-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
rostiron
őstag
Sziasztok.
Ma először próbálgattam a 98-as öreg polo classicon a vcds proramot. Tudnátok egy kis felvilágosítást adni arról, hogy a kapcsolattal minden ok volt-e. Kiolvasta a hibakódokat, de autó módon nem akarta. Lehet hogy nem OBD2 van az autóba ? Mi az a CAN busz ?
Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,
-
L1ZRRR
senior tag
Köszi srácok
Hétvégén lesz időm, lövök róla értelmesebb képeket.
1stVikman:
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
-
-
Runner_fxr
Ármester
Sziasztok! Van egy 2003-as VW Polo-m. 1,4 benzin, automata.
Az utóbbi időben legalább 3 szerelőnél jártam, de nem sikerült egyiknek sem megjavítania az autóm. A Probléma a következő, random világít a motor hibát jelző lámpa, pár napig világít majd 1-2 napig nem. Sokáig semmi hiba nem volt, de már hónapok óta csinál furcsaságokat is az autó. Egyrészt nagyon büdös, az alapjárat ingadozik, olyan pöfögősen jár. Gázadásra van, hogy nem reagál, alig megy, aztán egyszer csak indokolatlanul magas fordulaton megindul. Nagyon bizonytalan a működése. Cseréltek lambda szondát, kipufogó dobot, levették a szívósort, kitisztították, meg valami szelepet is. Előtte füstölt is néha, most már nem füstöl, de gyenge és kiszámíthatatlan az autó működése. Sok pénzt kifizettem, de a hiba jelenleg is fennáll. Kicsit unom már, hogy nincs egy épkézláb szerelő aki megjavítsa, ráadásul nem gondolnám, hogy olyan nagyon bonyolult autó lenne ez. A legutóbbi hibakód kiolvasás eredménye ez volt: [kép]
A kérdésem arra irányulna, hogy így az elmondottak alapján, mire gyanakodnátok? Illetve tudnátok e ajánlani egy megbízható, korrekt szerelőt, Törökbálinton lakom, így jó lenne itt a közelben, vagy Budapesten. Köszönöm! -
1stVikman
senior tag
válasz L1ZRRR #190904 üzenetére
Szerintem nem ez kell bele.
Nekem vízválasztó nélküli van Purflux c813, crbc a motorkódom.
Ufi-nál ez 26.038.00 [link]
Szűrőház alján ha nincs víz kieresztő, akkor neked is ez fog kelleni.Ha magad akarod cserélni, akkor legyen vcds, mert utána át kell járatni a rendszert, hogy ne maradjon benne levegő.
-
veterán
Van itt olyan akinek 5E RS Octávia van és motoroptimalizációt csináltatott rajta?
Eléggé gondolkozom, hogy a fogyasztás lehet jobb lenne tőle, de félek, hogy a váltó hamarabb feladná a szolgálatot.
Esetleg valakinek tapasztalat?The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
-
Doki16
addikt
válasz syIex #190912 üzenetére
Egyáltalán nem sok az, ha nyomod neki a 4x4 mellett. Országúton normál tempóban lehet csak jó értékeket produkálni, ha sok a város akkor nem csoda a nagy fogyasztás.
Amúgy meg az a véleményem, hogy inkább tankold el azt az összeget, mint motormodosítást csinálj.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
veterán
válasz Doki16 #190915 üzenetére
Pályán olyan 7 körül van ahogy néztem eddig viszont elég sok a város és az nyomja fel valóban. Bent 9-et is bekap simán, de még a 10 sem kizárt és csak vegyesbe csökken vissza.
Tegnap előtt tankoltam 20e-ért és 130 km-t mentem vele igaz ebből város a több, mint fele, de 8.7 a Tankolástól lévő fogyasztás a komputer szerint.The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
válasz syIex #190917 üzenetére
Nem mondom h ne csipelj de azt tapasztalatból tudom h városi fogyasztásnak nagyon rosszat fog tenni a mókolás. A Maxon megcsináltattam és nagyon érződik hogy más. Ha városból kimegyek és a pályán egyértelműen jobb jobb lett 1 literrel. A városban meg 14 liter. Ennyi.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
veterán
válasz syIex #190914 üzenetére
Szerintem ezek a motoroptimalizációk 90%-ban abból állnak, hogy felnyomják a nyomatékot alacsony fordulaton, így ritkábban kell pörgetni, ezért fogyaszt kevesebbet. A DQ250 váltóban pedig a mostani 380Nm-en felül nincs nagy tartalék ha hosszú távon vigyázni akarsz rá, 400Nm alatt kéne maradni.
Nem kevés, de annyira nem is sok. Most nekem is kb annyi a nagyátlag, de jelenleg szinte kizárólag 2 üzemmódban használom: hidegen rövid távra, és tempomat 150 autópálya. Csak az enyém több mint 200 kilóval nehezebb, 1725 kiló és emelt hasmagasságú, elég rövid váltóval (6-os 2000rpm picivel 100 alatt) és "csak" 170 lóval. Legútóbb 9,46 lett 630km átlaga.
Nem épp dízeles fogyasztás, az előző kocsim a 2004 Mazda6-osom 6,3-mat evett pedig a belét kitapostam.
