-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
szabzoltan1
csendes tag
Szeged, esetleg a vonzás körzetében tudtok ajánlani jó diagos szakembert?
Pár dolgot szeretnék aktiváltatni az automban. B7 passat 2014 e 2.0 crtdi.
Szeretném bekapcsoltatni a skandináv dlr-t és ha lehet akkor a parkoló radar kapcsoljon be kis sebességnél.
Köszönöm. -
chopin42
őstag
válasz F_Zolee #206601 üzenetére
Octavia 1-nél közvelten a műanyag alatt van a szigetelés, sajnos le kell tépni/vágni, ha bármit szerelni akarunk. Előttem már megtette a korábbi tulaj, csak sajna nem rakta vissza. Sehová kb. Mindenesetre majd meglátom, visszarakom-e én.
K Norbi#206602
Kösz a tippet, majd átgondolomSzakmai kérdések csak a fórumban...
-
imyourfriend
őstag
Első tengely fékbetétnél amennyiben nincs kopásjelző, se madzag jelenleg fent a betéteken attól még az új alkatrészeken lehet? ate, trw is csak olyat ad amin van érzékelő. [link] ez a betét jár hozzá, a csatlakozó a legkevesebb azt le tudom szedni róla amúgy meglep hogy csak 276-os az első tárcsa.
"Bízzon az online vásárlásban! A vásárlástól számított 200 napon belül, magyarázat nélkül visszaküldheti az alkatrészt, és visszakapja az árát. Hogyan? Használja a Biztonságos Rendelés szolgáltatást a fizetés oldalon. A szolgáltatás ára csak 949,00 HUF." Emiatt küldhetem vissza, most nézem.Véletlen a Milyen bódét vegyek csoportban küldtem, Qru köszönöm ha törlöd ott a hsz-t.
-
bim
veterán
válasz chopin42 #206593 üzenetére
Nem tudom ki hogy van vele de nekem fontosabb hogy száraz legyen belül a verda és ne legyen pára és dohos szag. Ha azt látom hogy azért folyik be a víz mert a kéderen áll és túlcsordul akkor szemrebbenés nélkül elvágom és azóta láss csodát. Nem tudom honnan kerül rá a víz de szerintem csak akkor lenne jelentősége az elvágásnak ha térdig érő vízben mennél és emiatt ott be tudna jönni.
-
Sunnam
tag
Sziasztok,
Egy majd 200e km-t futott 1.4-es hybrid Golf mennyire problémás? Gondolom itt is előjön a kokszosodás a benzin motorban ami dióhéjas tisztítással megoldható. Az akkuk állapota mennyire lehet rossz? Ezek valahogy ellenőrizhető hibák?
Köszönöm az esetleg befutó választ/válaszokat.
-
Pixx96
aktív tag
sziasztok!
Pdtdinel ha hidegen jók a korrekciós értékek kb nullához közeli mind ahogy melegszik úgy romlik 1-4 es hengerek értéke az pd elem vagy inkább tömítés? esetleg kábel köreg?
1-4 ig melegen
1. -0.80 tól -1.22ig
2. -0.55 körül mozog
3. +0.20 körül
4. +0.70 től + 1.05 ig
hidegen ezek az értékek 0.00 és +- 0.30 közt alakulnak minden hengernel.
Alany egy BKD és most hogy gépre lett téve 1,2,3 as hengernel hozza az izzítógyertykat is hibának. -
atos19881101
senior tag
Valaki, aki otthon van a váltóolajakban. 2tömegűt + kuplungot fogok rövidesen cserélni és úgy gondoltam lecserélem a váltó olajat is. 2l van benne, mondom megveszem a gyári olajat, ahogy Mágus is szokta ajánlani. Beballagtam a Skodához, hogy veszek, de majd seggre ültem. 1l olaj 28eFt (G052527 A2)
Mégis mi a tököm van ebbe az olajba.. arany? Vagy szűz lányok préselik valahol? Mi van, ha nem gyári olajat kap? 60k-ért anno a tiptronicban ledobtam az olajat baszki.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
imyourfriend
őstag
válasz atos19881101 #206611 üzenetére
G052512A2 kellett az O3 5 sebességes váltójába és 9300 pénz volt literje, mi lehet abban a váltóban hogy így vigyázni kell rá egy aranybulla? Liqui Moly 21359 mintha a gyári olajra hajazna annak 10ezer literje autodoc-on. [link] 3 liter van amerikából eredeti gyári olaj 28$/liter
-
daniel2121
senior tag
válasz atos19881101 #206611 üzenetére
Lehet nem jól tudom,de lehet eladni olajat anélkül hogy úgymond beépítenék? Jövedéki adós,árusítás engedélyhez kötött. Persze nyitnak rá egy kamu munkalapot és meg van oldva.
-
simonjoe
őstag
válasz atos19881101 #206611 üzenetére
...itt egy kicsivel olcsóbb.
[link]
Nem tennék bele nem gyári olajat, tudom drága. Én megjártam a Passat-ba gyárival megegyező Castrol ment bele(előző szerelőm javaslatára) és olyan kemény lett a váltó tőle, h pár nap után átmosattam és vissza a gyári. Azóta mint a vaj, és nem kerül(het) bele más![ Szerkesztve ]
Joe
-
atos19881101
senior tag
válasz imyourfriend #206612 üzenetére
Gyári nyálat akarok belerakni, mert Mágus írta régebben, hogy abban vannak extra adalékok.. na de hogy ezek arany áron legyenek az kicsit sok. Én is ilyen 10k/liter körüli árra számítottam, aztán jött a 3x-os ár.
Az ebayes sráccal már beszéltem is.. sajna azt mondja a szállítás borsos lesz. (100 dodó)daniel
Simán tudsz venni gyári olajat.joe
Igen. Pont ezért akarok gyárit én is. Na de 60k 2l olajért? Az azért durva akár hogy is nézem./** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
daniel2121
senior tag
válasz atos19881101 #206616 üzenetére
Hát venni lehet csak szabad e eladni?
-
atos19881101
senior tag
válasz daniel2121 #206617 üzenetére
Szerintem ugyan úgy tudják értékesíteni mint a többi alkatrészt.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
imyourfriend
őstag
válasz atos19881101 #206616 üzenetére
[link] ennél olcsóbban nem láttam fent, itthon jól megkérik az árát biztos ami biztos.
-
atos19881101
senior tag
válasz imyourfriend #206620 üzenetére
Köszi. Hát igen… de még ez se olcsó. Postával meg kb ott vagy a 30nál.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
imyourfriend
őstag
válasz atos19881101 #206621 üzenetére
Nem tudom mennyiért postáznak egy emailt megér szerintem, eu-ba 47 PLN-től de van egy olyan érzésem hogy 10€ max 15.. Kopacek 10€ minden igaz bár az az oldal sok terméket küld. Meglepő volt hogy az eredeti szőnyeg O3-ba jobban megérte Lengyelből mint itthonról.
-
atos19881101
senior tag
válasz imyourfriend #206622 üzenetére
Itthon kb már semmit se érdemes venni. Kettőstömegű/kuplungra kaptam itt 250k-s ajánlatot, SK-ban megvettem 370juróért. Még ilyen árfolyam mellett is
olcsóbb külföldön vásárolni… ez az ami szomorú./** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
simonjoe
őstag
válasz atos19881101 #206623 üzenetére
Én lex@..rom, nem vagyok a magam ellensége. Persze, h szinte mindent(is) külföldről rendelek. Szomorkodjon a kúmány, h a zsé kivándorol.
Joe
-
Khaosz55
addikt
Sziasztok,
ma voltam spontán márkakereskedésbe és úgy tájékoztat, hogy idén lesz utoljára Arteon jövőre jön egy másik modell ami full elektromos lesz ebben a kategóriában.
Elgondolkodtam a vásárlásán, jelenleg B8 2.0TDI 150LePassatom van és pár éves nagy utazást kivéve csak a városban használom gondosan figyelve a regenerációra.
Céges vásárlás lenne egy Arteon. TSI 190Le-s modellt néztem ki, viszont néztem az E-hybridet is. Nem tudom, hogy bele tartozik-e cégautó adómentes kategóriába az E-Hybrid, illetve mennyi a felára egy 2.0TSI-hez képest mert a konfigurátorban egyáltalán nincs feltüntetve.
Csak gazdasági számítás szeretnék csinálni, viszont nem vonzó a 40km-es hatótáv az elektromos hajtással, kb minden nap rakhatnám töltőre.... -
imyourfriend
őstag
Még szép amit lehet kintről vesz az ember, nem lehet úgy elb*szni a forintot, hogy ne érje meg egy Lengyelből, Szlovákból érkező fuvar.
-
veterán
válasz Khaosz55 #206625 üzenetére
Ami jelenleg zöld rendszámot kap, az jelenleg adómentes (tulajdonszerzési illeték, gépjármű adó és cégautó adó vonatkozásában).
nem vonzó a 40km-es hatótáv az elektromos hajtással, kb minden nap rakhatnám töltőre
Ingyen töltöttem, de 1,5 évig bírtam a napi bohóckodást, majd ráuntam (Volvo D6 PHEV).[ Szerkesztve ]
-
veterán
Sziasztok!
Nem nagyon voltam mostanában aktív prohardveren.
Egy német munkatársam mesélt egy érdekeset:
3.0 V6 dízel Audija 100-110 ezer kilométernél motorcserés lett, az állítólagos ok pedig, hogy leállított motornál becsöpögtek, ami lemosta a kenőolajat és mechanikai kopást eredményezett pl a hengerfalakon.
Ment az autópályán és csatt.
Mivel végig márkaszervizbe hordta, kedvezményes 3 vagy 4000 eurós áron (nem emlékszem) kapott új motort, nyilván nem mindenből újat, de ami sérült meg az injektorokból.Azért utána megvette az újabb A4-est ujra a v6 dízellel.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Sunnam
tag
válasz yodamester10 #206615 üzenetére
Bocsi, igen. Golf GTE. Köszi
-
Reggie0
félisten
válasz rasotamas #206629 üzenetére
Hat eleg furan hangzik. Es mi tortenik akkor amikor teszem azt inditasnal nem sikerul azonnal a gyujtas es a beporlasztott uzemanyag nem gyullad meg par fordulat erejeig?
Szerintem ez egy kamuszoveg volt a szerviztol.Elobb gondolnam azt, hogy inkabb a 30000km-es olajcsere nem valo egy palyazos dizelnek.
[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
válasz Reggie0 #206631 üzenetére
Semminek nem való az a csereperiódus.
Mágus2 írta:
"Regeneráláskor annyival több üzemanyagot fecskendez be és olyan időzítéssel, hogy biztosan ne égjen el, hanem kinyomja a kipufogóba, de a hengerfalon is marad mindig, amit a gyűrőn keresztül bedolgoz az olajba."Milyen lehet az az olaj, azzal a csereperiódussal.
-
Asbee
veterán
válasz grizlisandor #206635 üzenetére
Ha normálisan hosszabb távokra is van használva, akkor nem marad az olajban olyan mennyiség hogy számítana.
-
atos19881101
senior tag
válasz atos19881101 #206611 üzenetére
Az egyik boltban azt az infót kaptam, hogy más gyári cikkszámú olaj is jó bele ami 1/3ad áron van.
mágus
Mi lehet ekkora különbség a G052527A2 és a G052171A2 között? Az első 30e a második 10e.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
dellfanboy
őstag
válasz atos19881101 #206639 üzenetére
egy értékesítési pont még jó hogy azt mondja hogy másmilyen általul forgalmazott olaj is jó bele.
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Morris
veterán
Led H7 vagy H15-el van valakinek tapasztalata?
-
grizlisandor
addikt
válasz atos19881101 #206639 üzenetére
Írj már egy autó típust, gyártási évet, motorkódot, mert hiába kerestem vissza a hsz-eidet, annyit sikerült szűkítenem a dologon, hogy CFFB 2.0 CR ~10 év körüli.
-
vzsryl
nagyúr
válasz grizlisandor #206642 üzenetére
Superb MK2 kombi.
A motorkódot te is írtad.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
imyourfriend
őstag
DPF-el kapcsolatban: jó szokásához híven elkezdett regenerálni hazafelé, mondom szuper épp jókor mire hazaérek meglesz. Haladtam a pályán és amíg konstans tempót futottam, a koromtól mennyiségétől függetlenül regenerált és 3.12g-nál állt meg mikor lenyomtam tempomatot ~110km/h 4-es fokozatnál. Úgy gondolom emellett az hogy van benne 58.4g olajhamu nem játszik szerepet hiszen elégette szinte az összes kormot és jónak találom a dpf működését. Bár kíváncsi lettem volna, hogy mennyi a minimális korom amikor befejezi a teendőjét jött a lehajtó bár így sem rossz az eredmény ilyen keveset még nem mutatott a számláló regenerálás után.
-
slett27
addikt
Sziasztok ! Ezzel léptem be :
Kérdésem az lenne, ha indításkor berezonál a kasztni illetve alapjáraton rezonál az motortató bak probléma ? Illetve a kettest nehezen veszi néha valamint lötyög a váltókar a kulisszában. Közlekedek vele, csak engem bosszant, mert szerintem ez nem rendeltetésszerű.
Úgy tudom hogy az 1.6-os váltója teljesen kompatibilis ezzel az 1.4-essel. Ez igaz lehet ?
[link] Ez alapján igen, mert ugyanaz a motor.Köszönöm !
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
vzsryl
nagyúr
válasz grizlisandor #206644 üzenetére
Azt hiszem, hogy az egy másik Superb volt, de majd kijavít, ha tévedek.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen