-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabor9991
őstag
Elképzelhető kiáll a karosszéria síkjából és a menet közben felberődő apró kavics/porszemcsék leverték az elemek éléről a festéket?
Ezt egyszerűen el lehet dönteni, ha kilóg az elem akkor lehet ez az ok, ha nem akkor nem.
Nagyjából a hátsó ívekre az átlátszó matrica emiatt van odaragasztva. -
simonjoe
őstag
válasz yodamester10 #210551 üzenetére
"Nem véletlen már nem a dízel az isten és mindenki PHEV esít "
Hosszú utakon bizony még mindig a szarfosdízel a Zisten!!
1,4-1,6-os benzinmotoros PHEV-ek, offolt akkuval hagyományos üzemmódban már istenkének is kevés minden tekintetben.Joe
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz yodamester10 #210554 üzenetére
A hosszútávot szerintem úgy értni, hogy egy seggel 1000+km. Simonjoe szokott ilyen túrákat csinálni, meg néha én is. Ez a fajta fogyasztása engem is érdekel. Semmit nem érünk az autóval a jó városi fogyasztással, ha nem arra lenne használva.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Mágus2 #210555 üzenetére
Erről jut eszembe, GTE klubban egyik használó elég profi statisztikai, matematikai vonalon, és tudta igazolni, hogy nem eszik többet a PHEV az akku tömege miatt (avagy ha nincs töltve, akkor sem hátrány). Szerintem sem logikus ilyen, tisztán hosszú utas használatra plug-in autót venni, de érdekesnek érdekes volt
-
molnarpeter
nagyúr
válasz simonjoe #210553 üzenetére
Gyakorlatban nincs offolt akku, a "0%" nem 0, pont ezért, hogy legyen tartalék a hagyományos hibrid üzemre, illetve a benzines hajtással rá is dolgozik akár ha szükséges a szint újra eléréséhez. Megint más kérdés, mennyi egy PHEV és egy dízel beker költsége, stb, de hát ezért dolgozik az egész autóipar, hogy mindenki igényeit kiszolgálja.
-
bul07
nagyúr
válasz molnarpeter #210557 üzenetére
Amúgy aki olcsón akkar járni gázos autót vesz.
314Ft/l,Ha 8litert eszik százon nem spórolva az még mindíg csak 3.9l benzin v. dízelből, és nem is kell figyelni hogy jajj gurítsuk ki
Aki sokkat megy annak a gáz a nyerő
Bár van olyan márka hogy benzin/gázos kocsija nem drágább mint a sima benzines[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
simonjoe
őstag
válasz yodamester10 #210554 üzenetére
Pont a hosszú távok miatt nem kell az 1,6-os PHEV. Most jöttünk haza a spanyoloktól közel 3000km volt csak oda, 4-5-6 órás pálya szakaszokkal. De amikor Észak-Lengyelországból jöttünk, Gdanszk felett a navi azt mondta, h 1050km múlva hajtsak le a zsámbéki kihajtónál. Lengyel-cseh-szlovák-magyar pályákon szinte megállás nélkül 130-160 között utaztunk, ilyenkor mit csinál a PHEV-ed??? Nem tudok ilyen utakon 34km/h-s átlagot autózni, és nincs benne sok megállás megindulás. Szombaton Szlovéniában, tegnap a Bakonyban voltunk, na ilyen csutf@....sz utakra jó lenne, de ez a ritkább nálunk, vagy itt a környéken az agglomerációban, na de arra tartjuk a Splash-t. Szóval nekem még mindig a dízel, vagy a dízel-plugin, azon már jobban forog az agyam. Egy barátomnak van egy új E mercije ebben a konfigban, pics@ csomagtartóval, és 35l-es üza tankkal.
Joe
-
Poultier
tag
Ki lehet valahogy kapcsolni a start-stop csodát? Legszarabb helyzetekben lövi le magát(körforgalomba csorogsz lassan).
1.5 TSI Karoq -
TrollBalint
addikt
válasz Poultier #210562 üzenetére
Régebbikben (3-as Octavia) sem lehet fixen kikapcsolni, írja is a könyve, hogy van gomb, azzal ki tudod kapcsolni, de motor leállítás utána visszakapcsolja magát. Én már teljesen megszoktam, hogy elindítom a kocsit és utána kinyomom (mondjuk az előző autónk is ilyen volt, annyi különbséggel, hogy ott nem működött, de azért mindig kikapcsoltam )
Ha mégis elfelejtem, akkor az első piros lámpánál eszembe juttatja a kocsihttps://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
ArthurShelby
addikt
válasz tibbike01 #210561 üzenetére
2 lehetőség van:
Szoftveresen: vcds/obd eleven, vagy más diag
Hardveresen: egy relé megjegyzi neked az utolsó beállítást, és mindig kikapcsolja helyetted. A gomb elé kell betenni gyakorlatilag egy kis toldó kábelt. Aliexpress tele van vele, keress rá ha érdekel.[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
tibbike01
őstag
válasz ArthurShelby #210567 üzenetére
A HW-es megoldás akkor működik, ha van dedikált start-stop gomb az autóba. De pl 4-es Octavianal az intotaiment rendszerből tudod kikapcsolni, ahova könnyen tudsz navigálni a "set" gombbal.
-
mamboo
tag
válasz grizlisandor #210401 üzenetére
Sziasztok,
Két különböző helyen mondtak a lámpa javítására 120.000-150.000ft-ot és kb. 10 napos határidővel vállalnák úgy, hogy én szerelem ki, postázom el stb. stb.Viszont megfordult a fejemben, hogy -nyilván nem annyira szép mint egy LED-es lámpa-veszek bele egy ilyet egy sima halogén izzós fényszórót:
https://www.autodoc.hu/abakus/9759406Kérdés: Hibakódot dobálni fogja? (mivel LED-es a gyárija)
Nézegettem ilyen autót, ezzel a sima halogénnel.. nem annyira vészesKöszi a véleményeket, segítséget!
Szép napot -
-
vlevi
nagyúr
válasz bitpork #210572 üzenetére
Természetesen erre a felhasználásra nem a legjobb.
Hasonló körülmények között, kb 900km-en (Nyíregyháza-Mosonmagyaróvár, Rajka oda-vissza) Az 1.5TSI oktáv, 140-re állított tempomattal 6 körül fogyaszt.
Hozzáteszem, egy átlagos szívóbenzin az inkább 8-at eszik, de ez a TSI ez tud valamit...
Másik oldala a dolognak, hogy rövid távon, ahol tudod használni a villanymotort, ott pedig te vagy előnyben.[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
-
yodamester10
őstag
válasz simonjoe #210559 üzenetére
Szóval a Golf GTE 40 literes benzintankkal 46km-es elektromos hatótávval indulva kb 900km-t tesz meg hibrid üzemben akár megállás nélkül.Én 2x használtam a hibrid módot mert én kergetem GTE módban,felkeményíti a futóművet és a kormányzást olyan mint egy gokart.Ritkán járok autópályán mert utálom és én kirándulni szeretek,de ha fel kell mennem WAZE szerint 134-es tempónál GTE módban 6,5 litert eszik és egyfolytában tölti az aksit az az SOHA nem merül le 0-ra.Nagyon szívesen megmutatom neked ha Kaposváron jársz és nem dolgozok.Amúgy a Golf 1,4-es.A 34-es átlagom a 2100 kilométerből kb 1600 villany a városban itthon töltve kb 9800 ft a maradék mert fő út/autó út Dízelből ültem át ebbe ráadásul Honda Civic 1,6-ból 2014-es van hasonlítási alapom.
