Új hozzászólás Aktív témák

  • TFSi

    őstag

    válasz #45553408 #82958 üzenetére

    Szeretem az Opelt, volt F-esem is, különösebb gond nélkül. Jelenleg J GTC 1.6T-t hajtok. Ez utóbbinak a hibalistája olyan hosszú, hogy ezután tuti japán következik. A K-ről és az új Insigniáról kevés infóm van, de azok sem túl jók. Rossz összeszerelés, nyöszörgő beltér, motorcsere (1.4 SIDI), a súlycsökkentés miatt kevésbé masszív anyagok. Mindezek ellenére a teszteken nagyon jók.

    Hibalistám egy 62e-t futott J GTC-vel:

    - Fékjeladó (6X), vákuumcsővel (3X) cserélve (új korától - emiatt peren gondolkodtam)
    - Fékcsövek kompletten
    - Fékszervó csere (nagy nehezen a gyári mérnök ajánlására, most talán megszűnt a fékhiba)
    - Termosztát csere (45e km-nél)
    - Hibás hűtővíztartály (43e km-nél)
    - Jelenleg a kettős-tömegű kezd hangokat halltani, ami abszurd.

    Az autó megkímélt, pl. 6-10.000 km egy olajcsere és légszűrő intervallum (félévente- 50% városi használat miatt). 50.e-nél önszorgalomból váltóolajcsere is volt. Konstans 100-as benzint kap és csak akkor hajtom, ha meleg az olaj (nem csak a hűtővíz).

    Kiváló kocsi lenne, ha nem a válság közepén, egy csődközeli állapotban lévő gyártó fejlesztette volna ki.

    [ Szerkesztve ]

    Hogy' akarjam magának kifejezni, hogy... (Alexander Salachi)

Új hozzászólás Aktív témák