Amúgy a technika azért van, hogy kiszolgálja az igényeket, nem pedig fordítva, mint ahogy azért dolgozunk hogy éljünk, nem azért élünk hogy dolgozzunk. Ha lecsippelteted 110 lóra nem fog ennyit enni[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
őstag
válasz bitpork #190918 üzenetére
nekem az előző autómon volt chip 35 ezer km után (újonnan vettem át) és összességében kb egy litert tett hozzá átlagban, én is jellemzően belvárosban használtam vagy pályán (nem sok egyéb volt mellette)
136 helyett 165 lovas lett az iX35 mert az összkerék nyomaték szenzorai nem tudtak többet elviselni, állandóan letiltott ha erősebbre volt állítva (a márkaszervizes szerelő szerint ez azért fordulhatott elő a "barátom autójával " mert elektronikusan osztja el a nyomatékot és az elektronika képes a szoftverébe égetett maximumnál nagyobbat érzékelni ha csippelve van a gép, amitől kiakad)[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
-
veterán
válasz Doki16 #190921 üzenetére
Az a baj Pesten belül nem tudom hanyagolni hisz minde nap járok vele. De annyi, hogy minde nap kijárok Vácra is munkába szóval azért tisztul is napi szinten.
Hagyom a chip / motoropt.-ot aztán hozzá szokok a fogyasztáshoz.The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz syIex #190912 üzenetére
Az nem sok, nekem a Passat 2.0 TDI is annyit evett meg most a Skoda is (pedig egyik sem 4x4-es). Ha erősebb lesz a motor akkor a fogyid is nőni fog, a fizikát nem lehet megkerülni. Ha nem nyúlnak a DSG szoftveréhez akkor 400 Nm amit tartósan elvisel, ha belemókolnak a DSG-be is akkor picit többet is elvisel hosszútávon.
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz rasotamas #190919 üzenetére
Köszi!
És mindenkinek is!
Hozzá szokok és elengedem a layst!Más:
Van még valami ami bosszant és furcsa. Eddig nem hallottam vagy vettem észre, de pár napja 80 körül el kezd "búgni" valami aztán amikor gyorsabban megyek egy kicsivel is elmúlik viszont 110 körül megint elkezd és 120-nál tetőzik a búgás. Amikor már 125-el megyek megint nincs semmi hang és utána semmikor, semennyinél.
Olyan, mintha a bal elejéből jönne, de tényleg elég hangos és zavaró is amikor annyival megyek.
Az autó nem ráz, nem imbolyog nem pattog stb csak van ez a búgás...
Kerekeket lecseréltem egy teljesen másikra felnistől és kipróbáltam úgy is, de szintén ugyan úgy ugyan akkor csinálta.
Ez vajon mi lehet?[ Szerkesztve ]
The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
válasz syIex #190923 üzenetére
Azért abban a hamis hitben ne ringasd magad hogy egy Bp -Vác út elég a DPF tisztán tartásához az a 15 km v mennyi arra elég max h belekezdjen a regenbe de hogy be nem fejezi az is tuti. Akkor meg rosszabb a helyzet mintha nem is lenne.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
veterán
válasz bitpork #190928 üzenetére
A DPF nem csak a szándékosan a motorvezérlő által beindított regenektől tisztul. Ideális üzemállapotban magától is.
Én Dány-Isaszeg-Pécel-XVII-X és/vagy Dány-Isaszeg-Pécel-M0-Ferihegyi gyorsforgalmi útvonalon tervezem használni júliustól.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz rbalint88 #190922 üzenetére
Egyébként találtam megnyilvánulásokat, teszteket, tuningokat:
A Q250-ben lévő nyomatékkorlát megemelésével, a kupplung-szorítóerő növelésével akár 700Nm-t is elbír állítólag tartósan.
Illetve át lehet a váltási pontokat is programoztatni, egyrészt engem zavar a 60-nál 6-ba kapcsolás 1200-on amikor lassan megyek, 1500 alá ne engedje már.
Olyat is láttam, hogy gyárilag az S és a D is 5000 környékén vált el, és D-ben lejjebb írják 500-zal, hogy inkább nyomatékból autózz, és javult tőle a gyorsulás! Szerintem van benne logika, sose használom a 350Nm-t mert ahogy odalépek elvált.
Lehetne 3 fokozat: nyomatékcsúcs, középtartomány és teljesítménycsúcs. Az első mindig elváltana 2500-nál, a második amit az előbb leírtam 4500-ra korlátozott D, a harmadik az S.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz syIex #190910 üzenetére
Szívem szerint én megcsináltatnám.
2 okot látok, miért ne:
- a DSG miatt nem nagyon kellene 400 Nm fölé vinni,
- ennél is jobban aggasztana a DPF, valami kókány tuner megírja neked kormolósra, de ezt csak akkor veszed észre, mikor már kinyírta a DPF-et.Illetve nyugtasson meg a tudat, hogy a GTI vegyesben 9 litert kér a 95-ösből.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz syIex #190910 üzenetére
Gyári erősebb verziókat lehetne nézni, másolni. Passat BiTDI-vel mondjuk össze lehetne hasonlítani, mik térnek el - akár DPF, váltó, összkerék, csak tippelgetek. Ami gyári, azt meg lehet oldani utólag is valószínű megbízhatóan. DS performance rémlik, hogy talán sajátban is reszelt DSG-t.
-
veterán
válasz macilaci78 #190936 üzenetére
Nem tudom, pontosan mennyit tesz a fogyasztásra a 4x4, Audi TDI quattronál +1 litert szoktam olvasni.
Illetve a DSG nálam +0,3 litert jelent.
-
veterán
válasz molnarpeter #190943 üzenetére
Na az az amit kifejezetten rosszul működőnek érzek, a világon semmi értelme szerintem.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Új hozzászólás Aktív témák
- LEGO klub
- Távol-keleti webshopok OFF topikja (játékok, kuponok, stb.)
- Nézzük élőben az este folyamán érkező Xbox Games Showcase 2024-et!
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Diablo IV
- Politika
- Elden Ring
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- Spórolós topik
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen