt mindenképpen csak olyat rakj abba a motorba, amire előírták.
Reményvesztett válasz: egy újabb baromság amit kifizettet a gyártó az emberekkel és a gyártókkal. Semmi értelme nincs, nincs benne varázsadalék, lehúzás vol999.
A z igazi válasz talán valahol ezek között van. Addig amíg van választék és olcsóban is, addig annyira ez a kérdés nem foglalkoztat, próbálok hinni a gyártónak. Ami nehéz, valljuk be.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Skynet258
veterán
Pár napja már nyúzom az átvett Zafira Tourer-t, egész korrekt gépezet, súlyához képest még megy is ha arról van szó. Viszont a 19'-os felniket őszre el akarom adni és csere valami 17/18-asra, csak nem nagyon találok megfelelőt. Arra rámegy a Michelin CC+, és remélhetőleg le van tudva a dolog egy időre.
Ma elvittem az Opel Gyulaihoz átnézetni, nincs vele semmi komolyabb dolog, a motortérben némi olajnyomot találtunk, nemsokára úgyis beviszem olajcserére meg szűrőket újítani, majd akkor ránéznek. Mondjuk 60k kilométerrel nem is nagyon volt várható komolyabb hiba. 5k volt az átvizsgálás, mindenki tök normális meg közvetlen volt, bemehetsz hátra a szervizesekhez együtt bambulni az autót meg ilyenek.
Vezetni elég más, egy kis Punto-val kezdtük vagy 8 éve, aztán Kia Ceed, és most ez. Elég buszos feeling, de nekem igazából bejön. Minden földi jóval meg van áldva, még a navit akarom frissíteni, mert a térkép elég régi rajta... A jófogásos cirka 13k-ba kerülő, gyárinak kinéző frissítő memóriakártyával van valakinek tapasztalata? Mert az Opelnél cirka 100 euró, szóval árban van difi... Hát nem tom.
A motorosan állítható sport ülés baromi kényelmes, konkrétan fotelek vannak elöl, alig várom, hogy kimenjünk a szokásos német utunkra (bár a Ceed-ből is úgy szálltam ki mindig, hogy még pár száz kilométert simán levezettem volna ha úgy van). A gyerekek meg csalódottak, ha a feleségem a Ceed-del viszi őket oviba/bölcsibe, az újjal akarnak menni mert az olyan menő.
A világítást még nem próbáltam pedig attól sokat várok - de egyszerűen nincs már sötétben semerre sem dolgom. Lehet elmegyek gurulgatni sötétedés után.https://geekpulse.hu
-
Tikakukac
titán
válasz Tothgera30 #82773 üzenetére
Azt raktam bele idén én is, csont ugyanezt, eddig jó volt, kacérkodok a 0W-s Mobillal meg Castrollal.
Amúgy a doboza kit érdekel. A lényeg, hogy van minősítése és a legfontosabb, hogy ez köthető egy liszensz számhoz is. Maga a dexos minősítéseket kiadó cég oldala szerint is:
Szóval ne parázz. A doboz jó ahogy van, az olaj maximálisan megfelel mindennek aminek csak lehet.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
ArthurShelby
addikt
válasz Skynet258 #82772 üzenetére
A térképpel kapcsolatban elég sokat/részletesen meséltem neked privátban (csináltam anno pár sd kártyát).
Az opel gyulaihoz járunk mi is olajcserére. Rendesek, hátra mehetsz nézni, mikor szerelik. Mondjuk a hátsó helyzetjelző kiégésre nem jöttek rá, hiába dobta ki a gép (mert az okos kocsi helyettesítette a féklámpával). Komolyabb javítást nem bíznék rájuk (egyrészt az áruk miatt, másrészt a motorvédő lemezt nem csavarozták egyszer vissza, és úgy adták át a kocsit egy olajcsere után).
Nálad be lehet hajtani elektromosan a tükröket a kulccsal? (vagy csak belülről a gombbal) (egy elmélet szerint akinek motoros az ülése annak ilyen).
Milyenek a 19colos kereket? Nálam csak 17-es. Biztos jól néznek ki, mennyire ráz?
"Lehet elmegyek gurulgatni sötétedés után. "
Én a xenon szerelmese lettem miatta. Gyönyörű tud lenni egy országúton, ahogy mindent (pl az út menti fákat, amik fölül kicsit behajlanak) megvilágít.
Gondolom nálad sem egy kanyarvadász az 1.8 tonnával, viszont egyeneseben (főleg pályán) megy rendesen.A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
_seth_
veterán
válasz zolikaDB #82777 üzenetére
Kicx 10e forintért fel van rakva B vekis csoportba, vigye akinek kell
A Hertz hangja öblösebb, jobban bírja a mélyeket, DSK-n gondolkoztam anno, de tekintve, hogy erősítőre van kötve inkább a komolyabb változatot raktam be.Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Skynet258
veterán
válasz ArthurShelby #82776 üzenetére
Tényleg, el is felejtettem a prividet! Nagyon nem akarok mókolni semmit, csak friss térkép kéne, a gyártói árnál olcsóbban.
A tükröket csak bentről lehet hajtani, akárhogy és akárhányszor nyomod a lezárás gombot a kulcson a tükrök maradnak. Az ablak is mondjuk amit nem értek, azt elvileg fel kéne húznia nem?
A kerekek jól néznek ki, titánum szín 12 küllős, a rázás még annyira nem is gáz (rosszabbat vártam), csak váltanék 4 évszakosra (bár a szakik általában húzzák a szájukat amikor felvetem a dolgot, de szerintem sokszor csak beidegződés). A Michelin CrossClimate+ a tesztek és sok felhasználó szerint is nagyon jó gumi, azt szeretnék venni - de erre a felniméretre nem gyártják. Na ezért is váltanék kisebbre.
Hát igen a kanyargás nem az erőssége, de ekkora dobozzal ez ilyen. Cserébe tényleg guruló nappali feeling, meg imádom, hogy magasan ülök. Pályán eddig egy Szeged - Budapest táv volt meg, szépen stabilan és halkan letudtam az utat.Sza_Sa: 1,6-os benzines turbo (125kW, 170LE)
https://geekpulse.hu
-
Clain
tag
Sziasztok!
Mi a véleményetek a 2.0CDTI (140lovas) valamint az 1.4 turbos benzines motorokról? 2015 évjárattól
Az előbbi insignia az utóbbi Astra K -ra vonatkoznak55% városi és 44% országúti-autópályás használatban
köszi az infót előre is!
-
-
Skynet258
veterán
válasz Tothgera30 #82783 üzenetére
A pluszos verzión állítólag javítottak, de az még nincs kint elég ideje a hosszú távú tapasztalatokhoz. Ha gumis lennék én is lebeszélnék mindenkit a 4 évszakosról.
https://geekpulse.hu
-
athomi
veterán
válasz Tothgera30 #82783 üzenetére
Ha a gumis mondja az semmit nem jelent, nem is értenek hozzá. Vannak már vele hosszabb távú tapasztalatok is, nincs velük gond. Érdemes benézni a gumis topikba is.
[ Szerkesztve ]
-
ArthurShelby
addikt
-
-
athomi
veterán
válasz Luck Dragon #82787 üzenetére
Én korábban apám Focus 1.6 TDCI-jét használtam, azon 195/65 R15 van, Crossclimate+. Tél óta használjuk. De a gumis topikban vannak már hosszabb távú tapasztalatok is, erősebb gépeken. Amúgy az összes gumis úgy szereli fel, hogy semmirevaló gumi, balesetveszélyes, stb.
Az Astrán Hankook Ventus Prime 3 van, szintén 195/65 R15.
[ Szerkesztve ]
-
-
athomi
veterán
válasz Luck Dragon #82789 üzenetére
Komfortosabb bizony. Mindig elgondolkodok a 205/55 R16-on, egyrészt jobban tapad, másrészt mutatósabb, ellenben visszatartanak a magasabb költségek, de főleg az utak minősége, ami várhatóan a jövőben csak rosszabb lesz.
-
-
Feenyx
aktív tag
válasz mohabá 007 #82779 üzenetére
Amúgy tegnap pont belebotlottam én is ebbe a videóba. Ma vagy holnap megyek és veszek is egyet, kívancsi vagyok, hogy tényleg ennyire levoszi-e a dzsuvat
-
TFSi
őstag
válasz Tothgera30 #82783 üzenetére
Én annak idején az F-es Astrámon 2 garnitúra Hankook négyévszakost (H720 és Optimo4S H730) fogyasztottam el és még élek.. Kb. 2-3 évig megfelelően rugalmasak, télen is lehet vele közlekedni, akár nagyobb hóban is (3-4mm alatt szigorúan csere). Sokkal inkább téli gumik, mint nyáriak, a CrossClimate+ pedig ezekhez képest valódi előrelépés.
Hogy' akarjam magának kifejezni, hogy... (Alexander Salachi)
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple notebookok
- Politika
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Formula-1
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Milyen autót vegyek?
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Notebook / laptop alkatrészek cseréje (processzor, RAM, HDD)
- További aktív témák...
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen