Új hozzászólás Aktív témák
-
Angel1981
veterán
Nagyon helyes, erre vártam!
-
nemeth989
senior tag
Még egy kicsi türelem a részemről és meg is veszem majd valami ünnepi akcióban a steamen, kb. valami budget árkategóriában
RideMyStyle "LoveMyWilier"
-
trufa12
addikt
Várom várom
csak kérdés a magyarítással így mi lesz amit nagy munkával készítenek és lassan készen van:S[ Szerkesztve ]
Az élet olyan mint a motor, ha nem megy akkor be kell rúgni..
-
=WiNTeR=
senior tag
Csókolom Zenimax, ideje lenne inkább a normális multicore támogatást megoldani, vagy méginkább elfejelteni ezt a defektes Gamebryo (aka Creation) Engine-t..
"I will become a true hardscoping hitmarking sample text legend."
-
Chapel
addikt
4990.-ért vettem meg 1 hete cdgalaxisban az alap gamet (azóta elvesztem, kész végem van, hónapokig nem vagyok hajlandó mással játszani ), ennyiért meg megvehető külön a 2 dlc+alap game...bár nem ilyen pofás.
Én megvárom hogy vagy steamen vagy dobozosban lejjebb menjen a 2 dlc, de aki most ismerkedik annak ez jó vétel lehet.Fotó: https://www.flickr.com/photos/mr_chapel/
-
pakriksz
őstag
kár hogy jelenleg, (az oblivion korában pedig pláne) ez az egyik legjobb multicore támogatású játék.
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
shouryuken
senior tag
Az alapjátékot letoltam megjelenéskor, a DLC-ket be kéne szerezni.. bár hamarosan jön a dark souls-2 is
-
=WiNTeR=
senior tag
-
pakriksz
őstag
hát köszönd ezt a fos hülye microsoftnak és a directx-nek, ami a renderhez kapcsoló feladatokat kizárólag 1 szálon tudja végezni, legalább is directx 11 alatt.
Amúgy az hogy belekóstol a 2. magba még mindig sokkal jobb eredmény, mint a játékok 90% ami nem ;D Vagy azoknál ahol a többi magon egy végtelen ciklus fut, csak hogy úgy látszódjon mintha ki lenne használva
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
=WiNTeR=
senior tag
De könyörgök, az nem az MS hibája, hogy egy, a kezdetek óta hulladék motor nem képes normális teljesítményt leadni. Oblivionnál még szó sem volt DX11-ről, mégis képtelen volt 1 magnál többet használni, holott nagy szükség lett volna rá. Persze ezalatt az Unreal Engine meg vidáman használja a 8 magot is ha kell, és gyorsul is tőlük. Itt megint csak az a probléma, hogy a Zenimax fércmunkát végző programozói képtelenek átállni egy teljesen új, modern engine-re, inkább a végletekig próbálják foltozni (meg átnevezni Creationra, úgy biztos jobb lesz) a tagadhatatlanul elavult motort. Szégyen, hogy egy AAA játékot ilyen igénytelenséggel adtak ki 2011-ben. (természetesen a Fallout 4 is ezt az "engine-t" fogja használni...).
[ Szerkesztve ]
"I will become a true hardscoping hitmarking sample text legend."
-
Ezt alaposan gondold át újra! Skyrim és DX11 -> semmi közük egymáshoz! Sőt miért hozod a képbe a DX API-t? Attól, hogy egy motor hány CPU szálat dolgoztat, nem az API-tól függ!
A Skyrim-nél a 2011-es E3 idején még még úgy tervezték, hogy DX11 kódokat alkalmaznak majd a program gyorsításához, de a megjelenésre végül a teljes DX11 kódot kidobták a kukába. A Skyrim egy DX9-es játék.=WiNTeR= kollégának igazat kell adjak abban, hogy az Oblivion és Fallout 3 alatt a motor botrányosan rossz.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
pakriksz
őstag
válasz huskydog17 #20 üzenetére
"Ezt alaposan gondold át újra! Skyrim és DX11 -> semmi közük egymáshoz!" és ki mondta hogy van?
"Sőt miért hozod a képbe a DX API-t? Attól, hogy egy motor hány CPU szálat dolgoztat, nem az API-tól függ!"
Akkor kicsit olvass utána hogy megy a renderelés egy átlagos játékban... A render thread eszi mindegyik nyílt világú pályánál a legjobban a cpu-t, márpedig ez directx9-nél csak 1 szálon futhat. a többi munka pedig (fizika, hang) annyira elenyésző cpu használatot generál ehhez képest, hogy észre sem venni, így nem sokat segít ha ezek külön szálon futnak.Nemtudom mivel játszotok ti, de az összes gamebyro-s játéknál azt láttam, hogy elég szépek, elég kis gépigénnyel... A botrányos az inkább a RAGE(a gta IV motorja), az használ több magot(kérdés hogy mire?), még is botrányosan rosszul fut.
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
"ki mondta hogy van?"
Az előző hsz-edből:
"hát köszönd ezt a fos hülye microsoftnak és a directx-nek, ami a renderhez kapcsoló feladatokat kizárólag 1 szálon tudja végezni, legalább is directx 11 alatt."
Most meg a DX9-et szapulod, döntsd el végre, hogy mit akarsz.Egy dolog egy grafikus motor, egy másik dolog, hogy hogyan alkalmazzák. A RAGE motort a GTA 4 sz*rul alkalmazták, de lehet azt a motort jól is használni (pl. Max Payne 3)
Ha minden DX9 cím csak egy CPU szálat tudna dolgoztatni, akkor nem ilyen lenne a felhozatal, mint ami most van, sok olyan cím van, ami normálisan van megírva és sok CPU magot képes használni.
Az se zavarjon, hogy az ősrégi Source Engine-ben is normális Multi-Core támogatás van.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
pakriksz
őstag
válasz huskydog17 #22 üzenetére
mit nem értesz? directx 11 alatt. Tudod ez azt jelenti hogy directx 11-nél régebbi directxen.
"Ha minden DX9 cím csak egy CPU szálat tudna dolgoztatni, akkor nem ilyen lenne a felhozatal, mint ami most van, sok olyan cím van, ami normálisan van megírva és sok CPU magot képes használni.
Az se zavarjon, hogy az ősrégi Source Engine-ben is normális Multi-Core támogatás van."Ha ennyire nem értesz hozzá miért szólsz hozzá? De legalább megpróbálnád értelmezni amit írtam.
Tudod egy 3d motor úgy működik, hogy van egy render szál benne. Ez szedi össze mit kell kirajzolni, és hol, ezt összegyűjti, és rajzolási hívások (draw call) formájában elküldi a gpu-nak, minden egyes képkockánál. Ezt 1 szálon lehet futtatni directx 11-nél régebbi directx-ben... és ez eszi a legtöbb CPU-t. Lehet még külön szálba rakni a fizikát, a hangokat, esetleg az AI-t, de ezek elenyésző munkát végeznek. Tehát egyelnőtlen a szálakra jutó terhelés.
Ezért is van az, hogy 1 mag a legtöbb játékban úgy megy ahogy a csövön kifér (itt fut a render thread), a többi meg részterhelésen vagy alig kihasználva, amin a többi szál fut, mint a fizika, és a hangkezelés.
És ezért van hogy olyan sok játék cpu korlátos, mert a render nem osztható több szálra.Sourceban nincs "normális" multicore támogatás, olyan van mint a többi dx9-es játékban. A render thread eléri egy mag max kapacitását, onnantól az fogja vissza az egész játékot. Tökmindegy hogy a többi apró terhelésű fizika és hang azon kívül hány szálon fut.
Egyébként a source az pont annyira multicore mint a gamebyro... vagyis kb a havok fut több szálon.[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
pakriksz
őstag
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
-
És eleve a nagy felbontásúra cserélt textúrákkal jön, vagy ehhez is fel kell először telepíteni a közepes textúrákat, majd mellételepíteni újra a kicsit jobb minőségűeket, hogy pazaroljuk a helyet a winyón?
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
pakriksz
őstag
a helypazarlás inkább maga a "nagy felbontású" textúra. Gyak akkor látni a különbséget, ha néhány centiről direkt azt nézed, normálisan játszva meg nem igazán.
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
Ez egy hamis kijelentés. A baj inkább az, hogy a nagy felbontású textúrák is lehetnének még részletesebbek, pontosabban minden textúrának legalább egy közepes szintet kéne megütnie, mert a Skyrim esetén is volt, hogy elfogadható textúrát cseréltek le picit részletesebbre (előtte is jól kivehető volt és utána sem lett állejtegetős minőségű), a sokkal gagyibbat pedig meghagyták ugyan olyan bénának (maszatos foltok, amik olyan 2006-ban számítothattak volna korrekt minőségű textúrának).
Sőt, még azt is el tudnám képzeli, hogy némely textúra esetén nem arról volt szó, hogy az eredeti nagyfelbontású textúrát másképp tömörítették nekünk a HR packba és az eredeti játékba, hanem egyszerűen ráeresztettek egy PhotoShop sharpeninget az eredeti gyenge minőségűre, mint a gagyibb fan-made packok szokták.
Egy szó, mint száz... A Skyrim textúrái pack előtt és után sem túl részletesek, de a pack után összességében kicsit jobb a helyzet, és sokkal kisebb lenne a tárhely igényben a különbség, ha a HR pack nem mellé települne, hanem felülírni az eredeti fileokat.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Chapel
addikt
2013-ban én is azt mondanám, hogy legyen már alap a nagy felbontású textúra. Megjegyzem, pluszban pár száz mb, esetleg pár giga már nem lehet olyan nagy gond manapság.
Szívesen láttam volna még ha összeválogatnának mod packokat, egyrészt sok időt és energiát spórolnának, másrészt pedig így ezekkel tényleg állejtős, gyönyörű! Esetleg összefaraghattak volna egy gyári szépítő csomagot, kb semmiből nem állna az alap jó modokat egybe pakolni.
Fotó: https://www.flickr.com/photos/mr_chapel/
-
pakriksz
őstag
nem kell felülírni, nekem pl nem kell a "nagy felbontás" pack, és nem kell az általa okozott "rubber banding" effekt sem.
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
Szakmai fórumon ne trollkod már ki a belemet is, ha kérhetem.
Ha normálisan van megírva a grafikus motor, akkor alacsony minőségi beállítások mellett gyakorlatilag tök mindegy honnan indulsz. Lehetnek Crysis 3 szintű textúráid a lemezen, azt is át lehet méretezni betöltéskor a te gépeden (tetszőleges, akár kiváló minőségben) Half-Life 1 szintűre, és akkor onnantól pontosan ugyan ott vagy, mint ha eredetileg is szarral a zsebedben indítottak volna útnak (ilyenkor a géped már csak a lebutított textúrákat tárolja a memóriában és azokkal dolgozik, nem érzékel semmit az eredeti textúrákból, amik a lemezen voltak, nem okoz extra terhelést vagy más, valós idejű textúrázási anomáliákat). Viszont ha normális felbontású (és minőségű) kijelződ van és magasra, nem alacsonyra állítod a játék menüjében a textúrák minőségét (ami mindenkinek szabad döntése és ezzel lényegében a lemezen tárolthoz képesti átméretezés és veszteséges tömörítés mértékét szabályzod), akkor (ha szeretnéd) élvezheted a magas felbontású textúrák előnyeit.
Az alacsony felbontású textúrák leginkább a mostanra kiöregedett játékkonzolok memóriakorlátai miatt kerülnek a PC-s felhasználókhoz. Ha kijönnek az új konzolok, és azokhoz látványosan szebb textúrákkal kivitelezett játékok, akkor azokat is visszadobod majd a fejlesztőknek?
A másik kényelmes aspektusa ennek az, hogy ha már úgysem viszik túlzásba a textúrákat a konzolok miatt, akkor jobban esik nekik egyetlen korongra, és lehetőleg DVD-re, nem pedig Blu-Ray-re tenni a játékot, ami jobb minőségű textúrákkal nem feltétlenül sikerülne. De nyugodt lehetsz, hogy a következő konzolgeneráció beköszöntével ez is kimegy majd a divatból, hogy minden max. dupla rétegű DVD méretű legyen, ha lehet.Nem tudom pontosan mire gondolsz a "rubber banding"-el, de valószínűleg arra az apró bakira, mikor egyszerre használsz viszonylag nagy felbontású textúrákat, alacsony (akár negatív) LOD értéket (tehát magas minőségi beállításokat a játékmenüben) és anizotropikus szűrést hagyományos MSAA mellett (mindezeket egy időben).
Erre többféle megoldás is van, amivel még mindig éles textúrákat kapsz "gyűrődések" nélkül. Én ilyenkor, ha ez gondot okoz MSAA helyett SSAA-t szoktam használni, és máris meg van oldva számos hasonló probléma.Ne próbáld már aláásni mások szórakozásának minőségét azzal, hogy egyszerűen buta vagy a játékbeállításaid megfelelő konfigurálásához, béna, alacsony felbontású a monitorod, vagy lassú a VGA-d, kevés a memóriád/tárhelyed, és azzal győzködöd magad, hogy emiatt ne érezd rosszul magad, hogy behazudod magadnak, hogy a jobb igazából rosszabb.
Tipikusan olyannak tűnsz most ebben a kérdésben, mint aki mindenhová odatolja az orrát, hogy megmondja a népnek a frankót arról, hogy a kétszer jobb minőségű termék igazából egy szar, mert ő talált benne valami hibát, amire nem megoldást keres, hanem igyekszik felfújni az ügyet, mert nem engedheti meg magának, így le kell beszélnie magát arról, hogy vágyjon rá. Ezzel csak ott a baj, mikor tényleg sikerül másokat is lebeszélni a jobb minőségű termékről, mert látod, hogy a magadfajták is hallatják a hangjukat fórumokon, és meghallhatják őket is a fejlesztők, amiből aztán még könnyebb vállon veszik a minőséget, mert azt látják, hogy sok felhasználót úgysem érdekel.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
pakriksz
őstag
"azt is át lehet méretezni betöltéskor a te gépeden (tetszőleges, akár kiváló minőségben) Half-Life 1 szintűre" nem, nem lehet. Az órákig tartana egy korrekt resampling minőséggel(fogj meg valami képnézegetőt, és egy 4096x4096-os textúrát, majd resample mondjuk a lanczos eljárással... el fog tartani pár másodpercig és ezt több száz textúrával kéne megcsinálni). Habár van olyan dolog hogy mipmapping(egy textúrafájlban a legnagyobb felbontástól 2x2-es felbontásig negyedelt méretekben van a textúra), de az a megjelenített textúrákra van hatással. Nem lehet ezt vagy azt a mipmapot a memóriába tölteni, csak az EGÉSZET lehet, max a megjelenítésnél lehet válogatni, de attól még ott figyel az egész a video memóriában.
Ha szakmai fórumon ne trollkodják, hanem nézzél utána
"Az alacsony felbontású textúrák leginkább a mostanra kiöregedett játékkonzolok memóriakorlátai miatt kerülnek a PC-s felhasználókhoz." na meg azért mert az említett szőrszálhasogató 5 centiről direkt azt nézegető usereken kívül másnak elég...
Rubber bandingnél arra gondolok, amikor az indokolatlan felbontású textúrák megzabálják a vram sávszélt, és belassul a játék (nem szaggat, nem hagy ki képkockákat), egyszerűen mint a lassított felvétel, majd utána hirtelen begyorsul és bepótolja a "lemaradást" úgy hogy dupla sebességgel megy a játék egy rövid ideig, és ez ismétlődik, nézőponttól függő gyakoriságban. Bár ennél a játéknál nem volt vészes, csak látva hogy külön odafigyelés nélkül, kákán is csomót keresés nélkül mennyire nincs értelme ennek a "nagy felbontású" cuccnak, töröltem az egészet.
Folyamatosan olyan érzésem volt, mintha csak egy eredeti textúrából nagyított agyonsharpenelt gyánycucc lenne...Tudod a monitorok között nem sok különbség van felbontásban, vagy is PPI-ben mert az az igazi felbontás, az hogy 1920*1080 pixeles a monitor, képátlótól függően kisebb és nagyobb felbontást is jelenthet. És jelenleg csak játékra használhatatlan gépeken (tabletek, telefonok, mac) van érezhetően nagyobb PPI-s monitor.
"vagy lassú a VGA-d, kevés a memóriád/tárhelyed" ez most olyan mintha széllel szemben végeznéd a dolgodat
Ezt írtad "majd mellételepíteni újra a kicsit jobb minőségűeket, hogy pazaroljuk a helyet a winyón?" most akkor miről is beszélsz? Téged zavarhat a helypazarlás, engem nem? Szóval ha annyira jól el vagy látva tárhellyel, miért is zavar ha ott van a kis felbontású?
Egyébként érdekes, hogy te akartad rám erőltetni a nagyított textúrákat..."és azzal győzködöd magad, hogy emiatt ne érezd rosszul magad, hogy behazudod magadnak"
Miért tenném? Ha olyan rosszul érezném magamat, vennék jobbat, de értelmetlen dologért egy lépést sem teszek, nem hogy egy fillért kiadok...Szerintem te egyszerűen sznob vagy. Azt hiszed ha valami több, az jobb, és minőségibb. Sajnos ez nem ilyen egyszerű, de nem vagy egyedül. Többek közt neked címezik a húszmillió megapixeles kompakt fényképezőket, és mobiltelefon kamerákat (mert hát a több az jobb egyesek szerint), de az attól még nem lesz minőség.
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
Tévedsz. GPU shaderekkel (és persze egy értelmes teljesítményű VGA-val) pillanatok alatt megoldható a dolog, még olyanokra is lenne idő, hogy linearizálni a tone response görbét, rátolni egy anti-ringing filter is, visszaadni neki a gammát ha kell, stb. Az nem az én bajom, ha erre lusták a játékfejlesztők, de a technológia adott lenne hozzá.
Folyamatosan olyan érzésem volt, mintha csak egy eredeti textúrából nagyított agyonsharpenelt gyánycucc lenne...
Ennél a játéknál ez valóban így van némely textúrával. Mint ahogy én is mondtam, itt én is arra tippelek, hogy csak "photoshopolták" a buta textúrákat. De ebből ne vonjunk le olyan következtetést, hogy értelmetlen dolog lenne magas felbontású és jó minőségű textúrákat adni a játékoknak (még ha ennél az egy játéknál, vagy akár eddig mindegyiknél el is szúrták ezt akár a textúrák, akár a játékmotor szintjén).
Tudod a monitorok között nem sok különbség van felbontásban
Hogy ne lenne? 640x480-tól visz az út egész a 4k2k-ig (monitoronként, amikből már lehet egyszerre több is).
Én kifejezetten alacsony PPI-al élek. 1920x1080 42"-on, és ~1.5m-re ülök tőle. Így már látszódnak a részletek, nem úgy mint egy 24"-os monitort nézve ~1m-ről.
Arról beszéltem, hogy szerintem nem ez az optimális megoldás, ami most divatos (konzolos textúracsomag mellé külön letölthető HR pack).
Szerintem logikus lenne, hogy ne az igénytelen, vagy technológiai szempontból hátrányban lévők fogják vissza a játékok minőségét, hanem nekik legyen mindegy, illetve ők oldják meg valahogy, ha már nem szánnak pénzt hardware-ekre miközben friss játékokkal szeretnének játszani. Ne azok húzzák a rövidebbet, akik a legjobb minőségre vágynak és költenek erre emiatt.
Az a baj, hogy bár a fórumtéma miatt joggal, de most a Skyrim-ot alapul véve általánosítunk, pedig ez hatalmas hiba. A Skyrim-ről már én is mondtam, hogy itt én sem igazán látom szebbnek a HR textúrapakk csomagot. Sem előtte, sem utána nem igazán szépek a textúrák. (De szerintem a csomaggal összességében picit jobb.)
Bár ettől mondjuk élveztem a játékot, és a színvilágával is ki voltam békülve, viszonylag elment grafikailag is. Azt a szintet megütötte, hogy ne ássa el a játékélményt.Én arról beszéltem, hogy szerintem a PC játékok megérdemelnék a jó minőségű, nem elavult konzol szintre butított textúrákat, és hogy ennek szerintem nem ez lenne a megfelelő módja, hogy külön kell netről letölteni és a DVD-s anyag mellé telepíteni pluszba. ... És persze főleg nem csak sharpening-el felnagyított textúrákat...
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
Új hozzászólás Aktív témák
- Gaming notebook topik
- Gumi és felni topik
- Mobil flották
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Viccrovat
- Fél tucat Core Ultra CPU jöhet az asztali piacra
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- További aktív témák...
- Bomba ár! Asus VivoBook X412F - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! HP ProBook 650 G5 - i7-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L380 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Asus VivoBook S410U - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! HP ProBook 450 G3 - i7-6G I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W10 I Gar!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs