-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kiskokó
veterán
Helló
BUÉK mindenkinek. Idén még nem néztem be ide, gondoltam beköszönök.
Mi a helyzet erre felé?
Covid Tali lesz idén ?| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
2 negatív teszttel nem kell maszk hehe
Remélem idén össze jön az S8 projekt(Ha találok jót, bezzeg év végén lett volna egy jó vétel el is vitték 1-2 hét alatt csak most nekem még nem volt aktuális a vásárlás).
De ha nagyon bejönnek a számításaim, akkor lehet elengedem az S8-at és kikacsintok egy Bentley Continental GT feléTalira idén mindenképp megyek már ha lesz!
Valakinek valami új kocsija?
A másik Audis 3.0 BTDI-s Kollégánál mizu? Történt valami a kocsival mostanság stb ?
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
nagyúr
Haver Octit szeretne, 2015-2017 közöttit, DSG-vel, két motorkód maradt a puttonyban: 1.4 TSI 103 kW CHPA (EA211) és 1.6 TDI CR DPF 77 kW CLHA (EA288). Felhasználás teljesen vegyes, heti néhány 5-8 km-es út és néhány hosszabb 2-300 km-es, város, pálya, minden vegyesen. Melyikről érdemes lebeszélni és miért? Számára mindkét típus azonos hasznossággal bír.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Beri
addikt
válasz 1stVikman #187300 üzenetére
Szerintem is úgy lenne logikus, de ebayen azt írták, hogy a 8E0601165 az egy generációval korábbi ötküllős 16osra való, a frissebb 17esre nem jó (fordítva is láttam leírva, tehát hogy a MSRA nem volt jó a 16osra). Képen is nagyon hasonlít egymásra a kettő (mármint a hátoldala, ami a felnihez ér), de sehol nem találok tényleges méreteket, csak a külső átmérőt adják meg, de azt is többféleképpen (van, aki 150mm-t ír, van, aki 155-öt).
Nem értem, mért nem lehet az ilyen információt publikusan elérhetővé tenni közvetlenül a gyártó által...
Ja, erről jut eszembe. Júzer manualt se lehet csak úgy letölteni, az is teljesen értelmetlen.eladó Aromamizer RDTA V1
-
veterán
miutan lezarom a verdat (2019 octavia) a kormany elotti kis kepernyon aktiv marad az utolso utazast osszefoglalo kis iras. ezt el lehet tuntetni valahogy hogy ne vilagitson ott nekem?
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Kiskokó
veterán
válasz focvis #187317 üzenetére
Köszi.
Már aki, bár én nem vagyok oltás ellenes, de támogató sem. Inkább csak nem érdekel. Majd lesz valami.
Ez amolyan Bányász vicc, hogy azért van VGA hiány világszerte, mert az azokban használt chipek kellenek az oltásba ezért nem tudnak VGA-t gyártani, és nem azé mert a bányászok felszívták az egész piacot
Meg ugye most a Merci gyár is leállt valami elektromos alkatrész hiány miatt. stbstb[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Bdanyy
addikt
válasz Bdanyy #186497 üzenetére
A héten volt időm foglalkozni vele, úgyhogy elvittem szerelőhöz az autót. Jelenleg is ott áll még, úgy tűnik megvan mi okozta, csak megint jól szét kellett bontani hozzá.
Ha rosszul írom, javítsatok ki, nem igazán értek hozzá, csak próbáltam megjegyezni, amit mondott
A hengerfej öntvény csöve ahol a turbohoz csatlakozik, tönkrement a tömítés (és a csavarok közül már csak egy tartott rendesen)Ezt már letisztította, ekkora derült ki, hogy a belső felén van egy repedés:
Elvileg így össze lehet rakni az új tömítéssel és lehet elmúlik a probléma, de ha kívül is megreped, cserélni kell. Ami gáz, hogy pár helyen érdeklődött bontóknál, és nincsen sehol sem, az új viszont 180k.
Így ha járóképes is lesz, én személy szerint nem igazán fogok bízni benne, úgyhogy hosszabb útra nem szívesen mennék -» hiába szeretem, meg első autó, de lassan el kéne adni.
Novemberig van rajta műszaki, így vajon el fogják vinni, illetve kb mennyiért? 2000 1.8T Octavia Combi L&K.http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
Beri
addikt
válasz molnarpeter #187315 üzenetére
Nézelődök, hátha találok a közelben, hogy fel tudjam próbálni, de ha minden kötél szakad, valószínűleg az lesz, amit mondasz (vagy megveszem a msra végű gyárit, mert az nagyobb eséllyel jó). Jó lenne, ha egyértelműen meg lehetne tudni, hogy melyik cikkszámú kupak melyik felnire való (vagy mekkora a középső gyűrű átmérője), hogy ne kelljen itt lottózni
Szerencsére messze van még április, addig úgysem tenném fel.eladó Aromamizer RDTA V1
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Bdanyy #187321 üzenetére
Így azért nem raknám vissza... Pl [link] ők tudnak hegeszteni mindent is, érdemes ajánlatot kérni. Ha sok, akkor meg kérdezz végig te is pár bontót, nézz körül jófogáson, facebookon, stb. Amit keresel, az a leömlő
Ha nincs más, kb 50k Lengyelországból a portéka [link][ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz molnarpeter #187325 üzenetére
Ha öntvény, akkor a hegesztés mellett fog elrepedni.
-
hdanesz
senior tag
Sziasztok,
2016-os 1.4 CR TDI Fabia-ról van szó. 0 fok alatti időben, előfordulhat hogy a gyári tolatóradar 'beragad'? Igaz, csak akkor csinálja ezt ha sokat áll kint a hidegben (4-5 órát legalább).
A tünet a következő: Beülök a kocsiba (motor hideg, kocsi hideg ), tolatok (radar csipog rendesen), majd 1-es, indulás...és olyasmi hangot hallani mint ha a csipogás tompábban, halkabban és lassabban folytatódna még 3-4 alkalommal. Hozzáteszem, nemrég cserélték a fékbetétet és tárcsát hátul (Textar betét, Bosch tárcsa)....lehet azok vinnyognak inkább? És a forgás miatt hallom...pulzálni? Főleg mivel a Textar-ra többen írták hogy sípol....bár amikor hallom akkor épp nem fékezek, csak gurulok előre.
Pár méter után már nem hallani többé.
-
MM
őstag
Sziasztok!
2020-as Octavia kombi esetében több tesztben is olvastam, hogy az adaptív futómű nem sikerült a legjobban, a "normál" viszont egészen jól be van lőve.
Úgy néz ki, hogy 4x4 TDI lesz az új céges gépekben, és mivel néha a célállomás földút, felmerült az opciósan választható 1,5cm-es emelés + alsó védőburkolat gondolata.
Nagyrészt viszont a pályázás / országút megy.
Van esetleg valakinek infója / tapasztalata, hogy általánosságban a menetkomfortot hogyan befolyásolja ez a futómű emelés?
-
veterán
2012-es CFGB 2 literes CRTDI szíjas? Hogy lehet 210 ezer kilométer a csereintervallum?
80 ezernél behalt vízpumpa miatt cseréltek a pumpával szíjat is (ez volt írva a szervízkönyvbe) vajon csak a szíjat cseérlték, vagy valami patront görgőt is? Gond ha csak a szíjat? Írjak a szervíznek hogy nézzenek utána?https://tinyurl.com/rasoapro
-
Doki16
addikt
válasz rasotamas #187329 üzenetére
Igen szíjas és igen 210 a hivatalos csereperiódus. Még egy 1.4 TSI CUKC is elmegy 210-et egy szíjjal. Szerencsére nem méretezték alul őket a láncos fiaskó után.
Azt viszont nem tudhatjuk, hogy mit cseréltek, de illene minden hozzá tartozót cserélni ilyenkor.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Beri
addikt
válasz hdanesz #187327 üzenetére
Ezt nagyon egyszerűen ki tudod deríteni. Tolatás után ne indulj el. Állóhelyben nem tud hangja lenni a féknek.
Egyébként tárcsa-betét csere után ugyanúgy tud szorulni a fék, mint előtte (sőt), ha csak odakúrták az új alkatrészeket és se felületeket tisztítani, se pasztát használni nem sikerült.eladó Aromamizer RDTA V1
-
nagyúr
Ránéznétek erre szakértő szemmel? Haver kitolta kicsit a keretet 4 misire.
Skoda Octavia combi 16 crtdi ambition dsg''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Doki16
addikt
válasz Jorus #187336 üzenetére
2.0 CRTDI-t vegyen ha mindenképpen dízel kell neki DSG-vel. Vagy kézi váltó és akkor jó lesz az 1.6 is.
Asszonggya nagyon magas felszereltség Aha persze. Az extra listát sem érdemes nézni, van benne jócskán hülyeség.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
nagyúr
válasz Doki16 #187339 üzenetére
Én is ezt mondtam neki, nemtom miért ragaszkodik az 1.6-os csettegőhöz. A felszerelésre aszongya a nepper, hogy az ambition felszereltségre lett rápipálva minden rendelhető extra, egy idős német bácsié volt új kora óta, most a nepper főnöke jár vele, mert annyira megtetszett neki, szal minden optimális, mint a mesében.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
veterán
Köszönöm a választ! Csupán attól tartok a feszítő esetén, hogy olyan fajta hogy ha egyszer megszűnik rajta a nyomás (leveszik a szíjat) utána nem fekszik vissza úgy, nem feszít úgy, amolyan eldurran a patron jelleggel.
Nézegettem ilyen szetteket, és valamiért lehet kapni külön szíj + feszítőt is, nem csak szíjat meg komplett szettet.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
következő infotainment problémám: rádugom a telefont az autóra (i se 2020), látja is a kocsi de nem tudja szinkronizálni ez a smartlink izé. lehet a kábel a ludas h egy épp kéznél lévő utánygyártott aldis töltőkábellel próbáltam, vagy ez elvileg mindegy?
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Erős asztalláb (Steelcase)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen