Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • CPT.Pirk

    Jómunkásember

    válasz Lacc88 #44 üzenetére

    Fullra ugyan nem kellett húzni az egeret, de tényleg rá kellett állítani, hogy a marine úgy mozogjon, mint mondjuk ha codban, vagy bárhol máshol játszik valaki. Alapból egy lomha dög.

    A textúrák normal fölé állítása meg tényleg meg tudja feküdni a gépeket. 2G ram, 512-es hd4670, 1366*768, nem vártam én semmit, pl. pred első páját játszottam végig high texturán, amíg a dzsungelből kiértem, nem volt semmi akadás. Abban a pillanatban, hogy odaértem a kapuhoz a nyílt terep végén, átment a játék diavetítésbe. Először nem tudtam, hogy mi van, kiléptem, bezártam fölös progikat, visszamentem, megint diavetítés. Textúrát lenyomtam normálra, rögtön nem akadt semmi.

    Nem lett rossza a játék maga, hiányolok egy-két cuccot, pl. a predátor hálóvetőjét, predalient. A multiban viszont tényleg csak a pred hunt és az infestation jó (a c-blockos last stand-et most nem említve), a többi módnak semmi hangulata, beszületünk egymás hátába, olyan gagyi CoD MW1&2 hangulata van...

    Megvan ennek a játéknak is a hangulata, a kivégzések mindent ütnek, de azért a régi AvP 1 és 2 kicsit durvább, kicsit más élményt nyújtott, már ha csak azt említem, hogy ott a fejtámadótól a kifejlett predátorig végig kellett élni az Alienné válást. Na az kemény volt. :K

    [ Szerkesztve ]

    Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

  • mephi666

    nagyúr

    válasz Lacc88 #44 üzenetére

    nem vártam én olyat, hogy totál reális legyen a játék... szó sincs erről... először is: normálisan optimalizált motor kellett volna... (hihetetlen, hogy 16giga körül van maga a játék és ahhoz képest nem is olyan szép, mellesleg buta a konfigolhatósága) a látványvilága még rendben van és illik is a játékhoz... a gépigényhez viszonyítva nem reális... mielőtt magammal kerülnék ellentmondásba :)

    az a legfőbb bajom, hogy az avp név miatt egy nagyon hangulatos, pörgős túlélőhorrorra vártam és nem kaptam meg... ez nem túlélőhorror, ahol egyszerűen nem érzed veszélyesnek az ellenfeleket... egytől-egyig mindet... :( itt pl. "cammog" feléd az alien, néha összevissza rohangászik és 6-8sörtől betompulva is lazán lepuffogtatod őket... ha pedig közel kerül hozzád, akkor sebezget valamennyit, de bejönnek az interakciók és lazán ölöd, stb... annyira nem veszélyesek... mellesleg tömegben jönnek kiszámítható időközönként betervezett helyeken, ahol a "gps" átvisz... egyszerű is lett a játék és a hangulata is elveszett... nem értettem ezt az iránytűs hülyeséget egyébként egyáltalán :( írtam már, hogy a régi játékoknál szinte sehol nem volt ilyen, emiatt érdemes volt "megtanulni" a pálya elrendezését... akkor lett volna ez igazán f*satós, ha nincs iránytű és itt-ott random spawnolnának az ellenfelek... mellesleg interakciók nélkül, durvább sebzésekkel... itt már nem is kellett volna párosával jönni az idegeneknek, mert 1-1 is elérte volna a kellő hatást, ha a szellőzőből a nyakadba ugrik... a stimpack-ek is érdekesen jöttek be meg a checkpoint-os mentésrendszer is béna... tényleg nem kihívás így a játék és nem emelkedik a pulzusom, mert tudom, hogy kb. minden sarkon mentési pont van... nem érzi az ember, hogy "tétje van" és figyelni/f*sni kell... az első résszel anno felváltva nyomtuk és f*stunk, mint a gép... izgultunk magunkért meg egymásért, hogy sikerüljön befejezni 1-1 pályát...

    ebben a bő bekezdésben amit leírtam, kb. ez bánt legjobban... :( túlélőhorrort ígértek és egy átlag akciójátékot kapott a nép... szerintem...

    "Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

Új hozzászólás Aktív témák