-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
-
Tin
veterán
Apropó gari. Nyáron jár le a gyári 2 év VW gyári, ha ezt meghosszabbítom +3 évvel, az ugyanúgy EU gari lesz? Németország, és nem is olcsó, 1000€ felett van, de az itteni javítási árak miatt gondolom megéri.
-
Beri
addikt
Akkor csak az emberek nem szeretnek konkrét szervizekről írni ide (kérdeztem már régebben, hogy ki hova hordja a kocsiját, a topicban nem reagált senki a kérdésre, bár privátban kaptam tippet). Mondjuk teljesen érthető, ha véletlenül olvassa a topicot valaki a műhelyből, még a végén megváltozik a customer experience.
#187747macilaci78:
Ott szerintem csak annyi volt a megoldás mögött, hogy amíg az első kereket rázta, addig érezted a kormányon, de hátulról pont annyival kevésbé volt feltűnő, hogy megoldottnak nyilvánítsd a problémát.#187758Reggie0:
Meggugliztam őket, szerintem már jártam náluk (ill. csak az autó nélkülem) pár éve futóműállításon. Köszi a tippet!eladó Aromamizer RDTA V1
-
-
válasz Szada85 #187767 üzenetére
Van egy enerdzsi menedzment ami mindent figyel. Többek között az akksi feszültséget. Na ha az esik akkor pl képes az akksit tölteni. Ha kell feleslegesen, hiszen pl vki azt mondta neki hogy az a kurva akksi nem 12Von van hanem 7-en hogy ne kapcsoljon be az automata rendszer. Az akksi meg nagyobb teherbírású mint a hagyományos mert arra lett tervezve hogy a júzer használja a rendszert. Tehát töltött akksit tölt.
Megint hangsúlyozom elméletben mert a szelstúdi alapján ezt tudja , de a sok mindenhez IS értő vécédées huszár hogy mit írkál át....https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
JHONNY 79
aktív tag
válasz bitpork #187769 üzenetére
Alapvetően a generátor folyamatosan töltést bztosít.A feszültségszabályzó pedig nem engedi túltölteni az akkumlátort.Mindezek fényében akkor hogy tud töltött akksit túltölteni? Bár valami lehet benne amit írsz, mivel én is úgy halottam, hogy a feszültséget írják át és azért nem engedi leállítani a motort. De, hogy ez pontosan hogy van.....
-
válasz JHONNY 79 #187771 üzenetére
A feszszabályzó mit csinál? Mit csinál akkor ha azt az utasítást kapja hogy full delej? És ha gyengébb az aku, mondjuk 7 V akkor mit csinál az elektronika? Bizony, megemeli a fordulatot és mindennel tölteni igyekszik. Ki van ez találva, szerintem nem lehetünk okosabbak mint sok-sok mérnök.
A kedvencem amikor az ülés foglaltság jelzőt állítják át a népek. Oszt mi van ha a szoftban van egy olyan prekvizítum h légzsák open if ülés has picsa? És mondjuk ez a foglaltságjelzőhöz kapcsolódik, mondván hogy drága a légzsák ha nem ül ott senki minek durranjon?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
macilaci78
nagyúr
válasz bitpork #187773 üzenetére
A sok-sok mérnökóra a környezetvédelmi normák betartását szolgálják.
Vagyis azt, hogy a mai autódnak 20-30 év múlva már jó eséllyel ne legyen használati értéke, mert kevésbé környezetterhelő eldobni, mint újat venni.
El ne mond már, hogy a mérnöki kreativitás szülte, hogy egy belső égésű motort 200 méterenként le kell állítani, majd újra beindítani a Hungárián ahelyett, hogy a folyamatos haladást oldanák meg.Valahogy a fogyasztói társadalom és a környezetvédelem fogalmakat szeretnék egy mondatba szuszakolni ráadásul úgy, hogy ezek egymást segítsék, de még senkinek sem sikerült...
Én úgy fogom fel, hogy az, amit megveszek, tartalmazza a vele járó hulladék kezelését is, benne van az árban. Tehát ha megveszek egy dobozos üdítőt 100 Ft-ért, akkor abban benne van a doboz és a szennyvíz újrahasznosítása, stb. Ugyanígy ha megveszek egy autót, akkor benne van a az autó által termelt környezetszennyező, környezetterhelő hatások feldolgozása, semlegesítése is. De sajnos nincs így, sőt, egyik vödörből a másikba lapátoljuk a szart, ami gyorsabban gyűlik, mint ahogy a vödrök mennyiségét növelni tudnánk.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
válasz macilaci78 #187774 üzenetére
Erről lehetne nagyon hosszú vitát nyitni, de ajánlom figyelmedbe a priuszokat -pontosan azt tudja amit leírtál, 15 évesen is. Tehát nem lehetetlen.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
veterán
válasz bitpork #187775 üzenetére
Az a baj hogy ezek az emberek akik meghozzák a környezetvédelmi normákat valamiféle álomvilágban élnek. Úgy akarnak jól lakni hogy a tányér is tele maradjon, márpedig ez csak úgy lehetséges ha a saját szarukat eszik meg.
Valós környezetvédelmi terheléscsökkentést két féleképp lehet elérni:
- Minél tartósabb konstrukciókkal amik helyett nem kell másikat gyártani mert kihúzzák 40-50 évig, ehhez pedig egyszerűbb technikára és kötelező baromi erős korrózióvédelemre van szükség.
- A jármű tömegének a csökkentésével ami ellentétes azok túlbonyolításával, már ott tartunk hogy egy B kategóriás autót lassan nem lehet másfél tonna alá szorítani mert hibridnek kell lennie meg minden lófüttynek.
Az emberek javarészt a munkahelyükre akarnak autóval eljutni, ez biztos hogy kiteszi a megtett kilométerek 50-80%-át. És ha egyszer nem hajlandóak közösségi közlekedésre felülni - mert én sem - akkor nem erőltetni kell és nem abba kell a pénzt önteni meg kampányolni mellette.
A legkörnyezettudatosabb jármű egyszemélyes lenne, hiszen a munkába igyekvő emberek általában egyedül ülnek egy másfél tonnás 5 személyes vasban. Persze léteznek ilyenek, mint a Renault Twizy meg az Aixamok de ezeket nem lehet személygépjárműként komolyan venni. Azért mert valaki meghozza azt a kompromisszumot hogy munkába menet beül egy egyszemélyes autóba nem jelenti azt hogy nem akar ugyan olyan biztonságban és kényelemben ülni mint egy 4 személyes autó vezetőülésében vagy hazafele ne akarna bemenni a lidlibe bevásárolni.
Igen is normális gyűrődőzónákkal, egy egyszerű szívó motorral, klímával, jó egyméteres kabinszélességgel(talán sokat mondtam), akár ennél szélesebbre kinyúló futóművel és jó areodinamikával, egy plafonig pakolva 5-600 literes csomagtartóval ami szükség esetén második üléssé alakítható ki lehetne hozni 4-5-600 kilóból, és biztosan nem enne 2-3,5 liternél többet.
Persze ezek csak személyes járművek lehetnének, ebből kéne egy apának meg egy anyának, és a rendes autót csak akkor vennék elő amikor együtt megy a család bevásárolni, kirándulni, rokonokhoz, vagy nyaralni.
Ha pedig annyira nyomják az elektromosat, az akkupakk egy akkora visszahúzó erő, hogy azt elmondani nem lehet, mintha betoncipőben akarnánk a felszínre úszni. Tizedannyi pénzből amennyi támogatást beleöntenek az elektromos autózás támogatásába el lehetne látni minden fontosabb utat, autópályákat felső(vagy oldalsó vagy alsó)vezetékkel, és a mostani akkupakkok tizede elég lenne arra az esetre ha letévedsz ezekről az utakról a kis utcákba vagy beállsz az udvarra.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
fagylalt
senior tag
válasz molnarpeter #187715 üzenetére
Zöld színű van benne.
Köszi a tippet! Tegnap egyeztettem a márkakereskedéssel, be is rendelték, ma már csak el kell menni érte. Ez a tuti megoldás, így nyugodtabban alszom.
A Mogul nálad nagyon favorit.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz JHONNY 79 #187771 üzenetére
A modern autókban már nem, a generátor sem tölt állandóan (főleg nem állandó feszültséggel, mert ha merült az AGM/EFB akksi megküldi 14,8V-al is simán). Ha nincs szükség töltésre mert kellő feszültség van az akksiban akkor nem tölt a generátort mert akkor feleslegesen rontja a hatásfokot (rgo növeli a fogyit). Tehát pont az a baj, hogy az időnként töltő generátor vezérlése át van verve és folyamat csutkán tölti az akksit ha kell ha nem, ami így idő előtt kimúlik.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Reggie0
félisten
válasz rasotamas #187777 üzenetére
"A legkörnyezettudatosabb jármű egyszemélyes lenne, hiszen a munkába igyekvő emberek általában egyedül ülnek egy másfél tonnás 5 személyes vasban."
En inkabb egy Bac Mono-ra szavaznek, az nincs 700kg se
#187779 Qru: Sot, nem csak a hatasfokot rontja az allando toltes, hanem az akku elettartamat is csokkenti. Nem szeret allandoan toltofeszultsegen lenni, raadasul a 14.4V igazabol a normal toltesi feszultsege egy savas akkunak, ha csepptoltesre van szukseg, az mar csak 13.8V szabadna legyen, de az egyensulyi feszultseg(se nem tolti, se nem suti ki) ennel is lentebb van. A 14.4V is onnan jon, hogy ott meg nem indul meg szamottevoen a gazkepzodes, azaz a maximalis legnagyobb ertek, ahol az elektrolitot nem kezdi rohamosan bontani, tehat igazabol nem egy olyan ertek ami hosszutavon kene viselnie.
[ Szerkesztve ]
-
-
Doki16
addikt
Mindenhol megy a trükközés állandóan. A GTE csoportban már jó ideje arra vágynak, hogy legyen gomb amivel kikapcsolható lehessen a motorleállítás. Én sem szeretem, hogy 500 méteren képes tízszer leállni és elindulni, de így találták ki. Kismillió paraméter van amit figyel, nem szívesen piszkálnék bele az agyába.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Doki16 #187782 üzenetére
Igen mások a felhasználói igények és mások azok az igények amiknek meg kell felelniük a gyártónak környezetvédelmi/fogyasztási szempontból. Meg ez a magyaros kisbuhera nagyon benne van az emberekben itt. Elég ha megnézed, hogy a Németeknél hányan vitték vissza a csalószoftos TDI-t sw frissítésre és mennyien itthon...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Igen, úgy tudom a 2019 utániakban (2020-tól) már vcds-el sem lehet kikapcsolni a start-stop-ot.
mod:
És igen, jól rémlett:
"Az új környezetvédelmi megszorítások miatt az autó csak úgy tudja teljesíteni a normákat, ha lépten-nyomon leáll. Ez sajnos a motornak már nem tesz annyira jót, így érdemes ezt a funkciót állandóra kikapcsolni. Gombbal ezután már nem lehet visszakapcsolni. MY2020-tõl ez a funkció már nem elérhetõ." - VW család kódolása
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Tin
veterán
Szombaton amikor kicsereltek a gumit, beszeltem kicsit a szervizes faszival. Mondtam neki, hogy ezek a touch gombok az uj modellekben nem igazan nyertek el a tetszesem. Probalt polkorrekt lenni, de azert megemlitette, hogy nagyon sokaknak nem tetszik. Egyszeruen nem odavalo.
En megertem a kornyezetvedelmi eloirasokat, de ha beszallok a kocsiba, beinditas utan, mielott 1-esbe teszem, nyomom is meg a kikapcsolo gombot. Kb akkor szoktam kezzel visszanyomni, ha tudom, hogy varnom kell, de amugy nem. Nem tudom elkepzelni, hogy jot tesz a motornak a sok leallitgatas, foleg uzemi hofokon, akar melegen is. Marpedig siman megcsinalja, akar palyazas utan is. Amikor hosszabb utra megyunk (mondjuk haza), le se szoktam allitani a motort, amig elmegyunk WC-re (ugyis valtva megyunk), hadd huljon csak magatol vissza kicsit. A start-stop viszont ebben a helyzetben siman leallitja a motort. Volt mar, hogy szerpentinezes utan az elso keresztezodesben siman leallitotta, amikor elfelejtettem kikapcsolni.
Azert viszont azt elmondanam, hogy nem hulyek az autogyartok sem. Biztos tudjak, hogy ez nem tesz annyira jot a motornak, de biztos vagyok benne, hogy kiszamoltak a kibocsajtast, es valoban erezhetoen csokken, ha egy dugoban minden autonak lekapcsoljak a motorjat. Szoval ez nem csak a "hulye mernokok, fogalmuk sincs", hanem egy valos megoldas a karosanyag-kibocsajtas csokkentesere, amivel viszont sajnos a motor elettartamat roviditik. -
Reggie0
félisten
Amig a kornyezetvedelmi eloirasokhoz nem lesz elettartam teszt ez nem is fog valtozni. No meg azert tegyuk hozza, a motort nem a varos kozepen ontik, tehat ha meg nem is csokken kornyezetvedelmi szempontbol a karokozas, a kibocsajtas helye legalabb megvaltozik.
Igazabol az allamnak se erdeke, hogy sokaig legyen meg egy autod, mert a vasarlas porgeti a gazdasagot es tunteti el a penzed, igy muszaj berrabszolganak maradnod No meg lehet apro lepesekben felszalamizva a megfigyelo/feketedoboz szarjaikat bevezetni, azt eszre sem veszed es 10 ev mulva mar olyan kocsid lesz, ami kornyezetvedelmi birsagot rogton levonja a bankszamladrol, ha belefingasz az ulesbe.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Ez ilyen, nekünk MY19-es van abban még van fizikai gombja szerencsére. Első dolgom induláskor kikapcsolni (ha el is felejtem az első leállításkor kikapcsolom), nem csak az élettartam miatt hanem egyszerűen idegesít az állandó motor leállás.
Menüből kikapcsolás: agyhalál, a klíma ventit pl menüből lehet csak kikapcsolni teljesen (aztán szerencsére itt jött tipp, hogy nem csak onnan).
Turbónak nem tesz jót, haver Toyota-jában vízhűtéses a turbó (saját hűtőkörrel) ott ha le is áll a motor tovább keringeti az elektromos szivattyú a hűtőfolyadékot de itt ugye nincs, nálunk is simán megfőzné a turbót ha nem lenne kilőve.
Élettartam: van egy ismerősöm aki gyártással foglalkozó mérnök (igaz nem autógyártás, hanem háztartás gép). Ő mondta, hogy arra terveznek hogy a garit kibírja. Na most a konteósok ilyenkor azt képzelik, hogy szabadkőműves mérnökök az éj leple alatt fekete cshuában álarcban mm-re kigrammolják, mikor menjen tönkre az adott gép. Na ez nem így van a valóságban nyilván. Keresik azt az alkatrészt/beszállítót aki olyat tud gyártani/szállítani ami kibírja a gari időt. Na most ez lehet a gari idő +1-2 év de lehet gari idő +1-2 hónap, ezt már nem vizsgálják. Nyilván autóknál nagyobb a ráhagyás de ott is kb ez megy.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
Nem értem ezt az oldalt, hogy miért nincs leírásuk hogy MQB előttire mit tudnak csinálni. Sok modell csak 2015-2017 körül tért át MQB-ra, azért egy 8-10 éves autó tulajdonosa még simán akarhat valami kódolást.
Kiábrándító, hogy trükközéssel csinálják a start-stop kikapcsolást, azt hittem át kell billenteni egy flag-et és kész.
Le kéne bontani a gombnál és berakni egy relét ami motorindítás után ha nem ég a lámpája egy másodperccel összezárja, tehát nem always off csak auto off. Vagy már minden CAN-en megy?[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Reggie0
félisten
válasz rasotamas #187789 üzenetére
Ilyen is van. Azaz konkretan nem a gombot nyomja meg, hanem a CAN buszon kiadja a parancsot, mintha megnyomtad volna a gombot. Hatranya, hogy a legalitasa kerdeses, nemet teruleten meg tuti illegalis, ott mar az is baj, ha a merci csillagot lecsereled flexibilisre es nincs meg a TUV papirja, nem hogy az auto rendszerbuszaba belekontarkodni.
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
Enyem is 19-es, es van fizikai gomb szerencsere. Altalaban sikerul kikapcsolni, legkesobb az elso leallitasnal nem felejtem el en sem
A klima venti nekem nem menus, a Golf 7-ben meg mindenre van gomb szerencsere. A menut nem is igazan hasznalom ilyesmire.
Az 1.5 TSI tudomasom szerint elektromos szivattyut hasznal a huteshez, szoval tovabb geringeti leallas utan is. A fizikai gyujtaslevetelnel nem tudom, mi a helyzet, hosszabb ut utan mindig jaratom egy fel percet a kocsit, mielott teljesen leallitom, es amugy is alacsony fordulaton gurulok haza pont a visszahules miatt.
Az elettartamra loves persze, hogy igy van, mar eleg regota. Ezert van az, hogy neha jobb elso szerias termeket venni, ahol meg nincs ismeretuk, mert direkt tultervezik a dolgokat, aztan idovel "vesznek el" a tartossagbol. Csak ugye sokszor pont forditva van, es az elso szerianal sok a problema.
Ezert is kerdeztem tegnap a gari hosszabbitast. Nekem most 1200€ a +3 ev (igy osszesen 5 ev lesz), es terveim szerint kb 3 ev mulva, fel evvel a gari lejarta elott adnam el a kocsit, nagyjabol 80e km-el. Szerinted is erdemes kifizetni a hosszabitast, ismerve a nemet horror javitasi koltsegeket?
-
Reggie0
félisten
Hat attol fugg, gariban meg is csinaljak a dolgokat? Mert a magyaros gari, miszerint, ha barmi baj van, kitalaljuk miert nem garancialis, nem igazan eri meg.
(szvsz, ha nemet fizud van, akkor a helyedben en azt mondanam megeri. Ne a kocsi ertekehez viszonyitsd, hanem a fejfajashoz, oraberedhez es a varhato koltsegekhez.)
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Reggie0 #187792 üzenetére
A PoHu-s 2+2 év garanciáért nem adnék pénzt, ez jár az autó mellé, amíg márkaszervizbe hordod a +2 évben is. Viszont nagyon szőröznek, abszolút nem nagyvonalúak, csak a kifogást keresik.
A minap felmerült a kérdés, hogy ajánljunk VW szervizt. Én nem tudok jó szívvel ajánlani; mind lehúzós + néha balfácánok is emellett.
Az egyszerűbb dolgokat egy ügyes hozzáértő is megoldja. Ha komolyabb gondok várhatók az autó elhasználtságából eredően, akkor legjobb eladni és frissebbet venni helyette.[ Szerkesztve ]
-
veterán
2019-es fl octavia style felszereltséggel: nincs véletlenül valahova eldugva egy második usb csatlakozó amit nem találtam meg? idegesítő, hogy a madzagos carplay mellett az utas nem tud telefont tölteni, ha szüksége lenne rá.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
6030D
Ármester
válasz bandus #187795 üzenetére
Nekem is csak 1 van.
Fizikai gombok hiánya: nemrég beszélgettük az egyik octaviás ismerőssel, hogy az O4-ben meg az új Leonban nincs fizikai gomb a fűtésnek, és nem lehet jó (próba cseresznye), de az nem olyan, hogy csak úgy belerakják a facelifttel. Aztán a minap olvastam egy off autó tesztben (talán Megane), hogy visszahozták fl-nél a fizikai gombokat, szóval még itt is lehet bármi. Akár rezsógomb a bal térdnél.
Tin: autópálya parkolón kívül szerintem felesleges leállítás előtt járatni, nézd meg az olajhőfokot. Ha 105 fokos olajjal lejövök a pályáról, akkor pár km-en belül (kis országút, majd város) visszamegy 90-re, vagy kicsit alá. Ház előtt már nem kell járatni szerintem.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Tin
veterán
válasz Reggie0 #187792 üzenetére
Tisztaban vagyok vele, hogy a garancia kb a motor-valtora meg a kasztnira vonatkozik foleg, minden mas amugy meg kopo alkatresz, es ra is fogjak, ha kell, ha nem. Amugy meg a kettos tomegure vagy a kuplungra sem vonatkozik garancia, hiszen az is kopo alkatresz, megis horribilis koltseggel jar.
Elsore durvan hangozhat a 400e forint, viszont tobb dologbol all ossze. Egyreszt, a garancia vegere az auto 5 eves lesz, es lesz benne kb 80e km. Akkorra azert mar kijohetnek olyan nyalanksagok egy auton, amit a garancia lefed, de neked baromira nincs kedved a zsebedbe nyulni. Akarmi is tortenik a motorral vagy valtoval, egyetlen beavatkozas is tobbe kerulhet, mint a garancia ara. Masreszt, igy gyari szervizben van javitva barmi is tortenik, rendesen papirozva, ami az eladhatosagot segiti. Ahogy az is, ha meg garancialisan kerul a piacra mondjuk 4.5 eves koraban.
Fogalmam sincs, hogy megy Magyarorszagon, ott nem volt VW-m, de itt nem hiszem, hogy mernenek jatszani ezzel, foleg, ha meg fizettel is a garanciaert, tehat nem "ingyen" adta a +2 evet a Porsche Hungaria. Nyilvan sok dologra mondjak, hogy "az nem garis", de ha egy kocsira 5 ev gari van, akkor a szerviz is 5 evig akarja megelozni a bajt, es nem ramondani mindenre, hogy "nem garis", aztan varni, hogy lejarjon a 2 ev. Eselyesebbnek latom, hogy odafigyelnek a kezdodo problemakra akkor, ha a gyarto esetleg a szervizt is felelossegre vonhatja, hogy mondjuk nem javitott meg valamit, es az kesobb tonkrement, es garisan kellett megoldani.
A fizetes itt most masodlagos, ki tudom fizetni, kulonben uj autot sem vettem volna. Amit egyebkent pont azert vettem, hogy ne kelljen a horror javitasi koltsegektol parazni, es mar vasarlaskor is szamoltam a gari-hosszabbitassal, csak akkor nem igazan foglalkoztam vele. Abban viszont igazad van, hogy igy az auto nalam toltott ideje alatt tudhatom, hogy a kopo-fogyon kivul nagyjabol mindent lefed a gari, es meg ha lennenek is kisebb koltsegeim, semmi hatalmas dolog, ami miatt komolyan megborulna a koltsegvetes.
Egyebkent itt 2 ev / 30e km a kotelezo szerviz. Meg nem volt a kocsi, most nyar elejen megy az elsore, fogalmam sincs mennyibe fog kerulni. De biztos sokba, viszont elorelathatolag utana meg 2x fog menni, mielott eladom. De ez itt draga mulatsag, es nyilvan be lett kalkulalva. A biztositasom is valami 600€ egy evre, dehat ez ennyi, ezt kell szeretni.
-
Szada85
aktív tag
Az egyetlen kérdés, hogy Te nyugodtabban használod-e (alszol-e), ha hosszabb a gari. Ha igen, akkor nincs kérdés, az 1200€ 3 évre leosztva szerintem sem annyira durva, plusz eladáskor is jelenthet némi elönyt.
A gariról meg annyit, hogy a G7 GTI/Leon Cupra fórumban is jön fel téma relatív gyakran, amikor a márkaker/márkaszerviz szériahibáknál is ódzkodik kijavítani a hibát, vagy csak sokadik nekifutásra/panasz esetén léptek.
Most pl. két nap alatt ketten posztoltak G7 GTI csoportban elrepedt tetöablak-keret miatt:
Az egyik még vár a szerviz válaszára, a másikukat elsöre lepattintotta a saját márkaszervize, hogy "ez egyedi hiba, biztosan user error, hess-hess". Most fut neki másodszorra. -
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs