Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • katt777

    félisten

    Hát, ezzel a "teszt"-tel erős hiányérzetem támadt, és nem a játékot illetően.

    FPS-ből külső nézetet hiányolni egy merő ostobaság. Cheatereknek persze jól jöhet, hogy a valósnál többet látnak a környezetüknél, de hardcore játékosok számára bármily' efféle igény megvetendő. :P

    A játékfelhozatalt tekintve a gama igenis AAA szintű, a 9-10 óra játékidő meg egyáltalán nem mondható rövidnek, tekintettel arra, hogy a legtöbb FPS ennyi sincs, vagy a FEAR2 kiegészítője DVD-nyi mérete ellenére alig bő 1 óra. Nyilván god-módban (esetleg easy fokozaton), lehet ennyi, ha gyorsan össze kell hozni a cikket, és így nem kell tartani a szerintem egyetlen kapitális hibától, a mentési lehetőség hiányától, a konzolidióta checkpoint-októl (ami igénytelenek számára elfogadott, korlátozott játékidejű gamerek számára viszont nyílt szívatás). Na, ha valami, ez lehúzza a játékot a silány tömegtermékek irányába, amiről egyetlen szó nem szerepel a cikkben.
    Ha a játékos óvatosan, a sztoriba beleélve magát halad előre, ennél több lesz. 1 óra játékkal még a 2. marine-es pályán vagyok, kötve hiszem, hogy szintenként 3 pályából állna a játék (értelemszerűen arról nem tudok nyilatkozni, hogy mennyire lesz később unalmas, egyelőre nem tartom annak). Én normál szinten tolom, mert az a viszonylag reális, és ez már jó pont, mert a legtöbb sztárolt "AAA" játékban irdatlan méretű gépi cheat pótolja a programozói tudást, azaz olykor már a 2. nehézségi fokozat is vadbaromság. Régen persze a legnehezebb szint volt a reális, de akkor még nem a user szívatására élvező programozók készítették a játékokat.

    Akik valóban játszottak az előző AvP-okkal, azoknak teljesen természetes, hogy a sztori hasonló a különböző fajokkal (éppen a nézőpontok különbözősége a lényeg), és hogy hasonló pályákon játszódik. Anno az 1. rész 18 extra pályája ráadásul másról sem szólt, mint dettó ua. pályákat más szemszögből/irányból, más fajjal, másképp végigtolni. A játéknak olyan "hiányosságokat" felróni, amelyek direkt az AvP világ követelményei, szintén "érdekes". Pl. a lőszer "elfogyása", hiszen még normál szinten is lehet takarékoskodni vele (főleg, ha fejre céloz az ember, már ha képes rá). Bizony a világ része, hogy olykor futni kell (ahogy a filmekben sem mindig csak harcolnak), gyengébbek kedvéért a játék ezt a tippek között közli is. Megj.: Az 1. AvP mozifilm, és a forgk.-ből készült regény maxigáz, ott akadtam ki teljesen (az még hagyján, hogy 5000 éve szerinte az Antarktiszon virágzó indián kultúra volt), amikor a végén a királynő által megölt Predator-ból kikel egy kis alien :Y , noha az idegenek SOHA nem támadnak meg inkubátort. :(

    Nem tudom, a cikkírónak milyen a szeme, vagy milyen PC-n tolta a játékot, de hogy konzolon szebb lenne, az erősen kétséges. DX10.1-es VGA-m van, és persze, hogy a DX11 hiányzik, ami rengeteget levesz a grafikából, de DX11-es játékot tessék DX11-képes kártyán tesztelni, ha már erre vetemedik valaki. :((

    A teszt minősítése nálam: 4/10 :P A játéké inkább 9/10.

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • katt777

    félisten

    válasz mephi666 #36 üzenetére

    Nem crack-elt verzióval kell játszani (fagyás/kilépés), ill. lapozófájlt használni (akadás, belassulás), vagy nem olyan konfiggal kell játszani, mint a tiéd. Attól a berendezéstől komoly teljesítményt várni nevetséges. Nálam semmi baja az egérkezelésnek, ua. beállításon van, mint más játékokban. Ergo vagy ritka szar egered van, vagy megint valami a konfigban a szűk keresztmetszet.
    Egy HD4850 egy 3.0GHz-es wolfival már garantáltan maximum DX10.1 minőségben viszi a játékot, maximális grafikai összetettséggel, tehát még igényesnek sem nevezhető a motor, nemhogy Crysis-szintűnek.
    Én normál szinten tolom, és sehol nem tűnik irreálisnak. Nyilván egy képzett marine nem válik áldozattá egyetlen pillanat alatt, mint pl. egy 1szerű bányász. Az idegenek meg akkor szaladgálnak összevissza (látszólag), amikor több célpont is van (pl. csapattársak), amikor egyedül voltam, elég célzatosan támadtak rám, és összehangoltan (gránát közibük, na ;] ).
    Persze olyan játékokkal hasonlítod össze, amelyekhez más szinte már eleve hozzá sem nyúl... :N

    [ Szerkesztve ]

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • katt777

    félisten

    válasz mephi666 #47 üzenetére

    Milyen nehézségen toltad te? Mert én bizony küzdök keményen. Időm meg megy azzal is, hogy bekukkantok minden sarokba (néha vesztemre :DDD , vagy inkább az ellenségére), és bár nagyon az elején vagyok még, nekem tetszik.
    DX11 alatt meg sztem értelmetlen nyilatkozni a graf. minőségről (akinek olyan karija van, megtette), nekem elég volt látnom, milyen égbekiáltó a különbség tessz. és no tessz. között.

    bishoplogan: Szívesen! :R A játék is köszöni neked. :DDD

    cskamacska: Hát az én gépemen továbbra is fut az AvP full grafikán élsimítással, Crysis meg még mindig nem. Az meg rég közismert - más topicban éppen ezen vitázom egy nagy fejlesztés-fan-nel -, hogy az új játékokat az új hardverek eladása érdekében szándékosan butítják régebbi vason, de nagy mellénnyel közlik, hogy hát elfut ez régebbin is. Ez van, ezzel az AvP nincs egyedül.

    [ Szerkesztve ]

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

Új hozzászólás Aktív témák