- Xbox Series X|S
- PlayStation 5
- GTA V
- Xbox Games Showcase 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- XGS24 - Túlélő-akciójáték lesz az Atomfall
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- EA Sports WRC '23
- Call of Duty: Black Ops 6
- XGS24 - Jön a FragPunk, az új 5v5 hero shooter
- XGS24 - Befutott a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lord Myn
senior tag
válasz laceszgamer #20 üzenetére
Ebben nem értünk egyet. Egyrészt, emlékeim szerint a tesszaláció is eléggé promózva volt a DX11 elterjedésekor (pl. Heaven teszt), másrészt közel sem érzem akkora durranásnak. Jó, hogy részletesebb modelleket lehet létrehozni a segítségével, de egyrészt szinte csak statikus háttérobjektumokra lehet használni (ugye a grafikai interakciók sokszor nem összeegyeztethetőek a tesszalált objektumokkal), másrészt látványban nem messze nem hoz akkora változást, mint a RT (pl. Quake II-ben kb. kocka részletességűek az objektumok meg a terep, RT-vel mégis hatalmas a változás). Szerintem utoljára a T&L volt ekkora mérföldkő.
"War does not determine who is right - only who is left."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen