Új hozzászólás Aktív témák

  • pakriksz

    őstag

    válasz huskydog17 #20 üzenetére

    "Ezt alaposan gondold át újra! Skyrim és DX11 -> semmi közük egymáshoz!" és ki mondta hogy van?

    "Sőt miért hozod a képbe a DX API-t? Attól, hogy egy motor hány CPU szálat dolgoztat, nem az API-tól függ!"
    Akkor kicsit olvass utána hogy megy a renderelés egy átlagos játékban... A render thread eszi mindegyik nyílt világú pályánál a legjobban a cpu-t, márpedig ez directx9-nél csak 1 szálon futhat. a többi munka pedig (fizika, hang) annyira elenyésző cpu használatot generál ehhez képest, hogy észre sem venni, így nem sokat segít ha ezek külön szálon futnak.

    Nemtudom mivel játszotok ti, de az összes gamebyro-s játéknál azt láttam, hogy elég szépek, elég kis gépigénnyel... A botrányos az inkább a RAGE(a gta IV motorja), az használ több magot(kérdés hogy mire?), még is botrányosan rosszul fut.

    [ Szerkesztve ]

    Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"

Új hozzászólás Aktív témák