5 féle módból választhatsz :
-tisztán elektromos amíg ki nem fogy a nafta 130km/h sebességig és NEM indítja be a benzinmotort
-hibrid mód mikor a kocsi dönti el melyik a takarékosabb közlekedés
-battery hold /akku szinten tartás
-akku töltés
-GTE mód
Itt egy rövid út amin ahol lehetett főúton menni GTE módban,46km hatótávval indultam[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
őstag
válasz bitpork #210572 üzenetére
Nem az átlagról beszéltünk Attikám!! Sokkal inkább arról, h mire jó a PHEV és szerény véleményem szerint hosszú utakra nem igazán, itt ráadásul az 1,4-1,6 vérszegény benzines aggregátosokról lenne szó. Az említett Lengyel utamnál BP prémium nyállal, tökik-faszig felpakolva csomagokkal meg a "személyzet" , a leírt sebességekkel (130-160) a végeredmény 5,5 lett. A Spanyol út közel 7 ezer km-t 6,2-es átlaggal. Vegyes bennem az érzés, mert amire nekem egy plugin kellene, arra inkább egy full elektromos.
#210557molnarpeter:
Peti! Az offolt akkut arra értettem, h egy hosszabb pálya tempónál nem sok belseszólása van a villanyos rendszernek. Ha egy nagyobb városban ráadásul még el is "lövöd" az akku kapacitását, akkor tölthetsz menet közben, ami ugye plusz terhelés még az egyébként sem combos benzines motornak. Értem én, h 2130 km-t el lehet csorogni kis fogyasztással, de könyörgöm alig 30 feletti átlaggal. Tegyünk hozzá még egy százast és úgy nézzünk meg kétezer km-t! Kicsit árnyaltabb lenne a kép. Mindezek tükrében, nálam még van létjogosultsága a dízelnek, és amire használom, még Isten is lehet.
#210576yodamester10:
...oké, oké....értelek én!
Nem kell bemutatnod a működését, azért nem vagyok szőke és nő!
Polemizálhatunk a fogyasztáson(is), de akkor kérlek egy kicsit nagyobb távot és combosabb átlagtempót küldj. Térjünk erre vissza kicsit később. Szeptember végén megyek egy 1800km-es oda-vissza utat, ebből közel 1700 lesz pálya, tolok egy 130km-es átlagtempót. Ha lesz hasonlód, tegyük egymás mellé az adatokat, és beszéljük meg újra!! Az invitálást köszönöm![ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
őstag
Pl., PL A lengyeleknél 140 a pályatempó. De jöttem már haza Horvátországból is 800km-ről pont 6óra alatt. Általában az adott ország tempója fölé lövöm a sebességet cc. 10km/h-val. Ez az a sebesség ami miatt nem volt még gondom egy Európai országban sem. Pontosabban Svájcban Lugano felett mentem valamikor 130-al, mellém állt egy BMW- rendőrautó és a jobb egyből egy kéz integetett lefelé. Nem volt jó érzés, főleg, h nem tudtam mit akar. Valszeg csak annyit, h lassabban menjek. Elhúzott, én meg fosos gatyával mentem tovább.
#210578yodamester10:
...na, akkor érted már miért kell nekem(még) a szarfosdízel??
Tudom, h jó a PHEV és a villany, de majd ha öregszem és nem leszek képes ennyit menni. A villanybringát is kipróbáltam, "analóg" kerékpárral is extrém távokat toltam, 200-400km-eket rendszerint, egyszer volt egy 600km-em is, ezek mind egy seggel. Ezzel a felfogással nyúztam az e-bike-ot is. Két év alatt beletoltam 17e km-t majd eladtam, ha öreg leszek akkor lesz ismét.[ Szerkesztve ]
Joe
-
imyourfriend
őstag
Következő a jelenség: autó fékez de a pedált teljesen be lehet nyomni koppanásig járó motor mellett is, erre nemrég lettem figyelmes. Az autó fékez, nem harap a fék csak zavaró a sztori, lehet ez attól hogy a szerelő visszanyomta a főmunkahenger felé az olajat? Arra gyanakszom a karmantyú elereszti az olajat és emiatt kisebb a fékhatás. Főmunkahengert mennyi idő kicserélni kb. milyen tételbe kerül, milyet érdemes venni?
-
Tin
veterán
válasz MunezXBK #210582 üzenetére
Ja és az a sok korlátozás? Vagy a városok körül a 120? Ausztriában a 10 km hosszú 80-as korlátozások? A bécsi terelések? Én azt az átlagot mondom, amit a kocsi átlagnak kiír. És sose értem meg 8 óra alatt haza 2 megállással, de ez is csak egy 120-as átlagra volt elég. Erre gondoltam, nem arra, hogy németben lehet tépni. Mert nyilván lehet, csak közel 1000 km-en a német szakasz már nem húzza fel annyira az átlagot. Főleg, ha stau van.
-
imyourfriend
őstag
Graz környékén is van gazdagon, jó 10-12km IG-L ami 100km/h Fürstenfeld felől, majd beérsz a városba és összeér a másik pályával ott 100-as, a 10-11km hosszú alagút 100-as, utána van 13km építkezés ami 80-as és egy Gleinalm tunnel. Mondjuk nekem olyan mind1, elég a 130 és amíg pályán oda-vissza 4.5/100-at produkált kúton tankolva addig nincs semmi probléma, Ausztriában megtűrik az ilyet.
-
Tin
veterán
válasz CharlieDrop #210586 üzenetére
Nálam ez 2-3 deci. De most 760 km a megtett út, és péntek késő este tankoltam Branaunál. Még egy 100 km pályázás benne van a tankban, negyed alatt van. Szóval mindegy mennyit ír, általában 700 km felett eljövök egy tankkal pályán úgy, hogy még nem is jelzi, hogy tankolni kell. Egy dolgot hiányolok, hogy nem 60 literes a tank. Akkor meg se kellene állni tankolni hazáig, ami 900 km. Az elején vittem 5 literes kannát, amit az első wczés során beleöntöttem, nem is kellett tankolni, de már nagyon üresen értünk haza, és másnap első út a kúthoz vezetett. Amióta meg ennyire drága Magyarországon a benya, értelmetlenné is vált a kannázgatás, hiszen eleve 2 kanna kellene a tutihoz.
[ Szerkesztve ]
-
Kumblee88
csendes tag
Sziasztok! Szép jó reggelt! Az mitől lehet hogy a kormányom ide oda mozog mikor katyusabb úton megyek át? Remélem nem kormányműves lesz! Szépen fordul nem akad vagy remeg a kormány nem kattog! Álló helyzetben ha mozgatoma kormányt talán jobb oldalról hallom hogy kopog!
Alany: Golf 4
Válaszotokat előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
ArthurShelby
addikt
válasz ArthurShelby #210481 üzenetére
Ma a fb-on keresztül találtam egy ilyen linket.
2017 májusi magyar használati útmutató a golf mk7-hez, sajnos scannelt.A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Kumblee88
csendes tag
válasz molnarpeter #210597 üzenetére
Kormányosszekoto nemreg volt cserélve gömbfejjel együtt! Gumiharangok is! Nem tudom mi lehet de lehet el kéne vigyem!
-
Tin
veterán
1.5 TSI borzalmasan durván képes fogyasztani. Múltkor lementünk Balcsi partra 3.2-es fogyasztással (10 km), jó, itt már azért figyeltem a fogyasztásra, de tartottam a határokat. 6-ot úgy produkál pályán, hogy klíma, és nem figyelek a fogyasztásra, csak tempomat 135, nálam az a GPS 129. Itt vidéken ha megyek ilyen 30-40 km-es távokat közúton és falvakban, 5 körül fogyaszt. Jó, de ez nyár, nyári gumi.
-
JHONNY 79
aktív tag
Segítséget szeretnék kérni. Megyek az autóhoz, indítóznék, de 1 másodpercre felvillannak az ellenőrző lámpák, majd mind eltűnik és a belső világítás sem ég. Ezt többször megismételve levettem az akksisarut, visszatettem, maj ez fogadott: Minde gyújtásráadáskor erősen világítottak az ellenőrző lámpák, nem tűnik gyengének az akkumlátor. Valakinek van ötlete mi kotlott meg? Gyújtás nélkül Vcds tud hibakódot nézni?
Octavia 3, 1.4 TSI, 2014
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- iPhone topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Bestbuy játékok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen