Új hozzászólás Aktív témák

  • katt777

    félisten

    Hát, ezzel a "teszt"-tel erős hiányérzetem támadt, és nem a játékot illetően.

    FPS-ből külső nézetet hiányolni egy merő ostobaság. Cheatereknek persze jól jöhet, hogy a valósnál többet látnak a környezetüknél, de hardcore játékosok számára bármily' efféle igény megvetendő. :P

    A játékfelhozatalt tekintve a gama igenis AAA szintű, a 9-10 óra játékidő meg egyáltalán nem mondható rövidnek, tekintettel arra, hogy a legtöbb FPS ennyi sincs, vagy a FEAR2 kiegészítője DVD-nyi mérete ellenére alig bő 1 óra. Nyilván god-módban (esetleg easy fokozaton), lehet ennyi, ha gyorsan össze kell hozni a cikket, és így nem kell tartani a szerintem egyetlen kapitális hibától, a mentési lehetőség hiányától, a konzolidióta checkpoint-októl (ami igénytelenek számára elfogadott, korlátozott játékidejű gamerek számára viszont nyílt szívatás). Na, ha valami, ez lehúzza a játékot a silány tömegtermékek irányába, amiről egyetlen szó nem szerepel a cikkben.
    Ha a játékos óvatosan, a sztoriba beleélve magát halad előre, ennél több lesz. 1 óra játékkal még a 2. marine-es pályán vagyok, kötve hiszem, hogy szintenként 3 pályából állna a játék (értelemszerűen arról nem tudok nyilatkozni, hogy mennyire lesz később unalmas, egyelőre nem tartom annak). Én normál szinten tolom, mert az a viszonylag reális, és ez már jó pont, mert a legtöbb sztárolt "AAA" játékban irdatlan méretű gépi cheat pótolja a programozói tudást, azaz olykor már a 2. nehézségi fokozat is vadbaromság. Régen persze a legnehezebb szint volt a reális, de akkor még nem a user szívatására élvező programozók készítették a játékokat.

    Akik valóban játszottak az előző AvP-okkal, azoknak teljesen természetes, hogy a sztori hasonló a különböző fajokkal (éppen a nézőpontok különbözősége a lényeg), és hogy hasonló pályákon játszódik. Anno az 1. rész 18 extra pályája ráadásul másról sem szólt, mint dettó ua. pályákat más szemszögből/irányból, más fajjal, másképp végigtolni. A játéknak olyan "hiányosságokat" felróni, amelyek direkt az AvP világ követelményei, szintén "érdekes". Pl. a lőszer "elfogyása", hiszen még normál szinten is lehet takarékoskodni vele (főleg, ha fejre céloz az ember, már ha képes rá). Bizony a világ része, hogy olykor futni kell (ahogy a filmekben sem mindig csak harcolnak), gyengébbek kedvéért a játék ezt a tippek között közli is. Megj.: Az 1. AvP mozifilm, és a forgk.-ből készült regény maxigáz, ott akadtam ki teljesen (az még hagyján, hogy 5000 éve szerinte az Antarktiszon virágzó indián kultúra volt), amikor a végén a királynő által megölt Predator-ból kikel egy kis alien :Y , noha az idegenek SOHA nem támadnak meg inkubátort. :(

    Nem tudom, a cikkírónak milyen a szeme, vagy milyen PC-n tolta a játékot, de hogy konzolon szebb lenne, az erősen kétséges. DX10.1-es VGA-m van, és persze, hogy a DX11 hiányzik, ami rengeteget levesz a grafikából, de DX11-es játékot tessék DX11-képes kártyán tesztelni, ha már erre vetemedik valaki. :((

    A teszt minősítése nálam: 4/10 :P A játéké inkább 9/10.

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

Új hozzászólás Aktív témák