-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Saccco
nagyúr
-
-
Saccco
nagyúr
válasz F_Zolee #201953 üzenetére
Nekem a BJB gyári 250 van 300-köré állítva.Több mint 93.000Km után még mindig bírja.
Rigotech-es.Szeretnék egy nagyobb turbót rá, de nem tudom melyik plug'n'play, utána meg mennék az AET-hez.
szerk.: Ez ugyanaz, csak egy hengerrel kevesebb. Konkrétan levágtak egy hengert.
[ Szerkesztve ]
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
Paxker315
addikt
válasz F_Zolee #201950 üzenetére
1.0 liter, 3 henger, VAG A1 1.0 TFSI [link]
oke, ez benzines. De van tarcsi a 1.4 TDI-ben, én egy 110 lóerő, 260 newtonmétert nem tartok "elrugaszkodottnak".[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
vargalex
félisten
Sziasztok!
Nagyon régen jártam már erre... Az alany ugye egy 2005-ös Skoda Superb 1.9PDTDI 74KW.
Múlt hétvégén belefutottam egy érdekes problémába: a feleségemmel elmentünk vásárolni, annak rendje és módja szerint lezártam az autót a kulcson lévő nyomógombbal. Elintéztük a vásárlást, jövünk vissza és nem nyílik az ajtó. Feltűnt, hogy a kulcson (bicska kulcs) sem villan fel a piros led. Viszont a csomagtartót nyitotta a középső gombra és a zárás is működött (a piros led ezen esetekben sem villant). Kinyitottam kulccsal az autót (és így meg is tudtam - kényszerből - a gépkönyvből, hogy ilyenkor 15 másodpercen belül rá kell adni a gyújtást, akkor kapcsol ki a riasztó). Hazajöttem, megnéztem a pótkulccsal is, ami a 17 év alatt még nem volt használva. Ugyan azt produkálta.
Mivel a gépkönyvben van egy olyan rész, hogy előfordulhat, hogy nem nyílik távirányítóval az autó (pl. többször nyomkodja az ember hatótávon kívül), ezért megpróbálkoztam az ott leírt kulcs kódjának szinkronizálása módszerrel. Természetesen nem lett jó, de gondolom, ha valóban "elmászik" a computer és a kulcs kódja, akkor a zárás, illetve csomagtér nyitás sem menne.
Végső próbálkozásként kicseréltem az elemet (CR2032) a kulcsban. Először semmit nem változott, pedig új elem volt, igaz noname. Majd betettem egy márkás elemet és azonnal működött is minden. Villan a piros visszajelző led a kulcson, illetve a tartalék kulcs is tökéletesen működik elemcsere után. A fura még az, hogy multiméterrel mérve még a gyári elemekben és a noname új elemben is 3V fölötti feszültség mérhető (a valóban működő elemekben kb. 0.1V-al több). Tudom, működés (áramfelvétel) közben ez leeshet, de nem hinném, hogy a nyitáshoz nagyobb energia kellene, mint a záráshoz.Valóban okozhat ilyet az elem? Főnökömmel beszéltem, neki egy Passat CC-je van, vele is fordult elő hasonló (nyilván elektronikával jobban felszerelt autó, de valami néha nem működött: ajtónyitás, tolató kamera, belső világítás, stb.). Nála akkut kellett cserélni az autóban. Nálam 2018 decemberében volt akku csere, egy Exide Premium 77Ah került akkor bele.
Alex
-
Dot
őstag
Köszi, valamiért passattal keresve nem dobta ki ezt a videót.
Az injektorok állapotát azt itt találom igaz?
Illetve a DPF-et itt tudom ellenőrizni?
Itt a soot mass a korom, amit az app-al is ki lehet olvasni?
Kérdésem lenne, hogy az oil ash volume(olaj hamu mennyisége) az mit jelent, mármint az minek az eredménye? (pl sok olaj fogyasztás) Mennyinek kéne lenni? mondjuk 140k KM után?(CRLB) Ezt is regenerálja?élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
dozó
tag
Igen az injektorok és a DPF állapotát ott tudod megnézni.
Kérdésem lenne, hogy az oil ash volume(olaj hamu mennyisége) az mit jelent. Ez jelenti a DPF telitetségét (regenerálás után sem csökken az érték).
Passat B8 esetén a VAG DPF az oil ash-t g-ban adja meg 80 g -nál van tele a szűrő akkor tisztitás vagy csere.
A VCDS literben adja meg, pld. 0,11l (nállam) a kapott eredményt beszorzod 400 -al, és megkapod g- ban. -
imyourfriend
őstag
Soot Mass-t az autó "elégeti", ilyenkor regenerál, az Oil Ash Residue mintha csak gyűlne benne, ez lerakódik és van egy limit értéke melynél gondolom ki kell takaríttatni a DPF-et. Oktáv3-asnál egy 80g-os értéket láttam, 56g-ot ír VAG DPF megközelítőleg, 250ezernél viszem takaríttatni biztos ami biztos. Aztán meglátjuk, kap egy kályhacsövet a DPF helyére és megy tovább.
-
dozó
tag
válasz imyourfriend #201968 üzenetére
kap egy kályhacsövet a DPF helyére és megy tovább.
itthon lehet, hogy elmenne, de ha valahol kint rá mérnek a kocsira, akkor nélküle jössz haza. -
Csaby25
senior tag
Sziasztok!
Octavia 2002, hatchback, 1.8T, 150LE, AUM.
Szerintetek elülső tárcsával együtt betétet is cseréljek? Úgy látom, hogy még nincs nagyon elkopva, viszont nem tudom miért vannak ezek a csíkok a tárcsán
Illetve milyen tárcsát - betétet ajánlotok?Köszi!
[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
veterán
válasz Csaby25 #201971 üzenetére
A csíkokat leginkább a betét és a tárcsa közé szorult kavicsok vájták a tárcsába.
Szokták* cserélni a betétet a tárcsával, érdemes azonos gyártmányt venni.
* Ildomos cserélni.Ate, TRW, Zimmermann biztosan jók. Gazdaságos vonalon például a Remsa.
Ha spórolósan állsz a témához, szvsz még használhatod így is. 🤗
[ Szerkesztve ]
-
Dot
őstag
Köszi mindenkinek!
itthon lehet, hogy elmenne, de ha valahol kint rá mérnek a kocsira, akkor nélküle jössz haza.
Feleségem céges Hyudai-ja most volt vizsgán Luxembourgban, meghúzták mert nem égett a hátsó rendszámtábla világítás. 1 hónapra adtak egy ideiglenes műszakit.
Sajnos nem tudom mit vizsgáltak. Illetve nem tudom, ha komolyabb gond van akkor elengedik-e. Amúgy ilyeneket írtak fel, hogy a hátsófék meg valamelyik elem rozsdás kicsit, de attól még mehet. (2018-as kocsi )#201973 Csaby25
mutasd meg ezt a képet, hogy neked szívecskés és át fogják engedni
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
-
szabzoltan1
csendes tag
Üdv.
Akkumulátor vásárlás előtt állok.
Milyen akkut ajánlotok egy 2014 es b7es passatba.
2.0 crtdi
Cffb motor start stop rendszer.
A válaszokat előre is köszönöm. -
veterán
válasz vargalex #201978 üzenetére
A kérdés ezen részén átsiklottam, nem tudom a magyarázat (számomra x akta).
Addig jutottam a saját autóm esetén, hogy a Lidl elemmel nem villan fel a piros LED a kulcsban, nem nyitja az ajtót. Visszatettem a régi, de minőségi elemet, azzal ment még, csak az autó panaszkodott a gyengülő elemre.Szerk az X aktákra:
Talán túlzott elővigyázatosság? Lemerül még jobban a elem és nem tudod majd visszazárni az autót ezért nem engedi kinyitni?[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz focvis #201980 üzenetére
nekem nagyobb bajnak tűnik, ha nem tudom kinyitni. vagy akkor úgy veszik, a kulccsal úgyis megy?
gombelemekkel volt már hasonló tapasztalatom, az olcsó még mérve, üresjáratban jó feszültségűnek tűnt, de csak 1 hónapot bírt a pulzusmérő pántjában, márkás pedig egy évet..
Az x-akta részét én sem értem, max olyanra tudok gondolni, hogy egy gombnyomás még ment, a következőnél már úgy mérte a feszt az elektronika, hogy határon alul volt.[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Csaby25
senior tag
válasz focvis #201972 üzenetére
#201974 Qru
ADAC: utángyártott féktárcsák és -betétek összehasonlító tesztje – 2021.
Ez mennyire mérvadó?
Csak azért, mert például a hátulsó fékekből az ATE kb. kétszer annyiba kerül, mint a Bosch. Mondjuk nem látom sehol a Ceramic megnevezést az ATE-nél, illetve a Bosch-nál sem a növelt széntartalmat, mondjuk itt annyit ír, hogy "Low-Metallic" a betéteknél...Vajon, mennyire gáz a BOSCH? Inkább azt venném
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
imyourfriend
őstag
válasz Csaby25 #201983 üzenetére
Tapasztalatom ugyan nincs vele, 5e5-höz trw tárcsát + fékbetétet veszek, autodoc-on pl olcsóbb ez mint a bosch igaz párra vonatkozóan 1500 forint az eltérés ami nem egy hűde. trw-t ajánlotta a szerelőm, mondjuk a fékre picit allergiás vagyok az 5e5-ön eszméletlen jó a megane-on annyira nem volt..
-
veterán
válasz K Norbi #201977 üzenetére
Köszi a segítséget, ez a matricám:
Netes keresőbe beírtam őket:
B0A = Component parts set without country-specific design requirement
C8S = Alloy wheels 8J x 18
G0R = 6-speed automatic transmission for four-wheel drive vehicle
HH8 = Tires 225/45 R18 95W xl (polymer coating)
J2D = Battery 380 A (68 Ah)
D93 = 4-cyl. turbo dies. eng. 2.0 l/125 kW 4V TDI common rail
Base engine is TG3/TH3/TL4/TM4/TP4/TU3
1AT = Electronic stabilization program (ESP)
1G0 = Without spare wheel
2FQ = Leather trimmed multi-function sports steering wheel w/ Tiptronic
5RQ = Right exterior mirror: convex
5SL = Left exterior mirror: aspherical
TL4 = 4-cylinder diesel engine 2.0 l unit 03L.L
3FU = Big roof system
3S1 = Bright roof rails
8TC = Rear fog light for driving on the right
QG1 = Service interval prolongation
8AY = Radio/navigation system
8GV = Alternator 180 A
8RM = 8 speakers (passive)
1ZM = Disc brakes front (Geomet D)
L21 = Suspension range 21 installation control only no requirement forecast
0YJ = Weight range 9 installation control only no requirement forecast
G42 = Front shock absorption
7MQ = Emissions standard EU5 modEbből csak az első fék van meg, 1ZM.
A weboldalon ezt rendre 1ZG-vel párosítva találtam, gondolom az lesz a hátsó.
Ezeket találtam, akkor így megvan a ceramic meg a sima, a tárcsából nem tudom mi a különbség:[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Csaby25
senior tag
válasz molnarpeter #201984 üzenetére
Mértem az első tárcsát, 23 mm. Újonnan 25 mm és 23 mm a kopási határ, tehát ez még rendben lenne elméletileg. A betét pedig szemmel láthatón több mint 7 mm, ez a kopási határ tartólappal...
Van nekem már régen lecsiszolt első tárcsám (mivel valamiért félrekoptak) 24 mm-esek.
Arra gondoltam, hogy felteszem ezeket, mivel jobbak mint az autón lévők, és a betétek maradnak. Aztán amikor eljön az idő jön új tárcsa+betét rá.Hátul meg az van, hogy a külső betét rendben van, viszont a belső majdnem tartólapig kopva van(csak egyik felén ellenőriztem) és mivel a tárcsa elég szarul néz ki (csikok és a kölső pereme rozsdás is, na meg nyikorog is néha amikor nem fékezek ) ide jönne az új Bosch tárcsa+betét....
[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
vargalex
félisten
válasz ZolkoW #201982 üzenetére
Bármennyi egymás után történő gombnyomásra működött a zárás, vagy a csomagtartó nyitás, de a teljes nyitás soha. A zárást ugye pont hallani is, mert 2 másodpercen belül történő második nyomásra kikapcsolja a "biztonsági zárást". Egyébként a nem működő Panasonic elem azóta is gond nélkül hajtja a Xiaomi Mi Temperature and Humidity Monitor Clock e-ink kijelzőjét.
Alex
-
veterán
válasz Csaby25 #201983 üzenetére
Nem tudom a választ a konkrét kérdésedre. Fékbôl igyekeztem mindig gyárit venni, minden különösebb ok nélkül (mer' így gyári! ).
Mikor lassan 2 éve megvettem a mostani Golfot, egyből cserélni kellett körben a fékeket, nem volt rá időm, hogy gyárit vadásszak jó áron. Így került előre Zimmermann, hátra TRW szett, ezeket találtam a legjobb ár-érték arányban. Eltelt azóta 22 hónap és 34 ezer km, nincs panaszom rájuk.[ Szerkesztve ]
-
veterán
Kb 31-32 ezer egy első szett ebből a kerámiás ATE-ből, 15 körül már van más normális, de ha tényleg olyan jó megér annyi felárat.
A tárcsát viszont jól látom, hogy darabja van vagy 30? Az már elég csúnya végösszeg.
3 éves a fékfolyadékom, kibír még fél évet a féktárcsa és betétcseréig?https://tinyurl.com/rasoapro
-
imyourfriend
őstag
válasz rasotamas #201992 üzenetére
autodoc esetleg? Bár ilyen erős forint mellett lehet, hogy már nem éri meg onnan.. 151ezerért raktam össze az alkatrészeket most nézem az árfolyam miatt már 160ezerbe kerül. Igaz nem kell sok dolog, de át kell gondoljam mit honnan szerzek be, problémás alkatrésztől nem nagyon félek.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Csaby25 #201987 üzenetére
Ha 23 a minimum és most épp annyi, akkor bizony valóban aktuális
Régebbi tárcsa ha esztergán fel lett szabályozva, tökéletes. A betéteket meg csiszold kicsit síkba (pl üveglapra téve a csiszolópapírt). Golfon hasonlóan lett pár éve megoldva (TRW minimális km-t ment, felszabályozott tárcsa, és új TRW betét).
Hátsó fék gyanús, azt meg kéne néz(et)ni jobban, nekünk is mostanában kellett az egyik nyerget felújítani (2003-as, kb 330k után). Ott a Bosch festett tárcsa+Textar betét előtt asszem Hans Pries/Topran festett tárcsa volt Remsa betéttel, gazdaságos vonalon utóbbi márka is jó lehet, főleg így hátul, ha nem tetőig pakolva, autópályás tempóval közlekedsz állandó jelleggel[ Szerkesztve ]
-
Csaby25
senior tag
válasz molnarpeter #201996 üzenetére
Köszi !
Remsa itt nálunk Romániában elég ritka, viszont a Bosch hátulsó betét szett 4700 Ft és tárcsának darabja 4440 Ft. Szerintem ez jó ár..A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
SzlobiG
félisten
Úgy döntöttem, hogy jövőhéten még is megnézem ezt az A4-et. Ma felhívtam az eladót, korrektnek tűnik.
A garancia ilyen biztosítós téma motor+váltóra. Erről vélemény? Érnek ezek vmit?
Úgy gondolom ez azért tud adni élményt is ha arról van szó ezzel a hajtáslánccal.
-
bul07
nagyúr
válasz Csaby25 #201997 üzenetére
Hát igen nem véletlen hogy én is Nagyváradon csináltattam vezérlés cserét
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Windows 11
- PlayStation 5
- Óra topik
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Autós kamerák
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
- Doctor Who (2005)
- További aktív témák...
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs